abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 oktober 2023 @ 11:44:14 #101
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210803762
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Pro-life betekent dat je voor het leven bent, zegt verder niets over kinderen. Het had namelijk geloofwaardig geweest als je er ook om zou geven als het geboren is. Maar dan doet het je niets meer, nee hoor, heel erg pro-life, hoor.

Goed is slecht. slecht is goed? Wat een onzin uitspraak weer, je bent lekker op dreef,

En kom je weer met je after birth leugens, niemand die dat stelt.
quote:
pro-life
adjective
(ˌ)prō-ˈlīf
: opposed to abortion
Het heeft natuurlijk wel met het (ongeboren) kind te maken, maar dat zul je zelf ook wel weten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 1 oktober 2023 @ 11:50:34 #102
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210803813
quote:
14s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Het heeft natuurlijk wel met het (ongeboren) kind te maken, maar dat zul je zelf ook wel weten.
Maar als je er daarna geen kut meer om geeft, dan ben je gewoon hypocriet. Geen vangnet, geen health care, geen goed onderwijs, daar sta je voor. Dan ben je anti-life na de geboorte, maar dat zul je zelf ook wel weten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 1 oktober 2023 @ 12:02:29 #103
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210803932
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Maar als je er daarna geen kut meer om geeft, dan ben je gewoon hypocriet. Geen vangnet, geen health care, geen goed onderwijs, daar sta je voor. Dan ben je anti-life na de geboorte, maar dat zul je zelf ook wel weten.
Dat maak jij er zelf van. En wie is er trouwens tegen gezondheidszorg of goed onderwijs?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210804382
quote:
14s.gif Op zondag 1 oktober 2023 10:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Reformatie betrof de rebellie binnen het christendom waar het protestantisme uit voortkwam dacht ik. Inhoudelijk verder geen kennis van, dat beantwoord je laatste vraag ook meteen. Maar hoe sluit dit aan op waar we het over hadden? Jij stelde dat ‘kerkvaders’ een eigen interpretatie hadden gegeven aan de christelijke leer. Hoe verschilt dit van wat het oorspronkelijk was?
Tsja, wat is oorspronkelijk? De Bijbel is een compromis, het product van uitgebreide eindredactie. Tijdens het Eerste Concilie van Nicea (325 n Chr) is vastgelegd welke evangeliën werden opgenomen in de Bijbel. In principe is toen bepaald wat 'canon' was. Er waren namelijk veel meer evangeliën die verhaalden over het leven van Jezus en werden gelezen door vroege christenen.

Waarom ik de Reformatie aanhaalde is omdat het laat zien dat de Bijbel multi-interpretabel is. Christelijke denkers zoals Luther en Calvijn waren het oneens met de Katholieke interpretatie en gaven hun eigen draai aan het christelijke geloof.

Daarom is moeilijk om te spreken van een 'oorspronkelijke boodschap'. De Bijbel is geen wettekst waarin met precisie is vastgelegd hoe christenen hun leven moeten leiden. De inhoud is veelal filosofisch, waardoor in de loop der eeuwen grote schiftingen ontstonden in de kerk.

De geschiedenis van het christendom is de moeite waard om je in te verdiepen. Ik ben verre van gelovig (en verre van deskundig op dit vlak), maar vind dit stukje historie enorm fascinerend. Je kunt mij ook oprecht blij maken met een bezoek aan een Katholieke kathedraal.

quote:
Een soort van transgender nog wel, haha, bijzonder. Ik denk niet dat deze interpretatie het goed zou doen bij veel christenen, maar misschien heb ik het mis.
Vroege christenen beseften dat als hun geloof beide geslachten wilde aanspreken, vrouwen zich er ook in moesten herkennen. Madonna (de moeder Maria) werd toen nog niet vereerd, dus werd het vrouwelijke verwerkt in afbeeldingen van Jezus. Toen Maria later een prominent figuur werd binnen de christelijke leer hadden vrouwen eindelijk hun eigen heilige en kon Jezus meer mannelijke trekjes krijgen.

quote:
Dat zal best, maar zoals ik al aangaf moet je dat in de context van die tijd zien.

Als het tijdloos zou moeten zijn, dan kun je dus ook concluderen dat veel woke identiteitspolitiek van nu daar niet binnen past. Religie stelt dat er bepaalde natuurwetten zijn, gecreëerd door een schepper. Dat wil dus zeggen dat jij je als individu moet vormen naar deze principes. Dat is precies het tegenovergestelde wat velen tegenwoordig opperen, zij vinden dat de hele samenleving, of zelfs de realiteit, moet worden aangepast aan de subjectieve belevingswereld van bepaalde minderheden.

In het eerste geval zijn religieuze principes, traditie en cultuur dus de leidraad, in het laatste geval het ego van een stel individuen, die vervolgens stennis gaan schoppen als men hun zin niet krijgt.

En mbt homoseksualiteit klopt het niet helemaal wat je zegt. Er zijn samenlevingen geweest waarin homoseksuele activiteit in bepaalde vormen geaccepteerd was, maar nooit als een structurele optie naast man-vrouw. Laat staan dat het de basis zou vormen voor iemand zijn/haar hele identiteit. Dit laatste is wel wat we aanschouwen in het Westen sinds enkele decennia.
Tsja, de context van welke tijd? Het karakter van het christendom en de interpretatie van de Bijbel is altijd afhankelijk geweest van de tijdsgeest. De kerk is de laatste eeuwen buitengewoon preuts, maar er zijn ook afbeeldingen van een ontblote Maria, gemaakt in een periode dat mensen wat minder moeilijk deed over naakt.

En dan kom ik weer terug bij de Reformatie. Deze stroming is ook een product van zijn tijd.

Verder stel jij dat woke 'identiteitspolitiek' niet verenigbaar is met religie. Maar we hadden het niet over religie, maar over Jezus. Of Jezus heden ten dage 'woke' zou zijn is onmogelijk te zeggen, want we moeten ons baseren op teksten die duizenden jaren oud zijn.

Van wat ik van Jezus weet is dat hij niemand uitsloot en iedereen omarmde. Dat is de rode draad in het NT. Zo bezien lijkt het mij voor de hand liggen dat hij ook transgenders en andere LHBTI'ers in de armen had gesloten. De ronduit hatelijke en vijandelijke toon die sommige christenen aanslaan richting deze groepen zou niks zijn voor Jezus, die was altijd de beleefdheid zelve, zelfs toen hij aan het kruis werd genageld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 1 oktober 2023 @ 19:43:57 #105
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210807589
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zelfs prostitués sloot ie in zijn armen, en stiekem trouwde hij er zelfs mee, maar dat lees je niet terug in de MSB.
bron?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 1 oktober 2023 @ 19:50:15 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210807660
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 12:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tsja, wat is oorspronkelijk? De Bijbel is een compromis, het product van uitgebreide eindredactie. Tijdens het Eerste Concilie van Nicea (325 n Chr) is vastgelegd welke evangeliën werden opgenomen in de Bijbel. In principe is toen bepaald wat 'canon' was. Er waren namelijk veel meer evangeliën die verhaalden over het leven van Jezus en werden gelezen door vroege christenen.

Waarom ik de Reformatie aanhaalde is omdat het laat zien dat de Bijbel multi-interpretabel is. Christelijke denkers zoals Luther en Calvijn waren het oneens met de Katholieke interpretatie en gaven hun eigen draai aan het christelijke geloof.

Daarom is moeilijk om te spreken van een 'oorspronkelijke boodschap'. De Bijbel is geen wettekst waarin met precisie is vastgelegd hoe christenen hun leven moeten leiden. De inhoud is veelal filosofisch, waardoor in de loop der eeuwen grote schiftingen ontstonden in de kerk.

De geschiedenis van het christendom is de moeite waard om je in te verdiepen. Ik ben verre van gelovig (en verre van deskundig op dit vlak), maar vind dit stukje historie enorm fascinerend. Je kunt mij ook oprecht blij maken met een bezoek aan een Katholieke kathedraal.
[..]
Vroege christenen beseften dat als hun geloof beide geslachten wilde aanspreken, vrouwen zich er ook in moesten herkennen. Madonna (de moeder Maria) werd toen nog niet vereerd, dus werd het vrouwelijke verwerkt in afbeeldingen van Jezus. Toen Maria later een prominent figuur werd binnen de christelijke leer hadden vrouwen eindelijk hun eigen heilige en kon Jezus meer mannelijke trekjes krijgen.
[..]
Tsja, de context van welke tijd? Het karakter van het christendom en de interpretatie van de Bijbel is altijd afhankelijk geweest van de tijdsgeest. De kerk is de laatste eeuwen buitengewoon preuts, maar er zijn ook afbeeldingen van een ontblote Maria, gemaakt in een periode dat mensen wat minder moeilijk deed over naakt.

En dan kom ik weer terug bij de Reformatie. Deze stroming is ook een product van zijn tijd.

Verder stel jij dat woke 'identiteitspolitiek' niet verenigbaar is met religie. Maar we hadden het niet over religie, maar over Jezus. Of Jezus heden ten dage 'woke' zou zijn is onmogelijk te zeggen, want we moeten ons baseren op teksten die duizenden jaren oud zijn.

Van wat ik van Jezus weet is dat hij niemand uitsloot en iedereen omarmde. Dat is de rode draad in het NT. Zo bezien lijkt het mij voor de hand liggen dat hij ook transgenders en andere LHBTI'ers in de armen had gesloten. De ronduit hatelijke en vijandelijke toon die sommige christenen aanslaan richting deze groepen zou niks zijn voor Jezus, die was altijd de beleefdheid zelve, zelfs toen hij aan het kruis werd genageld.
Geen idee waar je dit allemaal vandaan haalt... de eerste afbeeldingen betroffen een vis-symbool (ichtus), later werd het een Romeinse schapenherder, en weer later, volgens de hypothese vanwege een afbeelding op wat thans de Lijkwade van Turijn heet, de bebaarde man die we thans kennen.

En absoluut zou Jezus iedereen in zijn armen sluiten, juist de verworpenen der aarde.

Maar bij jou wil maar niet landen wat woke daadwerkelijk is en waarom het een giftige ideologie betreft. Namelijk: het opdelen van de mensheid niet op basis van individuen en gedrag of karakter, maar tot de vaak vaststaande eigenschappen van groepen waartoe individuen schijnen te behoren: ras, etniciteit, validiteit, geslacht, gender, leeftijd en ga zo maar door. Vandaar ook een bijpassen dader- en slachofferpatroon, achterlijke termen als 'wit privilege' en 'zwarte pijn' en de nogal onhebbelijke drang van woke om werkelijk elk tegengeluid te bestempelen als nazisme, racisme en homofobie, en er a priori al vanuit te gaan dat iedereen, maar vooral de witman, inherent kwaadaardig denkt over anderen en derhalve nodig op cursus moet.

Daar was Jezus overigens ook niet van: dat a priori bestempelen van mensen vanwege hun kleurtje of geslacht, laat staan dat hij op basis van vaststaande eigenschappen mensen liep te verketteren.

Wat de GOP van Jezus heeft gemaakt heb ik al jaren terug uit de doeken gedaan als werkelijk vrijwel geheel diametraal aan diens boodschap, op vrijwel alle fronten. Maar laten we alsjeblieft niet doen als Jezus 'woke' zou zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 1 oktober 2023 @ 19:50:43 #107
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210807666
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
bron?
Een directe bron voor een opmerking als dit is in BNW zoals jij ook weet niet nodig om te vermelden.

Al ben ik er wel benieuwd naar.
Lach met een schone bips
  zondag 1 oktober 2023 @ 19:52:28 #108
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210807692
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Een directe bron voor een opmerking als dit is in BNW zoals jij ook weet niet nodig om te vermelden.

Al ben ik er wel benieuwd naar.
Ik gok de mythe van Jezus die Maria Magdalena gehuwd zou hebben.

Vervelende is dat Maria Magdalena helemaal geen prostituée was en dat deze gelijktrekking de interpretatie was van paus Gregorius I. Hij was het die de berouwvolle zondares genoemd in Lucas zo maar even koppelde aan M. Magdalena.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:06:29 #109
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210807819
Mensen, Jezus was dan ook niet de zoon van God, als we het dan over waarheden willen gaan hebben moeten we daar beginnen. Daarnaast is de Bijbel niet veel anders dan een sprookjesboek, door mensen geschreven, door mensen gefilterd, door mensen vertaald, door mensen aangepast, door mensen duizenden jaren later geïnterpreteerd op hun eigen manier. Er valt sowieso weinig te bewijzen, of hij nu wel of geen relatie had met een prostitué, maar ik vind het grappig dat iemand daar dan over valt, maar dan de rest van de onzin negeert. En daar dan heel boos nog van alles over woke aan toevoegen. Chill, man.
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:08:47 #110
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210807835
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:06 schreef Vis1980 het volgende:
Mensen, Jezus was dan ook niet de zoon van God, als we het dan over waarheden willen gaan hebben moeten we daar beginnen. Daarnaast is de Bijbel niet veel anders dan een sprookjesboek, door mensen geschreven, door mensen gefilterd, door mensen vertaald, door mensen aangepast, door mensen duizenden jaren later geïnterpreteerd op hun eigen manier. Er valt sowieso weinig te bewijzen, of hij nu wel of geen relatie had met een prostitué, maar ik vind het grappig dat iemand daar dan over valt, maar dan de rest van de onzin negeert. En daar dan heel boos nog van alles over woke aan toevoegen. Chill, man.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:09:41 #111
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210807840
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:')
Ja als je begrijpend had gelezen, dan zag je in wat voor sfeer de opmerking was gemaakt en ik daarna refereerde aan een rock musical.
pi_210807861
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Geen idee waar je dit allemaal vandaan haalt... de eerste afbeeldingen betroffen een vis-symbool (ichtus), later werd het een Romeinse schapenherder, en weer later, volgens de hypothese vanwege een afbeelding op wat thans de Lijkwade van Turijn heet, de bebaarde man die we thans kennen.
Zag dat in een docu voorbij komen. Schilderingen uit de 3e of 4e eeuw van een Jezus met mannelijke en vrouwelijke trekjes. Die deskundige die erbij stond te lullen legde uit wat ik hierboven uiteen zette.

Maar ik heb het natuurlijk uit tweede hand, ben verder niet deskundig in het vroege christendom.

quote:
En absoluut zou Jezus iedereen in zijn armen sluiten, juist de verworpenen der aarde.

Maar bij jou wil maar niet landen wat woke daadwerkelijk is en waarom het een giftige ideologie betreft. Namelijk: het opdelen van de mensheid niet op basis van individuen en gedrag of karakter, maar tot de vaak vaststaande eigenschappen van groepen waartoe individuen schijnen te behoren: ras, etniciteit, validiteit, geslacht, gender, leeftijd en ga zo maar door. Vandaar ook een bijpassen dader- en slachofferpatroon, achterlijke termen als 'wit privilege' en 'zwarte pijn' en de nogal onhebbelijke drang van woke om werkelijk elk tegengeluid te bestempelen als nazisme, racisme en homofobie, en er a priori al vanuit te gaan dat iedereen, maar vooral de witman, inherent kwaadaardig denkt over anderen en derhalve nodig op cursus moet.

Daar was Jezus overigens ook niet van: dat a priori bestempelen van mensen vanwege hun kleurtje of geslacht, laat staan dat hij op basis van vaststaande eigenschappen mensen liep te verketteren.

Wat de GOP van Jezus heeft gemaakt heb ik al jaren terug uit de doeken gedaan als werkelijk vrijwel geheel diametraal aan diens boodschap, op vrijwel alle fronten. Maar laten we alsjeblieft niet doen als Jezus 'woke' zou zijn.
Kan deze uitleg grotendeels volgen. Ben het eigenlijk wel met je eens.
pi_210807875
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik gok de mythe van Jezus die Maria Magdalena gehuwd zou hebben.
Da Vinci Code nooit gelezen? Of Holy Blood, Holy Grail?
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:16:25 #114
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210807909
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Da Vinci Code nooit gelezen? Of Holy Blood, Holy Grail?
Ja, en het is bagger. De hele Priorij van Sion is een aantoonbare hoax, hetgeen ook toegegeven is door de bedenkers. En vooral toen men allemaal zaken erin begon te lezen als ware er een bloedlijn van Jezus, en dat een van de bedenkers van de hoax, Pierre Plantard, die eigenlijk vooral gezien wilde worden als rechtmatige nazaat van koning Dagobert en daarom samen met wat kunstzinnige schrijvers uberhaupt het hele idee verzon, plots tot afstammeling van Jezus werd gebombardeerd. Dat was niet helemaal de bedoeling...

Daarbij ook nog gejat van Henry Lincoln, allemaal, die als eerste met de hypothese kwam en later enorm spijt kreeg van de wijze waarop dat een eigen leven ging leiden waardoor het ooit pittoreske Rennes-Le-Chateau een magneet voor schatgravers verwerd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210807944
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, en het is bagger. De hele Priorij van Sion is een aantoonbare hoax, hetgeen ook toegegeven is door de bedenkers. En vooral toen men allemaal zaken erin begon te lezen als ware er een bloedlijn van Jezus, en dat een van de bedenkers van de hoax, Pierre Plantard, die eigenlijk vooral gezien wilde worden als rechtmatige nazaat van koning Dagobert en daarom samen met wat kunstzinnige schrijvers uberhaupt het hele idee verzon, plots tot afstammeling van Jezus werd gebombardeerd. Dat was niet helemaal de bedoeling...

Daarbij ook nog gejat van Henry Lincoln, allemaal, die als eerste met de hypothese kwam en later enorm spijt kreeg van de wijze waarop dat een eigen leven ging leiden waardoor het ooit pittoreske Rennes-Le-Chateau een magneet voor schatgravers verwerd.
I know, beste Etto. Tijdens m'n studie nog een artikel geschreven over de Da Vinci Code-hoax.

En op Youtube staat een vermakelijke docu van Tony Robinson waarin hij die onzin ontleedt.
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:22:49 #116
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210807965
Dat woke niet wenselijk is, daar heb ik altijd gezegd, het gaat mij meer om de enorme obsessie die sommige mensen ermee hebben, die gepaard gaat met bijna dezelfde hysterie als hardcore wokers. In dit topic wordt seksuele voorlichting al als woke bestempeld en dat lijkt mij een zeer slechte zaak.
pi_210819578
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210819763
De rechtszaak tegen D'Souza kan ook doorgaan.

twitter

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210823967
twitter

Echt een zegen voor de GOP, die MAGA-club. Fijn elkaar de tent vechten. Kan geen medelijden hebben met rasopportunist McCarthy, die zich voor elk ranzig karretje liet spannen om zo naar speaker te kunnen worden.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 09:49:21 #120
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210840801
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Echt een zegen voor de GOP, die MAGA-club. Fijn elkaar de tent vechten. Kan geen medelijden hebben met rasopportunist McCarthy, die zich voor elk ranzig karretje liet spannen om zo naar speaker te kunnen worden.
Ja dat vinden ze niet leuk bij de Trumperts, die zien liever chaos en mensen met honger.
pi_210849764
twitter

_O_
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 01:22:57 #122
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210849851
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 09:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja dat vinden ze niet leuk bij de Trumperts, die zien liever chaos en mensen met honger.
quote:
Of dit soort 'hoogstandjes'.
pi_210859647
quote:
twitter
pi_210892693
quote:
Dat Trump de Miss Universe verkiezing moest verkopen omdat hij teveel naar ontkleedde 15-jarige meisjes keek hoor je ze niet over...
  maandag 9 oktober 2023 @ 16:59:01 #125
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210894134
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat Trump de Miss Universe verkiezing moest verkopen omdat hij teveel naar ontkleedde 15-jarige meisjes keek hoor je ze niet over...
Nou ja, ik geloof ook niet dat iemand kan ontkennen dat hij een viespeuk is, ook gezien de regen aan rechtszaken tegen hem. Meende zelfs nog tijd geleden, weet niet meer of dat op dit forum was dat hij nogal zieke gedachten op zijn dochter na houdt…. Meestal waar rook is, is vuur.

Heb het ook al vaker gezegd hier, blijf het compleet gestoord vinden dat de Amerikanen uiteindelijk weer kunnen kiezen tussen alleen een Biden of Trump :)

Er moet in dat land toch wel wat beters te vinden zijn lijkt me?
Lach met een schone bips
pi_210894283
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 16:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, ik geloof ook niet dat iemand kan ontkennen dat hij een viespeuk is, ook gezien de regen aan rechtszaken tegen hem. Meende zelfs nog tijd geleden, weet niet meer of dat op dit forum was dat hij nogal zieke gedachten op zijn dochter na houdt…. Meestal waar rook is, is vuur.
Wellicht ben je in de war met Joe Biden. Dochter Ashley schreef immers in haar dagboek iets over "mogelijk ongepaste douches met vader".
  maandag 9 oktober 2023 @ 17:34:17 #127
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210894390
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2023 17:18 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wellicht ben je in de war met Joe Biden. Dochter Ashley schreef immers in haar dagboek iets over "mogelijk ongepaste douches met vader".
Nee ik meende ook iets over Ivanka, maar is al poos terug ook…

Blijft nog staan, vreemd dat er geen betere opties zijn in dat land :)

Edit. 1e google resultaat: https://www.seattletimes.(...)ecalled-in-new-book/

[ Bericht 14% gewijzigd door loveyoulongtime op 09-10-2023 19:24:43 ]
Lach met een schone bips
pi_210899236
twitter

Goed verhaal van het stabiele genie, The Donald.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:37:38 #129
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210913446
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Goed verhaal van het stabiele genie, The Donald.
Valt nog mee dat ie niet even zegt dat het allemaal Trump-fans waren.
pi_210957753
twitter
pi_210962946
quote:
10s.gif Op zondag 15 oktober 2023 06:03 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
pi_210967731
quote:
Klopt weer helemaal niets van :N

Als het aan Trump had gelegen was hij een oorlog met Iran begonnen. Hij had ook het onzalige idee om drugslabs/-cartels in Mexico te bombarderen. Gelukkig waren er nog een aantal officials/militaire leiders die hem 4 jaar lang in toom konden houden.

En Trump onderhandelde niet met terroristen? Hij sloot nb een akkoord met de Taliban over de terugtrekking uit Afghanistan waarbij 5000 Taliban-gevangenen zijn vrijgelaten waardoor ze het land lekker snel konden terugveroveren. De terugtrekking zelf gooide hij op het bordje van Biden. Zoek het maar uit!

Trump's muur was een heel slechte en dure oplossing voor het immigratieprobleem waar hij in zijn 4 jaar qua (verouderde) wetgeving helemaal niets aan veranderd heeft. Sterker nog, er lag een bipartisan voorstel dat hij eigenhandig de nek heeft omgedraaid en die de MAGA-Republikeinen nog steeds tegenhouden in het Congres. De meeste 'bad elements' komen overigens de VS gewoon legaal binnen via de reguliere grensovergangen, havens en vliegvelden. Dan heb je weinig aan een muur.

Biden financiert geen terroristen.

Biden is geen nieuwe oorlog begonnen.

Biden heeft geen grenzen 'geopend'.

Biden is niet veroordeeld voor seksueel misbruik.

Biden is niet aangeklaagd voor fraude.

Biden is niet aanklaagd voor het jatten van (geclassificeerde) overheidsdocumenten.

Biden is niet aangeklaagd voor obstructie.

Biden is niet aangeklaagd voor deelname aan een poging de vreedzame machtsoverdracht te dwarsbomen.

Biden is niet aangeklaagd voor inmenging in de verkiezingsuitslag.

Etc

etc

:lijstje:

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 16-10-2023 05:34:31 ]
pi_210971355
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2023 01:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Klopt weer helemaal niets van :N

Als het aan Trump had gelegen was hij een oorlog met Iran begonnen. Hij had ook het onzalige idee om drugslabs/-cartels in Mexico te bombarderen. Gelukkig waren er nog een aantal officials/militaire leiders die hem 4 jaar lang in toom konden houden.

En Trump onderhandelde niet met terroristen? Hij sloot nb een akkoord met de Taliban over de terugtrekking uit Afghanistan waarbij 5000 Taliban-gevangenen zijn vrijgelaten waardoor ze het land lekker snel konden terugveroveren. De terugtrekking zelf gooide hij op het bordje van Biden. Zoek het maar uit!

Trump's muur was een heel slechte en dure oplossing voor het immigratieprobleem waar hij in zijn 4 jaar qua (verouderde) wetgeving helemaal niets aan veranderd heeft. Sterker nog, er lag een bipartisan voorstel dat hij eigenhandig de nek heeft omgedraaid en die de MAGA-Republikeinen nog steeds tegenhouden in het Congres. De meeste 'bad elements' komen overigens de VS gewoon legaal binnen via de reguliere grensovergangen, havens en vliegvelden. Dan heb je weinig aan een muur.

Biden financiert geen terroristen.

Biden is geen nieuwe oorlog begonnen.

Biden heeft geen grenzen 'geopend'.

Biden is niet veroordeeld voor seksueel misbruik.

Biden is niet aangeklaagd voor fraude.

Biden is niet aanklaagd voor het jatten van (geclassificeerde) overheidsdocumenten.

Biden is niet aangeklaagd voor obstructie.

Biden is niet aangeklaagd voor deelname aan een poging de vreedzame machtsoverdracht te dwarsbomen.

Biden is niet aangeklaagd voor inmenging in de verkiezingsuitslag.

Etc

etc

:lijstje:
Werk jij voor CNN _O-
pi_210971395
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:04 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Werk jij voor CNN _O-
Lastig he? Als je met de feiten om je oren geslagen wordt :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_210973178
quote:

[..]
Werk jij voor CNN _O-
Werk jij voor De Speld?
pi_210982196
twitter
pi_210982344
quote:
Wat schattig. O+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211009141
twitter
  donderdag 19 oktober 2023 @ 21:02:04 #139
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_211010971
quote:

[..]
Werk jij voor CNN _O-
Wat klopt er niet dan van die lijst?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_211013444
twitter

quote:
Right-wing twitter troll Douglass Mackey was sentenced today to 7 months in jail for attempting to trick black and hispanic Democratic voters into disenfranchising themselves with false information leading up to the 2016 election.

Mackey created a Twitter account under the name "Ricky Vaughn." He shared phony advertisements with his followers and other MAGA influencers informing people that the lines at polling places were long so they would be permitted to vote by text and provided a fictitious text number.

The advertisements were designed to look as if they were coming from the Hillary Clinton campaign. One ad was written in Spanish and the other featured a black woman holding a sign that said, "African-Americans for Hillary."

Both Tucker Carlson and Marjorie Taylor-Greene have asserted repeatedly that Mackey should not have been prosecuted and did nothing wrong. At a Trump rally this past March, Greene said:

"The case of Douglass Mackey should scare every single American. Without free speech we can never win the information war."
pi_211097030
twitter
pi_211136486
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 06:52 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Nu is de Republikeinse speaker ook al woke. Waar gaat het heen met deze wereld?
pi_211136516
Het lijkt erop dat de vaste Trump-adepten in deze reeks eindelijk van hun geloof zijn afgevallen. Waarschijnlijk beginnen ze zelf ook in te zien dat hun grote held een fucking retard is. En Trump was natuurlijk al nooit het scherpste mes in de la, maar z'n verstand holt nu goddomme wel heel hard achteruit.

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 30-10-2023 14:07:34 ]
pi_211142946
Doe de quiz!

Do you know Hungary better than Donald Trump

quote:
Donald Trump is very smart. Just ask him and he’ll tell you as much.

But his knowledge of European geography is a little dodgy, especially when it comes to Hungary, which is unfortunate as its prime minister is one of his best buddies.

On Sunday, the former U.S. president got confused over what countries border Hungary — less than a week after he also mixed the country up with Turkey.
pi_211143976
Ik ben net terug van 2 weken vakantie in Washington/Philidelphia/NY. En ik was ook nog eens bij een joodse bruiloft. Ik was uiteraard eindeloos teleurgesteld dat ik geen ondergrondse tunnels met pedofielennetwerken heb gezien of dat er geen werelddominantie werd besproken op de bruiloft.
Conscience do cost.
  woensdag 1 november 2023 @ 07:12:24 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211152930
Is al even geleden dat ik hier gepost heb..
Hoe staat het met het bewijs voor de fraude zaak?
Al iets nieuws?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_211153471
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 07:12 schreef theguyver het volgende:
Is al even geleden dat ik hier gepost heb..
Hoe staat het met het bewijs voor de fraude zaak?
Al iets nieuws?
Zit Clinton al vast eigenlijk?
pi_211158339
Over fraude gesproken:

twitter
pi_211158470
twitter

Dit blijf ik wel mooi vinden. Eens in de zoveel weken zie je Republikeinen dit soort beschuldigingen driftig rondpompen op Twitter. Dan roepen ze weer iets over de corrupte 'Biden crime family' en dat de 'Big Guy' moet worden opgesloten, waarna het weer stil wordt. Zelfs het met veel bombarie aangekondigde impeachmentonderzoek lijkt al een stille dood gestorven.

De Republikeinse is sinds de jaren '70 natuurlijk al een dramatische vertoning, maar het wordt nu wel heel treurig.
pi_211158770
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Dit blijf ik wel mooi vinden. Eens in de zoveel weken zie je Republikeinen dit soort beschuldigingen driftig rondpompen op Twitter. Dan roepen ze weer iets over de corrupte 'Biden crime family' en dat de 'Big Guy' moet worden opgesloten, waarna het weer stil wordt. Zelfs het met veel bombarie aangekondigde impeachmentonderzoek lijkt al een stille dood gestorven.

De Republikeinse is sinds de jaren '70 natuurlijk al een dramatische vertoning, maar het wordt nu wel heel treurig.
twitter
pi_211158934
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 17:12 schreef KoosVogels het volgende:

Die waren ook al corrupt, dom en dus christelijk maar het is nu allemaal nog een tandje erger. Je weet dat het verkeerd gaat als je met weemoed terug gaat kijken naar Bush Jr etc.

Het gaat ook alleen nog maar over wat democraten verkeerd (zouden) doen. Er zit geen enkele identiteit meer in de republikeinse partij. Het is gewoon haat en afkeer voor alles wat anders is, ook als het direct tegen de eigen belangen in gaat. Alles om de libs te ownen.

Maargoed, ze snijden zichzelf ook in de vingers. Ik ben net terug uit Washington en heb daar een hoop gesprekken kunnen voeren over politiek (uiteraard wel gepaard met een hoop bourbon). Wel interessant om daar dan van mensen te horen die om uiteenlopende redenen wel republikeinse ambities hebben maar liever een vork in hun oog steken dan dat ze op Trump en z'n shitshow zouden stemmen.
Conscience do cost.
pi_211160011
quote:
8s.gif Op woensdag 1 november 2023 18:10 schreef ems. het volgende:
Wel interessant om daar dan van mensen te horen die om uiteenlopende redenen wel republikeinse ambities hebben maar liever een vork in hun oog steken dan dat ze op Trump en z'n shitshow zouden stemmen.
Nou ja, begrijpelijk ook wel. Zou ik ook doen, maar met Biden een beetje zelfde verhaal eigenlijk. Blijft wel opmerkelijk dat ze weer beiden de grootste kans maken.
Lach met een schone bips
pi_211161950
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 19:43 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, begrijpelijk ook wel. Zou ik ook doen, maar met Biden een beetje zelfde verhaal eigenlijk. Blijft wel opmerkelijk dat ze weer beiden de grootste kans maken.
Zelfde verhaal? Biden heeft geen 91 aanklachten aan zijn broek, is niet twee keer impeached en deed geen couppoging :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 01-11-2023 22:30:33 ]
pi_211162051
quote:
5s.gif Op woensdag 1 november 2023 22:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zelfde verhaal? Biden heeft geen 91 aanklachten aan zijn broek, is twee keer impeached en deed een couppoging :?
Bedoelde meer als, zijn dit nou degenen waar mensen op moeten gaan stemmen? Dat is ook wat ik zei met mijn post.. Er zullen toch wel betere mensen te vinden zijn in dat land?
Lach met een schone bips
pi_211162064
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Bedoelde meer als, zijn dit nou degenen waar mensen op moeten gaan stemmen? Dat is ook wat ik zei met mijn post.. Er zullen toch wel betere mensen te vinden zijn in dat land?
Nope niet waar mensen massaal bereid zijn om op te stemmen.
pi_211162094
quote:
85s.gif Op woensdag 1 november 2023 22:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nope niet waar mensen massaal bereid zijn om op te stemmen.
Lijkt me dan toch ergens een discrepantie tussen "who would you choose" en "who can you choose" ontstaan te zijn.
Lach met een schone bips
pi_211162105
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Lijkt me dan toch ergens een discrepantie tussen "who would you choose" en "who can you choose" ontstaan te zijn.
Daar zijn dan ook de primaries voor. Uiteindelijk heeft het volk sws de keus tussen twee mensen.
pi_211162123
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2023 22:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Daar zijn dan ook de primaries voor. Uiteindelijk heeft het volk sws de keus tussen twee mensen.
Ik ben er ook totaal geen specialist in en dat is ook wel duidelijk, maar ik blijf het een raar iets vinden. Kijk, dat Trump een rare kwast is die er niks te zoeken heeft snap ik ook wel. Maar is Biden nu wel beter dan? Daarom blijf ik het raar vinden daar, lees ook met interesse mee, maar blijf me verbazen.
Lach met een schone bips
pi_211162136
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ben er ook totaal geen specialist in en dat is ook wel duidelijk, maar ik blijf het een raar iets vinden. Kijk, dat Trump een rare kwast is die er niks te zoeken heeft snap ik ook wel. Maar is Biden nu wel beter dan? Daarom blijf ik het raar vinden daar, lees ook met interesse mee, maar blijf me verbazen.
Ja Biden is veel beter. Behalve dat hij geen oplichter is zoals Trump heeft hij verstand van zaken en bergen aan ervaring.
pi_211162221
quote:
6s.gif Op woensdag 1 november 2023 22:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja Biden is veel beter. Behalve dat hij geen oplichter is zoals Trump heeft hij verstand van zaken en bergen aan ervaring.
Fair opinion, ik blijf ze beiden tamelijk ongeschikt vinden. Maar nogmaals dus neem het me niet kwalijk, ik volg ook niet alles in de USA maar dat is ook niet iets waar ik me echt mee bezig hou. Maar vroeg het me gewoon af :)
Lach met een schone bips
  donderdag 2 november 2023 @ 15:01:10 #162
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_211168247
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Bij Biden is het denk ik vooral een gevalletje was ooit geschikt maar ondertussen toch echt te oud geworden. Vergane glorie zeg maar. Trump is gewoon nooit geschikt geweest.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_211222993
quote:
Jaar voor verkiezingen is Trump populairder dan Biden: 'Hij loopt echt gevaar'
De Amerikaanse president Joe Biden geniet een jaar voor de verkiezingen weinig steun in vijf van de zes doorslaggevende staten. Kiezers hebben daar nu meer vertrouwen in oud-president Donald Trump, blijkt uit een peiling. Dus gaan nu alle alarmbellen af bij de Democraten, zegt Amerika-correspondent Erik Mouthaan vanuit New York.

Trump is populairder dan Biden in vijf zogenoemde swing states, de staten die cruciaal zijn voor de uitslag, omdat daar vaak lang onduidelijk blijft wie in deze staten aan het langste eind trekt. Het gaat om Arizona, Michigan, Nevada, Pennsylvania en Georgia, de laatste is de staat waar Trump strafrechtelijk wordt vervolgd vanwege verkiezingsinmenging. De huidige populariteit van Trump blijkt uit een peiling van de Amerikaanse krant The New York Times in samenwerking met Siena College.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-peiling-biden-trimp
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 8 november 2023 @ 12:50:50 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211233191
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De afgelopen 10 jaar heb ik beide kampen veel al pannenkoeken naar voren zien schuiven.

In Nederland deed jaren geleden Johan Vlemmix mee.
Grappige gozer.
Maar dat was het ook wel.
Dit heb ik bij bijna elke kandidaat in de VS, het is gewoon droevig.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_211245320
twitter
pi_211257269

Hoe men radicaliseert. Zijn geen kleine accounts ofzo. En die Matt Walsh "pro-life".
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  vrijdag 10 november 2023 @ 21:26:04 #167
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211257456
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 november 2023 21:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe men radicaliseert. Zijn geen kleine accounts ofzo. En die Matt Walsh "pro-life".
Yup, want 'het recht om te protesteren' is natuurlijk niet hetzelfde als 'het recht om een wapen te hebben'. Jeeeeej wapens!
pi_211257522
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 21:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Yup, want 'het recht om te protesteren' is natuurlijk niet hetzelfde als 'het recht om een wapen te hebben'. Jeeeeej wapens!
Laten we niet 1 debiel individu in het totale plaatje plaatsen. Opsluiten zo'n debiel en sleutel weg gooien. En ja ik ben ook wel redelijk tegen het complete idiote wapenbeleid in de USA.
Lach met een schone bips
pi_211257668
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Laten we niet 1 debiel individu in het totale plaatje plaatsen. Opsluiten zo'n debiel en sleutel weg gooien. En ja ik ben ook wel redelijk tegen het complete idiote wapenbeleid in de USA.
Deze moorden vonden overigens plaats in Panama, niet de VS. De moordenaar heeft wel de Amerikaanse en Panamese nationaliteit. De tweets zijn wel van Republikeins georiënteerde accounts uit de VS.

Ook wel saillant dat de vriendin van de moordenaar het kennelijk niet zo tof vond, volgens dit artikel:

quote:
(...)
With his gun still in his hand Darlington then cleared away more of the roadblock. But when he returned to his car, it is reported a passenger said to him: "Are you aware of what has happened?" And his reply was "yes, I killed one and shot another." It is reported he told a woman who was his girlfriend "let's go" but she said "we're not leaving," and she then telephoned National Police Agents.

(...)
https://www.themirror.com(...)can-lawyer-77-182923
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_211257737
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 21:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Deze moorden vonden overigens plaats in Panama, niet de VS. De moordenaar heeft wel de Amerikaanse en Panamese nationaliteit. De tweets zijn wel van Republikeins georiënteerde accounts uit de VS.
Aight, begrepen. Dacht misschien is er ook een stad in Murrica met de naam Panama omdat ze wel vaker aparte namen hebben. Maar nog steeds, opsluiten en sleutel weg gooien :)

Ik heb niet zozeer iets tegen zelfverdedigingswapens, alleen horen vuurwapens in mijn ogen daar niet bij. Je bent wel serieus van het padje af als je klimaat demonstranten in koele bloede gaat neerschieten. Sowieso iemand neerschieten omdat je het niet met een standpunt eens bent.. Trieste bende.
Lach met een schone bips
pi_211257752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 21:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
With his gun still in his hand Darlington then cleared away more of the roadblock. But when he returned to his car, it is reported a passenger said to him: "Are you aware of what has happened?" And his reply was "yes, I killed one and shot another." It is reported he told a woman who was his girlfriend "let's go" but she said "we're not leaving," and she then telephoned National Police Agents.

(...)
https://www.themirror.com(...)can-lawyer-77-182923
Good job :)
Lach met een schone bips
pi_211257880
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Aight, begrepen. Dacht misschien is er ook een stad in Murrica met de naam Panama omdat ze wel vaker aparte namen hebben. Maar nog steeds, opsluiten en sleutel weg gooien :)

Ik heb niet zozeer iets tegen zelfverdedigingswapens, alleen horen vuurwapens in mijn ogen daar niet bij. Je bent wel serieus van het padje af als je klimaat demonstranten in koele bloede gaat neerschieten. Sowieso iemand neerschieten omdat je het niet met een standpunt eens bent.. Trieste bende.
Heh ja, logische gedachte.
pi_211257899
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 22:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Heh ja, logische gedachte.
Heuj, ik ben ook niet helemaal gek hoor :+ Klein beetje maar.

Had ook alleen de screenshots geplaatst hier bekeken :) Dus ja ik snap ook dat het Panama kanaal niet door New York loopt :D
Lach met een schone bips
pi_211258398
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Panama City ligt in Florida.
pi_211258416
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 22:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
En loopt daar die rivier dan nu ineens? :+ Of beter gezegd, doorgang.
Lach met een schone bips
pi_211258424
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 22:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Omdat ik niet doorklikte ging ik inderdaad uit van de States :)
Lach met een schone bips
pi_211259712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En loopt daar die rivier dan nu ineens? :+ Of beter gezegd, doorgang.
Nee, maar je hebt wel gelijk dat in Murica een plaats met die naam kan zijn.
pi_211261111
quote:
FBI neemt telefoon burgemeester New York in beslag in onderzoek naar Turkse campagnefinanciering
De telefoon van de New Yorkse burgemeester Eric Adams is deze week in beslag genomen door de FBI. De inbeslagname is volgens Amerikaanse media een ‘dramatische escalatie’ van een mogelijk corruptieonderzoek naar Adams. The New York Times meldt dat de inlichtingendienst uitzoekt of de burgemeester mogelijk zijn verkiezingscampagne in 2021 heeft laten financieren door de Turkse regering.
https://www.ad.nl/buitenl(...)nanciering~ab7f3894/
pi_211261385
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 11:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Typisch de deep state die het op de democraten gemunt heeft?
pi_211304247
twitter

twitter

[ Bericht 32% gewijzigd door NeeOfTochJA op 15-11-2023 21:21:13 ]
pi_211337036
Biden for president 2024 !

Elke dag popcorn vreten hoe de wereld meer en meer naar de klote gaat.

4 jaar Trump was enkel elke dag vitten op en lachen met Trump.
Dit is meer fun !
We kunnen zelfs pronostikeren op volgende oorlogen enzo.
Fun
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 20 november 2023 @ 09:54:59 #182
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211355464
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 18:04 schreef UncleScorp het volgende:
Biden for president 2024 !

Elke dag popcorn vreten hoe de wereld meer en meer naar de klote gaat.

4 jaar Trump was enkel elke dag vitten op en lachen met Trump.
Dit is meer fun !
We kunnen zelfs pronostikeren op volgende oorlogen enzo.
Fun
Want Rusland en Hamas zijn een oorlog begonnen vanwege Biden...
pi_211357766
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 09:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Want Rusland en Hamas zijn een oorlog begonnen vanwege Biden...
Biden doet 0,0 moeite om vredesakkoorden te bereiken. Wapens sturen daarentegen...
Als "leider" van de wereld zou je moeten bemiddelen ipv oorlog aanwakkeren.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 20 november 2023 @ 16:55:44 #184
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211359262
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 14:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Biden doet 0,0 moeite om vredesakkoorden te bereiken. Wapens sturen daarentegen...
Als "leider" van de wereld zou je moeten bemiddelen ipv oorlog aanwakkeren.
De eerste zin ben ik wel met je eens. Trump deed idd wel vredesakkoorden alleen was dan een van de twee partijen niet uitgenodigd, dus was het geen akkoord tussen de twee partijen waar het om draait. Dat was een dikke middelvinger naar de Palestijnen, denk ik.

Biden kiest nu meteen partij en hij had inderdaad meer op een oplossing kunnen spelen, al gaat ie daar nog op terugkomen is mijn verwachting, veel te laat en daardoor niet als effectief als dat ie het meteen had gedaan.
pi_211634839
"Shall not be infringed!"

twitter

quote:
No justice publicly dissented from the decision. The Supreme Court also rebuffed the plaintiffs' request for an injunction at an earlier stage of the case in May.

Illinois passed the ban in response to a massacre at an Independence Day parade in Highland Park in 2022 that killed seven people and wounded dozens.
pi_211644028
twitter

twitter

[ Bericht 27% gewijzigd door NeeOfTochJA op 17-12-2023 10:34:58 ]
  zondag 17 december 2023 @ 20:51:58 #187
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211651562
Ondertussen geeft Trump meerdere malen aan de dictator te willen uithangen en doet Hitler-achtige uitspraken, maar daar mag je vast niets van zeggen, want anders ben je woke....
pi_211677691
quote:
180 namen van mensen met banden met Jeffrey Epstein worden bekendgemaakt
Een Amerikaanse rechter heeft bevolen de namen bekend te maken van 180 mensen die banden hadden met de omstreden Amerikaanse zakenman Jeffrey Epstein. De krant Miami Herald had om vrijgave van de namen verzocht.
De rechter in New York heeft bepaald dat zijn eigen rechtbank de namen binnen veertien dagen moet bekendmaken.
https://www.nu.nl/buitenl(...)n-bekendgemaakt.html
Gaat de beerput dan eindelijk open?
pi_211723918
Joe Rogan gaat weer eens af als een gieter:

twitter
pi_211729825
twitter
  zondag 24 december 2023 @ 22:11:35 #191
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211734313
Werkelijk uit de diepste krochten van X (en dát zegt wat), het geeft ook wel aan dat heel je wereld om woke draait, maar goed ieder zijn ding, opvallend is het wel.
pi_211742573
Sommige mensen bezigen zich nou eenmaal ontzettend met andermans seksuele leven en wat er wel of niet tussen de beentjes hangt.
Conscience do cost.
pi_211744269
Lachen al die mensen die hier komen om zich te ergeren aan verkeerde tweets :W
pi_211745179
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 14:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Lachen al die mensen die hier komen om zich te ergeren aan verkeerde tweets :W
Zei de trol :s)
pi_211747162
Lieve mensjes, kappen met het sneren naar elkaar. Het is tenslotte kerst schijnbaar.
Lach met een schone bips
pi_211751356
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 18:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Lieve mensjes, kappen met het sneren naar elkaar. Het is tenslotte kerst schijnbaar.
Over 2 dagen mag het weer? ;)
pi_211751640
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 23:39 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Over 2 dagen mag het weer? ;)
Nope, dik pak op de billen! :) Voor jou en iedereen,
Lach met een schone bips
pi_211768153
Het blijft hoe dan ook treurig dat een land met 300+ miljoen mensen niet verder komt dan een Democraat van 80+ die tegen het seniele aanzit en een Republikein van bijna 80 die een ontoerekeningsvatbare gek is. Je zou toch mogen hopen op wat meer kwaliteit.
pi_211774438
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2023 23:33 schreef Brandhout14 het volgende:
Het blijft hoe dan ook treurig dat een land met 300+ miljoen mensen niet verder komt dan een Democraat van 80+ die tegen het seniele aanzit en een Republikein van bijna 80 die een ontoerekeningsvatbare gek is. Je zou toch mogen hopen op wat meer kwaliteit.
De macht van Wall Street en het Pentagon blijft. Welke bejaarde er ook aan de macht is.
pi_211774598
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 12:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
De macht van Wall Street en het Pentagon blijft. Welke bejaarde er ook aan de macht is.
niet relevant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')