Of loslatenquote:
Jup, gewoon hernoemen naar Het Grote Bezoekers Lokspelquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of loslaten
En dan komt het vanzelf wel weer
quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, gewoon hernoemen naar Het Grote Bezoekers Lokspel
Gefeliciteerd met je man Mazquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja mijn man is jarig vandaag. Dus vanavond gebak
Nee toen was ik bedrijfsleider in een kringloopwinkel.quote:
Mogge mazquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee toen was ik bedrijfsleider in een kringloopwinkel.
De assistent kreeg dat half uurtje eerder wel uitbetaald of tijd voor tijd. Maar de bedrijfsleider niet.
Toen ik daar achter kwam ben ik ermee gestopt. En kwam ik 5 minuten voor 9 pas op het werk.
Morguh Plyquote:
yeah.. forummoeheid o.aquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was je even weg geweest dan sjamp ?
Lekkuh lekkuhquote:
Ik wel iets meerquote:
Lekker manquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ook nu het niet zo heet meer is. En ik had gisteren ook flink wat op bij borrelen op werk
Lekker toch. Beter dan vroeg op zijn of niet kunnen slapenquote:
quote:
quote:
Als het maar gezellig was .quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ook nu het niet zo heet meer is. En ik had gisteren ook flink wat op bij borrelen op werk
Was zeker gezellig. Maar ik slaap normaal of te lang door of juist heel slecht na flink zuipen. Viel wel mee deze keer.quote:
Ah dat is wel fijnquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Heerlijk hoor,in één stuk door sinds tijden
Hoe heb je dan geslapen?quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was zeker gezellig. Maar ik slaap normaal of te lang door of juist heel slecht na flink zuipen. Viel wel mee deze keer.
Morguh Sallyquote:
Vat best mee toch en anders een dik vest aan of zoquote:
Ja een stuk beter. Had gisteren avond beneden ook al weer de sokken aanquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:53 schreef Lovely het volgende:
Het is idd een stuk frisser in de slaapkamer..maar wel fijn
Ja hou er ook niet van hier is het altijd aan en dan weer uit aan en dan weer uit.quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:59 schreef Lovely het volgende:
Heb al een paar dagen sokken aan, wel enkel sokken
Nog steeds niet, wat een gedoe weer zeg bah
Oh dat vind ik met warme dagen wel fijn, maar in de herfst/winter nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hou er ook niet van hier is het altijd aan en dan weer uit aan en dan weer uit.
Loop het liefst op blote voeten de hele dag.
Ja ik wel alleen sinds de renovatie hier een paar geleden is de vloer, ondanks dat hij geisoleerd is te koud om zonder sokken te lopen Heb zelfs na de renovatie sloffen aangeschaftquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat vind ik met warme dagen wel fijn, maar in de herfst/winter niet
Hier ook, al is het met de warme dagen altijd wel lekker om met de blote voetjes over de koude tegelvloeren te lopenquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wel alleen sinds de renovatie hier een paar geleden is de vloer, ondanks dat hij geisoleerd is te koud om zonder sokken te lopen Heb zelfs na de renovatie sloffen aangeschaft
Ja lekker koel aan de pootjesquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier ook, al is het met de warme dagen altijd wel lekker om met de blote voetjes over de koude tegelvloeren te lopen
Daar beslissen wij wel overquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank maar is gewoon bondage, ben echt niet goddelijk
Voor ons welquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:12 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heeft hij niets over te zeggenquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar beslissen wij wel over
Bondage zelf bepaald niet of hij aanbeden word, dat beslissen zijn aanbiddersquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:16 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, daar heeft hij niets over te zeggen
Okayquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar beslissen wij wel over
Mooi, dat is altijd goed om te lezenquote:
Kan er natuurlijk wel wat van zeggen (zoals gedaan) maar het is aan jullie wat ermee te doen. Als men me wil aanbidden prima maar ik voel mezelf niet bepaald goddelijk. Voelt altijd alsof ik boven mensen sta en dat is natuurlijk niet zo. Maar blij zijn met de dingen die ik doe wordt natuurlijk erg gewaardeerd.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:16 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, daar heeft hij niets over te zeggen
Hebben ze het dus niet goed gedaan. Heb in de koude maanden sloffen aanquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wel alleen sinds de renovatie hier een paar geleden is de vloer, ondanks dat hij geisoleerd is te koud om zonder sokken te lopen Heb zelfs na de renovatie sloffen aangeschaft
Hoe is het ermee op deze vrijdag?quote:
Zien er wel warm uitquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:31 schreef Lovely het volgende:
Ik wil graag deze sloffen https://www.schuurman-sch(...)e/6000061384c43.html
Ja en zaten ook lekker, had ze in de winkel een tijd terug al gepast..quote:
Ja heb mijn dekbed er al weer opleggenquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:53 schreef Lovely het volgende:
Het is idd een stuk frisser in de slaapkamer..maar wel fijn
Ik heb ook een hele tijd sloffen met wol binnenin gehad, die zaten ook heerlijkquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja en zaten ook lekker, had ze in de winkel een tijd terug al gepast..
Een dunne of een dikke dekbed ?quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja heb mijn dekbed er al weer opleggen
Mwa ik wil sowieso wel sloffen hebben waar een goede zool onderzitquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele tijd sloffen met wol binnenin gehad, die zaten ook heerlijk
Ah, die heb ik er ook nog op.. denk als echt in de nacht een stuk kouder wordt ik mijn andere dekbed er weer op doequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |