Veel te groot gat daarvoor.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:18 schreef Newone82 het volgende:
Ted Kravitz over de nieuwe vloer bij Red Bull.
Grote kans gewoon circuit afhankelijk de slechte vorm van Red Bull.
Het is niet de situatie waar ik naar verwees. Ik had het over het ellenlang stilstaan aan eind van de pitstraat terwijl het licht op groen stond + de situatie met het blocken van Tsunoda. Beide situaties zijn "noted" door de stewards en worden onderzocht.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sommigen hier snappen de regels hier niet
Hoe zit dat ook alweer met motoren, limiet en waarom ze die nu niet kunnen wisselen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook goed ja. Motor kan alleen helaas niet, daar zitten ze nog niet mee aan de limiet. En gewoon de afstelling nog maar een keer op de kop zetten.
Vannacht doortesten in de simquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook goed ja. Motor kan alleen helaas niet, daar zitten ze nog niet mee aan de limiet. En gewoon de afstelling nog maar een keer op de kop zetten.
Omdat ze nog geen derde motor hebben gebruikt en je mag er 3 gebruiken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe zit dat ook alweer met motoren, limiet en waarom ze die nu niet kunnen wisselen?
Over precies een week hebben we het antwoord. GP Japan kwaliquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel te groot gat daarvoor.
Dit is een aanpassing in regels ergens.
Je mag in elk geval 4 verbrandingsmotoren gebruiken, maar ze zaten pas op 3. Die mogen ze wisselen, maar dan heb je er geen extra in je poule. Maar qua versnellingsbak enzo zitten ze wel al aan de max.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe zit dat ook alweer met motoren, limiet en waarom ze die nu niet kunnen wisselen?
Al uit de autoquote:
Over precies een week hebben we het antwoord. GP Japan kwaliquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel te groot gat daarvoor.
Dit is een aanpassing in regels ergens.
Was te langzaamquote:
Nog ff hier op terugkomend, dan zou je dus achter iemand de pits uit kunnen gaan, iemand inhalen en daarna rustiger gaan rijden. Dan hou je je zelf aan de regels en ligt iemand anders er al uit voor hij zijn pushlap uberhaupt heeft kunnen startenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan komt de maximale rondetijd weer om de hoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |