SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We proberen ons Instagram-account altijd up-to-date te houden en plaatsen daar regelmatig foto's van het brouwproces, maar ook andere zaken die te maken hebben met bier. Volg ons daar als je het leuk vindt: https://www.instagram.com/milkyroadbrewery/
Maar ook in dit topic zal ik jullie up-to-date houden.
[ Bericht 8% gewijzigd door Sarabi op 11-09-2023 15:29:45 ]
Geen idee hoe dat zal smaken, maar alleen al vanwege het prachtige label wil ik die botteling hebben...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:50 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk kunnen we de collab onthullen
[ afbeelding ]
🍒🍰🌸 KERS OP DE TAART 🌸🍰🍒
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ebontree en Milky Road Brewery besloten gezamenlijk diep het zwarte woud in te trekken om samen op avontuur te gaan. In het diepste geheim vulden ze daar een ketel gerstenat vol lekkernijen, geïnspireerd door de mysterieuze omgeving.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
"Kers op de Taart" is een Schwarzwälder Kirsch Pastry Stout van 10% om je vingers bij af te likken. Het bier is later deze maand verkrijgbaar, hou onze pagina's in de gaten!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Label ontworpen door @:hansgravekamp.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Bij dit soort bieren helaas 9 van de 10 keer erg matig, fruit in stouts zouden ze moeten verbiedenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zal smaken, maar alleen al vanwege het prachtige label wil ik die botteling hebben...
Ik zal de complimenten doorgeven aan Hansquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zal smaken, maar alleen al vanwege het prachtige label wil ik die botteling hebben...
Verder wel een stout fan?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:32 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Bij dit soort bieren helaas 9 van de 10 keer erg matig, fruit in stouts zouden ze moeten verbieden
Dankjewel!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:01 schreef Molo het volgende:
Oh wowwww, dat ziet er fantastisch uit!
Mooie samenwerking, klinkt als een biertje om zeker weten te proberen en wàt een prachtig etiket zeg!
Absoluut, zo lang het maar niet te zoet wordt dus daar gaat het bij veel pastry stouts uiteraard al fout voor mij maar ik heb er zeker 500 geprobeerd in mijn Untappd loopbaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zal de complimenten doorgeven aan Hans
[..]
Verder wel een stout fan?
Ik hou echt van alle soorten (pastry) stouts.
Het is ook het soort bier dat erg hoog scoort op Untappd. Dus de meeste beer geeks delen niet je mening.
[..]
Dankjewel!
Oja zo heeft iedereen ook een eigen smaakquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Absoluut, zo lang het maar niet te zoet wordt dus daar gaat het bij veel pastry stouts uiteraard al fout voor mij maar ik heb er zeker 500 geprobeerd in mijn Untappd loopbaan.
Da’s jullie vaste etiketter toch? Wel ander type tekening dan ik van jullie gewend ben. Niettemin goed etiket hoor!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:50 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
🍒🍰🌸 KERS OP DE TAART 🌸🍰🍒
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ebontree en Milky Road Brewery besloten gezamenlijk diep het zwarte woud in te trekken om samen op avontuur te gaan. In het diepste geheim vulden ze daar een ketel gerstenat vol lekkernijen, geïnspireerd door de mysterieuze omgeving.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
"Kers op de Taart" is een Schwarzwälder Kirsch Pastry Stout van 10% om je vingers bij af te likken. Het bier is later deze maand verkrijgbaar, hou onze pagina's in de gaten!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ja klopt is dezelfde tekenaar, maar echt een andere stijl. Het is altijd lastig als 2 stijlen samen moeten komen, maar ik ben er blij mee.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Da’s jullie vaste etiketter toch? Wel ander type tekening dan ik van jullie gewend ben. Niettemin goed etiket hoor!
Ik kan nog net bevoorraad worden voordat ik vertrek naar Spanje zie ik, dus ik zie jullie graag komen
Een dag van te voren geven we een tijdsindicatie. Dat is meestal een tijdslot van een paar uur.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:30 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik wil ook bestellen!
Als ik het door jullie laat bezorgen, weten jullie dan wel vooraf ongeveer welk dagdeel het wordt, zodat ik mijn dag daar een beetje omheen kan plannen?
Nee het idee is juist dat iedereen zo laagdrempelig kennis met ons kan maken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:49 schreef Morgane89 het volgende:
Hebben jullie een minimum bestelbedrag/aantal flessen voor de tour?
Top! Dan zie je ons van zelf verschijnenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:07 schreef borisz het volgende:
Als ik thuis ben zal ik in de week vooraf een bestelling doen.
IK Was eerst wat huiverig voor fruitbiertjes, maar laatst een paar geprobeerd en ik vond het lekker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk beduidend meer bestellingen via Fok! deze keer.
Spreekt de Kers op de Taart zo aan?
Heel leuk! Net van elke soort 1 fles besteld met bezorging 29 oktober de Kers op de Taart deed het 'm wel inderdaad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee het idee is juist dat iedereen zo laagdrempelig kennis met ons kan maken.
Extra vitamientjes kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
IK Was eerst wat huiverig voor fruitbiertjes, maar laatst een paar geprobeerd en ik vond het lekker.
dus ik dacht laat ik het gewoon doen
Dat komt ook helemaal goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:17 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb ook net besteld. Helaas ben ik er niet als jullie in de buurt zijn, dus de PostNL mag ons komen verblijden.
Leuk om te horen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:15 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Heel leuk! Net van elke soort 1 fles besteld met bezorging 29 oktober de Kers op de Taart deed het 'm wel inderdaad.
Ik hou je op de hoogtequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Was uit mijn AT gevallen Bijna kers en chocolade gemist
Zie opmerkingenveld voor lever- en afhaal optie
Leuk heel benieuwd wat je er van gaat vindenquote:
Kan je ook wat vertellen over de smaak? Met name de zoetheid?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:59 schreef Sarabi het volgende:
Onze nieuwste bieren Groundbock Day & Kers op de Taart (collab met Ebontree) zijn vanaf nu te koop!
De Groundbock Day lijkt op de oudere bockbieren maar vooral wat zwaarder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je ook wat vertellen over de smaak? Met name de zoetheid?
Dan gooi ik eerdaags de bestelling op de lijn
Klinkt goed! Ben er benieuwd naarquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De Groundbock Day lijkt op de oudere bockbieren maar vooral wat zwaarder.
De Kers op de Taart vind ik persoonlijk niet heel zoet. Hij heeft ook echt het bittere van pure chocolade.
Goedgekeurd vanavond van genoten als toetje. Vooral lekker toen ie net een beetje was opgewarmd, want deze moet ik langzaam drinken, anders loop ik de polonaise hierquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:50 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
🍒🍰🌸 KERS OP DE TAART 🌸🍰🍒
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Morgane89 op 30-10-2023 07:49:41 ]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:57 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Goedgekeurd vanavond van genoten als toetje. Vooral lekker toen ie net een beetje was opgewarmd, want deze moet ik langzaam drinken, anders loop ik de polonaise hier
Man die echt niet van bier houdt was helaas niet overtuigd. Hij had een erg bijzondere proefnotitie die je niet persoonlijk moet nemenJa, die mag je zeker iets warmer drinken fijn dat hij is goedgekeurd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat we jouw man niet hebben kunnen bekeren
Niet alle brouwers uiteraard maar gefeliciteerd met deze mijlpaal, op naar de 100kquote:Op zondag 19 november 2023 10:24 schreef Sarabi het volgende:
In 3 jaar tijd is ons bier ruim 10 duizend keer ingecheckt op Untappd
[ afbeelding ]
Zoals alle brouwers hebben we een beetje een love hate relationship met de app, maar dit is toch wel cool.
Dat denk ik wel ja. Maar ik begrijp wel dat het kut is dat iets laag scoort waar je heel erg trots op bent.quote:Op zondag 19 november 2023 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar weet jij natuurlijk een stuk meer van dan wij
quote:
Fijn om te horen wel echt een bier voor dit weer inderdaad.quote:Op zondag 19 november 2023 20:19 schreef Molo het volgende:
Groundbock Day is goedgekeurd, lichter dan verwacht qua dronk. Lekker zoetig en herfstig, hou ik wel van met dit weer
Rookbock vergeten bij te bestellenquote:Op zondag 19 november 2023 20:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Fijn om te horen wel echt een bier voor dit weer inderdaad.
Onze rookbock heeft meer mijn voorkeur maar de Groundbock Day is een goede 2e in deze tijd.
De rookbock is uitverkocht maar we zitten wel aan een core range denken en dan zou de rookbock daar de eerste van wordenquote:Op zondag 19 november 2023 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Rookbock vergeten bij te bestellen
Komt wel nog een keer, want lijkt me ook wel wat
Laat de kou maar komen. dan drink ik namelijk aanzienlijk vaker donkere en heftige biertjes
Ah kijk!quote:Op zondag 19 november 2023 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De rookbock is uitverkocht maar we zitten wel aan een core range denken en dan zou de rookbock daar de eerste van worden
En inderdaad niets mis met deze tijd van het jaar
Leuk om te horenquote:Op woensdag 20 december 2023 21:14 schreef MadMaster het volgende:
De Kers op de Taart zit nu voor het eerst in mijn glas en die lijkt verdomd veel op het kerstbiertje van Het Anker (Gouden Carolus), die ik vorige week nog dronk: https://www.hetanker.be/en/gouden-carolus-christmas
Die is alleen iets dropperiger (zit er wel iets laurier/salmiak in de Kers?) en heeft een minder bittere afdronk.
Maar deze Kers is echt gevaarlijk lekker…
Graag gedaan is het minste wat we voor jullie kunnen doen.quote:Op zondag 17 december 2023 20:34 schreef superkimmi het volgende:
Jullie kers op de taart is echt superlekker!!
Dankjewel voor de verrassing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |