Ha, qua weer is zo'n compressieding nu even niet ideaal, maar goed: 2 weken dag en nacht dragen en dan nog 2 tot 4 weken alleen overdag, en over het algemeen is het te doen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och hemel, wat een ellende. Sterkte
Ja het is natuurlijk nu ellendig, maar wel voor het goede doel. Beetje een open deur dit maar het is wel zo natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ha, qua timing is zo'n compressieding nu even niet ideaal, maar goed: 2 weken dag en nacht dragen en dan nog 2 tot 4 weken alleen overdag, en over het algemeen is het te doen.
Wel weer heerlijk als je het 's nachts niet hoeft te dragen en gewoon weer katoen aan je lijf voelt
Verder ging het goed, het was pittig maar te doen, vannacht en vanmorgen was even lastig vanwege doorlekkende en verschuivende verbandmiddelen (altijd lastig op de armen), maar toen de oedeemtherapeute er was alles eraf gehaald, even gedouched, de nog lekkende wondjes met een gaasje bedekt en toen die compressiemouwen (bolero) aan.
Zo beroerd als ik me vanmorgen onder de situatie voelde, zo goed voelde ik me vanmiddag, maar inmiddels ook een fijn paracetmolspiegeltje, dat zal best helpen
Zo is het ook, ik zit er ook positief in sinds vanmiddag, terwijl ik vantevoren best wat zorgen had, want armen, en dat was nieuw voor me na 4x benen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk nu ellendig, maar wel voor het goede doel. Beetje een open deur dit maar het is wel zo natuurlijk
Dat is ook niet bestquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, wij gaan ook in de steigers. Technisch snap ik er niet zoveel van maar er is flink herstel nodig. We willen tot eind oktober het liefst alleen maar regen uit het noorden of oosten hebben. Wanneer dit gerepareerd is moet het hele gebouw geïnspecteerd worden.
Er is een fikse lekkage en dat moet echt opgelost worden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is ook niet best![]()
Hopelijk krijgen ze het iig netjes hersteld.
@:fietsie jeetje wat een ellende, beterschap!
@:Leandra dat klinkt niet comfortabelgelukkig inmiddels wat beter.
@:Sarabi wat een nieuws van de kat. Fijn dat hij zich wel oké lijkt te voelen nu, hopelijk houdt dat zo lang mogelijk aan (negen levens enz enz)
Klinkt helemaal top, Lucky! Wat voor muziek werd er gedraaid en was het alle leeftijden of vooral jongeren/ouderen?quote:Op zaterdag 9 september 2023 01:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
De avond is ten einde. Het was perfect. Het is echt bizar dat er zo dichtbij en voor slechts 12,50 zo'n topfeest is.
Ik heb halverwege siësta gehouden en heb pizza gehaald. Daarna nog even teruggegaan voor de laatste 45 minuten. Dat was hard werken om de bas bij te houden. Toen de troepen pizza gevoerd en weer gedoucht. Happy days![]()
@:tele6, je dag klinkt echt geweldig
Na mijn gesprekje met JFlip tijdens de BBQ over muziekvoorkeuren ben ik ook benieuwd…quote:Op zaterdag 9 september 2023 01:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt helemaal top, Lucky! Wat voor muziek werd er gedraaid en was het alle leeftijden of vooral jongeren/ouderen?
Het was een 25+ feestje maar de gemiddelde leeftijd was denk ik 45. Dit soort feesten zie je steeds vaker. De groep die er in de vroege jaren 90 bij was, wil de tijden van toen herbeleven. Hun kinderen hebben inmiddels de leeftijd dat ze alleen thuis kunnen blijven. Het duurde van 16.00 tot 0.00 dus dat zijn tijden die we nog wel aankunnen met onze oude lijven.quote:Op zaterdag 9 september 2023 01:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt helemaal top, Lucky! Wat voor muziek werd er gedraaid en was het alle leeftijden of vooral jongeren/ouderen?
Ha, jij bent dus ook liefhebber van die stijlen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was een 25+ feestje maar de gemiddelde leeftijd was denk ik 45. Dit soort feesten zie je steeds vaker. De groep die er in de vroege jaren 90 bij was, wil de tijden van toen herbeleven. Hun kinderen hebben inmiddels de leeftijd dat ze alleen thuis kunnen blijven. Het duurde van 16.00 tot 0.00 dus dat zijn tijden die we nog wel aankunnen met onze oude lijven.
Bij housefeesten begint de dag relatief rustig, in dit geval met retro. Via oldschool, classics, een tikkie jumpen wat hardstyle eindigden we met lichte hardcore.
Ik hou er ook zeker wel van. Maar ik kan al 15 jaar niet meer mee naar feesten vanwege mijn gezondheid dus ik doe er weinig mee dan af en toe even knallen op de sportschool. De tijd dat ik het aan had staan in de auto of thuis is wel geweest.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, jij bent dus ook liefhebber van die stijlen.
Had het er met je eega over, die mijn Mixcloud had gecheckt. Wist niet of jij ook liefhebber was.
Ik draai zelf namelijk ook al een jaartje of 30. Niet meer zo veel live/op locatie zoals eerder, maar ik breng nog aardig wat uurtjes door achter mijn mengpaneel…
Succes met je herstel…
Da’s vast geen straf.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een van de drukste bakkerij-weekenden ooit. Gelukkig zijn er wat blondies met Tonka & gekarameliseerde witte chocolade stuk gegaan zodat ik iets makkelijks heb om op te eten tussen alles door
Ik heb "in de ochtend de deur openzetten en de afzuigkap aangooien".quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s vast geen straf.
Is het niet bloedheet of heb je airco?
Ik hoef zelf ook niet meer avonden/nachten te staan hossen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hou er ook zeker wel van. Maar ik kan al 15 jaar niet meer mee naar feesten vanwege mijn gezondheid dus ik doe er weinig mee dan af en toe even knallen op de sportschool. De tijd dat ik het aan had staan in de auto of thuis is wel geweest.
Jflip had het gezegd inderdaad dat je draaide. Kan je me een linkje naar de Mixcloud sturen? Dan zal ik ook eens kijken
Omg oliebollenquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:34 schreef Clubsoda het volgende:
Hier ook boerenmarkt. We hebben brood, taartjes, bier, kimchi, pistachekaas, oliebollen en calendulaolie. En geluncht met flatbread en pizza
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het thema was duidelijk al wat meer oo herfst en winter gericht dan het weerquote:
Zou het wel proberen uiteraardquote:Op zaterdag 9 september 2023 13:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het thema was duidelijk al wat meer oo herfst en winter gericht dan het weerer was ook oliebollenijs. Dat is niet per se een aanrader trouwens.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het thema was duidelijk al wat meer oo herfst en winter gericht dan het weerer was ook oliebollenijs. Dat is niet per se een aanrader trouwens.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:19 schreef Yinny het volgende:
Zo, mijn eerste week naar school zit erop! Het tempo ligt beduidend hoger dan bij de vorige opleiding, dus dat is echt veel huiswerk maken.
@:lucky_strike en @:tele6 dat klinkt als een goed dagje gisteren!
@:Sarabi dikke knuffel, nooit leuk om te horen dat er niets meer aan te doen is
@:lonaa fijn, een mooi leven voor Dora!
@:kaatje bleh...met alle ongemakken
@:myraela als het goed is, komt je eetlust wel weer terug! Als ik me goed herinner kon ik ook alleen maar hele kleine porties eten in het begin, anders echt misselijk
@:blues jij had ook een fijn stranddagje! Veel plezier met de bbq, ik ga vanavond met de buren bbqen
@:vlindertje89 niet voor niks gereisd, gelukkig! Ja, therapie kost bakken vol energie, doe je rustiger aan op die dagen?
@:sigme wat woon je toch in een mooie omgeving!
@:mascara-klodder veel sterkte voor je vriend en jou
Slecht nieuws in prive omgevingSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:19 schreef Yinny het volgende:
Zo, mijn eerste week naar school zit erop! Het tempo ligt beduidend hoger dan bij de vorige opleiding, dus dat is echt veel huiswerk maken.
Slecht nieuws in prive omgevingDrukke tijden voor je, succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een enorm verdrietige moeilijke situatie.![]()
Als alles eenmaal staat is het genieten tochquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:38 schreef Blues het volgende:
We gingen dus op ons gemakkie de bbq pakken en voorbereiden, parasol stukkie verslepen voor boven de tafel - we gebruiken nog steeds een zandzak als tegengewicht/zwáaááár, stoelkussens pakken.
Zweten26 gr.
Maar toch doen we dit willen we dit doen, al kost het ons veel energie en wat pijn![]()
We hebben kipsaté+ saus, een grote sparerib, wat garnaaltjes, maiskolf en een Italiaanse salade. + 2 lekkere speciaalbiertjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al in al waren we niet gek veel later dan normaal klaar. Alleen had ik nog een uur kantoorwerk te doen voor wat regelzaken. Nu thuis, lunch, dutje, naar bed en morgen repeat, denk ik.
Met een iets ander team![]()
O ja, nog 16 mini hertog ijsjes gekocht voor een feestje as maandag.
En er liep een kip op de weg/liefdagboek
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Weet niet hoeveel zout en je gebruikt, maar als je 15g op een kilo doet moet je nog ruim anderhalf ton meel gebruikenquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik dacht dat mijn zout op was maar ik had over de zak heen gekeken
[ afbeelding ]
Zulks een zoektalent heb ik.
Die gaat zelfs met de huidige drukte niet meer op
Normaliter 20 gram de kilo, er gaat nu een goede 150 kilo meel de week door. Nog 2,5 week.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel zout en je gebruikt, maar als je 15g op een kilo doet moet je nog ruim anderhalf ton meel gebruiken
Ik zal zo de AH bezorger een glas water aanbieden, die zal het ook warm hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:01 schreef AnneX het volgende:
Zó knap van mensen, die sjouwen en (moeten) werken.
Hier werd het een siësta met de ventilator aan het voeteneind op 3.
Sjonge @:Yinny en dan zó jong. Sterkte!
Ja, de hf bezorger kan kiezen uit koud blikje fris of een mini magnumquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zal zo de AH bezorger een glas water aanbieden, die zal het ook warm hebben
Als ik ijs had besteld zou hij er daar een van mogen hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, de hf bezorger kan kiezen uit koud blikje fris of een mini magnum
Juist nu is het heerlijk buiten!quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:56 schreef Blues het volgende:
We zijn alweer naar binnen. Vroeg begonnen met eten, was echt té warm voor ons.
Wel erg lekker
Ik doe het ook niet omdat ik het wilquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een toewijding @:vlindertje89 morgen hockeyen![]()
Grr de AH heeft het bakje crème fraiche geplet. Kan ik alsnog naar een winkel
Ik kan zo niet tegen de hitte. Maar echt goed dat je/jullie (dus ook de tegenstanders) gaan hockeyenquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet omdat ik het wil![]()
Wel omdat ik mn team niet in de steek wil laten. En omdat ik mezelf wil laten zien dat ook al kan ik niet zo goed tegen warmte, ik ook heus niet meteen dood ga of heel ziek word als ik wel even iets doe. Heb ook eerder in warmte gehockeyd en ik leef nog steeds. Dus ik moet van mezelf gaan en ik moet van mezelf hockeyen, maar ik zie morgen wel hoe lang dat wordt.
En wat irritant van de AH zeg.. daarvoor bestel je juist, om niet meer de deur uit te hoeven..
Op laptop of mobiel? Mob zie ik ze niet?quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:43 schreef Morgane89 het volgende:
Ik zie onder Actieve topics ineens een paar icoontjes met groene pijltjes erbij. Weet iemand wat deze betekenen?
Zwemmenquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:30 schreef Blues het volgende:
Ik vind er niks goed of gezonds aan in deze warmte sporten...
Ja, ik dus ook niet. Ik zweet maar heel weinig, dus ik kan mn warmte sowieso al niet goed kwijt. Ik zie al anderhalve week op tegen de hitte en dan wel naar de uni moeten enzo, en het allermeest tegen het moeten hockeyen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kan zo niet tegen de hitte. Maar echt goed dat je/jullie (dus ook de tegenstanders) gaan hockeyen
Welke browser? Ik zie het in Chrome niet.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:50 schreef Morgane89 het volgende:
Mobiel...
Ik zie het nu bijv. bij het topic Nepverhalen op LinkedIn #17 en bij PvdD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We spelen tegenwoordig sowieso al in kwarten van 17.5 minuten. Tussen eerste en tweede kwart officieel 2 minuten pauze, maar dat wordt meestal ietsjes langer wel, in elk geval genoeg om te drinken. Tussen tweede en derde kwart 5-10 minuten, en tussen derde en vierde weer 2 minuten officieel. Wisselen mag sowieso onbeperkt, en ik kan uit het team slechtste tegen de warmte, dus ik claim gewoon meer banktijd.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:57 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 Mag je vaker wisselen of zijn er drinkpauzes ingelast?
Evt. i.o.m. scheids en/of tegenpartij?
Je hebt je goed voorbereid. Teamspirit is wel een dingetje ja! 👍🏼
quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke browser? Ik zie het in Chrome niet.Ik zie het ook, met Safari op ipadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke browser? Ik zie het in Chrome niet.ChromeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n cirkeltje met groene pijltjes?quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:43 schreef Morgane89 het volgende:
Ik zie onder Actieve topics ineens een paar icoontjes met groene pijltjes erbij. Weet iemand wat deze betekenen?
Maar bij die bovenste staat geen Centraal?quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n cirkeltje met groene pijltjes?
Zo ja, dat zijn centrale topics in het bijbehorende forum…
Edit: Dat dus…
Ik kijk via de nieuwe, in aanbouw zijnde lay-out en dan staat dat LinkedIn topic bij de centrale topics, incl. dat groene pijltjesding:quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:02 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Maar bij die bovenste staat geen Centraal?
Ik heb dit echt nog nooit gezien
Maar hij staat wel daar tussen je active topics qua laatst gepost.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:02 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Maar bij die bovenste staat geen Centraal?
Ik heb dit echt nog nooit gezien
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:08 schreef Morgane89 het volgende:
Ik dacht even dat ik ze zag vliegen
Wij kijken voor het eerst in lange tijd weer eens vrouwentennis.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:30 schreef borisz het volgende:
Zoveel sport (WK Rugby, AZu20, EK Volleybal, potje knokken) en is er ook nog Last Night of the Proms op de Beeb.Wel zo lekker meebleren met de klassiekers.
Basketbal ook nog?quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:30 schreef borisz het volgende:
Zoveel sport (WK Rugby, AZu20, EK Volleybal, potje knokken) en is er ook nog Last Night of the Proms op de Beeb.Wel zo lekker meebleren met de klassiekers.
Dit.quote:Op zondag 10 september 2023 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nog een dag met verplichtingen in de hitte. Alles doet nog pijn van gisteren met verplichtingen in de hitte.weeeeemijjjjj
Basketbal was al vrijdag idd. Voor het eerst dat Duitsland in de finale staat. En ja DL... .Ze hebben voetballend een probleem. Trouwens op het afgelopen WK atletiek pakten de Duitsers geen enkele medaille, dat was ook voor het eerst. En heel Olympisch gezien staat de pijl ook naar beneden.quote:Op zondag 10 september 2023 07:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Basketbal ook nog?
Tenminste ik hoorde gisteren op de radio dat Duitsland de VS had verslagen en voor het eerst in de finale stond, tegen Servië.
Litouwers zag ik eerder deze week al best delen dat ze de VS hadden verslagen en nu tegen Letland moesten, zal wel om plek 3/4 gaan.
Wat basketbal betreft gaat het wel lekker daar dus, voetballend een stuk minder. Gisteren een duel tegen Japan wat ze niet zagen zitten (lees dat het 1-4 is geworden) en dinsdag tegen Frankrijk. De verslaggever op de radio zei het mooi droog: "uiterlijk woensdag zal Hansi Flick zijn vertrokken"![]()
Ik dacht dat je het over dit (sport) weekend in het algemeen ging IPV alleen gisteren.quote:Op zondag 10 september 2023 08:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Basketbal was al vrijdag idd. Voor het eerst dat Duitsland in de finale staat. En ja DL... .Ze hebben voetballend een probleem. Trouwens op het afgelopen WK atletiek pakten de Duitsers geen enkele medaille, dat was ook voor het eerst. En heel Olympisch gezien staat de pijl ook naar beneden.
Eerste was hangt. Zo sportief doen, boodschappen en verder... Als ik zin heb nog een Haarlems monument bekijken.![]()
Rummy cub?quote:Op zondag 10 september 2023 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kent iemand hier een leuk tweepersoons gezelschapsspel? Graag niet te lang, bij voorkeur verslavend en met een strategische component.
Neen.quote:Op zondag 10 september 2023 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nog een dag met verplichtingen in de hitte. Alles doet nog pijn van gisteren met verplichtingen in de hitte.weeeeemijjjjj
@:lonaa, Dora bezorgen (/begeleiden in vliegtuig etc) staat dus niet op je verlanglijssie?
Ik vind het kaartspel van Lost Cities erg leuk, en duurt ook niet lang.quote:Op zondag 10 september 2023 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kent iemand hier een leuk tweepersoons gezelschapsspel? Graag niet te lang, bij voorkeur verslavend en met een strategische component.
Nah, Rummikub is me wat te simpel.quote:Op zondag 10 september 2023 09:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Rummy cub?
Voorbereid op een hellishe dag.
Vroeg op, brunch in de schaduw buiten. Krant of boek of ipad. Dan siësta.
Lunch in Amsterdam met tafeltje aan de Amstel afgezegd. Mèt smoes.
Dat was het telefoontje waar ik zo tegenop zag en met 1,5 minuut gepiept.
Dank je, ik zal eens kijkenquote:Op zondag 10 september 2023 09:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het kaartspel van Lost Cities erg leuk, en duurt ook niet lang.
Sagrada en El Dorado staat op dit moment ook hoog op mijn favorietenlijst voor 2 personen.
Railroad Ink is ook leuk, maar je bent dan niet echt met elkaar bezig.
Klinkt als een leuk planquote:Op zondag 10 september 2023 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nah, Rummikub is me wat te simpel.
Je hebt groot gelijk dat je afzegde. Zoiets doe je wel voor je eigen plezier en als dat er niet is, houdt het gewoon op.
[..]
Dank je, ik zal eens kijkenIets waarmee we met elkaar bezig zijn heeft wel de voorkeur. We hebben laatst Art Robbery gespeeld, dat was ook leuk. Ik weet alleen niet of dat samen ook leuk is.
Ik ga een en ander uitzoeken. Het kampeerplan voor volgende week is nog niet van de baan en bij kamperen horen spelletjes tenslotte.
Als het kon, daagde ik uit voor een potje met sch.ma (100j.) 😉quote:Op zondag 10 september 2023 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nah, []Rummikub is me wat te simpel.[/i]
Je hebt groot gelijk dat je afzegde. Zoiets doe je wel voor je eigen plezier en als dat er niet is, houdt het gewoon op.
[..]
Dank je, ik zal eens kijkenIets waarmee we met elkaar bezig zijn.
Ik ga een en ander uitzoeken. Het kampeerplan voor volgende week is nog niet van de baan en bij kamperen horen spelletjes tenslotte.
We halen morgen de nieuwe auto op en die kan inderdaad een caravan trekken. Daar is hij op uitgezocht. Nu moeten we alleen nog even een huurcaravan, toebehoren, een camping en uitjes regelen voor volgende week.quote:Op zondag 10 september 2023 10:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als het kon, daagde ik uit voor een potje met sch.ma (100j.) 😉
Gaat je nieuwe auto een caravan trekken? Of wordt het een camper?
Gaat op de lijstquote:Op zondag 10 september 2023 10:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Qua spelletjes voor met z'n tweeën vinden wij clever erg leuk
quote:Op zondag 10 september 2023 10:22 schreef yinu het volgende:
Warm inderdaad. Ik vind het op zich wel lekker maar pas m’n gedrag en bezigheden wel heel erg aan.
Gisteren gewerkt en op neefje (2) gepast. Zo gezellig is hij nu. Heel erg twee met veel emoties maar wel heel lief. En nog klein genoeg om gewoon op te pakken als hij iets doet wat echt niet mag/gevaarlijk is.Sjadu is dan ook het beste, ook voor nietvampiersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig hebben we onze workshop op het heetste punt van de dag gepland vandaagquote:
Oh ja topquote:Op zondag 10 september 2023 12:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we onze workshop op het heetste punt van de dag gepland vandaag
Omdat het oude topic veel tips en trickt bevat die niet meer werken,quote:Op zondag 10 september 2023 12:15 schreef Blues het volgende:
@:sigme vanwaar je FB topic tricks & trics?
Aha! En heel goedquote:Op zondag 10 september 2023 12:30 schreef sigme het volgende:
Omdat het oude topic veel tips en trickt bevat die niet meer werken,
en omdat nieuwe users zich rot zoeken (hier bijvoorbeeld)
en omdat oude users vaak ook de helft niet wisten of zijn vergeten (ouderdom he)
Heb dat in de OP toegevoegd
Ik zit zelf ook graag met factor 50 en een sjomabil in de sjadu, net als z’n moeder. Dus we hebben wel een vermoeden waar de vampiergenen vandaan komen.quote:Op zondag 10 september 2023 12:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Sjadu is dan ook het beste, ook voor nietvampiers
Oh joyquote:Op zondag 10 september 2023 12:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we onze workshop op het heetste punt van de dag gepland vandaag
quote:Op zondag 10 september 2023 12:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja top![]()
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo gezweet heb als gisteren. Het was een mooie dag van ruim 10 uur werken, gevolgd door een mooie nacht (alweer, vrijdag ook, nu is het wel klaar) Maar man man man tering jantje. Lange broek aan in de zon op een uitvaart, aantal uren in een keuken waar het niet door kan waaien en een flinke tijd in een auto zonder airco.
Een hitte toeslag vind ik terechtquote:Op zondag 10 september 2023 12:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja top![]()
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo gezweet heb als gisteren. Het was een mooie dag van ruim 10 uur werken, gevolgd door een mooie nacht (alweer, vrijdag ook, nu is het wel klaar) Maar man man man tering jantje. Lange broek aan in de zon op een uitvaart, aantal uren in een keuken waar het niet door kan waaien en een flinke tijd in een auto zonder airco.
Checkquote:
quote:Op zondag 10 september 2023 10:22 schreef yinu het volgende:
Warm inderdaad. Ik vind het op zich wel lekker maar pas m’n gedrag en bezigheden wel heel erg aan.
Gisteren gewerkt en op neefje (2) gepast. Zo gezellig is hij nu. Heel erg twee met veel emoties maar wel heel lief. En nog klein genoeg om gewoon op te pakken als hij iets doet wat echt niet mag/gevaarlijk is.#teamstophouopzonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik had ook nog een paar ideeën maar vlg jaar maar weerquote:Op zondag 10 september 2023 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had nog gedachten om een (open) monument op te zoeken maar mwah… waaaaarm
Dat het lang duurt voordat je weer “normaal “ bent is inderdaad ook iets van de laatste jaren. Heb warmte nooit fijn gevonden maar kon er wel tegen.quote:Op zondag 10 september 2023 14:48 schreef Blues het volgende:
Er was weinig Sjadu op de markt.
Ik kan er niet meer tegenIk kon altijd goed tegen warmte, ook met wandelen/fietsen, maar dat is kennelijk voorbij op deze leeftijd? Ik blijf maar zweten
Erg warm, duurt lang voor ik weer normaal ben![]()
Rare gewaarwording, dat er dingen in je lijf veranderen (op deze leeftijd)
Camping moet geen probleem zijn in deze periodequote:Op zondag 10 september 2023 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We halen morgen de nieuwe auto op en die kan inderdaad een caravan trekken. Daar is hij op uitgezocht. Nu moeten we alleen nog even een huurcaravan, toebehoren, een camping en uitjes regelen voor volgende week.
[..]
Gaat op de lijst
Ja hallo, waar en welke?quote:Op zondag 10 september 2023 14:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste twee adventskalenders besteld (ik kon niet kiezen).
Was het nu echt het weer voor, maar vooral het kortingsweekend
Raarrrrr hoor, dat proces.quote:Op zondag 10 september 2023 14:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat het lang duurt voordat je weer “normaal “ bent is inderdaad ook iets van de laatste jaren. Heb warmte nooit fijn gevonden maar kon er wel tegen.
Van Bruggen thee! Alles 15% korting ookquote:
Ja, ik “moet” ook veel minder (van mezelf). Bij mij heeft corona daar echt wel mee geholpen. Vroeger altijd werken en s avonds en in het weekend afspraken, cursussen volgen, fotograferen. De afspraken met vrienden werden vervangen met taallessen en helpen, waar later ook weer afspraken voor de gezelligheid bij kwamen.quote:Op zondag 10 september 2023 16:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Raarrrrr hoor, dat proces.
Ik ervaar ook veranderingen mentaal. Bijv in werk: geen zin meer in nieuwe projecten, rustiger bij veranderingen, komt wel goed en veel met korrels zout nemen.
Op vakantie: genieten vd dag, van het uur, kan erg goed in het moment zitten, ook daar veel meer rust. Vroeger nooit, veel onrust, bang iets te missen en zoveel mogelijk willen zien.
Veel meer heimwee ook toen.
Voelde me vaak ongelukkig en somber.
Dat gaat ook echt stukken beter![]()
Dus jij zit nu met een brede grijns na te genieten (en je te verheugen op de komende tijd)quote:Op zondag 10 september 2023 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Aangekomen bij tussenstop vlak bij Luxemburg.
Onderweg in de auto de beslissende honkbalwedstrijd van mijn cluppie (Amsterdam Pirates) gevolgd en verdomd, 'we' hebben de kampioen van vorig jaar in een 'best of 5' verslagen en mogen dus binnenkort aantreden in de finale, de zgn. Holland Series, tegen aartsrivaal Neptunus Rotterdam. Plaatsing voor het Europese clubkampioenschap toernooi volgend jaar is daarmee ook bereikt.
Het seizoen is dus nog niet voorbij, integendeel, het echte werk gaat nu pas beginnen…⚾
⚾
Mooiiiiquote:Op zondag 10 september 2023 17:51 schreef sigme het volgende:
Ik heb mijzelf gister getrakteerd op twee echt mooie wijnglazen.
Handgemaakt mondgeblazen fairtrade van een slechtlopend prachtig winkeltje van een aardige vrouw die er dus geen droog brood verdient.
[ afbeelding ]
Ik vind ze echt prachtig, en lekker dik glas![]()
https://www.kinta.nl/about-us/product-information/glass/
Zeker.quote:Op zondag 10 september 2023 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dus jij zit nu met een brede grijns na te genieten (en je te verheugen op de komende tijd)
Geen @Cat-astrophe hier, maar ik heb bij de balkondeuren een rolhor. Vrienden van mij hebben dat ook, maar dan een plisse rolhordeur, die geeft wat meer mee wanneer een onbenullige kat er tegenaan holt. Er zijn (rol) hordeuren voor diverse deuren, ook schuifdeuren, kant en klaar en op maatquote:Op zondag 10 september 2023 19:23 schreef Barreltje het volgende:
mooie vangst @:sigme !![]()
hier een half dagje in de zon op de maaimachine doorgebracht.. nu een tintelend linker been vanwege de brandnetels die niet altijd opzij gingen![]()
@:cat-astrophe , jij hebt toch een hor-deur naar buiten mbt de katten ? hoe ziet die van jou er uit ? ik ben op zoek naar een hordeur die logisch is.. ik heb graag de buitendeur open als het mooi weer is maar wil de nieuwe katjes binnen kunnen houden
Frame op maat laten maken met een soort harmonicagaas erin. Schuif je dus opzij. Voor een deur die vaak in gebruik is wellicht wat te kwetsbaar.quote:Op zondag 10 september 2023 19:23 schreef Barreltje het volgende:
mooie vangst @:sigme !![]()
hier een half dagje in de zon op de maaimachine doorgebracht.. nu een tintelend linker been vanwege de brandnetels die niet altijd opzij gingen![]()
@:cat-astrophe , jij hebt toch een hor-deur naar buiten mbt de katten ? hoe ziet die van jou er uit ? ik ben op zoek naar een hordeur die logisch is.. ik heb graag de buitendeur open als het mooi weer is maar wil de nieuwe katjes binnen kunnen houden
Dat heb ik ook wel eens gehoord van kinderen.quote:Op zondag 10 september 2023 19:51 schreef sigme het volgende:
Ik had vorige week de krulhond mee naar schoonfamilie. Nu we nog maar 1 hond hebben, is het opeens een optie om die mee te nemen op visite. Krulhond was een maandje geleden ook al mee daarheen. Ons oppashondje woont daar, dus die heeft vol trots haar hele terrein aan krulhond laten zien.
Deze keer kregen krulhond en daarwonendeoppashond beide een bot. Buiten. Wij zaten binnen. Tot krulhond besloot dat ze ook weer naar binnen wou. En wij hebben geen hordeuren. Zij wel. Daar had krulhond nog nooit van gehoord dus die banjerde er dwars doorheen.
We zijn nog in onderzoek of het gerepareerd kan worden en wat dat kost, danwel wat een nieuwe kost.
Ja, dat wel. Maar hoeveel die van de schade gaat vergoeden hangt misschien nog wel wat af van of het reparabel is of niet. Bij vervanging door een nieuwe dekt die verzekering de dagwaarde.quote:Op zondag 10 september 2023 19:58 schreef AnneX het volgende:
Valt de actie van krulhond onder de aanspakelijkheidsverzekering?
Beterschapquote:Op zondag 10 september 2023 20:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Verder hallo, ik leef nog. Ik sliep matig en voelde me vanochtend beroerd en bleek net geen koorts te hebben (37.9). Dat leek me geen geweldige combinatie met hockeyen in 29 graden in de volle zon, en dat was de exposure me ook weer niet waard, dus ik heb toch afgezegd en de hele ochtend beroerd op de bank gelegen. Voel me gelukkig inmiddels wel wat beter dan vanochtend, maar wel nog steeds verhoging. Ik hoop dat ik vannacht wat beter slaap en dan morgen ook weer beter voel.
Goed dat je hebt afgezegd. Je hebt wel vaak koorts joh! Heb je daar een verklaring voor?quote:Op zondag 10 september 2023 20:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Verder hallo, ik leef nog. Ik sliep matig en voelde me vanochtend beroerd en bleek net geen koorts te hebben (37.9). Dat leek me geen geweldige combinatie met hockeyen in 29 graden in de volle zon, en dat was de exposure me ook weer niet waard, dus ik heb toch afgezegd en de hele ochtend beroerd op de bank gelegen. Voel me gelukkig inmiddels wel wat beter dan vanochtend, maar wel nog steeds verhoging. Ik hoop dat ik vannacht wat beter slaap en dan morgen ook weer beter voel.
Wat ingewikkeld weer.quote:Op zondag 10 september 2023 20:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar hoeveel die van de schade gaat vergoeden hangt misschien nog wel wat af van of het regarabel is of niet. Bij vervanging door een nieuwe dekt die verzekering de dagwaarde.
quote:
Nou ja.quote:Op zondag 10 september 2023 20:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Mwah, vanmiddag even (met Nordic Walking stokken) gewandeld, maar dat viel niet mee.... vanwege de warmte vooral, gisteravond een flinke wandeling ging prima.quote:Op zondag 10 september 2023 20:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoe voel jij je trouwens inmiddels in je pak en deze temperaturen, @:Leandra?
Dat klinkt nog steeds vrij onprettig.. vanaf dinsdag in elk geval niet zo warm meer buiten, voor je wandelingen wel fijn dan. Gelukkig dat het meevalt binnen ook tot nu toe! Kan me wel voorstellen dat je mobieler bent nu inderdaad. Hoe lang moet je nog in het pak en hoe lang heb je aan hersteltijd tot de volgende? Ze zitten vrij vlot op elkaar toch?quote:Op zondag 10 september 2023 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, vanmiddag even (met Nordic Walking stokken) gewandeld, maar dat viel niet mee.... vanwege de warmte vooral, gisteravond een flinke wandeling ging prima.
Ik ga zo nog wel even zonder stokken lopen, want het is wel zwaar op de armen, ik heb gisteren en vandaag tijdens het wandelen ook geen compressie om m'n benen gedaan, ben daar even helemaal klaar mee nu ik die bolero ook aan heb.
Ik lijk iig niet meer te lekken, dat is al een stuk prettiger dan de hele dag (en nacht) zorgen hebben dat je de heleboel onder smeert.
Al met al gaat het goed, gevoelsmatig makkelijker dan bij de beenoperaties, maar dat komt denk ik omdat die je mobiliteit veel meer in de weg zitten.
Gelukkig valt de temperatuur in huis overdag met zo'n 24,5 graden enorm mee.
Da’s best ambitieus, vandaag in de middag gaan wandelen, warmquote:Op zondag 10 september 2023 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, vanmiddag even (met Nordic Walking stokken) gewandeld, maar dat viel niet mee.... vanwege de warmte vooral, gisteravond een flinke wandeling ging prima.
Ik ga zo nog wel even zonder stokken lopen, want het is wel zwaar op de armen, ik heb gisteren en vandaag tijdens het wandelen ook geen compressie om m'n benen gedaan, ben daar even helemaal klaar mee nu ik die bolero ook aan heb.
Ik lijk iig niet meer te lekken, dat is al een stuk prettiger dan de hele dag (en nacht) zorgen hebben dat je de heleboel onder smeert.
Al met al gaat het goed, gevoelsmatig makkelijker dan bij de beenoperaties, maar dat komt denk ik omdat die je mobiliteit veel meer in de weg zitten.
Gelukkig valt de temperatuur in huis overdag met zo'n 24,5 graden enorm mee.
Ja, dat realiseerde ik me halverwege ookquote:Op zondag 10 september 2023 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s best ambitieus, vandaag in de middag gaan wandelen, warm
Maar wat fijn dat het beter gaat/aanvoelt
Yep, 19 oktober de volgende.quote:Op zondag 10 september 2023 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat klinkt nog steeds vrij onprettig.. vanaf dinsdag in elk geval niet zo warm meer buiten, voor je wandelingen wel fijn dan. Gelukkig dat het meevalt binnen ook tot nu toe! Kan me wel voorstellen dat je mobieler bent nu inderdaad. Hoe lang moet je nog in het pak en hoe lang heb je aan hersteltijd tot de volgende? Ze zitten vrij vlot op elkaar toch?
Monopoly Dealquote:Op zondag 10 september 2023 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oef.. strakke planningquote:Op zondag 10 september 2023 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, 19 oktober de volgende.
2 weken dag en nacht en daarna 2-4 weken alleen overdag, al met al 6 weken en dan is het precies 19 oktober
Als je de volgende keer weer veel stress hebt kun je misschien gaan onkruid wieden, dat werkt vast ontspannend.quote:Op zondag 10 september 2023 19:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Wil je een hor (die dus ook echt muggen etc buitenhoudt) of vooral een manier om de katjes binnen te houden terwijl wel de deur open kan?
Ik heb voor dat laatste een kattengaasdeur gemaakt. Vrij simpel, van hout een frame gemaakt en daar met krammen kattengaas op bevestigd. En op 1/3 en 2/3 van de hoogte een haakje dat ik in oogje in het kozijn kan hangen zodat ze 'm niet open kunnen trekken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: met dit kattengaas
Ja johquote:Op zondag 10 september 2023 20:54 schreef Vanyel het volgende:
Zo, even een dekentje gepakt.
Heb het koud.
Toen zag ik de thermostaat
Daar moest ik de eerste keer ook aan wennenquote:Op zondag 10 september 2023 21:01 schreef Tele6 het volgende:
Ik voel me stom dat ik die reservebril "kapot heb gemaakt", maar eigenlijk is het een goed teken: mijn bril is versleten vóórdat m'n ogen weer drastisch slechter zijn geworden. Alle brillen die ik eerder had, waren niet meer bruikbaar omdat het glas weer flink sterker moest.
Dat is in orde dan! Bedankt voor het advies.quote:Op zondag 10 september 2023 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar moest ik de eerste keer ook aan wennen![]()
Inmiddels heb ik een lade vol reservebrillen. Had ik, want een poosje geleden maar bij de opticien ingeleverd. Omdat nu niet mijn - maar mijn + de reservebrillen slecht bruikbaar maaktNu alleen nog vier toppers qua montuur. Maja, 1 maal per drie jaar nieuwe glazen = bij mij meteen ook nieuw montuur want het oog wil ook wat
![]()
Als je ‘alleen maar’ -6 hebt en echt een bril voor nood zoekt, dan is een Hans of een Spec of online een optie. Zolang je vaste bril maar van een goede opticien komt /oma.
Volgende keer heupen, en dan in december nog een armlift, want er is wel heel veel huid over nuquote:Op zondag 10 september 2023 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oef.. strakke planningvolgende keer weer armen? Of wat anders? Vind t wel stoer van je hoor, al die operaties zo snel achter elkaar. Merk je bij je benen al profijt ervan?
Wat een project is het wanneer je dat zo leest. Hoe lang duurt dat nu al?quote:Op zondag 10 september 2023 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgende keer heupen, en dan in december nog een armlift, want er is wel heel veel huid over nu
Het verschil bij mijn benen is geweldig, vanaf het moment dat de binnenkant van mijn bovenbenen gedaan is loop ik al zoveel makkelijker.
En toen de andere 2 bovenbeendelen en mijn onderbenen nog, ik ben er zo blij mee, ondanks de losse huid boven mijn knieën, het is echt zo'n enorm verschil.
En volgens mij heb ik ook minder snel blauwe plekken op mijn bovenbenen.
De onderbenen zien er nog niet helemaal fraai uit qua donkere plekken, maar ik ga er vanuit dat dat z'n tijd nodig heeft, en wat meer tijd omdat het wondvocht daar lastiger kan worden afgevoerd dan bij de bovenbenen.
Ik ben er hoe dan ook er tevreden over, en als de armlift meevalt ga ik nog wel eens nadenken of ik de overtollige huid op de bovenbenen ooit ook wil laten doen.
Ik heb dit (kalender)jaar 7 operaties, want het wordt niet vergoed maar is wel aftrekbaar, en gezien onze drempel voor medische kosten hoger is dan de kosten van 1 operatie heb ik ze strak gepland:quote:Op zondag 10 september 2023 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een project is het wanneer je dat zo leest. Hoe lang duurt dat nu al?
quote:
Dank, maar morgenmiddag/-avond ben ik pas thuis.quote:Op zondag 10 september 2023 20:51 schreef Tele6 het volgende:
@:MadMaster terug van vakantie. Welkom terug![]()
Het kaartspel van Catan incluis tig uitbreidingen vroeger veel gespeeld. Vond ik altijd wel leuk.quote:Op zondag 10 september 2023 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag Uno, Regenwormen en Halli Galli (?) geleend. We hebben zelf Catan kaartspel en Rummikub. Ik koop er dan nog 1 spel bij. Dan moet er toch wel iets zijn dat J kan waarderen. Hoop ik. Ik ben voornemens om hem een spelliefhebber te maken.
Ik vrij veel spullen van Kinta in huis, supermooi idd!quote:Op zondag 10 september 2023 17:51 schreef sigme het volgende:
Ik heb mijzelf gister getrakteerd op twee echt mooie wijnglazen.
Handgemaakt mondgeblazen fairtrade van een slechtlopend prachtig winkeltje van een aardige vrouw die er dus geen droog brood verdient.
[ afbeelding ]
Ik vind ze echt prachtig, en lekker dik glas![]()
https://www.kinta.nl/about-us/product-information/glass/
Je hebt straks toch wel een caravan mét mover?quote:Op zondag 10 september 2023 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag Uno, Regenwormen en Halli Galli (?) geleend. We hebben zelf Catan kaartspel en Rummikub. Ik koop er dan nog 1 spel bij. Dan moet er toch wel iets zijn dat J kan waarderen. Hoop ik. Ik ben voornemens om hem een spelliefhebber te maken.
Inleveren?quote:Op zondag 10 september 2023 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar moest ik de eerste keer ook aan wennen![]()
Inmiddels heb ik een lade vol reservebrillen. Had ik, want een poosje geleden maar bij de opticien ingeleverd.
Ik heb wel eens een verhaal over een mover gehoord geloof ik. Geen idee meer hoe dat zatquote:Op zondag 10 september 2023 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt straks toch wel een caravan mét mover?
Vraag eens aan @:blues, @:cat-astrophe en @:dr_flash wat voor leuke teamspelletjes je daarmee kan doen…
Jammer, er liggen er hier net 4 in de kliko.quote:Op zondag 10 september 2023 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gedaan, voor slechtziend Afrika.
Het komt helemaal goed jaquote:Op zondag 10 september 2023 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Camping moet geen probleem zijn in deze periode![]()
En uitjes zoek ik altijd via Google maps en via tips van de camping eigenaar. Dus dat kan ter plaatse zelfs nog.
Alleen die huurcaravan en toebehoren nog dus![]()
ik heb dit ook met mn reserve bril. de buitenkant van het glas is de coating er af.. zooo irritant! ik zou willen dat er een of ander goed je was wat je er op kon smeren.. zo zonde om steeds weer een nieuwe bril te moeten kopen..quote:Op zondag 10 september 2023 21:01 schreef Tele6 het volgende:
Ik voel me stom dat ik die reservebril "kapot heb gemaakt", maar eigenlijk is het een goed teken: mijn bril is versleten vóórdat m'n ogen weer drastisch slechter zijn geworden. Alle brillen die ik eerder had, waren niet meer bruikbaar omdat het glas weer flink sterker moest.
Sommige moves moeten we, ter bescherming van onszelf, ook niet meer tijdens dansfeesten maken…quote:Op zondag 10 september 2023 23:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een geinig fenomeen. Ergens in de afgelopen dagen heb ik mijn borstspier verrekt. Doet verder geen pijn gelukkig maar nu is het als ik lig net of ik 1 siliconentiet heb
Juist wél, houdt/maakt je heerlijk soepel en geeft je het gevoel dat je leeftquote:Op zondag 10 september 2023 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige moves moeten we, ter bescherming van onszelf, ook niet meer tijdens dansfeesten maken…
[ afbeelding ]
Daarom ook 'sommige' moves, zoals de getoonde 'The Worm'.quote:Op zondag 10 september 2023 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Juist wél, houdt/maakt je heerlijk soepel en geeft je het gevoel dat je leeft
Dat voldoet aan het tweede deel van wat ik schreef. En betekent dat je het juist vele malen vaker moet doen zodat je lijf kan wennenquote:Op zondag 10 september 2023 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ook 'sommige' moves, zoals de getoonde 'The Worm'.
Als je er een borstspierverrekking en een siliconentiet gevoel aan over houdt, dan lijkt me dat niet te voldoen aan hetgeen je beschrijft…
quote:Op zondag 10 september 2023 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat voldoet aan het tweede deel van wat ik schreef. En betekent dat je het juist vele malen vaker moet doen zodat je lijf kan wennen
40quote:Op zondag 10 september 2023 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je leeftijd is, maar ik wens je er t.z.t. (ik gok tenminste dat je jonger bent dan ik, op zich altijd goed…) alle succes van de wereld mee…
Ik zat dus wel goed met mijn gok…quote:
Van alles uit het leven halen ben ik een groot voorstander.quote:Hoewel ik lichtjes sarcastisch wasmeen ik het in grote lijnen wel. De mens in zijn algemeenheid laat zich vaak tegenhouden door leeftijd en pijn, wat geen rationele waarde heeft. Lekker uit het leven halen wat erin zit is doorgaans een prima basishouding
Wat fijn dat je er bij je benen al zoveel verschil van merkt!! En al over de helft dusquote:Op zondag 10 september 2023 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgende keer heupen, en dan in december nog een armlift, want er is wel heel veel huid over nu
Het verschil bij mijn benen is geweldig, vanaf het moment dat de binnenkant van mijn bovenbenen gedaan is loop ik al zoveel makkelijker.
En toen de andere 2 bovenbeendelen en mijn onderbenen nog, ik ben er zo blij mee, ondanks de losse huid boven mijn knieën, het is echt zo'n enorm verschil.
En volgens mij heb ik ook minder snel blauwe plekken op mijn bovenbenen.
De onderbenen zien er nog niet helemaal fraai uit qua donkere plekken, maar ik ga er vanuit dat dat z'n tijd nodig heeft, en wat meer tijd omdat het wondvocht daar lastiger kan worden afgevoerd dan bij de bovenbenen.
Ik ben er hoe dan ook er tevreden over, en als de armlift meevalt ga ik nog wel eens nadenken of ik de overtollige huid op de bovenbenen ooit ook wil laten doen.
Laatste dag slapen in een benauwde slaapkamerquote:
Leuk, Troel! Wat speel je (class)?quote:Op maandag 11 september 2023 08:19 schreef Troel het volgende:
Sorry, heerlijk weekend vol met leven gehad met schoonfamilie en mijn eerste wow-raid (met 10 man, maar al ingewikkeld genoeg).
wotlk met een gnome rogue. En ben nu met een human mage weer lekker aan het questen richting level 20quote:
Welke specialisatie? (oef, melee...door alles geraakt wordenquote:Op maandag 11 september 2023 08:21 schreef Troel het volgende:
wotlk met een gnome rogue. En ben nu met een human mage weer lekker aan het questen richting level 20
We hebben echt gewoon een leuk groepje (met Drizzt van Fok erbij en dat is gewoon erg gezellig!)
Combatquote:Op maandag 11 september 2023 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke specialisatie? (oef, melee...door alles geraakt worden) En ik wist dat je wotlk deed
En deed je Naxx, Ulduar, Onyxia, ICC (en hoe die anderen ook maar heetten). Leuk met Drizzt
Volgende week zondag gaan we ulduar doenquote:Op maandag 11 september 2023 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Ulduar is toch wel één van de beste raidsEn in ICC heel heel veel gewiped op de LK. Door Trial of the Crusader was ik op 1 moment de best gegearde priest ter wereld
En heb ik één van de meest zeldzame mounts in het spel.
Mooi Sifan/Femke tegenhangerquote:[b]Op maandag 11 september 2023 09:01 schreef Ik vind dat zo leuk om te lezen van @:isabeau en nu ook @:troel een hele eigen wereld. Wanneer je niet weet waar het over gaat denk je vast “wat is dit”
Dat zal inderdaad niet goedkoop zijn.quote:Op maandag 11 september 2023 09:14 schreef Lonaa het volgende:
Hoe serieus waren jullie over crowdfunding voor Dora's reis?
Teringjantje.
Het is niet alleen de vlucht. Er moet ook nog van alles voor ze uberhaupt mag vliegen en (terug)geimporteerd mag worden in Curacao.quote:Op maandag 11 september 2023 09:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad niet goedkoop zijn.
Ja, doktersverklaringen, vaccinaties. Ik heb ooit gekeken wat het kost om hamsters te exporteren naar een fokker in Amerika. (En nou doen ze sowieso al wat moeilijker over hamsters, maar ze nemen wat minder ruimte in). We hebben het maar niet gedaanquote:Op maandag 11 september 2023 09:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is niet alleen de vlucht. Er moet ook nog van alles voor ze uberhaupt mag vliegen en (terug)geimporteerd mag worden in Curacao.
Alle kleine beetje kunnen helpen toch? Ik moet nu weg lees later wanneer ik terug ben of iemand wat organiseertquote:Op maandag 11 september 2023 09:14 schreef Lonaa het volgende:
Teringjantje.
Het zijn ook vooral de kleine beetjes die t m doen ofzo. Dat die vlucht 250 euro kost (was iig 4 jaar geleden zo. Mits met tui, anders is het 450 (echt fantastisch) met klm) is nog oké, maar vaccinaties, ontwormen, ontvlooien, paspoort, bench, 128581 euro aan benzine naar Schiphol...quote:Op maandag 11 september 2023 09:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Alle kleine beetje kunnen helpen toch? Ik moet nu weg lees later wanneer ik terug ben of iemand wat organiseert
Maar ik neem aan dat je dit toch ook van te voren al wel bedacht hebtquote:Op maandag 11 september 2023 09:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het zijn ook vooral de kleine beetjes die t m doen ofzo. Dat die vlucht 250 euro kost (was iig 4 jaar geleden zo. Mits met tui, anders is het 450 (echt fantastisch) met klm) is nog oké, maar vaccinaties, ontwormen, ontvlooien, paspoort, bench, 128581 euro aan benzine naar Schiphol...
IK KEN LONAA NIET ANDERS DAN IN DE STRESSVOLLE PERIODES EN ZE DENKT EIGENLIJK ALTIJD AAN ALLES. DUSCH.quote:Op maandag 11 september 2023 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
JA LONAA WAAROM HEB JE DAT NIET ZELF BEDACHT IN EEN VAN DE MEER STRESSVOLLE PERIODES VAN JE LEVEN JA?
O DAN IS HET EEN HELE TOFFE OPMERKING OM TE MAKEN JA, MY BAD!quote:Op maandag 11 september 2023 09:51 schreef Troel het volgende:
[..]
IK KEN LONAA NIET ANDERS DAN IN DE STRESSVOLLE PERIODES EN ZE DENKT EIGENLIJK ALTIJD AAN ALLES. DUSCH.
Serieus ja! Dat zijn geen grapjes.quote:Op maandag 11 september 2023 09:14 schreef Lonaa het volgende:
Teringjantje.
IK BEN NIET TOF, DUS DAT PAST DAN PRIMA. EN ALS IEMAND ALTIJD TEGEN MIJ ZEGT DAT IK MIJZELF MOET ZIJN DAN IS HET LONAA, DUS DAT DOE IK DAN OOK. EN DAT WEET ZE. EN ALS ZE HET KUT VINDT, ZEGT ZE DAT ZELF WEL TEGEN MIJ, DAT HOEF JIJ NIET VOOR HAAR TE DOEN.quote:Op maandag 11 september 2023 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O DAN IS HET EEN HELE TOFFE OPMERKING OM TE MAKEN JA, MY BAD!
IK DOE HET OOK NIET VOOR HAAR, IK DOE HET VOOR MIJ!quote:Op maandag 11 september 2023 09:52 schreef Troel het volgende:
[..]
IK BEN NIET TOF, DUS DAT PAST DAN PRIMA. EN ALS IEMAND ALTIJD TEGEN MIJ ZEGT DAT IK MIJZELF MOET ZIJN DAN IS HET LONAA, DUS DAT DOE IK DAN OOK. EN DAT WEET ZE. EN ALS ZE HET KUT VINDT, ZEGT ZE DAT ZELF WEL TEGEN MIJ, DAT HOEF JIJ NIET VOOR HAAR TE DOEN.
NOU, STERKTE ERMEE DAN. JE WEET DE NEGEERKNOP TE VINDEN HOOP IK VOOR JE.quote:Op maandag 11 september 2023 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
IK DOE HET OOK NIET VOOR HAAR, IK DOE HET VOOR MIJ!
BEDANKT JOEJOEquote:Op maandag 11 september 2023 09:53 schreef Troel het volgende:
[..]
NOU, STERKTE ERMEE DAN. JE WEET DE NEGEERKNOP TE VINDEN HOOP IK VOOR JE.
Nouja, is 23 graden niet ook heel erg warm voor deze tijd van het jaar?quote:Op maandag 11 september 2023 09:55 schreef AnneX het volgende:
Ha Troel leeft nu ook in wow wereld.![]()
Is dit de laatste dag van hitte?
Ja dus? Dan kan het toch alsnog wel tegenvallen of er meer moeten dan ik dacht?quote:Op maandag 11 september 2023 09:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je dit toch ook van te voren al wel bedacht hebt
We hebben het nog niet over geld gehad, maar ik ga er vanuit dat ik het moet betalen, ja.quote:Op maandag 11 september 2023 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was iig vrij serieus. Meer vanuit het idee dat de stichting de kosten voor Dora wel zou dragen en ik het jou zou gunnen om haar daar heen te brengen, met hopelijk nog meer geruststelling voor jou, maar verder maakt het me weinig uit. Zeker als jij zegt dat je dat zelf helemaal niet wil.
Wel raar dat die stichting zo dwingend is, maar dat jij dan vervolgens alles zou moeten te gaan zitten te lopen te betalen![]()
quote:Op maandag 11 september 2023 09:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We hebben het nog niet over geld gehad, maar ik ga er vanuit dat ik het moet betalen, ja.
WB zelf brengen, ik geloof dat ik daar nog meer stuk van ga dan wanneer ik dat niet doet. Also ik haat vliegen.
Ja, ik vond het wel een beetje kut. Hulp vragen is al fucking kut, om financiele hulp vragen is echt echt mijn nachtmerrie. Ik vind niks erger dan dat. Ik vreet godverdomme nog liever niks dan dat. Dus.quote:Op maandag 11 september 2023 09:52 schreef Troel het volgende:
[..]
IK BEN NIET TOF, DUS DAT PAST DAN PRIMA. EN ALS IEMAND ALTIJD TEGEN MIJ ZEGT DAT IK MIJZELF MOET ZIJN DAN IS HET LONAA, DUS DAT DOE IK DAN OOK. EN DAT WEET ZE. EN ALS ZE HET KUT VINDT, ZEGT ZE DAT ZELF WEL TEGEN MIJ, DAT HOEF JIJ NIET VOOR HAAR TE DOEN.
Ik ging ervan uit dat je al wel de meest belachelijke bedragen bedacht had. Niets meer en niets minder. Dus het was vooral verbazing van mijn kant.quote:Op maandag 11 september 2023 09:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja dus? Dan kan het toch alsnog wel tegenvallen of er meer moeten dan ik dacht?
Maar ik zal er niet meer over beginnen, dan.
Vaker in de zon gezeten met moeders verjaardag.quote:Op maandag 11 september 2023 09:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, is 23 graden niet ook heel erg warm voor deze tijd van het jaar?
Verbazing over wat? Dat ik denk "oh fuck een heleboel kleine bedragen tellen best wel op"?quote:Op maandag 11 september 2023 10:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je al wel de meest belachelijke bedragen bedacht had. Niets meer en niets minder. Dus het was vooral verbazing van mijn kant.
Voor de rest moet je doen en laten wat je zelf wilt, en dat weet je.
quote:Op maandag 11 september 2023 10:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel een beetje kut. Hulp vragen is al fucking kut, om financiele hulp vragen is echt echt mijn nachtmerrie. Ik vind niks erger dan dat. Ik vreet godverdomme nog liever niks dan dat. Dus.
Dat hoor je mij niet zeggen. En ik weet zeker dat er dichterbij huis ook mensen zijn die je willen helpen.quote:Op maandag 11 september 2023 10:01 schreef Lonaa het volgende:
En wat moet ik dan? "Oh sorry hoor Dora, het kost 700 of 900 euro om je van deur tot deur te brengen, een spuitje kost 95 en dan laat ik je wel gewoon door de kadaverdienst ophalen want dat kost niks extra's"
Ik lap dat geld wel.
Nee. Kom op. Troel maakte een stomme opmerking. Niet meer dan dat.quote:Op maandag 11 september 2023 10:08 schreef Lonaa het volgende:
Maar hey, nevermind. Ik had er niet over moeten beginnen. M'n spaarrekening kan het wel dekken.
Hou eens op met dit over jou te maken. Het gaat niet over jou. Je deed even stom, per ongeluk. Nu niet meer. Klaar dan toch?quote:Op maandag 11 september 2023 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. En ik weet zeker dat er dichterbij huis ook mensen zijn die je willen helpen.
Maar het maakt niet uit wat ik nu zeg, want het wordt toch allemaal uit zijn verband gerukt.
Als je duidelijkheid hebt over de kosten BEGIN JE ER GEWOON LEKKER WEER OVER en dan zien we wel hoe ver we komen en de rest kan dan alsnog van je spaarrekening.quote:Op maandag 11 september 2023 10:08 schreef Lonaa het volgende:
Maar hey, nevermind. Ik had er niet over moeten beginnen. M'n spaarrekening kan het wel dekken.
Hulp vragen om Dora naar Curaçao te kunnen laten gaan zou niet fucking kut moeten voelen. Het is door anderen geopperd en ik als semi-lurker denk ook dat er hier genoeg mensen zijn die een kleine bijdrage willen doen. Het mooie van zo’n crowdfunding is dat vele kleine beetje een mooi resultaat geven.quote:Op maandag 11 september 2023 10:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel een beetje kut. Hulp vragen is al fucking kut, om financiele hulp vragen is echt echt mijn nachtmerrie. Ik vind niks erger dan dat. Ik vreet godverdomme nog liever niks dan dat. Dus.
Hoe begin je zoiets? Het is geen bedrag dat in de tienduizenden loopt, denk ik zo. En bij een crowdfunding platform blijken ook kosten zag ik al in de google gauwigheid.quote:Op maandag 11 september 2023 10:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. Kom op. Troel maakte een stomme opmerking. Niet meer dan dat.
We willen graag iets voor je doen. Geld geven is het enige dat we voor je kunnen doen. Laat ons alsjeblieft helpen.
Hebben we droevig genoeg recent gezien.quote:Op maandag 11 september 2023 10:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hulp vragen om Dora naar Curaçao te kunnen laten gaan zou niet fucking kut moeten voelen. Het is door anderen geopperd en ik als semi-lurker denk ook dat er hier genoeg mensen zijn die een kleine bijdrage willen doen. Het mooie van zo’n crowdfunding is dat vele kleine beetje een mooi resultaat geven.
Is waar.quote:Op maandag 11 september 2023 10:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hebben we droevig genoeg recent gezien.
Voor Wajong zijn giften geen probleem, volgens mij.quote:Op maandag 11 september 2023 10:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou jou zeker er mee vertrouwen, Anne, maar doe dan weer geen dingen die mn nick met mn irl connecten, hoe vergezocht ook. Maar vast ook wel weer een mouw aan te passen. En volgens mij moet jij dan ook zorgen dat het cash bij Lonaa komt, want ik denk dat ze in haar situatie geen giften mag ontvangen...
Tot ¤ 2000 is belastingvrij.quote:Op maandag 11 september 2023 10:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou jou zeker er mee vertrouwen, Anne, maar doe dan weer geen dingen die mn nick met mn irl connecten, hoe vergezocht ook. Maar vast ook wel weer een mouw aan te passen. En volgens mij moet jij dan ook zorgen dat het cash bij Lonaa komt, want ik denk dat ze in haar situatie geen giften mag ontvangen...
Da's een soort wekker. Ik heb gisteren de Nijntje slaaptrainer gekocht via Marktplaats:quote:Op maandag 11 september 2023 08:19 schreef Isabeau het volgende:
wtf is een slaaptrainer
En lekker vroeg wakker
Heel serieus!quote:Op maandag 11 september 2023 09:14 schreef Lonaa het volgende:
Teringjantje.
Whut, wat had je misdaan?quote:Op maandag 11 september 2023 10:34 schreef Candaasje het volgende:
Het is dat we vannacht heel lieve patiënten mochten verzorgen.![]()
Dat compenseerde weer de ‘kankerhoer’ van een vent die opeens 180 graden omsloeg in het gesprek. Het ging dit keer niet eens over geld![]()
Vond het dus best knap van mezelf dat ik zojuist twee evangelisten aan de deur vriendelijk te woord ben blijven staan. Ondanks nog geen 4 uur slaap sinds zaterdagochtend.
First things first inderdaad. Eerst even alle 1000 dingen regelen, dat geld komt nog wel op een of andere manierquote:Op maandag 11 september 2023 10:23 schreef Lonaa het volgende:
Luister, als er serieus mensen zijn die een tientje willen bijdragen aan Dora van deur tot deur krijgen, dan ga ik even broeden hoe dat het makkelijkste is.
Moet daar even wat voor uitzoeken. Dus for now: hold your horses, ok? @:AnneX
Geopperd dat meneer kon kijken of ie een taxi kon regelen (had zelf geen vervoer) en als ie dan even terugbelde, konden wij rekening houden met z’n komst.quote:Op maandag 11 september 2023 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Whut, wat had je misdaan?
En zorg eens net zo goed voor jezelf als je voor jouw flaporen zorgt!
Oh! "Gelukkig" aan de telefoon. Ook kut, maar minder gevaarlijk. Is hij nog gekomen?quote:Op maandag 11 september 2023 10:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Geopperd dat meneer kon kijken of ie een taxi kon regelen (had zelf geen vervoer) en als ie dan even terugbelde, konden wij rekening houden met z’n komst.
Ik weet niet of ie nu pissig was dat wij geen ambulances hebben/niet aan huis komen of dat ie het matig vond dat ik de diagnose die hij zelf had gesteld niet waarschijnlijk achtte.
Maar het ging nogal abrupt, van een normaal gesprek naar dit eruit gooien en de hoorn erop knallen![]()
Oh en ja, het is altijd lastig voor mijn lijf om overdag goed en lang genoeg te slapen. Maar met deze hitte was het al helemaal geen doen, en ik moest er ook nog even voor een vriend zijn. Maar vandaag en morgen kan ik slapen/op de bank vegeteren
Nee, niks meer van gehoord. De dierenarts zei ook al: als ie toch komt, dan mag z’n hond naar binnen, maar die man blijft buitenquote:Op maandag 11 september 2023 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh! "Gelukkig" aan de telefoon. Ook kut, maar minder gevaarlijk. Is hij nog gekomen?
#teamvegeteren
Maar je vraagt ook niets, het wordt aangebodenquote:Op maandag 11 september 2023 10:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 september 2023 10:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, niks meer van gehoord. De dierenarts zei ook al: als ie toch komt, dan mag z’n hond naar binnen, maar die man blijft buiten![]()
Ik heb wel even mijn collega’s van de dag ingelicht, mocht ie toch komen/weer bellen.
4 uur slaap + veel werken moet je niet te vaak doen, zei deze ervaringsdeskundigequote:Op maandag 11 september 2023 10:34 schreef Candaasje het volgende:
Het is dat we vannacht heel lieve patiënten mochten verzorgen.![]()
Dat compenseerde weer de ‘kankerhoer’ van een vent die opeens 180 graden omsloeg in het gesprek. Het ging dit keer niet eens over geld![]()
Vond het dus best knap van mezelf dat ik zojuist twee evangelisten aan de deur vriendelijk te woord ben blijven staan. Ondanks nog geen 4 uur slaap sinds zaterdagochtend.
quote:Op maandag 11 september 2023 10:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, niks meer van gehoord. De dierenarts zei ook al: als ie toch komt, dan mag z’n hond naar binnen, maar die man blijft buiten![]()
Ik heb wel even mijn collega’s van de dag ingelicht, mocht ie toch komen/weer bellen.
Stil. Mooi.quote:Op maandag 11 september 2023 12:04 schreef Sarabi het volgende:
Tijd voor een drankje![]()
It's 5 o'clock somewhere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 11 september 2023 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stil. Mooi.We moeten toch vieren dat het een keer stil is bij de buren terwijl we in de tuin zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik kan goed excuses bedenken om alcohol te drinken![]()
Ja, open tikkie oid is wat ik overweeg.quote:Op maandag 11 september 2023 12:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier ook serieus over de crowdfundingde regels icm Wajong ken ik niet, maar verder lijkt me evt een open tikkie direct vanuit Lonaa zelf relatief makkelijk, ook omdat je dan al helemaal niet snel in problemen komt met dingen als schenkingsvrijstelling (want die geldt per persoon), en je zit ook niet met platformkosten. Maar zoek vooral tegen de tijd dat je hoofd daarnaar staat even uit wat jij zelf handig vindt @:Lonaa, en dan gooi je dat gewoon hier.
En inderdaad, het is geen vragen om hulp/geld als het eerst al aangeboden wordt(nog even los van dat wel vragen natuurlijk ook helemaal niks mis mee zou zijn, maar voor als deze redenering helpt met wat je hoofd ervan vindt
)
Je snapt dat je het nu gejinxt hebt he?quote:Op maandag 11 september 2023 12:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We moeten toch vieren dat het een keer stil is bij de buren terwijl we in de tuin zitten
Ja, ik kan goed excuses bedenken om alcohol te drinken
Als ik nu ga rijden, ben ik er op tijd...quote:Op maandag 11 september 2023 12:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, open tikkie oid is wat ik overweeg.
Als straks alles achter de rug is heb ik overzicht van alle kosten, hou ik zelf de controle en kan ik het tikkie verwijderen mocht het voldoende zijn.
Maar komt wel tzt.
Voor nu heb ik mezelf bij ministerie van landbouw en dingen geregistreerd als houder van hond want dat moet. Is nieuw. Morgen rabies-enting en paspoort aanvragen. Vaccinatieboekje is niet meer voldoene. Is ook nieuw.
Voor nu: lekker werken met 31 graden. Soms ben ik wel benieuwd hoe warm het in onze keuken is, maar eigenlijk ook niet.
Voor vanavond: roti uit de vriezer met alles erop en eraan. @:DancingPhoebe
Wordt wel 1900 voordat eten.quote:Op maandag 11 september 2023 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik nu ga rijden, ben ik er op tijd...
Dan moet ik wel blijven slapen.quote:
Ja, daar ging ik ook vanuit. Wordt wel luchtbedje. Maar er is genoeg wijn om daar geen last van te hebben verder.quote:Op maandag 11 september 2023 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan moet ik wel blijven slapen.
Als je die qr code maar hebt. Maar die moet je dan wel kunnen scannen in een bank app.quote:Op maandag 11 september 2023 12:17 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa Een QR code misschien?
Voor een tikkie heb je toch een 06 nodig?
#noob
quote:Op maandag 11 september 2023 12:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik ook vanuit. Wordt wel luchtbedje. Maar er is genoeg wijn om daar geen last van te hebben verder.
Er zijn verschillende manieren. Ik wil ook best tzt m'n rekeningnummer delen voor mensen die #noob zijn.quote:Op maandag 11 september 2023 12:17 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa Een QR code misschien?
Voor een tikkie heb je toch een 06 nodig?
#noob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |