Of loslatenquote:
Jup, gewoon hernoemen naar Het Grote Bezoekers Lokspelquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of loslaten
En dan komt het vanzelf wel weer
quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, gewoon hernoemen naar Het Grote Bezoekers Lokspel
Gefeliciteerd met je man Mazquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja mijn man is jarig vandaag. Dus vanavond gebak
Nee toen was ik bedrijfsleider in een kringloopwinkel.quote:
Mogge mazquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee toen was ik bedrijfsleider in een kringloopwinkel.
De assistent kreeg dat half uurtje eerder wel uitbetaald of tijd voor tijd. Maar de bedrijfsleider niet.
Toen ik daar achter kwam ben ik ermee gestopt. En kwam ik 5 minuten voor 9 pas op het werk.
Morguh Plyquote:
yeah.. forummoeheid o.aquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was je even weg geweest dan sjamp ?
Lekkuh lekkuhquote:
Ik wel iets meerquote:
Lekker manquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ook nu het niet zo heet meer is. En ik had gisteren ook flink wat op bij borrelen op werk
Lekker toch. Beter dan vroeg op zijn of niet kunnen slapenquote:
quote:
quote:
Als het maar gezellig was .quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ook nu het niet zo heet meer is. En ik had gisteren ook flink wat op bij borrelen op werk
Was zeker gezellig. Maar ik slaap normaal of te lang door of juist heel slecht na flink zuipen. Viel wel mee deze keer.quote:
Ah dat is wel fijnquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Heerlijk hoor,in één stuk door sinds tijden
Hoe heb je dan geslapen?quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was zeker gezellig. Maar ik slaap normaal of te lang door of juist heel slecht na flink zuipen. Viel wel mee deze keer.
Morguh Sallyquote:
Vat best mee toch en anders een dik vest aan of zoquote:
Ja een stuk beter. Had gisteren avond beneden ook al weer de sokken aanquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:53 schreef Lovely het volgende:
Het is idd een stuk frisser in de slaapkamer..maar wel fijn
Ja hou er ook niet van hier is het altijd aan en dan weer uit aan en dan weer uit.quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:59 schreef Lovely het volgende:
Heb al een paar dagen sokken aan, wel enkel sokken
Nog steeds niet, wat een gedoe weer zeg bah
Oh dat vind ik met warme dagen wel fijn, maar in de herfst/winter nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hou er ook niet van hier is het altijd aan en dan weer uit aan en dan weer uit.
Loop het liefst op blote voeten de hele dag.
Ja ik wel alleen sinds de renovatie hier een paar geleden is de vloer, ondanks dat hij geisoleerd is te koud om zonder sokken te lopen Heb zelfs na de renovatie sloffen aangeschaftquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat vind ik met warme dagen wel fijn, maar in de herfst/winter niet
Hier ook, al is het met de warme dagen altijd wel lekker om met de blote voetjes over de koude tegelvloeren te lopenquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wel alleen sinds de renovatie hier een paar geleden is de vloer, ondanks dat hij geisoleerd is te koud om zonder sokken te lopen Heb zelfs na de renovatie sloffen aangeschaft
Ja lekker koel aan de pootjesquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier ook, al is het met de warme dagen altijd wel lekker om met de blote voetjes over de koude tegelvloeren te lopen
Daar beslissen wij wel overquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank maar is gewoon bondage, ben echt niet goddelijk
Voor ons welquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:12 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heeft hij niets over te zeggenquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar beslissen wij wel over
Bondage zelf bepaald niet of hij aanbeden word, dat beslissen zijn aanbiddersquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:16 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, daar heeft hij niets over te zeggen
Okayquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar beslissen wij wel over
Mooi, dat is altijd goed om te lezenquote:
Kan er natuurlijk wel wat van zeggen (zoals gedaan) maar het is aan jullie wat ermee te doen. Als men me wil aanbidden prima maar ik voel mezelf niet bepaald goddelijk. Voelt altijd alsof ik boven mensen sta en dat is natuurlijk niet zo. Maar blij zijn met de dingen die ik doe wordt natuurlijk erg gewaardeerd.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:16 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, daar heeft hij niets over te zeggen
Hebben ze het dus niet goed gedaan. Heb in de koude maanden sloffen aanquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wel alleen sinds de renovatie hier een paar geleden is de vloer, ondanks dat hij geisoleerd is te koud om zonder sokken te lopen Heb zelfs na de renovatie sloffen aangeschaft
Hoe is het ermee op deze vrijdag?quote:
Zien er wel warm uitquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:31 schreef Lovely het volgende:
Ik wil graag deze sloffen https://www.schuurman-sch(...)e/6000061384c43.html
Ja en zaten ook lekker, had ze in de winkel een tijd terug al gepast..quote:
Ja heb mijn dekbed er al weer opleggenquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:53 schreef Lovely het volgende:
Het is idd een stuk frisser in de slaapkamer..maar wel fijn
Ik heb ook een hele tijd sloffen met wol binnenin gehad, die zaten ook heerlijkquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja en zaten ook lekker, had ze in de winkel een tijd terug al gepast..
Een dunne of een dikke dekbed ?quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja heb mijn dekbed er al weer opleggen
Mwa ik wil sowieso wel sloffen hebben waar een goede zool onderzitquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele tijd sloffen met wol binnenin gehad, die zaten ook heerlijk
Ah, die heb ik er ook nog op.. denk als echt in de nacht een stuk kouder wordt ik mijn andere dekbed er weer op doequote:
Is ook wel fijn aan van die dikke sokken, vooral op de bankquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een aantal paren wollen huissokken voor de winter. Liefst zonder anti slip, maar da's niet altijd mogelijk Heerlijk. Ik houd niet van pantoffels.
Nu heb ik beeldquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:46 schreef 2xHenk het volgende:
Ik loop gewoon al helicopterend door mijn huis, ook in de winter
Ik zie maar een iemand zwaaien, en dat is gewoon heel beleefdquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
Ah het is weer het zwaai kwartiertje![]()
Maar jij en ik zwaaide net ookquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie maar een iemand zwaaien, en dat is gewoon heel beleefd
Maar dat is al langer geledenquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar jij en ik zwaaide net ook![]()
Ik zei ook niet dat dat kwartiertje in achtereenvolgende 15 minuten wasquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
Ah het is weer het zwaai kwartiertje![]()
Ohquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat dat kwartiertje in achtereenvolgende 15 minuten was
Jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, als straks weer wat kouder is kun je je onesie weer aan
Wel bijzonder gezien die dingen in werkelijk alle vormen en prints te krijgen zijnquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja
Wil een nieuwe kopen. Maar ik kan geen leuke vinden
Jezusquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:18 schreef 2xHenk het volgende:
@:mazikeen hypotheek is eindelijk rond. Kostte maar 3600 euro____________!
euhh whutttttquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:18 schreef 2xHenk het volgende:
@:mazikeen hypotheek is eindelijk rond. Kostte maar 3600 euro____________!
Ja die ziet er heel.comfy uit jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel bijzonder gezien die dingen in werkelijk alle vormen en prints te krijgen zijn
En dat draagbare dekentje die Lovely postte?
Ik ga checken thxquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:15 schreef Lovely het volgende:
@:Mazikeen, misschien staat hier een leuke onesie tussen https://www.onesieskopen.(...)volwassenen/vrouwen/
No way dat iemand langer dan 10 minuten zo op zo'n bank kan hangen met die lage leuningquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:46 schreef Lovely het volgende:
Dit lijkt mij ook fijn voor op de bank
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:33 schreef maily het volgende:
[..]
No way dat iemand langer dan 10 minuten zo op zo'n bank kan hangen met die lage leuning![]()
Maar wel lekker dekentje
en des te hoger je hypo des te meer je betaaldquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:36 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Echt he
Notaris
Taxatie
Afsluitkosten
Advieskosten bank___!
Nekklachten kun je op die manier wel oplopen ja...quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:33 schreef maily het volgende:
[..]
No way dat iemand langer dan 10 minuten zo op zo'n bank kan hangen met die lage leuning![]()
Maar wel lekker dekentje
Verdwijnt allemaal in de zakken van mensen die vermoedelijk al genoeg hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:36 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Echt he
Notaris
Taxatie
Afsluitkosten
Advieskosten bank___!
Nee, dat zijn vaste bedragen, of je nou 1000 haalt, of 100000quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
en des te hoger je hypo des te meer je betaald
ik heb een stuk minder betaaldquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:42 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Nee, dat zijn vaste bedragen, of je nou 1000 haalt, of 100000
Om van je nieuwe badkamer gebruik te kunnen maken zal ze die toch even uit moeten doenquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:37 schreef 2xHenk het volgende:
Maar goed, straks wel een opgeknapt huis zodat @:lovely hier in haar onesie kan rond komen huppelen
Hoeveel nog te gaan?quote:
Als je onder je bedrag wat in je hypotheekakte staat, dan hoef je geen notaris/taxateur te betalen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een stuk minder betaald
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om van je nieuwe badkamer gebruik te kunnen maken zal ze die toch even uit moeten doen
Ik wil 50 halen, maar denk niet dat ik dat red. Het is in ieder geval nu al meer boeken dan de voorgaande jarenquote:
ik heb wel taxatie geen notarisquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:52 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Als je onder je bedrag wat in je hypotheekakte staat, dan hoef je geen notaris/taxateur te betalen.
Of ik ben opgelicht, kan ook natuurlijk. Rabobank he
Dan zou je er nog 17 moeten halen. Moet te doen zijn toch?quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil 50 halen, maar denk niet dat ik dat red. Het is in ieder geval nu al meer boeken dan de voorgaande jaren
Dan zou ik 1925 voor de bank, en 700 taxatie moeten betalen, komt wel aardig overeen danquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb wel taxatie geen notaris
dat is het verschil
en financieel adviseur
geen bank
Ik lees er 1 per week? Vaak iets langer. Dus denk net niet. Ik blijf gewoon door lezen en dan zie ik het welquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou je er nog 17 moeten halen. Moet te doen zijn toch?
Oftewelquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees er 1 per week? Vaak iets langer. Dus denk net niet. Ik blijf gewoon door lezen en dan zie ik het wel
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Genot is belangrijker dan snelheid
Correct, maar door een doel te stellen van ongeveer een boek per week ben ik wel meer gaan lezen. Dus stiekem is het doel allang gehaaldquote:
Maakt het wat uit hoeveel je leest?quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct, maar door een doel te stellen van ongeveer een boek per week ben ik wel meer gaan lezen. Dus stiekem is het doel allang gehaald
Lezen is belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Maakt het wat uit hoeveel je leest?
Als ik lees, dan heb ik daar geen timer opzitten ofzo.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lezen is belangrijker dan winnen
taxatie was 850quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:55 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Dan zou ik 1925 voor de bank, en 700 taxatie moeten betalen, komt wel aardig overeen dan
Maar dat zijn nog steeds 5775 ouderwetse guldentjes
Ja. Ik lees nu meer dan voorgaande jaren omdat het boek uit moet ipv dat ik lees wanneer ik zin heb.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Maakt het wat uit hoeveel je leest?
Ja, dat kanquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Ik lees nu meer dan voorgaande jaren omdat het boek uit moet ipv dat ik lees wanneer ik zin heb.
Ja er zit ook geen straf op als je het niet red toch.quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees er 1 per week? Vaak iets langer. Dus denk net niet. Ik blijf gewoon door lezen en dan zie ik het wel
Maaruh heb je geen korting gehad bij de bank?quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:42 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Nee, dat zijn vaste bedragen, of je nou 1000 haalt, of 100000
Jawel, advies en afsluiten is 1950. En ze hebben de helft van de taxatie betaald, dat dan weer welquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maaruh heb je geen korting gehad bij de bank?
Als ik alles zelf invulde en ging uploaden . Kwam advies en afsluit kosten bank op 1950
Dat heb ik ook gedaan.
Kwam alleen nog stukje nhg bij en de 95 euro taxatie kosten heb ik nog geen eens bijgeleend
Mijne 700 met nwwiquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
taxatie was 850
ivm kosten NWWI
Waarom moe4 t boek uut?quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Ik lees nu meer dan voorgaande jaren omdat het boek uit moet ipv dat ik lees wanneer ik zin heb.
Neuh. Ik ben mijn eigen heerser en meester. Tis niet alsof ik geen nieuwe boeken mag kopen ofzoquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zit ook geen straf op als je het niet red toch.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:37 schreef 2xHenk het volgende:
Maar goed, straks wel een opgeknapt huis zodat @:lovely hier in haar onesie kan rond komen huppelen
Omdat die 50 boeken gehaald moeten worden. En omdat ik meer van mezelf moet lezen: het geeft rust en ik vind het een goede besteding van tijd.quote:
ja is verplicht tegenwoordigquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:26 schreef 2xHenk het volgende:
Kwamen ze foto's maken van mijn hele huis waar ik geen rekening mee had gehouden
Proberen te relaxen, genieten van het lekkere weertje.. Hoe issie met jou?quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het ermee op deze vrijdag?
Mijn taxatie kon online... 95 euroquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
taxatie was 850
ivm kosten NWWI
Selenaquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor zij die Disney Plus hebben: only murders in the building is een leuke serie
Het zijn meestal de dingen waar alcohol mee gemixt word die lekker ruiken, alcohol an sich is geurloos en irriteert vooral je neusquote:
er zitten weer 5.634 mensen live mee te kijken met de livestream, dus mario vast ook welquote:
Je mag wel een van mijn privé jets lenen om even het weekend door te brengen in een van mijn velen villa's op vrijwel elk tropisch eilandquote:
Ah dat vind ik nou weer lief, dan neem ik @2xHenk meequote:Op vrijdag 15 september 2023 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag wel een van mijn privé jets lenen om even het weekend door te brengen in een van mijn velen villa's op vrijwel elk tropisch eiland
Hey Marioquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
er zitten weer 5.634 mensen live mee te kijken met de livestream, dus mario vast ook wel
Dan heb je het weer lekker fris en modder vrijquote:
tis op heel fok rustigquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Deze SC is geen 24/7 digitale kroeg
24 uurs koffiekransje danquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Deze SC is geen 24/7 digitale kroeg
Behoorlijk genoten, 5 sterren recensiequote:Op vrijdag 15 september 2023 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo klaar.
Dank dat u mee leefde met dit 3 daagse avontuur.
Dat vermoeden had ik al, bedankt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Behoorlijk genoten, 5 sterren recensie
Moeten lezen klinkt raarquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat die 50 boeken gehaald moeten worden. En omdat ik meer van mezelf moet lezen: het geeft rust en ik vind het een goede besteding van tijd.
Als jullie maar wel jullie rommel opruimenquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat vind ik nou weer lief, dan neem ik @:2xHenk mee
Of course..quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jullie maar wel jullie rommel opruimen
Ik heb genoeg rommel geruimdquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jullie maar wel jullie rommel opruimen
Sow hey, die heeft zelfs iemand on the insidequote:Op vrijdag 15 september 2023 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker uitkering trekken en bijklussen @:Geerd
https://archive.ph/JbVJD
Daarom heb ik jou ook niet uitgenodigd om de rommel van lieflijke en HenkHenk op te ruimenquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb genoeg rommel geruimd
Maar ik wil graag overal bij betrokken wordenquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik jou ook niet uitgenodigd om de rommel van lieflijke en HenkHenk op te ruimen
oké, ik heb nog wel wat zwembaden om schoon te maken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik wil graag overal bij betrokken worden
Ik had het over betrokken worden, niet over schoonmaken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
oké, ik heb nog wel wat zwembaden om schoon te maken.
Ik kan je wel betrekken bij meerdere 'niet helemaal legale' internet dienstenquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had het over betrokken worden, niet over schoonmaken.
Kan ik er geld mee verdienen?quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan je wel betrekken bij meerdere 'niet helemaal legale' internet diensten
Ligt eraan hoeveel mensen er komen 'kijken'quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik er geld mee verdienen?
Ik houd er niet van als mensen naar mij kijkenquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel mensen er komen 'kijken'
Owquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd er niet van als mensen naar mij kijken
Blinddoek voor en ze ziet niet dat er mensen kijkenquote:
Ow, daar zijn die voorquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blinddoek voor en ze ziet niet dat er mensen kijken
Heyquote:
Kanquote:
Hee Dotquote:
Snel je was doen en zorgen dat je koffer gepakt staat. Je mag met @Lovely mee in de jet van Rabbitquote:
Zijn wij geen mensenquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Op mensen in een winkel na heb ik voor het laatst vorige week woensdag met iemand gesproken
Mijn koffer staat al klaarquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snel je was doen en zorgen dat je koffer gepakt staat. Je mag met @:Lovely mee in de jet van Rabbit
quote:
Dan moeten we wel 2,5 maand wegblijven want ze beginnen pas 15 novemberquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]En dan kunnen ze ondertussen mooi je badkamer doen en als je dan terug komt is het klaar
Weet niet of jij zolang vrij kan krijgen op je werkquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:45 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Dan moeten we wel 2,5 maand wegblijven want ze beginnen pas 15 november
O lekker Marioquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:57 schreef mario390 het volgende:
viezijs zonder lollie
erdbeer,vanille![]()
met waffeln
Ik was vanmiddag naar de ijssalon maar ijs was bijna op helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |