Dat zekersquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja en ook een terechte winnaar wel.
Als 1 van de RBRs wint heeft Ferrari al geen kans meer, zelfs als ze 2 en 3 worden.quote:
Dus een 1-2 voor RB is het beste resultaat.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als 1 van de RBRs wint heeft Ferrari al geen kans meer, zelfs als ze 2 en 3 worden.
Als MB 2 en 3 worden, dan moet de 2e RBR 5e (of 4e) worden.
Dat is voor elk team het beste resultaat.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus een 1-2 voor RB is het beste resultaat.
Nou ik denk dat bv Ferrari liever een 1-2 voor Ferrari heeft hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is voor elk team het beste resultaat.
Dat had ik al doorquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:48 schreef Sally het volgende:
Ging om de kans(en) voor RB om constructeurstitel te winnen, he![]()
Uiteraard wil elk team wel een 1-2'tje
Maar de rest blijkbaar niet, die op jouw reactie reageerdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Alonso heeft eens bij McLaren (dacht ik) het begin van het seizoen gemist na een ogenschijnlijk simpele crash bij de pre-season test.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Als het waar is was die klap toch wel hard. Of Lance grijpt elke kans om niet te hoeven racen.
Dat ze een nieuw merk willen promoten. Namen als Hugo Boss en Adidas waren genoemd, maar waarschijnlijk wordt het weer een eigen merk uit de Red Bull stal. Bijvoorbeeld Brandenburger Urstromquelle (bronwater) of Rauch (o.a. fruitsap en sportdranken). Hugo Boss zou mogelijk wel een sponsor worden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe naam?
Wat is de reden?
Bron: JSBM Motorsport newsletter in mijn mailquote:There is a new twist in the story of Andretti Global’s efforts to win an entry in Formula 1 in 2025 or 2026, and this perhaps explains why there has yet to be any official announcement regarding the prospective team’s plans, although the other candidate teams have now been informed by the FIA that their bids have not been successful. There has been no official word, however, about Andretti, which makes little sense, as the team is keen to get the process moving. There were whispers in the Singapore paddock that Andretti may no longer have a valid engine deal. It is not entirely clear when the prospective team signed a deal with Renault but Mario Andretti told US media that deal was done as long ago as February 2022.
...
There is the possibility that an agreement between the two parties was not open-ended and related to a specific period. For the moment no-one wants to talk about the situation as it is clearly a very sensitive time.
Time will tell whether the rumours are true but it would be understandable if Renault, with Alpine under new management, decided that the priority is to fix the existing team, rather than adding to the challenge by supporting a second team.
geen geld meer om een 2de auto te laten racen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Als het waar is was die klap toch wel hard. Of Lance grijpt elke kans om niet te hoeven racen.
Als je zijn hoofd ziet rammelen tijdens de crash, zou het me niet verbazen als die een flinke hersenschidding heeft.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hoezo?quote:Op woensdag 20 september 2023 10:05 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar geen Baku? #durftedromen
Leef je onder een steen?quote:
Gewoon in Baku volgend jaar dus.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat ze niet meer in Rusland racen.
Jij kan zo slecht voorspellen dat ik door deze post nu zeker denk dat het niet doorgaat volgend jaarquote:Op woensdag 20 september 2023 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon in Baku volgend jaar dus.
Confirmation biasquote:Op woensdag 20 september 2023 10:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij kan zo slecht voorspellen dat ik door deze post nu zeker denk dat het niet doorgaat volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |