Ha, bij de Carolus weet ik dat ze met salmiak werken, vandaar dat ik die associatie had…quote:Op woensdag 20 december 2023 21:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk om te horen
Dat droppige komt van de gebrande mouten.
Fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2023 20:10 schreef superkimmi het volgende:
Fijne jaarwisseling!
Ik heb deze bewaard voor vanavond
[ link | afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 17 januari 2024 00:41 schreef pipster het volgende:
Ik zie iig Martin achter Ferry en Nina wat meer naar links.
2 maart is de release party in de Jopenkerk in Haarlem.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:10 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag brouwden we met 80 andere brouwers voor het goede doel ALS.
[ afbeelding ]
Een beetje een zoekplaatjemaar ik ben in ieder geval wel goed te vinden, mijn man iets lastiger.
Als ik deze tegenkom in een winkel ga ik hem wel even proberen, hopelijk scoort ie boven de 3.25 op UTquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:26 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag hebben we onze Boogie Weiss Nelson Sauvin editie afgevuld.
[ afbeelding ]
Onze favoriete hopsoortdeze zorgt voor een fruit en wijnachtig tintje.
Voor het eerst hebben we de helft afgevuld op fust, voor de festivals.
[ afbeelding ]
Maar natuurlijk ook nog steeds op fles.
[ afbeelding ]
Vanaf komend weekend gaan we ook weer het hele land door om gratis te bezorgen![]()
[ afbeelding ]
Mij misschien in Bredaquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:33 schreef Sarabi het volgende:
Ook dit jaar staan we weer op veel festivals. Dit overzicht is lange na nog niet volledig, maar het begin is er
- 1 april bierfestival Goor
- 5 tm 7 april Hop on Hop Off Breda
- 13 april bierfestival Prinsenbeek
- 14 april Beuningen
- 9 mei Weert Totaal festival
- 11 en 12 mei Nederlands bierfestival in Den Bosch
- 18 mei bierfestival Boxtel
- 19 en 20 mei Nijmeegse Bierfeesten
- 7 juni Pruuven Oss
- 9 juni Deventer bierfestival
- 15 juni Kaatsheuvel bierfestival
- 30 juni T Drinks bierfestival
- 13 juli bierfestival Horst
- 14 juli Gimmert Gist
- 31 augustus Roermond bierfestival
Zien we ergens nog Fok!kers?
Ik heb je gemist in Bredaquote:
Ik ben heel benieuwd hoe mensen gaan reagerenquote:Op donderdag 11 april 2024 18:24 schreef sigme het volgende:
Leuke foto's Sarabi
Ik ben benieuwd naar de nieuwe biertjes.
Dankjewel! Wij zijn er ook weer superblij meequote:Op donderdag 11 april 2024 18:36 schreef Blues het volgende:
Dat zijn weer leuke namen en tekeningen voor de nieuwe biertjes
Jaaa, doen! Is in de zomer.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb je gemist in Breda
Het was wel weer een erg leuk festival, en een stuk warmer dan vorig jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Troel we zijn uitgenodigd voor het festival van Rigters, daar kende jij mensen van toch?
Verder mag ik ook eindelijk onze nieuwe bieren aankondigen
![]()
[ afbeelding ]
Alice Through the Lemongrass, een saison met citroengras en szechuanpeper.
[ afbeelding ]
Some Like it Hopped, een Belgian IPA
Ja jeetje, we hebben de vorige nog niet eens opquote:Op maandag 22 april 2024 18:36 schreef Sarabi het volgende:
De 2 nieuwe bieren zijn vandaag afgevuld![]()
En nog meer leuk nieuwsHet etiket voor onze Groundbock Day
[ afbeelding ]
Staat in de finale van het mooiste bieretiket verkiezing van dit jaar
Ze staan onlinequote:Op maandag 22 april 2024 20:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja jeetje, we hebben de vorige nog niet eens op
Laat maar weten wanneer ze online staan
(En waar kunnen we stemmen?)
Besteld. Wel via de post, want anders komen ze een dag na mijn verjaardag en dat is nét te laat. Maar ik zie jullie sowieso wel een maand laterquote:Op maandag 22 april 2024 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze staan online
En stemmen wordt gedaan door leden van de Bier- en verzamelaarsvereniging
Ah jammer! De tour plannen was deze keer wel wat lastig met al die festivalsquote:Op maandag 22 april 2024 20:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Besteld. Wel via de post, want anders komen ze een dag na mijn verjaardag en dat is nét te laat. Maar ik zie jullie sowieso wel een maand later
27 juli Rigters bierfestival in Haaksbergen weet ik zo uit mijn hoofdquote:Op zondag 28 april 2024 19:45 schreef Fogel het volgende:
Zijn jullie ergens op een festival te vinden tussen 16 juli en 5 augustus?
27 juli in Haaksbergenquote:Op zondag 28 april 2024 19:45 schreef Fogel het volgende:
Zijn jullie ergens op een festival te vinden tussen 16 juli en 5 augustus?
Fijnquote:
Ik zal ze koesterenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
27 juli in Haaksbergen
Verder hebben we nog wel wat opties maar die zijn nog niet zeker.
[..]
Fijn
Van Alice Through the Lemongrass zijn alle flesjes inmiddels uitverkocht![]()
En van Some Like it Hopped hebben we er nog een stuk of 10.
Daar zitten we zeker wel over na te denkenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal ze koesterenIk heb ze, net als de bestelling daarvoor, klaar staan voor mijn verjaardag
Maar dat is echt wel heel erg gaaf! Tijd voor grotere batches of?
Barrique?quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:37 schreef Troel het volgende:
Ik zag dat jullie ook te verkrijgen zijn bij de slijter hier
Berendsenquote:
Ahh ja ooit jaren geleden hebben zij ook bier van ons verkocht. Maar dat was inderdaad lang geledenquote:Op donderdag 6 juni 2024 17:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Berendsen
(Was misschien eerder ook al zo, maar ik zag het nu)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:27 schreef stavromulabeta het volgende:
Even nieuwsgierig: staat er alweer iets nieuws op de planning?We zijn de laatste maanden vooral erg druk geweest met festivals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar over ongeveer een maand komt er een nieuw bier uiteen sour lime IPA in samenwerking met Didko. Gisteren dit bier voor het eerst getapt op een festival en de reacties waren al positief. Nu nog even wachten totdat hij ook afgevuld is op blik
![]()
Klinkt wel goed denk ik?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zijn de laatste maanden vooral erg druk geweest met festivals.
Maar over ongeveer een maand komt er een nieuw bier uiteen sour lime IPA in samenwerking met Didko. Gisteren dit bier voor het eerst getapt op een festival en de reacties waren al positief. Nu nog even wachten totdat hij ook afgevuld is op blik
Ik vond vorige week ook ineens wat ipa's lekker, maar dat zou de corona kunnen zijnquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is geen smoothie sour, ik vind het voor jou lastig in te schatten
Hahaha is corona nog ergens goed voorquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond vorige week ook ineens wat ipa's lekker, maar dat zou de corona kunnen zijn
Thanks! Hans onze ontwerper is echt zo geweldigquote:Op donderdag 14 november 2024 12:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is dat label (en naam) weer ontzettend gaaf
Leuk!quote:
Jazekerquote:Op donderdag 14 november 2024 12:26 schreef pipster het volgende:
En ook nog eens een voorstelronde op Beergeeks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |