Al is het hier de hele winter 15 graden. Sowieso is geen jas aan weer altijd fijnquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Alles boven de 15 graden basically
Erg mooi.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:17 schreef Zipportal het volgende:
Morgen een koude noordenwind.
Genot. @:Haags
Zacht en nat, zo heb ik ze graagquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:27 schreef INViCTuS het volgende:
Blijft ook vochtig. Edoch, gelukkig wel warm
[ twitter ]
Hier komt af en toe nog eens een verfrissend buitje langs, maar als de zon erdoor komt ga je dood.quote:
Ja dat omschrijft het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hier komt af en toe nog eens een verfrissend buitje langs, maar als de zon erdoor komt ga je dood.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:47 schreef cherrycoke het volgende:
Af en toe een bui waar je u tegen zecht
Dit halve topic hangt nu aan je lippen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:31 schreef dick_laurent het volgende:
Holy shit er is echt ziek veel onweer hier vlakbij. Ik hoor een constant gedonder. Als in, non stop gedonder, zonder pauze. Bizar.
Oei... ehm. Er was echt 10 minuten lang non stop gerommel en gedreun. Erg imposant klonk het. Maar, geen regen. Dus ik dacht, NU gaat het los.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit halve topic hangt nu aan je lippen.
Vertel ons meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.wetteronline.de/wetter/rojalesquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:31 schreef dick_laurent het volgende:
Holy shit er is echt ziek veel onweer hier vlakbij. Ik hoor een constant gedonder. Als in, non stop gedonder, zonder pauze. Bizar.
Het was genietenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:12 schreef INViCTuS het volgende:
duitsland weer geluk en alweer raak. hier straks zeker weer prut regen
quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oei... ehm. Er was echt 10 minuten lang non stop gerommel en gedreun. Erg imposant klonk het. Maar, geen regen. Dus ik dacht, NU gaat het los.
En toen ging het 5 minuten ff wat druppelen en ehm... nja nu is t weer droog en zie ik weer blauwe lucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:59 schreef cherrycoke het volgende:
de buien zijn terug, zaterdag en zondag toch niet zo zomers.
vind 26 graden toch best zomersquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:59 schreef cherrycoke het volgende:
de buien zijn terug, zaterdag en zondag toch niet zo zomers.
Vrijdag t/m maandag 24-26-26-25. Helemaal prima en niks mis meequote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oei... ehm. Er was echt 10 minuten lang non stop gerommel en gedreun. Erg imposant klonk het. Maar, geen regen. Dus ik dacht, NU gaat het los.
En toen ging het 5 minuten ff wat druppelen en ehm... nja nu is t weer droog en zie ik weer blauwe lucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Wat ze nu in Spanje hebben:quote:
Ik zeg niks meerquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vrijdag t/m maandag 24-26-26-25. Helemaal prima en niks mis mee
Tering.quote:
Wat een dikke.quote:
Heb dat in Oliva meegemaakt in de bergen, man man manquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tering.![]()
Wel even kleine sidenote, Castellon is zo'n 280 km hier vandaan. De Valenciana provincie is zeg maar bijna even groot als NL en België samen.
Maar het kan hier inderdaad heel heftig los gaan. Dit level hoop ik hier niet mee te maken iig.
Je zou ook nog naar IJsland kunnen verhuizen. Daar hebben ze ook een sneu klimaat waar het meestal grijs en fris isquote:
Toen ik 33 jaar geleden een mama mocht uitzoeken, leek Nederland een prima klimaat te hebben voor mij. God heeft me bezeikt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je zou ook nog naar IJsland kunnen verhuizen. Daar hebben ze ook een sneu klimaat waar het meestal grijs en fris is
Bohquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Toen ik 33 jaar geleden een mama mocht uitzoeken, leek Nederland een prima klimaat te hebben voor mij. God heeft me bezeikt.
staan geen wind he, dan kan je lekker luchten,quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Echt hard wil het niet opschieten met afkoelen binnen, ondanks dat het buiten, nu 20 graden, flink afgekoeld is en ik al uren alles open heb staan
Nog steeds 27 in de woonkamer
En boven 30![]()
Wéér een slapeloze nacht![]()
![]()
Iets zegt me dat je boos bent.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Echt hard wil het niet opschieten met afkoelen binnen, ondanks dat het buiten, nu 20 graden, flink afgekoeld is en ik al uren alles open heb staan
Nog steeds 27 in de woonkamer
En boven 30![]()
Wéér een slapeloze nacht![]()
![]()
What gave it away?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je boos bent.
Hier de hele dag een waterig zonnetje, wel wat onweer in de verte, maar ook niet meer dan dat. Traditie.quote:
jij woont in een onweers beveiligd gebiedquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier de hele dag een waterig zonnetje, wel wat onweer in de verte, maar ook niet meer dan dat. Traditie.
Je zou dit maar hebben 10 maanden per jaar. Dan tref je het nietquote:
Dit zou je 10 maanden per jaar willen ja? Sneue treurnis?quote:
Ik vind het geen sneue treurnis. Niet iedereen is liefhebber van zon en warmte...quote:Op woensdag 13 september 2023 07:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit zou je 10 maanden per jaar willen ja? Sneue treurnis?
Nee, maar dit is meer dan het tegenovergestelde. Dit is kou, vrijwel geen zon, vocht en winderigquote:Op woensdag 13 september 2023 08:31 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik vind het geen sneue treurnis. Niet iedereen is liefhebber van zon en warmte...
Volgend jaar weer.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Om vervolgens weer...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 september 2023 09:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgend jaar weer.
Vrijdag t/m maandag 24-26
To be honest… Zelfs ik kan een gloomy herfstweertje wel waarderen. Het kan wel mooi sfeertje hebben, zo met de verkleurende bladeren en een laagstaande zon die er af en toe heel mooi doorheen komt.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, maar dit is meer dan het tegenovergestelde. Dit is kou, vrijwel geen zon, vocht en winderig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 september 2023 05:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij woont in een onweers beveiligd gebied
Mijn favoriete weerquote:Op woensdag 13 september 2023 09:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, maar dit is meer dan het tegenovergestelde. Dit is kou, vrijwel geen zon, vocht en winderig
Ook impact op de rivieren die door NL stromen, laagwater zal vaker voorkomen.quote:
In Nederland is het 99% regenwater wat het land binnen komt. Gletsjers dragen bijna niets bij, tenzij ze met een sneltreinvaart smelten tijdens een hittegolf in de bergen.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook impact op de rivieren die door NL stromen, laagwater zal vaker voorkomen.
Ik zit op FOK! met een redenquote:Op woensdag 13 september 2023 12:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen je vriendin?
Warmte mag wel. 30+ hoeft nietquote:Op woensdag 13 september 2023 13:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daarom opbokken met die kuthitte. Alles voor de gletsjers.
Gletsjer zegt nee.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Warmte mag wel. 30+ hoeft niet
Met ook nog een palmboom. You win.quote:
Grappig, zo stel ik me je ook altijd voor.quote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 09:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
To be honest… Zelfs ik kan een gloomy herfstweertje wel waarderen. Het kan wel mooi sfeertje hebben, zo met de verkleurende bladeren en een laagstaande zon die er af en toe heel mooi doorheen komt.
Dat soort dagen zal ik hier vrijwel niet meemaken en dat vind ik wel jammer, geef ik eerlijk toe.
Punt is meer, dat ik dat sfeertje/weertype voor een weekje… misschien twee weekjes helemaal prima vind en er van kan kan genieten. Maar daarna slaat t om naar pure woede en frustratie omdat het me té lang doorgaat en ik zon en warmte wil
Tja, dat vind ik ook zeker mooi, maar ik hoef niet dat herfstige weer maandenlang en dat is hier dus wel 5/6 maanden het geval. Schotland lijkt mij ook prachtig. Kom ik zeker nog eens. In de buurt van Inverness en de ben nevis. Die kleuren in de herfst heb je hier ook maar even. Daarna is het gewoon een kale lelijke bendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |