Jepquote:Op donderdag 14 september 2023 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij moet ook altijd weer dwarsliggen.
Pffff echt hoor!!!quote:
Lief autootje!!quote:
Niet wanneer, maar of.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
duurt het zo lang om overlegen
wanneer het spel open kann?
quote:Op donderdag 14 september 2023 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
duurt het zo lang om overlegen
wanneer het spel open kann?
Haal je mij en ieniemini nou door elkaar ?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
Of anders zoals ieni het suggereert naar NS wandelroutes kijken @:happycharly
Dat lijkt mij ook heel lekker, je dekt het dan gewoon af met spek in plaats van een glacing?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:46 schreef m1st1g het volgende:
@:jippie dit was de laatste meatloaf die ik maakte
[ afbeelding ]
Is dat ding nu al klaar?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook heel lekker, je dekt het dan gewoon af met spek in plaats van een glacing?
Hopelijk binnenkortquote:
Ja zij ook, heb die van jou overheen gelezen, net ff teruggelezenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Haal je mij en ieniemini nou door elkaar ?![]()
![]()
Of had ieniemini ook de tip NS Wandelingen te zoeken...?
(wel die van de herdenkingen in haar buurt, wat mij op het idee bracht van de Slag Om Arnhem dit weekend)
Ik had de hele meatloaf in het spek zitten en na het "aangrillen" daarover de glacing gestreken. Bij die warmte loop dat dan vanzelf overal tussen.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook heel lekker, je dekt het dan gewoon af met spek in plaats van een glacing?
Owquote:Op donderdag 14 september 2023 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zij ook, heb die van jou overheen gelezen, net ff teruggelezen
Dank voor al die mentions en tips!quote:Op donderdag 14 september 2023 21:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik had de hare niet gezien![]()
nu ja - nvm
Beter dat @:HappyCharly te veel tips krijgt, dan te weinig
Helpt vást niet, @mario390 ...quote:Op donderdag 14 september 2023 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo moeten we boete doen
wat de ander congo vannacht gedaan heeft ?
We willen jou niet verveeld op de bank zien dit weekend anders worden we woestboosquote:Op donderdag 14 september 2023 21:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dank voor al die mentions en tips!
Rookworstsalade?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
Wat gaat sneller, dat ik die AH rookworstsalade ga halen ergens in de herfst of dts open? @:swj
Omdat sommigen nog steeds woorden als congo gebruikenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo moeten we boete doen
wat de ander congo vannacht gedaan heeft ?
Ok, ga ik ook eens doe.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik had de hele meatloaf in het spek zitten en na het "aangrillen" daarover de glacing gestreken. Bij die warmte loop dat dan vanzelf overal tussen.
Zeker!quote:Op donderdag 14 september 2023 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hopelijk binnenkort![]()
Zou het echt onwijs jammer vinden..
Laten jullie weten als jullie nog input v ons willen over oorzaak/ideeën/oplossing etc?
Niet boos worden op mijquote:Op donderdag 14 september 2023 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We willen jou niet verveeld op de bank zien dit weekend anders worden we woestboos
Ja is nieuwe seizoenspecial van ah, een broodsalade zoals de bekende kip kerriesaladequote:
Afdekken met folie en 10 minuten laten staan voor je het mes erin zet.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ok, ga ik ook eens doe.
Nu is de kerntemperatuur 65, denk dat ik de oven maar uit doe.
[ afbeelding ]
Hmmmmm, moet jezelf niet dan?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ok, ga ik ook eens doe.
Nu is de kerntemperatuur 65, denk dat ik de oven maar uit doe.
[ afbeelding ]
Heb gezegdquote:Op donderdag 14 september 2023 21:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Afdekken met folie en 10 minuten laten staan voor je het mes erin zet.
O had hem nog niet gezien. Ben benieuwdquote:Op donderdag 14 september 2023 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is nieuwe seizoenspecial van ah, een broodsalade zoals de bekende kip kerriesalade
Hoezo? Congo is een door VN erkend land toch?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:53 schreef SwJ het volgende:
[..]
Omdat sommigen nog steeds woorden als congo gebruiken
Vooralsnog wel hee, we daten vanaf begin augustus dus en 2x met elkaar geslapenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Maarreuhh, gaat het nu wat tussen jullie?
Welke?quote:
In slaap gevallen door saaiheidquote:Op donderdag 14 september 2023 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Vooralsnog wel hee, we daten vanaf begin augustus dus en 2x met elkaar geslapen
Euhh slapenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Done, Nu Ply Uit de keuken zien te houdenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Afdekken met folie en 10 minuten laten staan voor je het mes erin zet.
quote:Op donderdag 14 september 2023 21:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
1 waar niet "fisher price" op staat ?
[ afbeelding ]
Gaan jullie zo nog eten of is t voor morgen ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Done, Nu Ply Uit de keuken zien te houden
Krijg die randjes nooit zo mooi onder de glacing, maar dit is pas mijn vierde Meatloaf. Nog genoeg mogelijkheden tot perfectionering
Ziet er nu toch hartstikke mooi uit. Je doet het voor de hobby en niet om prijzen mee te winnen. Daarnaast is smaak veel belangrijker.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Krijg die randjes nooit zo mooi onder de glacing, maar dit is pas mijn vierde Meatloaf. Nog genoeg mogelijkheden tot perfectionering
3x toch?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Proef ik toch nietquote:Op donderdag 14 september 2023 21:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ow jee, 2 keer al??quote:Op donderdag 14 september 2023 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Slapen ?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
En maar snurken....quote:Op donderdag 14 september 2023 22:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Was zeker, met Paul in bed een hoop lawaai en weinig pret?
Dan heb je weer iets voor op je verlanglijstje voor de Sintquote:Op donderdag 14 september 2023 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
Al mijn favoriete parfums zijn ineens op
Voor morgen, maar ze kunnen straks alvast wat pakken. Is ruim 3 pond rundergehakt, denk dat mijn oudste morgen ook nog even aanwipt.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gaan jullie zo nog eten of is t voor morgen ofzo?
Ojeequote:Op donderdag 14 september 2023 22:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Voor morgen, maar ze kunnen straks alvast wat pakken. Is ruim 3 pond rundergehakt, denk dat mijn oudste morgen ook nog even aanwipt.
Spuit je ze allemaal tegelijk op dan 😉quote:Op donderdag 14 september 2023 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
Flink proeven dan vanavond. Je moet natuurlijk wel zeker weten dat je die oudste iets goeds voor zet.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Voor morgen, maar ze kunnen straks alvast wat pakken. Is ruim 3 pond rundergehakt, denk dat mijn oudste morgen ook nog even aanwipt.
Wil je mijn favoriete parfum?quote:Op donderdag 14 september 2023 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2023 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We willen jou niet verveeld op de bank zien dit weekend anders worden we woestboos
quote:ik verveel me
Dank je, heb nu voor het eerst mosterdpoeder gebruikt. Zo probeer ik steeds wat nieuws erbij. Maar met spek gaan we ook doenquote:Op donderdag 14 september 2023 22:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ziet er nu toch hartstikke mooi uit. Je doet het voor de hobby en niet om prijzen mee te winnen. Daarnaast is smaak veel belangrijker.
Leuk uitje; parfumshoppenquote:Op donderdag 14 september 2023 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
Wat zorg je goed voor iedereenquote:Op donderdag 14 september 2023 22:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Eau de toilettequote:Op donderdag 14 september 2023 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je mijn favoriete parfum?
We gaan zeker even proevenquote:Op donderdag 14 september 2023 22:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Flink proeven dan vanavond. Je moet natuurlijk wel zeker weten dat je die oudste iets goeds voor zet.
Volgens mij ben jij echt, want ze zei idd dat ik snurktequote:
Dank jequote:Op donderdag 14 september 2023 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat zorg je goed voor iedereen
Zag er lekker uit![]()
Met spek moet je wel rekening houden met meer vet...quote:Op donderdag 14 september 2023 22:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dank je, heb nu voor het eerst mosterdpoeder gebruikt. Zo probeer ik steeds wat nieuws erbij. Maar met spek gaan we ook doen
Ik weet ook van die moedervlek op een bepaalde plek.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt, want ze zei idd dat ik snurkte
quote:Op donderdag 14 september 2023 22:10 schreef Wilma_Flintstone het volgende:
[..]
Ik weet ook van die moedervlek op een bepaalde plek.
quote:Op donderdag 14 september 2023 22:10 schreef Wilma_Flintstone het volgende:
[..]
Ik weet ook van die moedervlek op een bepaalde plek.
De knapste ging al bijna doodquote:Op donderdag 14 september 2023 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Seizoen 1 kan wel wat lastig zijn de eerste paar afleveringen om er echt in te komen qua onderlinge verhouden en zulks. Maar zodra je dat door hebt valt het prima te doen.
Ok, heb nu tussendoor 3x vocht/vet afgegoten. Maar na de spek zal ik het bedruipen en niet afgieten als in wegdoen.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met spek moet je wel rekening houden met meer vet...
Ergens halverwege even een keer het vet met de rub weer over de bovenkant laten scheppen. .
Geen geheimen in een relatie hequote:Op donderdag 14 september 2023 22:12 schreef Paul het volgende:
@:Wilma_Flintstone WAAROM VOLG JE MIJN OP FOK DIT MOEST GEHEIM BLIJVEN
Wilma mag 1000% niet mijn fokgeschiedenis lezenquote:
Hey toppuuurrquote:Op donderdag 14 september 2023 22:12 schreef kree het volgende:
wie heeft het andere topic gesloopt?
Hoi trouwens
Snap ikquote:Op donderdag 14 september 2023 22:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Wilma mag 1000% niet mijn fokgeschiedenis lezen
quote:
quote:
Als er te veel vet is, moet je dat natuurlijk wel afgieten maar ik doe altijd een paar keer het braadvocht weer erover scheppen, dan brand je spek ook niet verder aanquote:Op donderdag 14 september 2023 22:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ok, heb nu tussendoor 3x vocht/vet afgegoten. Maar na de spek zal ik het bedruipen en niet afgieten als in wegdoen.
Zo dat is nogal wat zegquote:Op donderdag 14 september 2023 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Net thuis, dikke storing man...
Ze waren een damwand aan het zetten, door een stuk of 9 kabels gegaan.
Alle water toevoer richting randstad uit, gelukkig was het storingen A-team nog ter plaatse, noodoplossing gemaakt,.
Gehehe zal de foto ff opzoeken
* Wilma_Flintstone trekt er een paar dagen voor uit om Pauls fokgeschiedenis te lezen.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Wilma mag 1000% niet mijn fokgeschiedenis lezen
Hoiquote:Op donderdag 14 september 2023 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Alle water toevoer richting randstad uit, gelukkig was het storingen A-team nog ter plaatse, noodoplossing gemaakt,.
quote:Op donderdag 14 september 2023 22:18 schreef Wilma_Flintstone het volgende:
[..]
* Wilma_Flintstone trekt er een paar dagen voor uit om Pauls fokgeschiedenis te lezen.
Dannyyyyyyyyyy ik wil anoniemquote:Op donderdag 14 september 2023 22:18 schreef Wilma_Flintstone het volgende:
[..]
* Wilma_Flintstone trekt er een paar dagen voor uit om Pauls fokgeschiedenis te lezen.
Hee dat is Braddiequote:Op donderdag 14 september 2023 22:18 schreef m1st1g het volgende:
https://www.twitch.tv/ettuh
Even een maatje van mij promoten
@:Emmerdeur
@:FreshFruit
@:engine
@:greysbones
@:hemarookworst
@:DerRabbit
@:schakeltopia
Duidelijk. Zit nu bijna pond tomaten fijngemalen door ipv ketchup en 2 rode uien, dus er komt sowieso het nodige vocht uit. Hoe lang doe je met het spek eromheen in de oven ongeveer, voor de glacing?quote:Op donderdag 14 september 2023 22:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als er te veel vet is, moet je dat natuurlijk wel afgieten maar ik doe altijd een paar keer het braadvocht weer erover scheppen, dan brand je spek ook niet verder aan
+/- 10 tot 15 minuten.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Duidelijk. Zit nu bijna pond tomaten fijngemalen door ipv ketchup en 2 rode uien, dus er komt sowieso het nodige vocht uit. Hoe lang doe je met het spek eromheen in de oven ongeveer, voor de glacing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pffff, dat is een ravage met die kabelsquote:Op donderdag 14 september 2023 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 september 2023 22:18 schreef Wilma_Flintstone het volgende:
[..]
was ff zoeken welke nou aan welke moestquote:Op donderdag 14 september 2023 22:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Pffff, dat is een ravage met die kabels
Ellende is dat, heb er ook weleens één te pakken gehad met de kraan. Tekeningen klopt vaak niks vanquote:Op donderdag 14 september 2023 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
was ff zoeken welke nou aan welke moest
er is ook nog glasvezel geraakt voor de aansturing etc, maar daar hebben we geen spullen voor om zo te repareren dus komt morgen iemand voor.
Een voordeel ik was morgen vrij.
Nee klopt, dit was trouwens wel globaal bekend en met de hand een meter erom heen gegraven en gekeken. Maar dus net geraakt met die damwanden helaas. Als ze het 50cm meer naar binnen hadden gezet dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Ellende is dat, heb er ook weleens één te pakken gehad met de kraan. Tekeningen klopt vaak niks van
Wel hoorquote:Op donderdag 14 september 2023 22:28 schreef kree het volgende:
Hebben jullie je nog een beetje vermaakt?
Niet echt want geen punten.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:28 schreef kree het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2023 22:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
+/- 10 tot 15 minuten.Handige tip 👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je kerntemperatuur precies 68 C![]()
Lol ik kreeg al DM dat we het er niet over mochten hebben, dus ok lees het morgen wel terug wat jullie allemaal uitgespookt hebben.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet echt want geen punten.
Geintje.
quote:Op donderdag 14 september 2023 22:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Handige tip 👍
Wat denk je kerntemperatuur precies 68 C
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was er ook niet. Kan dus heerlijk mijn handen wassen in de onschuld.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
Lol ik kreeg al DM dat we het er niet over mochten hebben, dus ok lees het morgen wel terug wat jullie allemaal uitgespookt hebben.
kan jullie ook geen moment alleen laten he?
Dat mag.... er zit ui in dus dat ruik je welquote:Op donderdag 14 september 2023 22:33 schreef Jippie het volgende:
Smaak is heel goed(eigen roem stinkt
)
Is goed!quote:Op donderdag 14 september 2023 22:33 schreef m1st1g het volgende:
@:jippie en @:ply ik ben onderweg. Bewaar voor mij svp een stukje.
Komt goed, je woont vlakbij dus is nog warm danquote:Op donderdag 14 september 2023 22:33 schreef m1st1g het volgende:
Jij vindt t hilarisch..quote:Op donderdag 14 september 2023 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja aan ons heeft het niet gelegen (ook wel eens leuk om dat te kunnen zeggenquote:Op donderdag 14 september 2023 22:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik was er ook niet. Kan dus heerlijk mijn handen wassen in de onschuld.
Een zooi kapotte kabels en een damwandquote:Op donderdag 14 september 2023 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij vindt t hilarisch..
Ik heb geen idee waar ik naar kijk
Dat het mag smaken!quote:Op donderdag 14 september 2023 22:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Handige tip 👍
Wat denk je kerntemperatuur precies 68 C
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een maiskolfje erbij ?quote:Op donderdag 14 september 2023 22:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Komt goed, je woont vlakbij dus is nog warm dansmaakt goed..... Naar meeeerrrr
quote:Op donderdag 14 september 2023 22:37 schreef M_0_0_N het volgende:
moet ik hier gepost hebben? ja of nee?
Jaquote:Op donderdag 14 september 2023 22:37 schreef M_0_0_N het volgende:
Kapotte kabels en een hoge rekening.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij vindt t hilarisch..
Doen jullie wel rustig aan. Ik moet nu met het openbaar vervoer.... Morgen heb ik weer mijn auto terug.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Komt goed, je woont vlakbij dus is nog warm dansmaakt goed..... Naar meeeerrrr
Komt goed, je woont vlakbij dus is nog warm danquote:Op donderdag 14 september 2023 22:33 schreef m1st1g het volgende:
Hei werkzaamheden, damwand trillenquote:Op donderdag 14 september 2023 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij vindt t hilarisch..
Komt dik in ordequote:Op donderdag 14 september 2023 22:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Doen jullie wel rustig aan. Ik moet nu met het openbaar vervoer.... Morgen heb ik weer mijn auto terug.
Ik zag die kraan komen al van de week trouwens en al die damschotten en hoe dicht het bij die kasten stond.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kapotte kabels en een hoge rekening.
Ja hoorquote:Op donderdag 14 september 2023 22:28 schreef kree het volgende:
Jij welquote:Op donderdag 14 september 2023 22:37 schreef M_0_0_N het volgende:
Wat denk je nou zelf?quote:Op donderdag 14 september 2023 22:37 schreef M_0_0_N het volgende:
Positieve inbreng is altijd welkom.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Top!
Ehm bedoel je.. Je WIL t weten of je laat t weten ALS je t wil weten?
Positivity only !quote:Op donderdag 14 september 2023 22:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Positieve inbreng is altijd welkom.
Hihiquote:Op donderdag 14 september 2023 22:46 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
This sounds baaaddd vellyyyy baddd Ma1ls!!
quote:Op donderdag 14 september 2023 22:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Doorgeven achter de schermen. Wordt geregeld.
Ik wens u een heeele fijne nachtquote:Op donderdag 14 september 2023 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga mijn best doen om te slapen..
Durf Te Slapen!quote:Op donderdag 14 september 2023 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
Durft Te Slapenquote:Op donderdag 14 september 2023 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
Welterustenquote:Op donderdag 14 september 2023 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
Gewoon gaan liggen, en denk dat je door een bos of op strand wandelt. Helpt mij welquote:Op donderdag 14 september 2023 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2023 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Welterusten ook voor @Jippiequote:
Sleep tight liefste reusquote:
Opzich moet ik zeggen vind ik die storingen dan altijd wel weer leuk. Iig zijn ze altijd leerzaam.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:55 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ow gezellig... we gaan alles even yellow-tapen![]()
Haha
Spaghetti!
Mag ik mijn username veranderen in #anoniem zonder anoniem te zijn?quote:Op donderdag 14 september 2023 22:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Doorgegeven achter de schermen. Wordt geregeld.
Je kunt ook anoniem worden zonder je username te veranderen in #anoniemquote:Op donderdag 14 september 2023 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mag ik mijn username veranderen in #anoniem zonder anoniem te zijn?
Dat vraag ik nietquote:Op donderdag 14 september 2023 23:11 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je kunt ook anoniem worden zonder je username te veranderen in #anoniem
Ik heb seks of ruk me voor het slapen gaan en dat werktquote:Op donderdag 14 september 2023 22:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Gewoon gaan liggen, en denk dat je door een bos of op strand wandelt. Helpt mij wel
Dat hoeft niet eens, soms gewoon al de herkenbaarheid, zoveel mensen, je weet nooit wat een persoon ooit 5 jaar later nog gaat zien/doenquote:Op donderdag 14 september 2023 23:14 schreef kree het volgende:
waarom zou je anoniem willen zijn? Stoute dingen gedaan?
ja dat is wel een beetje zo idd.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:21 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, soms gewoon al de herkenbaarheid, zoveel mensen, je weet nooit wat een persoon ooit 5 jaar later nog gaat zien/doen
Dat gebeurt vaker dan je denkt. Graafmachine die niet oplet of "vergeten" dat er kabels liggen en bam, dwars door bv glasvezel kabel.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Had je hele buurt gelijk storingquote:Op donderdag 14 september 2023 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker dan je denkt. Graafmachine die niet oplet of "vergeten" dat er kabels liggen en bam, dwars door bv glasvezel kabel.
Zelf ook wel eens gedaan, met schep graven en door een telefoonkabel heen gegaan omdat die veel ondieper lag dan die eigenlijk had moeten liggen
Klopt met een schep kom je nog niet zo door die met aardschermkabels. Maar het gaat idd sneller en makkelijker als je denkt. Het is zo kapot.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker dan je denkt. Graafmachine die niet oplet of "vergeten" dat er kabels liggen en bam, dwars door bv glasvezel kabel.
Zelf ook wel eens gedaan, met schep graven en door een telefoonkabel heen gegaan omdat die veel ondieper lag dan die eigenlijk had moeten liggen
Zoiets?quote:Op donderdag 14 september 2023 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon een plaksnor en gek brilletje nemen
Ik geloof maar 1 (studenten) flat.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had je hele buurt gelijk storing
quote:Op donderdag 14 september 2023 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof maar 1 (studenten) flat.
baasquote:Op donderdag 14 september 2023 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Onherkenbaar die man
Ik ga maar naar 40+ SC ookquote:
Je bent nu jarig?quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ga maar naar 40+ SC ook. mag dat nu officieel ook
Hahaha voel me zo jonger eigenlijk,.,... dam'n midlife crisis kom ik al in geloof ik als ik er over denk ofzo...
10 sept dus afgelopen zondag. maar alsnog dank voor de felicitatiequote:Op vrijdag 15 september 2023 01:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bent nu jarig?
Indoen ja: Gefeliciteerd!![]()
En wanneer ben jij jarig? Vraag ik voor een vriendquote:Op vrijdag 15 september 2023 01:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bent nu jarig?
Indoen ja: Gefeliciteerd!![]()
Nog gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 15 september 2023 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ga maar naar 40+ SC ook. mag dat nu officieel ook
Hahaha voel me zo jonger eigenlijk,.,... dam'n midlife crisis kom ik al in geloof ik als ik er over denk ofzo...
Hey Enginequote:
Klinkt goed! Blijf jr daar of was dit weer zo'n kijkje voor n dagje?quote:Op vrijdag 15 september 2023 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
Erg leuk, en erg groot. Met recht een middelbare school met veel ruimtes, gangen en spullen. Echt groot. Moest echt zoeken wat waar was, vaak verkeerd gelopen maar dat leer ik vanzelf wel. Ook weer veel geleerd qua afsluiten en openen. De kantoorwerkzaamheden moet ik nog wel leren maar dat komt tzt. Ben er leuk ontvangen, leuker dan in Doetinchem
Al met al een leuke kringloop, maar heel grootquote:Op vrijdag 15 september 2023 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
Erg leuk, en erg groot. Met recht een middelbare school met veel ruimtes, gangen en spullen. Echt groot. Moest echt zoeken wat waar was, vaak verkeerd gelopen maar dat leer ik vanzelf wel. Ook weer veel geleerd qua afsluiten en openen. De kantoorwerkzaamheden moet ik nog wel leren maar dat komt tzt. Ben er leuk ontvangen, leuker dan in Doetinchem
Ja van ongeveer 11 tot ongeveer 6 dus zeker 6.5, best prima! Kon nu nog slapen maar zit hier.. hahaquote:
O dat is netjesquote:Op vrijdag 15 september 2023 06:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja van ongeveer 11 tot ongeveer 6 dus zeker 6.5, best prima! Kon nu nog slapen maar zit hier.. haha
Helpen jouw medicijnen al wat?
AL dat stappen tellen, ik kijk dat niet eens op mijn horloge. Heb ook geen doelen in gesteld.quote:Op vrijdag 15 september 2023 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
Heb me gister ook een fitbit besteld, wil gaan zien hoeveel stappen ik op een dag zet en kijken of ik doelen kan instellen ed, daarnaast wilde ik al langer een horloge dragen dus die komt vandaag binnen, vanmiddag eens uitpluizen
Ik werd om 0600, halfuur vd wekker.. als ik in slaap val word ik middenin de cyclus wakker..quote:Op vrijdag 15 september 2023 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is netjes![]()
waarom verkies je hier zitten dan boven slapen?
IK moet er nog mee beginnen in de bijsluiter stond iets wat ik eerst moest weten en daar werd ik gisteren tegen de avond pas voor terug gebeld
Ik moet ze ook geen 13 weken maar 26 weken gebruiken
Het is een onderhoudskuurtje die ik drie dagen in de week moet innemen.
Het moet erger voorkomen gedurende de winter periode
Oh nee, zo wil ik ook niet zijn, eigenlijk ben ik gewoon benieuwd welke waardes ik heb. Misschien kan ik er wat mee doen in de toekomst.quote:Op vrijdag 15 september 2023 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL dat stappen tellen, ik kijk dat niet eens op mijn horloge. Heb ook geen doelen in gesteld.
Men wordt steeds meer een slaaf van dingen die je doen moet.
ZIe het bij anderen, o ik hem mijn stappen nog niet gezet. Of ze krijgen een piepje dat ze even op moeten stan
Maar goed voor iedereen die het wel fijn vindt helemaal prima
drie in de week, maandag, woensdag en vrijdagquote:Op vrijdag 15 september 2023 06:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik werd om 0600, halfuur vd wekker.. als ik in slaap val word ik middenin de cyclus wakker..
Ohhh dat is wat anders dan n korte boost/ aanpak. Half jaar antibiotica, wow.
Ik vertrouw die dingen niet zo. Je hoort er wisselende verhalen over.quote:Op vrijdag 15 september 2023 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh nee, zo wil ik ook niet zijn, eigenlijk ben ik gewoon benieuwd welke waardes ik heb. Misschien kan ik er wat mee doen in de toekomst.
Doe ik ook nooit. Ik ben geen arts dus ik vertik het om dingen op internet op te zoeken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
oh ben daar nooit zo bang voor, vind dat een beetje hetzelfde als op internet zoeken wat voor kwaaltje je hebt, op internet ben je dan al 3x dood..
Ik Google alles, dat in combi met mijn eigen medische kennis.. kan ik me lekker zorgen makenquote:Op vrijdag 15 september 2023 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
oh ben daar nooit zo bang voor, vind dat een beetje hetzelfde als op internet zoeken wat voor kwaaltje je hebt, op internet ben je dan al 3x dood..
Ik begin er in ieder geval niet aan. Ik heb een I-watch maar heb al die bagger uit gezetquote:Op vrijdag 15 september 2023 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
precies, en wat die fitbit betreft, er zijn er honderdduizenden waar niks mis mee is, zoals met alles: als er 1000 goed zijn en één verkeerd, wordt die ene groot uitgemeten
ALs je dan ook eerder kan stoppen waarom nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 06:43 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik.. nu gaan douchen zodat ik eerder op werk ben en alvast administratie kan wegwerken..
Ehh nee dat niet per sevquote:Op vrijdag 15 september 2023 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je dan ook eerder kan stoppen waarom niet
O oke, ja dan moet je doen wat voor je zelf het beste voeltquote:
* eN dAaR kOm Je Nu MeE?!quote:Op vrijdag 15 september 2023 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
10 sept dus afgelopen zondag. maar alsnog dank voor de felicitatie
Ja, doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 15 september 2023 06:43 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik.. nu gaan douchen zodat ik eerder op werk ben en alvast administratie kan wegwerken..
Dat gaar je nog verbazen. Toen ik bedrijfsleider was bij de kringloop. Wij hadden 2600 vierkante meter. Had ik dagen met 25.000 stappenquote:Op vrijdag 15 september 2023 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
Heb me gister ook een fitbit besteld, wil gaan zien hoeveel stappen ik op een dag zet en kijken of ik doelen kan instellen ed, daarnaast wilde ik al langer een horloge dragen dus die komt vandaag binnen, vanmiddag eens uitpluizen
Morguh 2xquote:
In mijn vaste vesteging zal het wel meevallen, dat is niet zo groot, maar een compleet schoolgebouw is toch wel wat anders. Ik denk dat ik met gemak de 10K haal op mij vaste vesteging. Denk dat dat met 500m2 wel op houdt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 06:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat gaar je nog verbazen. Toen ik bedrijfsleider was bij de kringloop. Wij hadden 2600 vierkante meter. Had ik dagen met 25.000 stappen
Ligt eraan. Krijg je betaald of tijd voor tijd als je eerder begintquote:Op vrijdag 15 september 2023 06:43 schreef HappyCharly het volgende:
quote:
Morguhquote:Op vrijdag 15 september 2023 06:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat gaar je nog verbazen. Toen ik bedrijfsleider was bij de kringloop. Wij hadden 2600 vierkante meter. Had ik dagen met 25.000 stappen
Het gaat je echt verbazenquote:Op vrijdag 15 september 2023 06:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In mijn vaste vesteging zal het wel meevallen, dat is niet zo groot, maar een compleet schoolgebouw is toch wel wat anders. Ik denk dat ik met gemak de 10K haal op mij vaste vesteging. Denk dat dat met 500m2 wel op houdt.
DTS gelukt!!quote:Op vrijdag 15 september 2023 06:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja van ongeveer 11 tot ongeveer 6 dus zeker 6.5, best prima! Kon nu nog slapen maar zit hier.. haha
Ja samen met die verbouwing thuis knap zwaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2023 07:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Ik ben blij dat dit de laatste dag werken is van de week
We gaan het zien, zal de aantallen wel noemen wanneer ik er een weekje mee bezig ben of zo, vind cijfertjes sowieso wel leuk, of het nu DTS is, stappen of de voetbalclub die ik support (daar houd ik ook alles van bij qua stand en maak ik grafieken van)quote:Op vrijdag 15 september 2023 06:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Het gaat je echt verbazen
Vriendin doet nu 700 m2 en die haalt tussen de 10 en 15 duizend per dag
Let niet op de viezigheid. Morgenochtend flink schoonmakenquote:Op vrijdag 15 september 2023 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja samen met die verbouwing thuis knap zwaar natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn alleen niet helemaal happy met de vloertegels. Wij hadden het idee dat er minder vlekken in zouden zitten en meer strepen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2023 07:06:16 ]
quote:Op vrijdag 15 september 2023 07:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Let niet op de viezigheid. Morgenochtend flink schoonmakenZIet er prachtig uit Mazikeen, dat hebben jullie mooi gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn alleen niet helemaal happy met de vloertegels. Wij hadden het idee dat er minder vlekken in zouden zitten en meer strepen.
Jammer dat je niet tevreden bent ,ik vind ze wel mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Haha neequote:Op vrijdag 15 september 2023 06:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ligt eraan. Krijg je betaald of tijd voor tijd als je eerder begint
quote:Op vrijdag 15 september 2023 07:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Let niet op de viezigheid. Morgenochtend flink schoonmakenHeel mooi !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn alleen niet helemaal happy met de vloertegels. Wij hadden het idee dat er minder vlekken in zouden zitten en meer strepen.Trust nobody
Ik heb het vaak gedaan toen ik bedrijfsleider was. Maar ik doe het niet meerquote:
Hey Stigquote:
mm alweer gebak je verwent je zelf goedquote:Op vrijdag 15 september 2023 07:39 schreef Mazikeen het volgende:
Nou op naar de ah. Gebak halen en richting werk. Niet zoveel zin
Tot later
Felies! En vanavond weer een feestjequote:Op vrijdag 15 september 2023 07:39 schreef Mazikeen het volgende:
Nou op naar de ah. Gebak halen en richting werk. Niet zoveel zin
Tot later
Ja mijn man is jarig vandaag. Dus vanavond gebakquote:Op vrijdag 15 september 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mm alweer gebak je verwent je zelf goed
Gefeliciteerd 🍰quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja mijn man is jarig vandaag. Dus vanavond gebak
feliquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja mijn man is jarig vandaag. Dus vanavond gebak
Word je helemaal knettergek van jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:30 schreef Sestra666 het volgende:
jezus, je kan niks zonder sterretje hier met je reclamesssssssss
Duurt ook 10 seconden tussen elke post. Heel irritant.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Word je helemaal knettergek van ja
10 secondenquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Duurt ook 10 seconden tussen elke post. Heel irritant.
Was dat je bar?quote:Op vrijdag 15 september 2023 07:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb het vaak gedaan toen ik bedrijfsleider was. Maar ik doe het niet meer
Tenzij ik er iets voor terugkrijg
Ik ben wel altijd 15 min eerder op het werk. Maar dan drink ik koffie
Bij elk bericht wat ik tik, moet ik verversenquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Duurt ook 10 seconden tussen elke post. Heel irritant.
Irritantquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:33 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Bij elk bericht wat ik tik, moet ik verversen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |