SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We proberen ons Instagram-account altijd up-to-date te houden en plaatsen daar regelmatig foto's van het brouwproces, maar ook andere zaken die te maken hebben met bier. Volg ons daar als je het leuk vindt: https://www.instagram.com/milkyroadbrewery/
Maar ook in dit topic zal ik jullie up-to-date houden.
[ Bericht 8% gewijzigd door Sarabi op 11-09-2023 15:29:45 ]
Geen idee hoe dat zal smaken, maar alleen al vanwege het prachtige label wil ik die botteling hebben...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:50 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk kunnen we de collab onthullen![]()
[ afbeelding ]
🍒🍰🌸 KERS OP DE TAART 🌸🍰🍒
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ebontree en Milky Road Brewery besloten gezamenlijk diep het zwarte woud in te trekken om samen op avontuur te gaan. In het diepste geheim vulden ze daar een ketel gerstenat vol lekkernijen, geïnspireerd door de mysterieuze omgeving.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
"Kers op de Taart" is een Schwarzwälder Kirsch Pastry Stout van 10% om je vingers bij af te likken. Het bier is later deze maand verkrijgbaar, hou onze pagina's in de gaten!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Label ontworpen door @:hansgravekamp.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Bij dit soort bieren helaas 9 van de 10 keer erg matig, fruit in stouts zouden ze moeten verbiedenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zal smaken, maar alleen al vanwege het prachtige label wil ik die botteling hebben...
Ik zal de complimenten doorgeven aan Hansquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zal smaken, maar alleen al vanwege het prachtige label wil ik die botteling hebben...
Verder wel een stout fan?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:32 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Bij dit soort bieren helaas 9 van de 10 keer erg matig, fruit in stouts zouden ze moeten verbieden
Dankjewel!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:01 schreef Molo het volgende:
Oh wowwww, dat ziet er fantastisch uit!
Mooie samenwerking, klinkt als een biertje om zeker weten te proberen en wàt een prachtig etiket zeg!
Absoluut, zo lang het maar niet te zoet wordt dus daar gaat het bij veel pastry stouts uiteraard al fout voor mij maar ik heb er zeker 500 geprobeerd in mijn Untappd loopbaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zal de complimenten doorgeven aan Hans
[..]
Verder wel een stout fan?
Ik hou echt van alle soorten (pastry) stouts.
Het is ook het soort bier dat erg hoog scoort op Untappd. Dus de meeste beer geeks delen niet je mening.
[..]
Dankjewel!
Oja zo heeft iedereen ook een eigen smaakquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Absoluut, zo lang het maar niet te zoet wordt dus daar gaat het bij veel pastry stouts uiteraard al fout voor mij maar ik heb er zeker 500 geprobeerd in mijn Untappd loopbaan.
Da’s jullie vaste etiketter toch? Wel ander type tekening dan ik van jullie gewend ben. Niettemin goed etiket hoor!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:50 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk kunnen we de collab onthullen![]()
[ afbeelding ]
🍒🍰🌸 KERS OP DE TAART 🌸🍰🍒
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ebontree en Milky Road Brewery besloten gezamenlijk diep het zwarte woud in te trekken om samen op avontuur te gaan. In het diepste geheim vulden ze daar een ketel gerstenat vol lekkernijen, geïnspireerd door de mysterieuze omgeving.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
"Kers op de Taart" is een Schwarzwälder Kirsch Pastry Stout van 10% om je vingers bij af te likken. Het bier is later deze maand verkrijgbaar, hou onze pagina's in de gaten!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Label ontworpen door @:hansgravekamp.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ja kloptquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Da’s jullie vaste etiketter toch? Wel ander type tekening dan ik van jullie gewend ben. Niettemin goed etiket hoor!
Ik kan nog net bevoorraad worden voordat ik vertrek naar Spanje zie ik, dus ik zie jullie graag komen
Een dag van te voren geven we een tijdsindicatie. Dat is meestal een tijdslot van een paar uur.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:30 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik wil ook bestellen!
Als ik het door jullie laat bezorgen, weten jullie dan wel vooraf ongeveer welk dagdeel het wordt, zodat ik mijn dag daar een beetje omheen kan plannen?
Neequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:49 schreef Morgane89 het volgende:
Hebben jullie een minimum bestelbedrag/aantal flessen voor de tour?
Top! Dan zie je ons van zelf verschijnenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:07 schreef borisz het volgende:
Als ik thuis ben zal ik in de week vooraf een bestelling doen.
IK Was eerst wat huiverig voor fruitbiertjes, maar laatst een paar geprobeerd en ik vond het lekker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leukbeduidend meer bestellingen via Fok! deze keer.
Spreekt de Kers op de Taart zo aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |