Als 1 van de RBRs wint heeft Ferrari al geen kans meer, zelfs als ze 2 en 3 worden.quote:
Dus een 1-2 voor RB is het beste resultaat.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als 1 van de RBRs wint heeft Ferrari al geen kans meer, zelfs als ze 2 en 3 worden.
Als MB 2 en 3 worden, dan moet de 2e RBR 5e (of 4e) worden.
Dat is voor elk team het beste resultaat.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus een 1-2 voor RB is het beste resultaat.
Nou ik denk dat bv Ferrari liever een 1-2 voor Ferrari heeft hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is voor elk team het beste resultaat.
Dat had ik al doorquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:48 schreef Sally het volgende:
Ging om de kans(en) voor RB om constructeurstitel te winnen, he![]()
Uiteraard wil elk team wel een 1-2'tje
Maar de rest blijkbaar niet, die op jouw reactie reageerdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Alonso heeft eens bij McLaren (dacht ik) het begin van het seizoen gemist na een ogenschijnlijk simpele crash bij de pre-season test.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Als het waar is was die klap toch wel hard. Of Lance grijpt elke kans om niet te hoeven racen.
Dat ze een nieuw merk willen promoten. Namen als Hugo Boss en Adidas waren genoemd, maar waarschijnlijk wordt het weer een eigen merk uit de Red Bull stal. Bijvoorbeeld Brandenburger Urstromquelle (bronwater) of Rauch (o.a. fruitsap en sportdranken). Hugo Boss zou mogelijk wel een sponsor worden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe naam?
Wat is de reden?
Bron: JSBM Motorsport newsletter in mijn mailquote:There is a new twist in the story of Andretti Global’s efforts to win an entry in Formula 1 in 2025 or 2026, and this perhaps explains why there has yet to be any official announcement regarding the prospective team’s plans, although the other candidate teams have now been informed by the FIA that their bids have not been successful. There has been no official word, however, about Andretti, which makes little sense, as the team is keen to get the process moving. There were whispers in the Singapore paddock that Andretti may no longer have a valid engine deal. It is not entirely clear when the prospective team signed a deal with Renault but Mario Andretti told US media that deal was done as long ago as February 2022.
...
There is the possibility that an agreement between the two parties was not open-ended and related to a specific period. For the moment no-one wants to talk about the situation as it is clearly a very sensitive time.
Time will tell whether the rumours are true but it would be understandable if Renault, with Alpine under new management, decided that the priority is to fix the existing team, rather than adding to the challenge by supporting a second team.
geen geld meer om een 2de auto te laten racen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Als het waar is was die klap toch wel hard. Of Lance grijpt elke kans om niet te hoeven racen.
Als je zijn hoofd ziet rammelen tijdens de crash, zou het me niet verbazen als die een flinke hersenschidding heeft.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hoezo?quote:Op woensdag 20 september 2023 10:05 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar geen Baku? #durftedromen
Leef je onder een steen?quote:
Gewoon in Baku volgend jaar dus.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat ze niet meer in Rusland racen.
Jij kan zo slecht voorspellen dat ik door deze post nu zeker denk dat het niet doorgaat volgend jaarquote:Op woensdag 20 september 2023 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon in Baku volgend jaar dus.
Confirmation biasquote:Op woensdag 20 september 2023 10:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij kan zo slecht voorspellen dat ik door deze post nu zeker denk dat het niet doorgaat volgend jaar
Stroll gaat dit weekend gewoon rijden.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als je zijn hoofd ziet rammelen tijdens de crash, zou het me niet verbazen als die een flinke hersenschidding heeft.
Je krijgt punten als je ze niet raakt😉quote:Op woensdag 20 september 2023 14:39 schreef Questular het volgende:
Krijgen ze extra punten als ze die insectenhotels weten te raken?
Strafpunten als je ze wel raakt.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je krijgt punten als je ze niet raakt😉
Dan kan Max in Austin kampioen worden ipv in Qatarquote:Op woensdag 20 september 2023 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Strafpunten als je ze wel raakt.
Ik wou hem net posten. Maar eerst wou ik het filmpje zienquote:
Hooguit op vrijdag, las ik.quote:
Gruwelijk natquote:
En de bijenhotelsquote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 10:13 schreef StephanL het volgende:
Nog geen Live topicKunnen we niet drie dagen posten, maar 6 uur minder want de race begint om 7:00
Ja maar dan begint het ook in de middag. Had het om 7:00 verwacht. Hart voor de zaakquote:Op donderdag 21 september 2023 10:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Is toch meestal rond middaguren?
LOLquote:Op donderdag 21 september 2023 10:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja maar dan begint het ook in de middag. Had het om 7:00 verwacht. Hart voor de zaak
Ik kan het mis hebben maar is er geen verplichting vanuit de FIA voor Renault om motoren te leveren voor een nieuw team omdat zij de leverancier zijn met de minste klanten? Ik dacht zoiets gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:54 schreef Starflyer het volgende:
Ik las vandaag ook dat Andretti volgens geruchten in Singapore geen motorenleverancier meer heeft voor 2025. Alpine zou de motoren leveren als ze een entry zouden krijgen, maar die deal zou mogelijk zijn verlopen. Dat zou een entry bemoeilijken. Iedere ander geïnteresseerd team zou al geweigerd zijn. Alleen Andretti nog niet.
[..]
Bron: JSBM Motorsport newsletter in mijn mail
Jammer. Had Vettel graag gezien naast Alonso.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stroll kan ook weer meedoen lees ik. Niet dat het veel uitmaakt.
Tvpquote:Op woensdag 20 september 2023 16:12 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
.
Veertig jaar na het tragische formule 1-seizoen van 1982 onthullen de families van Gilles Villeneuve en Didier Pironi voor het eerst een van de grootste niet vertelde verhalen uit de sport. De twee teamgenoten streden om het wereldkampioenschap, maar daarbij brak Pironi een ongeschreven overeenkomst tussen beiden door in de GP van San Marino de overwinning te "stelen" van zijn vriend Villeneuve. Na dat verraad verzuurde de relatie tussen beide heren, met als absolute dieptepunt het tragische einde van de sportmannen. Na vier decennia van verbittering, speculatie en intrige ontdekken we de waarheid achter dat laatste rondje.
How cute.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En de bijenhotels
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |