Het was genietenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:12 schreef INViCTuS het volgende:
duitsland weer geluk en alweer raak. hier straks zeker weer prut regen
quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oei... ehm. Er was echt 10 minuten lang non stop gerommel en gedreun. Erg imposant klonk het. Maar, geen regen. Dus ik dacht, NU gaat het los.
En toen ging het 5 minuten ff wat druppelen en ehm... nja nu is t weer droog en zie ik weer blauwe lucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:59 schreef cherrycoke het volgende:
de buien zijn terug, zaterdag en zondag toch niet zo zomers.
vind 26 graden toch best zomersquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:59 schreef cherrycoke het volgende:
de buien zijn terug, zaterdag en zondag toch niet zo zomers.
Vrijdag t/m maandag 24-26-26-25. Helemaal prima en niks mis meequote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oei... ehm. Er was echt 10 minuten lang non stop gerommel en gedreun. Erg imposant klonk het. Maar, geen regen. Dus ik dacht, NU gaat het los.
En toen ging het 5 minuten ff wat druppelen en ehm... nja nu is t weer droog en zie ik weer blauwe lucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Wat ze nu in Spanje hebben:quote:
Ik zeg niks meerquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vrijdag t/m maandag 24-26-26-25. Helemaal prima en niks mis mee
Tering.quote:
Wat een dikke.quote:
Heb dat in Oliva meegemaakt in de bergen, man man manquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tering.![]()
Wel even kleine sidenote, Castellon is zo'n 280 km hier vandaan. De Valenciana provincie is zeg maar bijna even groot als NL en Belgi samen.
Maar het kan hier inderdaad heel heftig los gaan. Dit level hoop ik hier niet mee te maken iig.
Je zou ook nog naar IJsland kunnen verhuizen. Daar hebben ze ook een sneu klimaat waar het meestal grijs en fris isquote:
Toen ik 33 jaar geleden een mama mocht uitzoeken, leek Nederland een prima klimaat te hebben voor mij. God heeft me bezeikt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je zou ook nog naar IJsland kunnen verhuizen. Daar hebben ze ook een sneu klimaat waar het meestal grijs en fris is
Bohquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Toen ik 33 jaar geleden een mama mocht uitzoeken, leek Nederland een prima klimaat te hebben voor mij. God heeft me bezeikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |