Al is het hier de hele winter 15 graden. Sowieso is geen jas aan weer altijd fijnquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Alles boven de 15 graden basically
Erg mooi.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:17 schreef Zipportal het volgende:
Morgen een koude noordenwind.
Genot. @:Haags
Zacht en nat, zo heb ik ze graagquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:27 schreef INViCTuS het volgende:
Blijft ook vochtig. Edoch, gelukkig wel warm
[ twitter ]
Hier komt af en toe nog eens een verfrissend buitje langs, maar als de zon erdoor komt ga je dood.quote:
Ja dat omschrijft het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hier komt af en toe nog eens een verfrissend buitje langs, maar als de zon erdoor komt ga je dood.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:47 schreef cherrycoke het volgende:
Af en toe een bui waar je u tegen zecht
Dit halve topic hangt nu aan je lippen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:31 schreef dick_laurent het volgende:
Holy shit er is echt ziek veel onweer hier vlakbij. Ik hoor een constant gedonder. Als in, non stop gedonder, zonder pauze. Bizar.
Oei... ehm. Er was echt 10 minuten lang non stop gerommel en gedreun. Erg imposant klonk het. Maar, geen regen. Dus ik dacht, NU gaat het los.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit halve topic hangt nu aan je lippen.
Vertel ons meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.wetteronline.de/wetter/rojalesquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:31 schreef dick_laurent het volgende:
Holy shit er is echt ziek veel onweer hier vlakbij. Ik hoor een constant gedonder. Als in, non stop gedonder, zonder pauze. Bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |