Toto heeft een RB monteur omgekocht.quote:
Vreemd circuit, Mercedes heeft ook eens zo'n jaar gehad tijdens hun dominantie dat ze hier niet vooruit te branden waren.quote:
Merc heeft dit ook ooit gehad een jaar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:11 schreef vosss het volgende:
Volgende GP hebben ze bij Red Bull op zeker nog niet goedgemaakt wat ze verloren zijn door de verplichte aanpassing aan de vloer.
Wordt evengoed wel WDC, maar toch een beetje jammer dit. Ik geloof er geen kut van dat het puur aan dit circuit ligt. No wat. De achterstand is daar te groot voor.
Ik geef je gelijk. Stront aan de knikker.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:11 schreef vosss het volgende:
Volgende GP hebben ze bij Red Bull op zeker nog niet goedgemaakt wat ze verloren zijn door de verplichte aanpassing aan de vloer.
Wordt evengoed wel WDC, maar toch een beetje jammer dit. Ik geloof er geen kut van dat het puur aan dit circuit ligt. No wat. De achterstand is daar te groot voor.
Nee man.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:11 schreef Zorro het volgende:
Alweer een overwinning van buiten de top10.
Zelfs dat wordt gewoontjes.
Verstappen ligt tenminste niet weer 3 tienden achter zijn teamgenoot zoals hun grootse coureur.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:11 schreef Tekaschi het volgende:
Engelsen komen weer klaar. Volgende race is het weer huilen.
Dat boeit toch helemaal niemandquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Morgen wordt het sowieso na een half uur overschakelen naar Twente - Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |