Hopelijk heeft @Coco hem al klaarstaanquote:Op zondag 10 september 2023 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over een paar minuten tiki taka met mijn maat @:ggmm
Dat ging goed door het blok Van Bommel en De Jong op het middenveldquote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis de verdediging Van der Wiel - Heitinga - Ooijer - Van Bronckhorst
Simons.quote:
Alex Rodrigo Dias da Costaquote:
Nigel was ook echt zo lekker hardquote:Op zondag 10 september 2023 21:27 schreef PzKpfw het volgende:
Wat mis ik de tijden met het duo van Bommel/ de Jong
Kuyt sprong defensief ook nog wel eens bij.quote:Op zondag 10 september 2023 21:29 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat ging goed door het blok Van Bommel en De Jong op het middenveld
Beter dan die drol die op tv commentaar geeft alsof ie bij de 10km schaatsen zit.quote:Op zondag 10 september 2023 21:28 schreef Sabata het volgende:
Radiocommentaar is inmiddels Ierland aan het aanmoedigen
Ik had dit al van @onlogisch gehoordquote:Op zondag 10 september 2023 21:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Malen word de volgende Promes, u hoord het hier voor het eerst
Dan hoop ik dat hij geen messen in huis heeft.quote:Op zondag 10 september 2023 21:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Zeg je nu dat Malen een mes bij heeft?quote:Op zondag 10 september 2023 21:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Alsof dat zo’n geweldenaar isquote:Op zondag 10 september 2023 21:29 schreef GwaiLow het volgende:
Die Joel Veltman zal zich rot zitten te lachen op de bank. Hij zit elke interland wedstrijd thuis, terwijl dit stelletje nietsnutten in de basis staan.
Om zijn tegenstander de pas af te snijden.quote:Op zondag 10 september 2023 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Malen een mes bij heeft?
Godverdomme @onlogisch wat flek je me nuquote:Op zondag 10 september 2023 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had dit al van @:onlogisch gehoord
Prima backie, maar het is niet dat Dumfries door het ijs zakt.quote:
Wat fijn voor jequote:Op zondag 10 september 2023 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik heb me eigenlijk heel goed vermaakt met deze eerste helft
Het topic was erg gezellig ja, mijn complimenten.quote:Op zondag 10 september 2023 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik heb me eigenlijk heel goed vermaakt met deze eerste helft
Graag gedaanquote:Op zondag 10 september 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het topic was erg gezellig ja, mijn complimenten.
Willen vroeg aan de zuip.quote:
quote:Op zondag 10 september 2023 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
Nee die vaten zijn het bier in The Simpsons dus Duffy
Dit doet mij deugd.quote:Op zondag 10 september 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het topic was erg gezellig ja, mijn complimenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |