Is dat nog steeds een ding die omgekeerde vlag?quote:Op zondag 10 september 2023 21:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Er loopt een boer met een nederlandse vlag op z'n kop te zwaaien in het uitvak
Of elke andere wedstrijd de afgelopen 5 jaar.quote:Op zondag 10 september 2023 21:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Een standaardje, Bazuna zal die wedstrijd tegen Heidenheim nog gezien hebben?
Fok! smileys svpquote:Op zondag 10 september 2023 21:12 schreef RAVW het volgende:
JA pingel
Weer een speler onder uit halen:-)
Met een speler in je rug die vermoedelijk van het niveau Mark van der Maarel is kan je wel een kapbeweging doen om de hoek vrij te maken.quote:
Bij mij in de polder wel ja, maar het kunnen ook wappies zijnquote:Op zondag 10 september 2023 21:12 schreef Malavita het volgende:
[..]
Is dat nog steeds een ding die omgekeerde vlag?
quote:
door de benenquote:Op zondag 10 september 2023 21:13 schreef RipCity het volgende:
hoe scoort Malen ooit als die alles recht op keeper schiet eigenlijk
Door de benen van de keeper geheid ooit eensquote:Op zondag 10 september 2023 21:13 schreef RipCity het volgende:
Je hebt ook keepers als Drommelquote:Op zondag 10 september 2023 21:13 schreef RipCity het volgende:
In België op z'n zij.quote:Op zondag 10 september 2023 21:12 schreef Malavita het volgende:
[..]
Is dat nog steeds een ding die omgekeerde vlag?
Zeeland uit, altijd lastig.quote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoek was lastiger dan ik dacht.
Hoek was vooral een hele vervelende gozer.quote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoek was lastiger dan ik dacht.
Hij kijkt altijd alsof hij in zijn broek heeft geschetenquote:
momenteel?quote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef NLGooner het volgende:
Blind wordt momenteel wel erg makkelijk voorbij gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |