SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We proberen ons Instagram-account altijd up-to-date te houden en plaatsen daar regelmatig foto's van het brouwproces, maar ook andere zaken die te maken hebben met bier. Volg ons daar als je het leuk vindt: https://www.instagram.com/milkyroadbrewery/
Maar ook in dit topic zal ik jullie up-to-date houden.
[ Bericht 8% gewijzigd door Sarabi op 11-09-2023 15:29:45 ]
Geen idee hoe dat zal smaken, maar alleen al vanwege het prachtige label wil ik die botteling hebben...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:50 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk kunnen we de collab onthullen![]()
[ afbeelding ]
🍒🍰🌸 KERS OP DE TAART 🌸🍰🍒
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ebontree en Milky Road Brewery besloten gezamenlijk diep het zwarte woud in te trekken om samen op avontuur te gaan. In het diepste geheim vulden ze daar een ketel gerstenat vol lekkernijen, geïnspireerd door de mysterieuze omgeving.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
"Kers op de Taart" is een Schwarzwälder Kirsch Pastry Stout van 10% om je vingers bij af te likken. Het bier is later deze maand verkrijgbaar, hou onze pagina's in de gaten!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Label ontworpen door @:hansgravekamp.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Bij dit soort bieren helaas 9 van de 10 keer erg matig, fruit in stouts zouden ze moeten verbiedenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zal smaken, maar alleen al vanwege het prachtige label wil ik die botteling hebben...
Ik zal de complimenten doorgeven aan Hansquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zal smaken, maar alleen al vanwege het prachtige label wil ik die botteling hebben...
Verder wel een stout fan?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:32 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Bij dit soort bieren helaas 9 van de 10 keer erg matig, fruit in stouts zouden ze moeten verbieden
Dankjewel!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:01 schreef Molo het volgende:
Oh wowwww, dat ziet er fantastisch uit!
Mooie samenwerking, klinkt als een biertje om zeker weten te proberen en wàt een prachtig etiket zeg!
Absoluut, zo lang het maar niet te zoet wordt dus daar gaat het bij veel pastry stouts uiteraard al fout voor mij maar ik heb er zeker 500 geprobeerd in mijn Untappd loopbaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zal de complimenten doorgeven aan Hans
[..]
Verder wel een stout fan?
Ik hou echt van alle soorten (pastry) stouts.
Het is ook het soort bier dat erg hoog scoort op Untappd. Dus de meeste beer geeks delen niet je mening.
[..]
Dankjewel!
Oja zo heeft iedereen ook een eigen smaakquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Absoluut, zo lang het maar niet te zoet wordt dus daar gaat het bij veel pastry stouts uiteraard al fout voor mij maar ik heb er zeker 500 geprobeerd in mijn Untappd loopbaan.
Da’s jullie vaste etiketter toch? Wel ander type tekening dan ik van jullie gewend ben. Niettemin goed etiket hoor!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:50 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
🍒🍰🌸 KERS OP DE TAART 🌸🍰🍒
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ebontree en Milky Road Brewery besloten gezamenlijk diep het zwarte woud in te trekken om samen op avontuur te gaan. In het diepste geheim vulden ze daar een ketel gerstenat vol lekkernijen, geïnspireerd door de mysterieuze omgeving.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
"Kers op de Taart" is een Schwarzwälder Kirsch Pastry Stout van 10% om je vingers bij af te likken. Het bier is later deze maand verkrijgbaar, hou onze pagina's in de gaten!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ja kloptquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Da’s jullie vaste etiketter toch? Wel ander type tekening dan ik van jullie gewend ben. Niettemin goed etiket hoor!
Ik kan nog net bevoorraad worden voordat ik vertrek naar Spanje zie ik, dus ik zie jullie graag komen
Een dag van te voren geven we een tijdsindicatie. Dat is meestal een tijdslot van een paar uur.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:30 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik wil ook bestellen!
Als ik het door jullie laat bezorgen, weten jullie dan wel vooraf ongeveer welk dagdeel het wordt, zodat ik mijn dag daar een beetje omheen kan plannen?
Neequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:49 schreef Morgane89 het volgende:
Hebben jullie een minimum bestelbedrag/aantal flessen voor de tour?
Top! Dan zie je ons van zelf verschijnenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:07 schreef borisz het volgende:
Als ik thuis ben zal ik in de week vooraf een bestelling doen.
IK Was eerst wat huiverig voor fruitbiertjes, maar laatst een paar geprobeerd en ik vond het lekker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leukbeduidend meer bestellingen via Fok! deze keer.
Spreekt de Kers op de Taart zo aan?
Heel leuk! Net van elke soort 1 fles besteld met bezorging 29 oktoberquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Neehet idee is juist dat iedereen zo laagdrempelig kennis met ons kan maken.
Extra vitamientjes kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
IK Was eerst wat huiverig voor fruitbiertjes, maar laatst een paar geprobeerd en ik vond het lekker.
dus ik dacht laat ik het gewoon doen
Dat komt ook helemaal goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:17 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb ook net besteld. Helaas ben ik er niet als jullie in de buurt zijn, dus de PostNL mag ons komen verblijden.
Leuk om te horen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:15 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Heel leuk! Net van elke soort 1 fles besteld met bezorging 29 oktoberde Kers op de Taart deed het 'm wel inderdaad.
Ik hou je op de hoogtequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Was uit mijn AT gevallenBijna kers en chocolade gemist
Zie opmerkingenveld voor lever- en afhaal optie
Leukquote:
Kan je ook wat vertellen over de smaak? Met name de zoetheid?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:59 schreef Sarabi het volgende:
Onze nieuwste bieren Groundbock Day & Kers op de Taart (collab met Ebontree) zijn vanaf nu te koop!
De Groundbock Day lijkt op de oudere bockbieren maar vooral wat zwaarder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je ook wat vertellen over de smaak? Met name de zoetheid?
Dan gooi ik eerdaags de bestelling op de lijn
Klinkt goed! Ben er benieuwd naarquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De Groundbock Day lijkt op de oudere bockbieren maar vooral wat zwaarder.
De Kers op de Taart vind ik persoonlijk niet heel zoet. Hij heeft ook echt het bittere van pure chocolade.
Goedgekeurdquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:50 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
🍒🍰🌸 KERS OP DE TAART 🌸🍰🍒
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Morgane89 op 30-10-2023 07:49:41 ]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:57 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Goedgekeurd![]()
vanavond van genoten als toetje. Vooral lekker toen ie net een beetje was opgewarmd, want deze moet ik langzaam drinken, anders loop ik de polonaise hier
![]()
Man die echt niet van bier houdt was helaas niet overtuigd. Hij had een erg bijzondere proefnotitie die je niet persoonlijk moet nemenJa, die mag je zeker iets warmer drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn dat hij is goedgekeurd!
Jammer dat we jouw man niet hebben kunnen bekeren![]()
Niet alle brouwers uiteraard maar gefeliciteerd met deze mijlpaal, op naar de 100kquote:Op zondag 19 november 2023 10:24 schreef Sarabi het volgende:
In 3 jaar tijd is ons bier ruim 10 duizend keer ingecheckt op Untappd![]()
[ afbeelding ]
Zoals alle brouwers hebben we een beetje een love hate relationship met de app, maar dit is toch wel cool.
Dat denk ik wel ja. Maar ik begrijp wel dat het kut is dat iets laag scoort waar je heel erg trots op bent.quote:Op zondag 19 november 2023 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar weet jij natuurlijk een stuk meer van dan wij
quote:
Fijn om te horenquote:Op zondag 19 november 2023 20:19 schreef Molo het volgende:
Groundbock Day is goedgekeurd, lichter dan verwacht qua dronk. Lekker zoetig en herfstig, hou ik wel van met dit weer
Rookbock vergeten bij te bestellenquote:Op zondag 19 november 2023 20:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Fijn om te horenwel echt een bier voor dit weer inderdaad.
Onze rookbock heeft meer mijn voorkeur maar de Groundbock Day is een goede 2e in deze tijd.
De rookbock is uitverkocht maar we zitten wel aan een core range denken en dan zou de rookbock daar de eerste van wordenquote:Op zondag 19 november 2023 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Rookbock vergeten bij te bestellen![]()
Komt wel nog een keer, want lijkt me ook wel wat
Laat de kou maar komen. dan drink ik namelijk aanzienlijk vaker donkere en heftige biertjes![]()
Ah kijk!quote:Op zondag 19 november 2023 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De rookbock is uitverkocht maar we zitten wel aan een core range denken en dan zou de rookbock daar de eerste van worden
En inderdaad niets mis met deze tijd van het jaar
Leuk om te horenquote:Op woensdag 20 december 2023 21:14 schreef MadMaster het volgende:
De Kers op de Taart zit nu voor het eerst in mijn glas en die lijkt verdomd veel op het kerstbiertje van Het Anker (Gouden Carolus), die ik vorige week nog dronk: https://www.hetanker.be/en/gouden-carolus-christmas
Die is alleen iets dropperiger (zit er wel iets laurier/salmiak in de Kers?) en heeft een minder bittere afdronk.
Maar deze Kers is echt gevaarlijk lekker…![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 17 december 2023 20:34 schreef superkimmi het volgende:
Jullie kers op de taart is echt superlekker!!![]()
Dankjewel voor de verrassing
Ha, bij de Carolus weet ik dat ze met salmiak werken, vandaar dat ik die associatie had…quote:Op woensdag 20 december 2023 21:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk om te horen
Dat droppige komt van de gebrande mouten.
Fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2023 20:10 schreef superkimmi het volgende:
Fijne jaarwisseling!
Ik heb deze bewaard voor vanavond
[ link | afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 17 januari 2024 00:41 schreef pipster het volgende:
Ik zie iig Martin achter Ferry en Nina wat meer naar links.
2 maart is de release party in de Jopenkerk in Haarlem.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:10 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag brouwden we met 80 andere brouwers voor het goede doel ALS.
[ afbeelding ]
Een beetje een zoekplaatjemaar ik ben in ieder geval wel goed te vinden, mijn man iets lastiger.
Als ik deze tegenkom in een winkel ga ik hem wel even proberen, hopelijk scoort ie boven de 3.25 op UTquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:26 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag hebben we onze Boogie Weiss Nelson Sauvin editie afgevuld.
[ afbeelding ]
Onze favoriete hopsoortdeze zorgt voor een fruit en wijnachtig tintje.
Voor het eerst hebben we de helft afgevuld op fust, voor de festivals.
[ afbeelding ]
Maar natuurlijk ook nog steeds op fles.
[ afbeelding ]
Vanaf komend weekend gaan we ook weer het hele land door om gratis te bezorgen![]()
[ afbeelding ]
Mij misschien in Bredaquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:33 schreef Sarabi het volgende:
Ook dit jaar staan we weer op veel festivals. Dit overzicht is lange na nog niet volledig, maar het begin is er
- 1 april bierfestival Goor
- 5 tm 7 april Hop on Hop Off Breda
- 13 april bierfestival Prinsenbeek
- 14 april Beuningen
- 9 mei Weert Totaal festival
- 11 en 12 mei Nederlands bierfestival in Den Bosch
- 18 mei bierfestival Boxtel
- 19 en 20 mei Nijmeegse Bierfeesten
- 7 juni Pruuven Oss
- 9 juni Deventer bierfestival
- 15 juni Kaatsheuvel bierfestival
- 30 juni T Drinks bierfestival
- 13 juli bierfestival Horst
- 14 juli Gimmert Gist
- 31 augustus Roermond bierfestival
Zien we ergens nog Fok!kers?
Ik heb je gemist in Bredaquote:
Ik ben heel benieuwd hoe mensen gaan reagerenquote:Op donderdag 11 april 2024 18:24 schreef sigme het volgende:
Leuke foto's Sarabi
Ik ben benieuwd naar de nieuwe biertjes.
Dankjewel! Wij zijn er ook weer superblij meequote:Op donderdag 11 april 2024 18:36 schreef Blues het volgende:
Dat zijn weer leuke namen en tekeningen voor de nieuwe biertjes
Jaaa, doen! Is in de zomer.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb je gemist in Breda
Het was wel weer een erg leuk festival, en een stuk warmer dan vorig jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Troel we zijn uitgenodigd voor het festival van Rigters, daar kende jij mensen van toch?
Verder mag ik ook eindelijk onze nieuwe bieren aankondigen
![]()
[ afbeelding ]
Alice Through the Lemongrass, een saison met citroengras en szechuanpeper.
[ afbeelding ]
Some Like it Hopped, een Belgian IPA
Ja jeetje, we hebben de vorige nog niet eens opquote:Op maandag 22 april 2024 18:36 schreef Sarabi het volgende:
De 2 nieuwe bieren zijn vandaag afgevuld![]()
En nog meer leuk nieuwsHet etiket voor onze Groundbock Day
[ afbeelding ]
Staat in de finale van het mooiste bieretiket verkiezing van dit jaar
Ze staan onlinequote:Op maandag 22 april 2024 20:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja jeetje, we hebben de vorige nog niet eens op
Laat maar weten wanneer ze online staan
(En waar kunnen we stemmen?)
Besteld. Wel via de post, want anders komen ze een dag na mijn verjaardag en dat is nét te laat. Maar ik zie jullie sowieso wel een maand laterquote:Op maandag 22 april 2024 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze staan online
En stemmen wordt gedaan door leden van de Bier- en verzamelaarsvereniging
Ah jammer! De tour plannen was deze keer wel wat lastig met al die festivalsquote:Op maandag 22 april 2024 20:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Besteld. Wel via de post, want anders komen ze een dag na mijn verjaardag en dat is nét te laat. Maar ik zie jullie sowieso wel een maand later
27 juli Rigters bierfestival in Haaksbergen weet ik zo uit mijn hoofdquote:Op zondag 28 april 2024 19:45 schreef Fogel het volgende:
Zijn jullie ergens op een festival te vinden tussen 16 juli en 5 augustus?
27 juli in Haaksbergenquote:Op zondag 28 april 2024 19:45 schreef Fogel het volgende:
Zijn jullie ergens op een festival te vinden tussen 16 juli en 5 augustus?
Fijnquote:
Ik zal ze koesterenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
27 juli in Haaksbergen
Verder hebben we nog wel wat opties maar die zijn nog niet zeker.
[..]
Fijn
Van Alice Through the Lemongrass zijn alle flesjes inmiddels uitverkocht![]()
En van Some Like it Hopped hebben we er nog een stuk of 10.
Daar zitten we zeker wel over na te denkenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal ze koesterenIk heb ze, net als de bestelling daarvoor, klaar staan voor mijn verjaardag
Maar dat is echt wel heel erg gaaf! Tijd voor grotere batches of?
Barrique?quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:37 schreef Troel het volgende:
Ik zag dat jullie ook te verkrijgen zijn bij de slijter hier
Berendsenquote:
Ahh ja ooit jaren geleden hebben zij ook bier van ons verkocht. Maar dat was inderdaad lang geledenquote:Op donderdag 6 juni 2024 17:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Berendsen
(Was misschien eerder ook al zo, maar ik zag het nu)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:27 schreef stavromulabeta het volgende:
Even nieuwsgierig: staat er alweer iets nieuws op de planning?We zijn de laatste maanden vooral erg druk geweest met festivals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar over ongeveer een maand komt er een nieuw bier uiteen sour lime IPA in samenwerking met Didko. Gisteren dit bier voor het eerst getapt op een festival en de reacties waren al positief. Nu nog even wachten totdat hij ook afgevuld is op blik
![]()
Klinkt wel goed denk ik?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zijn de laatste maanden vooral erg druk geweest met festivals.
Maar over ongeveer een maand komt er een nieuw bier uiteen sour lime IPA in samenwerking met Didko. Gisteren dit bier voor het eerst getapt op een festival en de reacties waren al positief. Nu nog even wachten totdat hij ook afgevuld is op blik
Ik vond vorige week ook ineens wat ipa's lekker, maar dat zou de corona kunnen zijnquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is geen smoothie sour, ik vind het voor jou lastig in te schatten
Hahaha is corona nog ergens goed voorquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond vorige week ook ineens wat ipa's lekker, maar dat zou de corona kunnen zijn
Thanks! Hans onze ontwerper is echt zo geweldigquote:Op donderdag 14 november 2024 12:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is dat label (en naam) weer ontzettend gaaf
Leuk!quote:
Jazekerquote:Op donderdag 14 november 2024 12:26 schreef pipster het volgende:
En ook nog eens een voorstelronde op Beergeeks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |