Of loslatenquote:
Jup, gewoon hernoemen naar Het Grote Bezoekers Lokspelquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of loslaten
En dan komt het vanzelf wel weer
quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, gewoon hernoemen naar Het Grote Bezoekers Lokspel
Gefeliciteerd met je man Mazquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja mijn man is jarig vandaag. Dus vanavond gebak
Nee toen was ik bedrijfsleider in een kringloopwinkel.quote:
Mogge mazquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee toen was ik bedrijfsleider in een kringloopwinkel.
De assistent kreeg dat half uurtje eerder wel uitbetaald of tijd voor tijd. Maar de bedrijfsleider niet.
Toen ik daar achter kwam ben ik ermee gestopt. En kwam ik 5 minuten voor 9 pas op het werk.
Morguh Plyquote:
yeah.. forummoeheid o.aquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was je even weg geweest dan sjamp ?
Lekkuh lekkuhquote:
Ik wel iets meerquote:
Lekker manquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ook nu het niet zo heet meer is. En ik had gisteren ook flink wat op bij borrelen op werk
Lekker toch. Beter dan vroeg op zijn of niet kunnen slapenquote:
quote:
quote:
Als het maar gezellig was .quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ook nu het niet zo heet meer is. En ik had gisteren ook flink wat op bij borrelen op werk
Was zeker gezellig. Maar ik slaap normaal of te lang door of juist heel slecht na flink zuipen. Viel wel mee deze keer.quote:
Ah dat is wel fijnquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Heerlijk hoor,in één stuk door sinds tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |