Vind ik eigenlijk niet, aangezien Honda besloten had om te vertrekken en in 2026 met Aston Martin in zee gaat.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch dat ze met hem doorgaan t/m 2025
Ja maar je wil de relatie toch wel zo goed mogelijk houden t/m 2025 lijkt me.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet, aangezien Honda besloten had om te vertrekken en in 2026 met Aston Martin in zee gaat.
Dat had Honda moeten bedenken voordat ze ertussenuit wilden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar je wil de relatie toch wel zo goed mogelijk houden t/m 2025 lijkt me.
Wat doet zijn nationaliteit terzake in deze context?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:07 schreef Bonobo11 het volgende:
En laat ze alsjeblieft Checo uit de auto gooien, ben die Mexicaanse huichelaar meer dan zat.
Yuki draait m.i. een prima seizoen en heeft zijn stoeltje voor volgend jaar gewoon verdiend. Ik begrijp juist weer niet waarom Ricciardo een stoeltje zou verdienen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet, aangezien Honda besloten had om te vertrekken en in 2026 met Aston Martin in zee gaat.
Maar goed, hopelijk zetten ze Lawson ernaast.
Yuki en Liam in de AT is prima. Ging me er meer om dat Honda de 'rechten' voor een Japanner in de AT imho kwijt zijn nadat ze hadden aangekondigd te vertrekken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yuki draait m.i. een prima seizoen en heeft zijn stoeltje voor volgend jaar gewoon verdiend. Ik begrijp juist weer niet waarom Ricciardo een stoeltje zou verdienen.
Ah, ok. Dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Yuki en Liam in de AT is prima. Ging me er meer om dat Honda de 'rechten' voor een Japanner in de AT imho kwijt zijn nadat ze hadden aangekondigd te vertrekken.
Zo denk ik er dus ook over, Honda wilde stoppen, Red Bull heeft toen een hele fabriek moeten bouwen zodat ze hun eigen motor kunnen ontwikkelen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar goed, hopelijk zetten ze Lawson ernaast.
Ricciardo is erg goed voor de PR en Alpha Tauri krijgt volgend jaar een nieuwe naam.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yuki draait m.i. een prima seizoen en heeft zijn stoeltje voor volgend jaar gewoon verdiend. Ik begrijp juist weer niet waarom Ricciardo een stoeltje zou verdienen.
Alweer een nieuwe naam?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ricciardo is erg goed voor de PR en Alpha Tauri krijgt volgend jaar een nieuwe naam.
Iemand in de auto zetten voor de PR lijkt me niet de allerbeste afweging.. dat kan misschien de doorslag geven als rijders vrijwel gelijkwaardig zijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ricciardo is erg goed voor de PR en Alpha Tauri krijgt volgend jaar een nieuwe naam.
Volgens mij is het verhaal dat volgend jaar zowat alles anders moet omdat de prestaties nergens op lijken (en 1 daarvan is de naam)quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe naam?
Wat is de reden?
Volgens mij dat ze het weer een zusterteam willen maken ipv een zelfstandig team.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe naam?
Wat is de reden?
Ricciardo doet het (in elk geval op papier) niet slechter dan Yuki.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Iemand in de auto zetten voor de PR lijkt me niet de allerbeste afweging.. dat kan misschien de doorslag geven als rijders vrijwel gelijkwaardig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |