quote:Na Griekenland is Ierland de volgende horde voor Nederland op weg naar het EK. Oranje krijgt in Dublin te maken met een getergde tegenstander, want bij de Ieren staat de druk er na nederlagen tegen Frankrijk en Griekenland al vol op.
Nederland moet op weg naar kwalificatie voor het EK zien te winnen in Dublin om goede zaken te doen in de poule. Bij de Ieren, van wie alle spelers in de diverse Britse competities actief zijn, staat de druk erop na nederlagen tegen Frankrijk en Griekenland.
Ierland vs. Nederland
In het verleden heeft Oranje vaker cruciale wedstrijden tegen de Ieren gespeeld. In 2001 had Nederland, toen onder leiding van Louis van Gaal, de simpele taak om te winnen in de Ierse hoofdstad. Het doel: kwalificatie voor het WK.
Oranje trad aan met grote namen als Edwin van der Sar, Jaap Stam, Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooij, maar slaagde er niet in te scoren, zelfs niet toen de thuisploeg met tien man kwam te spelen. De Ieren wonnen met 1-0 en de ploeg van Van Gaal bleef met lege handen achter.
Ierland tegen Nederland is op zondag 10 september om 20:45 uur te zien op NPO1.
Dit is pas een poll.quote:
Beste droogtrainer van Europa.quote:Op zondag 10 september 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geeft een goede droogtraining
Een standaardje, Bazuna zal die wedstrijd tegen Heidenheim nog gezien hebben?quote:
De snelheid ging boven de kwaliteit.quote:
Is dat nog steeds een ding die omgekeerde vlag?quote:Op zondag 10 september 2023 21:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Er loopt een boer met een nederlandse vlag op z'n kop te zwaaien in het uitvak
Of elke andere wedstrijd de afgelopen 5 jaar.quote:Op zondag 10 september 2023 21:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Een standaardje, Bazuna zal die wedstrijd tegen Heidenheim nog gezien hebben?
Fok! smileys svpquote:Op zondag 10 september 2023 21:12 schreef RAVW het volgende:
JA pingel
Weer een speler onder uit halen:-)
Met een speler in je rug die vermoedelijk van het niveau Mark van der Maarel is kan je wel een kapbeweging doen om de hoek vrij te maken.quote:
Bij mij in de polder wel ja, maar het kunnen ook wappies zijnquote:Op zondag 10 september 2023 21:12 schreef Malavita het volgende:
[..]
Is dat nog steeds een ding die omgekeerde vlag?
quote:
door de benenquote:Op zondag 10 september 2023 21:13 schreef RipCity het volgende:
hoe scoort Malen ooit als die alles recht op keeper schiet eigenlijk
Door de benen van de keeper geheid ooit eensquote:Op zondag 10 september 2023 21:13 schreef RipCity het volgende:
Je hebt ook keepers als Drommelquote:Op zondag 10 september 2023 21:13 schreef RipCity het volgende:
In België op z'n zij.quote:Op zondag 10 september 2023 21:12 schreef Malavita het volgende:
[..]
Is dat nog steeds een ding die omgekeerde vlag?
Zeeland uit, altijd lastig.quote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoek was lastiger dan ik dacht.
Hoek was vooral een hele vervelende gozer.quote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoek was lastiger dan ik dacht.
Hij kijkt altijd alsof hij in zijn broek heeft geschetenquote:
momenteel?quote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef NLGooner het volgende:
Blind wordt momenteel wel erg makkelijk voorbij gelopen
In Hoek wonen alleen maar paupers.quote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoek was vooral een hele vervelende gozer.
Doet echt alles verkeerd tot nu toe.quote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef Caland het volgende:
Simons op het middenveld vind ik nog steeds best riskant
hij kan goed passen ofzoquote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef Cara het volgende:
Waarom staat Blind daar ook alweer? Jezus Christus, hij wordt compleet voorbijgelopen, het is net alsof hij er niet staat.
zo kijkt ie altijdquote:Op zondag 10 september 2023 21:15 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Hij kijkt altijd alsof hij in zijn broek heeft gescheten
Bel Ronald daar ook even over danquote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef Caland het volgende:
Simons op het middenveld vind ik nog steeds best riskant
Momenteel?quote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef NLGooner het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2023 21:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Van Hooijdonk slijpt de messen over de duistere zaakjes van Koeman.
Wat een eigenwijze ventquote:Op zondag 10 september 2023 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vond dat ook, maar zet hem daar toch neer
Dat zie je echt helemaal niet aankomenquote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef NLGooner het volgende:
Daar zijn we het wel weer eens.quote:Op zondag 10 september 2023 21:17 schreef GGMM het volgende:
Van Dijk laat zich weer eens aftroeven
GOOI DIE VENT WEG
Wat leuk dat we een raakvlak gevonden hebbenquote:Op zondag 10 september 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar zijn we het wel weer eens.
Mooi geweest.
Frenkie Veerman over 17 jaar.quote:Op zondag 10 september 2023 21:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Trutje van een voetballer @:oriente
quote:Op zondag 10 september 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Dijk was ooit de beste verdediger ter wereld.
Die tijd lijkt lang vervlogen.
De Ligt naast De Vrij?quote:Op zondag 10 september 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou Van Dijk oprecht niet meer opstellen. Geen idee wie wel overigens.
Knappe boyquote:Op zondag 10 september 2023 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
Wil iemand nog iets kwijt over Van Dijk?
Ake, De Vrij, Geertquote:Op zondag 10 september 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruma.quote:Op zondag 10 september 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2023 21:17 schreef GGMM het volgende:
Van Dijk laat zich weer eens aftroeven
GOOI DIE VENT WEG
quote:Op zondag 10 september 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Virgil begon ooit leuk. Nu al te lang slecht.
quote:Op zondag 10 september 2023 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Van Dijk is trager dan Koeman ooit geweest is.
quote:Op zondag 10 september 2023 21:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Virgil kan echt niet meer, maar Koeman lijkt nogal fan
quote:Op zondag 10 september 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Dijk was ooit de beste verdediger ter wereld.
Die tijd lijkt lang vervlogen.
quote:Op zondag 10 september 2023 21:17 schreef RamboDirk het volgende:
Virgil is over the hill. Kan terug naar FC Groningen.
botman, geertruida, vd ven.quote:Op zondag 10 september 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
In ieder geval geen Chinees.quote:Op zondag 10 september 2023 21:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ryan Reynolds is toch Canadees
De ligt, de vrij en timber is primaquote:Op zondag 10 september 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had een goede pass heb ik me ooit laten vertellenquote:Op zondag 10 september 2023 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Liam Kelly is ooit geselecteerd voor dit elftal.
De Ligt zit op het bankie in Munchen, De Vrij in Milaan.quote:
Botman, v/d Ven, Geertrudequote:Op zondag 10 september 2023 21:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De ligt, de vrij en timber is prima
Ja de Ierse Iniestaquote:Op zondag 10 september 2023 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had een goede pass heb ik me ooit laten vertellen
Hallo 1998quote:Op zondag 10 september 2023 21:20 schreef TAmaru het volgende:
waar is toch die tijd gebleven met Reiziger, De Boer, Stam en Bogarde
dat was echt een keiharde verdediging
Liet op de training heel leuke dingen zienquote:Op zondag 10 september 2023 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had een goede pass heb ik me ooit laten vertellen
quote:Op zondag 10 september 2023 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Liam Kelly is ooit geselecteerd voor dit elftal.
ik vind dat echt zo’n onzin dat die bankzitters niet spelenquote:Op zondag 10 september 2023 21:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Ligt zit op het bankie in Munchen, De Vrij in Milaan.
Lelijkquote:Op zondag 10 september 2023 21:21 schreef byah het volgende:
Ieren zijn toch blank met rood of zwart haar?
Hoezo?quote:Op zondag 10 september 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Arend ook kijkt naar de corners van Ierland
die is wel verbeterd hoor de laatst 18 maanden.quote:Op zondag 10 september 2023 21:21 schreef GGMM het volgende:
Botman kan er niks van (ik heb hem 2 keer zien spelen tegen Ajax)
Timber is tot medio 2027 geblesseerd.quote:Op zondag 10 september 2023 21:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De ligt, de vrij en timber is prima
Constant gevaarquote:Op zondag 10 september 2023 21:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoezo?
Ow vanwege al die korte kutcorners?
Watquote:Op zondag 10 september 2023 21:22 schreef Newone82 het volgende:
Enige die vandaag nog zijn niveau haalt. Simons.
Haha, ik snapte de grap eerst nietquote:Op zondag 10 september 2023 21:22 schreef Newone82 het volgende:
Echt?quote:Op zondag 10 september 2023 21:22 schreef Newone82 het volgende:
Dan weet je genoeg.quote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef Coco het volgende:
Dumbfries weer eens beste man van het veld.
Ongekend.
Hij kopt net 3 meter naast, heb je gezopen ofzo?quote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef Coco het volgende:
Ongekend.
We hebben die Frongpongbal helemaal niet nodig.quote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef Coco het volgende:
Ongekend.
Log maar weer uit.quote:Op zondag 10 september 2023 21:22 schreef Newone82 het volgende:
Arend is helaas een type die zegt dat volgens de xG je corners kort moet nemen.quote:Op zondag 10 september 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Arend ook kijkt naar de corners van Ierland
Fles Roséquote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij kopt net 3 meter naast, heb je gezopen ofzo?
Werkten ze maar eens aan hun banksaldo.quote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Grieken werken intussen aan hun doelsaldo.
Brazilië ook, dat het geen 4-0 rust bij rust stond vind ik nog steeds verbazingwekkend.quote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis de verdediging Van der Wiel - Heitinga - Ooijer - Van Bronckhorst
De tegenstanders meestal ookquote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onderling resultaat is doorslaggevend.quote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Werkten ze maar eens.quote:Op zondag 10 september 2023 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werkten ze maar eens aan hun banksaldo.
Dan heeft Gibraltar een groot probleemquote:Op zondag 10 september 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onderling resultaat is doorslaggevend.
Oh oké. Dat is ook elke keer weer anders.quote:Op zondag 10 september 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onderling resultaat is doorslaggevend.
Die scoorden daar doorgaans niet tegen.quote:
FIFA = Doelsaldoquote:Op zondag 10 september 2023 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh oké. Dat is ook elke keer weer anders.
Het doelsaldo van Gibraltar is -15quote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van der Wielquote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
WK-kwalificatie doelsaldo, EK-kwalificatie onderlingquote:Op zondag 10 september 2023 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh oké. Dat is ook elke keer weer anders.
Wel als eerste coronavrij.quote:Op zondag 10 september 2023 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het doelsaldo van Gibraltar is -15
Mathijsen, Boumaquote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zullen zich wel genaaid voelen ja.quote:Op zondag 10 september 2023 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heeft Gibraltar een groot probleem
Hij heeft een leuke vriendin.quote:Op zondag 10 september 2023 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Van der Wiel![]()
Heeft ons menig toernooi gekost.
Zie Ajax - Tottenhamquote:Op zondag 10 september 2023 21:27 schreef Caland het volgende:
Ik snap waarom ze De Ligt niet vinden kunnen voetballen in Duitsland
Was dat bij Ajax ook zo schrijnend?
Zei Rob Geus dat?quote:Op zondag 10 september 2023 21:27 schreef Max23 het volgende:
Man man man
Wat zei die ook alweer. Dat de keepersstrijd voor de komende jaren nu hopelijk beslist was
Ja als hij goed was welquote:Op zondag 10 september 2023 21:27 schreef aTypisch het volgende:
Bijlow met één arm nog de beste keuze voor oranje
Ach maakt niet uit met zo'n pindakaashoofd.quote:Op zondag 10 september 2023 21:28 schreef -XOR- het volgende:
Frenkie krijgt z'n haar door de war van koppen, vindt ie niet leuk.
Eenmanszaakquote:Op zondag 10 september 2023 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
BV Malen speelt alleen voor BV Malen.
MaaaleeEEeeEn.quote:
Die was op zijn 18e praktisch al 28 en op zijn hoogtepunt.quote:Op zondag 10 september 2023 21:27 schreef Caland het volgende:
Ik snap waarom ze De Ligt niet vinden kunnen voetballen in Duitsland
Was dat bij Ajax ook zo schrijnend?
Hopelijk heeft @Coco hem al klaarstaanquote:Op zondag 10 september 2023 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over een paar minuten tiki taka met mijn maat @:ggmm
Dat ging goed door het blok Van Bommel en De Jong op het middenveldquote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Simons.quote:
Alex Rodrigo Dias da Costaquote:
Nigel was ook echt zo lekker hardquote:Op zondag 10 september 2023 21:27 schreef PzKpfw het volgende:
Wat mis ik de tijden met het duo van Bommel/ de Jong
Kuyt sprong defensief ook nog wel eens bij.quote:Op zondag 10 september 2023 21:29 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat ging goed door het blok Van Bommel en De Jong op het middenveld
Beter dan die drol die op tv commentaar geeft alsof ie bij de 10km schaatsen zit.quote:Op zondag 10 september 2023 21:28 schreef Sabata het volgende:
Radiocommentaar is inmiddels Ierland aan het aanmoedigen
Ik had dit al van @onlogisch gehoordquote:Op zondag 10 september 2023 21:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Malen word de volgende Promes, u hoord het hier voor het eerst
Dan hoop ik dat hij geen messen in huis heeft.quote:Op zondag 10 september 2023 21:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Zeg je nu dat Malen een mes bij heeft?quote:Op zondag 10 september 2023 21:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Alsof dat zo’n geweldenaar isquote:Op zondag 10 september 2023 21:29 schreef GwaiLow het volgende:
Die Joel Veltman zal zich rot zitten te lachen op de bank. Hij zit elke interland wedstrijd thuis, terwijl dit stelletje nietsnutten in de basis staan.
Om zijn tegenstander de pas af te snijden.quote:Op zondag 10 september 2023 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Malen een mes bij heeft?
Godverdomme @onlogisch wat flek je me nuquote:Op zondag 10 september 2023 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had dit al van @:onlogisch gehoord
Prima backie, maar het is niet dat Dumfries door het ijs zakt.quote:
Wat fijn voor jequote:Op zondag 10 september 2023 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik heb me eigenlijk heel goed vermaakt met deze eerste helft
Het topic was erg gezellig ja, mijn complimenten.quote:Op zondag 10 september 2023 21:31 schreef Caland het volgende:
Graag gedaanquote:Op zondag 10 september 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het topic was erg gezellig ja, mijn complimenten.
Willen vroeg aan de zuip.quote:
quote:Op zondag 10 september 2023 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
Nee die vaten zijn het bier in The Simpsons dus Duffy
Dit doet mij deugd.quote:Op zondag 10 september 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het topic was erg gezellig ja, mijn complimenten.
ZZP, Zwichten Zonder Puntenquote:
Gezien de galleryplay die we bij Feyenoord gewend zijn is het ook wel eens vermakelijk om dit hotseknotse kneuzenvoetbal te zien.quote:Op zondag 10 september 2023 21:31 schreef Caland het volgende:
quote:
Erg fijn blok om te hebbenquote:Op zondag 10 september 2023 21:27 schreef PzKpfw het volgende:
Wat mis ik de tijden met het duo van Bommel/ de Jong
Ik had toch liever naar Feyenoord gekeken die weereens het gepeupel uit het rechterrijtje kapot speelt.quote:Op zondag 10 september 2023 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de galleryplay die we bij Feyenoord gewend zijn is het ook wel eens vermakelijk om dit hotseknotse kneuzenvoetbal te zien.
Ik vind de afstemming tussen Wieffer en De Jong wel fijnquote:Op zondag 10 september 2023 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de galleryplay die we bij Feyenoord gewend zijn is het ook wel eens vermakelijk om dit hotseknotse kneuzenvoetbal te zien.
Nee, dit wordt 1-2!quote:
Begon matig maar sinds de controle doet hij het wel okequote:Op zondag 10 september 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de afstemming tussen Wieffer en De Jong wel fijn
Als het loopt
Vooral de Ierse keeper was goed idd.quote:Op zondag 10 september 2023 21:31 schreef Caland het volgende:
Had net zo goed andersom kunnen zijnquote:Op zondag 10 september 2023 21:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
1-1 bij rust tegen de Ieren, wat een systeem.
Frenkie en Gakpo weten elkaar ook goed te vinden.quote:Op zondag 10 september 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de afstemming tussen Wieffer en De Jong wel fijn
Als het loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |