staan geen wind he, dan kan je lekker luchten,quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Echt hard wil het niet opschieten met afkoelen binnen, ondanks dat het buiten, nu 20 graden, flink afgekoeld is en ik al uren alles open heb staan
Nog steeds 27 in de woonkamer
En boven 30![]()
Wéér een slapeloze nacht![]()
![]()
Iets zegt me dat je boos bent.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Echt hard wil het niet opschieten met afkoelen binnen, ondanks dat het buiten, nu 20 graden, flink afgekoeld is en ik al uren alles open heb staan
Nog steeds 27 in de woonkamer
En boven 30![]()
Wéér een slapeloze nacht![]()
![]()
What gave it away?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je boos bent.
Hier de hele dag een waterig zonnetje, wel wat onweer in de verte, maar ook niet meer dan dat. Traditie.quote:
jij woont in een onweers beveiligd gebiedquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier de hele dag een waterig zonnetje, wel wat onweer in de verte, maar ook niet meer dan dat. Traditie.
Je zou dit maar hebben 10 maanden per jaar. Dan tref je het nietquote:
Dit zou je 10 maanden per jaar willen ja? Sneue treurnis?quote:
Ik vind het geen sneue treurnis. Niet iedereen is liefhebber van zon en warmte...quote:Op woensdag 13 september 2023 07:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit zou je 10 maanden per jaar willen ja? Sneue treurnis?
Nee, maar dit is meer dan het tegenovergestelde. Dit is kou, vrijwel geen zon, vocht en winderigquote:Op woensdag 13 september 2023 08:31 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik vind het geen sneue treurnis. Niet iedereen is liefhebber van zon en warmte...
Volgend jaar weer.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Om vervolgens weer...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 september 2023 09:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgend jaar weer.
Vrijdag t/m maandag 24-26
To be honest… Zelfs ik kan een gloomy herfstweertje wel waarderen. Het kan wel mooi sfeertje hebben, zo met de verkleurende bladeren en een laagstaande zon die er af en toe heel mooi doorheen komt.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, maar dit is meer dan het tegenovergestelde. Dit is kou, vrijwel geen zon, vocht en winderig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 september 2023 05:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij woont in een onweers beveiligd gebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |