Is ie nu alweer dronken? Het is niet eens 7 uur.quote:Op dinsdag 12 september 2023 06:19 schreef quirina het volgende:
Medvedev is er klaar voor. De buikspreekpop van Poetlul
In Moskou lopen ze een uurtje voor hequote:Op dinsdag 12 september 2023 06:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is ie nu alweer dronken? Het is niet eens 7 uur.
17 uur in het oosten van Rusland.quote:Op dinsdag 12 september 2023 06:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind die titels erbij altijd zo opvallend. Na 5 van die titels zou je verwachten dat de oorlog voorbij is.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijken mensen dit echt? Alleen al die thumbnails zijn
Is heel informatiefquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op zich vormt het tijdstip van de dag voor een Rus nooit echt een belemmering om zich vol te laten lopen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 06:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Reporting from Ukraine is wel heel erg overdreven. Als je die ziet lijkt het inderdaad alsof Oekraine over 5 dagen de oorlog wint. Het is de Oekrainsche tegenhanger van de vele russische warmappers, die hier vroeger voorbijkwamen met hun fantasie updates.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb je op zijn minst stevige klotsoksels als je naar buiten staptquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:42 schreef Starhopper het volgende:
Het moment dat er eentje crasht en geen Rus meer durft te vliegen is weer iets dichterbij.
[ twitter ]
Een vodka tegen de schrikquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan heb je op zijn minst stevige klotsoksels als je naar buiten stapt
De erbarmelijke staat van de Russische krijgsmacht kwam voor de Amerikanen niet helemaal als een verrassing.quote:Op maandag 11 september 2023 23:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De Amerikanen wisten ook niet hoe slecht het Russische leger er voor stond.
Dat zegt dan wellicht meer over de kringen waarin je verkeerd; in de beschaafde mensenwereld worden geschillen tussen kinderen in de regel niet door een knokpartij tussen de vaders beslecht...quote:Op maandag 11 september 2023 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dat is gewoon een factor in deze oorlog. Net zoals iemands vader sterker is dan iemand anders vader.
Niet helemaal, maar toch ook weer wel, als je kijkt naar de Amerikaanse voorspellingen over hoe deze invasie zou gaan verlopen in de eerste weken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:57 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De erbarmelijke staat van de Russische krijgsmacht kwam voor de Amerikanen niet helemaal als een verrassing.
Om niet te zeggen, plofkop.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Putin heeft een klein hoofd of Kim Jong Un heeft een groot hoofd
[ afbeelding ]
Dat is de Russische troll tactiek he. Mensen bang maken met nuclear escalation waarna ze aan self deterrence doen uit angst voor nukes. Starlink niet inschakelen bij Crimea, beperkt en laat wapens leveren aan Ukraine, ATACMS niet leveren.quote:Op dinsdag 12 september 2023 01:25 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Wekelijks hier komen waarschuwen voor nukes en dan weer afdruipen. En dit maandenlang volhouden. En raar opkijken als men niet serieus op hem wilt ingaan.
En ondertussen wilt het niet tot je doordringen dat een land hun zin geven omdat "nukes" niet altijd en eeuwig kan doorgaan. Los nog van het feit dat Rusland niet het alleenrecht op nukes hebben.
Reporting from Ukraine komt regelmatig met zeer interessante details.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:42 schreef oheng het volgende:
[..]
Reporting from Ukraine is wel heel erg overdreven. Als je die ziet lijkt het inderdaad alsof Oekraine over 5 dagen de oorlog wint. Het is de Oekrainsche tegenhanger van de vele russische warmappers, die hier vroeger voorbijkwamen met hun fantasie updates.
Vergeleken daarmee is Denis Danylov op zich nog wel relatief realistisch.
Persoonlijk hou ik het bij ATP Geopolitics, en Andrew Perpetua Live Streams. Daar krijg je geregeld een tegengeluid en twijfel te horen. En alles is onderbouwd met (russische) bronnen.
Ik vind Denis nog best realistisch omdat hij soms ook over de tegenslagen vertelt. Wat ik wel jammer vind is dat hij regelmatig naar zijn telegram verwijst dat niet helemaal goed voor mij werkt omdat ik content niet altijd kan afspelen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:42 schreef oheng het volgende:
[..]
Reporting from Ukraine is wel heel erg overdreven. Als je die ziet lijkt het inderdaad alsof Oekraine over 5 dagen de oorlog wint. Het is de Oekrainsche tegenhanger van de vele russische warmappers, die hier vroeger voorbijkwamen met hun fantasie updates.
Vergeleken daarmee is Denis Danylov op zich nog wel relatief realistisch.
Persoonlijk hou ik het bij ATP Geopolitics, en Andrew Perpetua Live Streams. Daar krijg je geregeld een tegengeluid en twijfel te horen. En alles is onderbouwd met (russische) bronnen.
Er wordt gezegd dat hij opzettelijk plofferiger werd om op zijn grootvader, die populair was, te lijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |