Stroll gaat dit weekend gewoon rijden.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als je zijn hoofd ziet rammelen tijdens de crash, zou het me niet verbazen als die een flinke hersenschidding heeft.
Je krijgt punten als je ze niet raakt😉quote:Op woensdag 20 september 2023 14:39 schreef Questular het volgende:
Krijgen ze extra punten als ze die insectenhotels weten te raken?
Strafpunten als je ze wel raakt.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je krijgt punten als je ze niet raakt😉
Dan kan Max in Austin kampioen worden ipv in Qatarquote:Op woensdag 20 september 2023 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Strafpunten als je ze wel raakt.
Ik wou hem net posten. Maar eerst wou ik het filmpje zienquote:
Hooguit op vrijdag, las ik.quote:
Gruwelijk natquote:
En de bijenhotelsquote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 10:13 schreef StephanL het volgende:
Nog geen Live topicKunnen we niet drie dagen posten, maar 6 uur minder want de race begint om 7:00
Ja maar dan begint het ook in de middag. Had het om 7:00 verwacht. Hart voor de zaakquote:Op donderdag 21 september 2023 10:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Is toch meestal rond middaguren?
LOLquote:Op donderdag 21 september 2023 10:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja maar dan begint het ook in de middag. Had het om 7:00 verwacht. Hart voor de zaak
Ik kan het mis hebben maar is er geen verplichting vanuit de FIA voor Renault om motoren te leveren voor een nieuw team omdat zij de leverancier zijn met de minste klanten? Ik dacht zoiets gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:54 schreef Starflyer het volgende:
Ik las vandaag ook dat Andretti volgens geruchten in Singapore geen motorenleverancier meer heeft voor 2025. Alpine zou de motoren leveren als ze een entry zouden krijgen, maar die deal zou mogelijk zijn verlopen. Dat zou een entry bemoeilijken. Iedere ander geïnteresseerd team zou al geweigerd zijn. Alleen Andretti nog niet.
[..]
Bron: JSBM Motorsport newsletter in mijn mail
Jammer. Had Vettel graag gezien naast Alonso.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stroll kan ook weer meedoen lees ik. Niet dat het veel uitmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |