Jepquote:Op donderdag 14 september 2023 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij moet ook altijd weer dwarsliggen.
Pffff echt hoor!!!quote:
Lief autootje!!quote:
Niet wanneer, maar of.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
duurt het zo lang om overlegen
wanneer het spel open kann?
quote:Op donderdag 14 september 2023 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
duurt het zo lang om overlegen
wanneer het spel open kann?
Haal je mij en ieniemini nou door elkaar ?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
Of anders zoals ieni het suggereert naar NS wandelroutes kijken @:happycharly
Dat lijkt mij ook heel lekker, je dekt het dan gewoon af met spek in plaats van een glacing?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:46 schreef m1st1g het volgende:
@:jippie dit was de laatste meatloaf die ik maakte
[ afbeelding ]
Is dat ding nu al klaar?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook heel lekker, je dekt het dan gewoon af met spek in plaats van een glacing?
Hopelijk binnenkortquote:
Ja zij ook, heb die van jou overheen gelezen, net ff teruggelezenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Haal je mij en ieniemini nou door elkaar ?![]()
![]()
Of had ieniemini ook de tip NS Wandelingen te zoeken...?
(wel die van de herdenkingen in haar buurt, wat mij op het idee bracht van de Slag Om Arnhem dit weekend)
Ik had de hele meatloaf in het spek zitten en na het "aangrillen" daarover de glacing gestreken. Bij die warmte loop dat dan vanzelf overal tussen.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook heel lekker, je dekt het dan gewoon af met spek in plaats van een glacing?
Owquote:Op donderdag 14 september 2023 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zij ook, heb die van jou overheen gelezen, net ff teruggelezen
Dank voor al die mentions en tips!quote:Op donderdag 14 september 2023 21:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik had de hare niet gezien![]()
nu ja - nvm
Beter dat @:HappyCharly te veel tips krijgt, dan te weinig
Helpt vást niet, @mario390 ...quote:Op donderdag 14 september 2023 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo moeten we boete doen
wat de ander congo vannacht gedaan heeft ?
We willen jou niet verveeld op de bank zien dit weekend anders worden we woestboosquote:Op donderdag 14 september 2023 21:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dank voor al die mentions en tips!
Rookworstsalade?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
Wat gaat sneller, dat ik die AH rookworstsalade ga halen ergens in de herfst of dts open? @:swj
Omdat sommigen nog steeds woorden als congo gebruikenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo moeten we boete doen
wat de ander congo vannacht gedaan heeft ?
Ok, ga ik ook eens doe.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik had de hele meatloaf in het spek zitten en na het "aangrillen" daarover de glacing gestreken. Bij die warmte loop dat dan vanzelf overal tussen.
Zeker!quote:Op donderdag 14 september 2023 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hopelijk binnenkort![]()
Zou het echt onwijs jammer vinden..
Laten jullie weten als jullie nog input v ons willen over oorzaak/ideeën/oplossing etc?
Niet boos worden op mijquote:Op donderdag 14 september 2023 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We willen jou niet verveeld op de bank zien dit weekend anders worden we woestboos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |