abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210574177
Jullie maken er vast wel weer iets CUL gerelateerd van :+
We have far more in common than that which devides us..
pi_210574242
Pyaampjes :+
pi_210574281
Sterkte @Leandra, dat klinkt verre van ideaal :X

Ik zit inmiddels bij de pizzeria. Heb me honger gedanst en de posse lust steaks vast ook wel wat.
Spoilers!
  vrijdag 8 september 2023 @ 22:47:21 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210574288
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Och hemel, wat een ellende. Sterkte
Ha, qua weer is zo'n compressieding nu even niet ideaal, maar goed: 2 weken dag en nacht dragen en dan nog 2 tot 4 weken alleen overdag, en over het algemeen is het te doen.
Wel weer heerlijk als je het 's nachts niet hoeft te dragen en gewoon weer katoen aan je lijf voelt :D

Verder ging het goed, het was pittig maar te doen, vannacht en vanmorgen was even lastig vanwege doorlekkende en verschuivende verbandmiddelen (altijd lastig op de armen), maar toen de oedeemtherapeute er was alles eraf gehaald, even gedoucht, de nog lekkende wondjes met een gaasje bedekt en toen die compressiemouwen (bolero) aan.
Zo beroerd als ik me vanmorgen onder de situatie voelde, zo goed voelde ik me vanmiddag, maar inmiddels ook een fijn paracetmolspiegeltje, dat zal best helpen :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Leandra op 08-09-2023 22:52:29 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210574290
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:44 schreef Blues het volgende:
Pyaampjes :+
Zo noemde mijn zusje ze vroeger ;)
pi_210574332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ha, qua timing is zo'n compressieding nu even niet ideaal, maar goed: 2 weken dag en nacht dragen en dan nog 2 tot 4 weken alleen overdag, en over het algemeen is het te doen.
Wel weer heerlijk als je het 's nachts niet hoeft te dragen en gewoon weer katoen aan je lijf voelt :D

Verder ging het goed, het was pittig maar te doen, vannacht en vanmorgen was even lastig vanwege doorlekkende en verschuivende verbandmiddelen (altijd lastig op de armen), maar toen de oedeemtherapeute er was alles eraf gehaald, even gedouched, de nog lekkende wondjes met een gaasje bedekt en toen die compressiemouwen (bolero) aan.
Zo beroerd als ik me vanmorgen onder de situatie voelde, zo goed voelde ik me vanmiddag, maar inmiddels ook een fijn paracetmolspiegeltje, dat zal best helpen :D
Ja het is natuurlijk nu ellendig, maar wel voor het goede doel. Beetje een open deur dit maar het is wel zo natuurlijk
  vrijdag 8 september 2023 @ 22:54:07 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210574379
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja het is natuurlijk nu ellendig, maar wel voor het goede doel. Beetje een open deur dit maar het is wel zo natuurlijk
Zo is het ook, ik zit er ook positief in sinds vanmiddag, terwijl ik vantevoren best wat zorgen had, want armen, en dat was nieuw voor me na 4x benen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210574665
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, wij gaan ook in de steigers. Technisch snap ik er niet zoveel van maar er is flink herstel nodig. We willen tot eind oktober het liefst alleen maar regen uit het noorden of oosten hebben. Wanneer dit gerepareerd is moet het hele gebouw geïnspecteerd worden.
Dat is ook niet best -O-
Hopelijk krijgen ze het iig netjes hersteld.

@fietsie jeetje wat een ellende, beterschap!
@Leandra dat klinkt niet comfortabel :X gelukkig inmiddels wat beter. :*
@Sarabi wat een nieuws van de kat. Fijn dat hij zich wel oké lijkt te voelen nu, hopelijk houdt dat zo lang mogelijk aan (negen levens enz enz)
pi_210574761
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat is ook niet best -O-
Hopelijk krijgen ze het iig netjes hersteld.

@:fietsie jeetje wat een ellende, beterschap!
@:Leandra dat klinkt niet comfortabel :X gelukkig inmiddels wat beter. :*
@:Sarabi wat een nieuws van de kat. Fijn dat hij zich wel oké lijkt te voelen nu, hopelijk houdt dat zo lang mogelijk aan (negen levens enz enz)
Er is een fikse lekkage en dat moet echt opgelost worden.
pi_210574763
Ik was naar zee met B. Was echt een superfijne dag. Beetje kaartspellen doen, golfje duiken, zwemmen, wandelen, schelpjes rapen, dutje in de zon, lekkere dingen picknicken, en avondgegeten op het terras van de strandtent. O+

Het was echt superlang geleden dat ik naar zee was geweest en vroeger als we gingen was het altijd vies weer, dus dit was echt een bijzondere ervaring :D

[ Bericht 29% gewijzigd door Tele6 op 08-09-2023 23:46:39 ]
pi_210575208
De avond is ten einde. Het was perfect. Het is echt bizar dat er zo dichtbij en voor slechts 12,50 zo'n topfeest is.

Ik heb halverwege siësta gehouden en heb pizza gehaald. Daarna nog even teruggegaan voor de laatste 45 minuten. Dat was hard werken om de bas bij te houden. Toen de troepen pizza gevoerd en weer gedoucht. Happy days O+

@Tele6, je dag klinkt echt geweldig O+
Spoilers!
  zaterdag 9 september 2023 @ 01:10:25 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210575214
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 23:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Er is een fikse lekkage en dat moet echt opgelost worden.
Damn, lekkage is zo intens vervelend :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210575249
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 01:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
De avond is ten einde. Het was perfect. Het is echt bizar dat er zo dichtbij en voor slechts 12,50 zo'n topfeest is.

Ik heb halverwege siësta gehouden en heb pizza gehaald. Daarna nog even teruggegaan voor de laatste 45 minuten. Dat was hard werken om de bas bij te houden. Toen de troepen pizza gevoerd en weer gedoucht. Happy days O+

@:tele6, je dag klinkt echt geweldig O+
Klinkt helemaal top, Lucky! Wat voor muziek werd er gedraaid en was het alle leeftijden of vooral jongeren/ouderen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 september 2023 @ 07:53:08 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210575836
Morning. Gisteren naar een huiskamerfestival geweest in Amsterdam West. Was weer leuk. Drie optredens in drie huiskamers.
eerst Double Espresso. Een saxofoonkwartet. Was best leuk. Je merkte dat ze al 20 jaar samen speelden.
Toen Bovenste Knoopje Open een Nederlandstalig bandje. Muziek goed. Teksten vond ik oke.
Tot slot Aron Elstak een cabaretier die bij Spijkers met Koppen werkt. Kende hem niet, maar had een paar zeer goede nummers ^O^

Straks uurtje RPM en daarna richting neef voor verjaardag. En het zwembad daar is geopend :P

[ Bericht 15% gewijzigd door borisz op 09-09-2023 07:58:49 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210576030
Goedemorgen :O
Vandaag laatste bezorgdag van onze tripel, omgeving Rotterdam is aan de beurt.

Morgen nog een bierfestival in Hilvarenbeek, en dan na even een paar dagen rust.
Ben wel benieuwd hoe druk het festival gaat worden met dit weer. In de zomer een festival gehad met 30+ graden en toen was het echt rustig. En de mensen die er waren dronken vooral water.
  zaterdag 9 september 2023 @ 08:43:35 #16
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210576052
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 01:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Klinkt helemaal top, Lucky! Wat voor muziek werd er gedraaid en was het alle leeftijden of vooral jongeren/ouderen?
Na mijn gesprekje met JFlip tijdens de BBQ over muziekvoorkeuren ben ik ook benieuwd…
pi_210576730
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 01:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het was een 25+ feestje maar de gemiddelde leeftijd was denk ik 45. Dit soort feesten zie je steeds vaker. De groep die er in de vroege jaren 90 bij was, wil de tijden van toen herbeleven. Hun kinderen hebben inmiddels de leeftijd dat ze alleen thuis kunnen blijven. Het duurde van 16.00 tot 0.00 dus dat zijn tijden die we nog wel aankunnen met onze oude lijven.

Bij housefeesten begint de dag relatief rustig, in dit geval met retro. Via oldschool, classics, een tikkie jump O+ en wat hardstyle eindigden we met lichte hardcore.

Het was grappig om te zien dat J en onze vriend onder de indruk waren van de enorme hoeveelheden die weg worden gezopen in zo'n dorp. Dat is bij housefeesten normaal niet zo, daar wordt relatief weinig alcohol gedronken. Het publiek is dan beduidend aardiger voor elkaar, al was de sfeer gisteren ook prima.

De groep gaat vandaag ook naar een festival. Ik niet, ik ga terug naar de kneuterigheid met bezoek aan een boerenmarkt en aan een klant die meedoet aan Open Monumentendag.

Tevens doet echt alles zeer nu :')
Spoilers!
  zaterdag 9 september 2023 @ 10:22:29 #18
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210576777
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het was een 25+ feestje maar de gemiddelde leeftijd was denk ik 45. Dit soort feesten zie je steeds vaker. De groep die er in de vroege jaren 90 bij was, wil de tijden van toen herbeleven. Hun kinderen hebben inmiddels de leeftijd dat ze alleen thuis kunnen blijven. Het duurde van 16.00 tot 0.00 dus dat zijn tijden die we nog wel aankunnen met onze oude lijven.

Bij housefeesten begint de dag relatief rustig, in dit geval met retro. Via oldschool, classics, een tikkie jump O+ en wat hardstyle eindigden we met lichte hardcore.
Ha, jij bent dus ook liefhebber van die stijlen.
Had het er met je eega over, die mijn Mixcloud had gecheckt. Wist niet of jij ook liefhebber was.
Ik draai zelf namelijk ook al een jaartje of 30. Niet meer zo veel live/op locatie zoals eerder, maar ik breng nog aardig wat uurtjes door achter mijn mengpaneel…

Succes met je herstel… :P
pi_210576935
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:22 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ha, jij bent dus ook liefhebber van die stijlen.
Had het er met je eega over, die mijn Mixcloud had gecheckt. Wist niet of jij ook liefhebber was.
Ik draai zelf namelijk ook al een jaartje of 30. Niet meer zo veel live/op locatie zoals eerder, maar ik breng nog aardig wat uurtjes door achter mijn mengpaneel…

Succes met je herstel… :P
Ik hou er ook zeker wel van. Maar ik kan al 15 jaar niet meer mee naar feesten vanwege mijn gezondheid dus ik doe er weinig mee dan af en toe even knallen op de sportschool. De tijd dat ik het aan had staan in de auto of thuis is wel geweest.

Jflip had het gezegd inderdaad dat je draaide. Kan je me een linkje naar de Mixcloud sturen? Dan zal ik ook eens kijken :)
Spoilers!
pi_210576967
Een van de drukste bakkerij-weekenden ooit. Gelukkig zijn er wat blondies met Tonka & gekarameliseerde witte chocolade stuk gegaan zodat ik iets makkelijks heb om op te eten tussen alles door *)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210577023
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een van de drukste bakkerij-weekenden ooit. Gelukkig zijn er wat blondies met Tonka & gekarameliseerde witte chocolade stuk gegaan zodat ik iets makkelijks heb om op te eten tussen alles door *)
Da’s vast geen straf.

Is het niet bloedheet of heb je airco?
pi_210577095
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da’s vast geen straf.

Is het niet bloedheet of heb je airco?
Ik heb "in de ochtend de deur openzetten en de afzuigkap aangooien".

Het was 23c toen we opengingen, maar nu inmiddels rond de dertig.
  zaterdag 9 september 2023 @ 10:52:07 #23
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210577117
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik hou er ook zeker wel van. Maar ik kan al 15 jaar niet meer mee naar feesten vanwege mijn gezondheid dus ik doe er weinig mee dan af en toe even knallen op de sportschool. De tijd dat ik het aan had staan in de auto of thuis is wel geweest.

Jflip had het gezegd inderdaad dat je draaide. Kan je me een linkje naar de Mixcloud sturen? Dan zal ik ook eens kijken :)
Ik hoef zelf ook niet meer avonden/nachten te staan hossen.

Zie mijn onderschrift voor de Mixcloud link.
Daar had JFlip 'm ook vandaan. Maar voor de volledigheid: https://www.mixcloud.com/MadMaster666
Er staat daar overigens maar een klein deel van mijn gedraaide sets, die meestal ontstaan uit improvisatie en associatie op het moment.
pi_210577566
Wat een leuke muziekhobby delen jullie!

Wat erg van de aardbeving in Marokko.
Het treft de (uitgebreide) regio waar wij eens hebben gereisd van woestijn naar de kust in 3 weken. Zag ik net op de kaart bij vk.
Zo veel lieve mensen ontmoet. Wat een tragiek.
pi_210578300
Hier ook boerenmarkt. We hebben brood, taartjes, bier, kimchi, pistachekaas, oliebollen en calendulaolie. En geluncht met flatbread en pizza O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210578449
Morgen jaarmarkt hier in dorp.
De tijd van de markten dus :)

Hebben wat boodschappen gedaan voor BBQ vandaag en morgen pannenkoeken met spek en appel :9
Verder alleen een wasje draaien, bed verschonen en binnen blijven tot bbq.
Ik had de parasol al van het gras gehaald en opzij gezet, maar die zet ik maar weer ff terug straks :)
  zaterdag 9 september 2023 @ 13:03:11 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210578485
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 12:34 schreef Clubsoda het volgende:
Hier ook boerenmarkt. We hebben brood, taartjes, bier, kimchi, pistachekaas, oliebollen en calendulaolie. En geluncht met flatbread en pizza O+
Omg oliebollen O+
pi_210578685
Zo, mijn eerste week naar school zit erop! Het tempo ligt beduidend hoger dan bij de vorige opleiding, dus dat is echt veel huiswerk maken.

@Lucky_Strike en @Tele6 dat klinkt als een goed dagje gisteren!

@Sarabi dikke knuffel, nooit leuk om te horen dat er niets meer aan te doen is

@Lonaa fijn, een mooi leven voor Dora!

@Kaatje bleh...met alle ongemakken

@Myraela als het goed is, komt je eetlust wel weer terug! Als ik me goed herinner kon ik ook alleen maar hele kleine porties eten in het begin, anders echt misselijk

@Blues jij had ook een fijn stranddagje! Veel plezier met de bbq, ik ga vanavond met de buren bbqen

@vlindertje89 niet voor niks gereisd, gelukkig! Ja, therapie kost bakken vol energie, doe je rustiger aan op die dagen?

@sigme wat woon je toch in een mooie omgeving!

@mascara-klodder veel sterkte voor je vriend en jou

Slecht nieuws in prive omgeving
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210578714
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Omg oliebollen O+
Het thema was duidelijk al wat meer oo herfst en winter gericht dan het weer :D er was ook oliebollenijs. Dat is niet per se een aanrader trouwens.
  zaterdag 9 september 2023 @ 13:43:50 #30
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210579059
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Het thema was duidelijk al wat meer oo herfst en winter gericht dan het weer :D er was ook oliebollenijs. Dat is niet per se een aanrader trouwens.
Zou het wel proberen uiteraard :D
pi_210579251
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:D
pi_210579255
Zo'n zin in een oliebol nu :D
pi_210579479
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:19 schreef Yinny het volgende:
Zo, mijn eerste week naar school zit erop! Het tempo ligt beduidend hoger dan bij de vorige opleiding, dus dat is echt veel huiswerk maken.

@:lucky_strike en @:tele6 dat klinkt als een goed dagje gisteren!

@:Sarabi dikke knuffel, nooit leuk om te horen dat er niets meer aan te doen is

@:lonaa fijn, een mooi leven voor Dora!

@:kaatje bleh...met alle ongemakken

@:myraela als het goed is, komt je eetlust wel weer terug! Als ik me goed herinner kon ik ook alleen maar hele kleine porties eten in het begin, anders echt misselijk

@:blues jij had ook een fijn stranddagje! Veel plezier met de bbq, ik ga vanavond met de buren bbqen

@:vlindertje89 niet voor niks gereisd, gelukkig! Ja, therapie kost bakken vol energie, doe je rustiger aan op die dagen?

@:sigme wat woon je toch in een mooie omgeving!

@:mascara-klodder veel sterkte voor je vriend en jou

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte
pi_210579635
Wat een afschuwelijk bericht @Yinny heel veel sterkte

Net een vriend uitgezwaaid, die wilde gebruik maken van de naaimachine en de lockmachine en bleef gezellig kletsen.
Nu wel de airco aangezet, heerlijk nu
pi_210579720
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:19 schreef Yinny het volgende:

SPOILER
Drukke tijden voor je, succes ^O^

En wat een enorm verdrietige moeilijke situatie. ;(
pi_210579739
We gingen dus op ons gemakkie de bbq pakken en voorbereiden, parasol stukkie verslepen voor boven de tafel - we gebruiken nog steeds een zandzak als tegengewicht/zwáaááár _O-, stoelkussens pakken.
Zweten :o 26 gr.
Maar toch doen we dit willen we dit doen, al kost het ons veel energie en wat pijn :s)

We hebben kipsaté+ saus, een grote sparerib, wat garnaaltjes, maiskolf en een Italiaanse salade. + 2 lekkere speciaalbiertjes.
  zaterdag 9 september 2023 @ 14:52:35 #37
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210579905
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 14:38 schreef Blues het volgende:
We gingen dus op ons gemakkie de bbq pakken en voorbereiden, parasol stukkie verslepen voor boven de tafel - we gebruiken nog steeds een zandzak als tegengewicht/zwáaááár _O-, stoelkussens pakken.
Zweten :o 26 gr.
Maar toch doen we dit willen we dit doen, al kost het ons veel energie en wat pijn :s)

We hebben kipsaté+ saus, een grote sparerib, wat garnaaltjes, maiskolf en een Italiaanse salade. + 2 lekkere speciaalbiertjes.
Als alles eenmaal staat is het genieten toch O+

Ik eet vanavond soep, misschien niet zo handig met dit weer. _O-
Maar het is gezond, en hierbij kunnen we stokbrood met kaasjes eten die nog over zijn van de vakantie. :9
pi_210580209
@Yinny wat verdrietig ;(
En dan meteen een drukke schoolwerk :D

Mijn werkdag was hectisch…
Twee voor mij onbekende voedingspompen (lang leve basiskennis, sparren met collega en YouTube), twee voor mij onbekende wonden, een voor ons allen onbekende antibiotica. Gelukkig niet bij dezelfde cliënt :+

En alsof ik al niet genoeg uitzoekwerk had was ik ook telefonisch bereikbaar voor mijn werkgebied en daar kwamen ook wat aparte vragen op binnen.

SPOILER
Al in al waren we niet gek veel later dan normaal klaar. Alleen had ik nog een uur kantoorwerk te doen voor wat regelzaken. Nu thuis, lunch, dutje, naar bed en morgen repeat, denk ik.
Met een iets ander team O+

O ja, nog 16 mini hertog ijsjes gekocht voor een feestje as maandag.
En er liep een kip op de weg _O- /liefdagboek
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210580251
Ik dacht dat mijn zout op was maar ik had over de zak heen gekeken *)

Zulks een zoektalent heb ik.

Die gaat zelfs met de huidige drukte niet meer op :D
  Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 15:46:52 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210580528
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik dacht dat mijn zout op was maar ik had over de zak heen gekeken *)

[ afbeelding ]

Zulks een zoektalent heb ik.

Die gaat zelfs met de huidige drukte niet meer op :D
Weet niet hoeveel zout en je gebruikt, maar als je 15g op een kilo doet moet je nog ruim anderhalf ton meel gebruiken :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210581286
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Weet niet hoeveel zout en je gebruikt, maar als je 15g op een kilo doet moet je nog ruim anderhalf ton meel gebruiken :D
Normaliter 20 gram de kilo, er gaat nu een goede 150 kilo meel de week door. Nog 2,5 week.
pi_210581309
Zó knap van mensen, die sjouwen en (moeten) werken.
Hier werd het een siësta met de ventilator aan het voeteneind op 3.

Sjonge @Yinny en dan zó jong. Sterkte!
pi_210581381
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:01 schreef AnneX het volgende:
Zó knap van mensen, die sjouwen en (moeten) werken.
Hier werd het een siësta met de ventilator aan het voeteneind op 3.

Sjonge @:Yinny en dan zó jong. Sterkte!
Ik zal zo de AH bezorger een glas water aanbieden, die zal het ook warm hebben
pi_210581407
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik zal zo de AH bezorger een glas water aanbieden, die zal het ook warm hebben
Ja, de hf bezorger kan kiezen uit koud blikje fris of een mini magnum w/
pi_210581599
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:11 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja, de hf bezorger kan kiezen uit koud blikje fris of een mini magnum w/
Als ik ijs had besteld zou hij er daar een van mogen hebben :D
pi_210581610
Wie heeft die TT bedacht zeg.... :X

Ik kocht een hondenzwembadje via FB op nog geen 3 minuten fietsen voor een tientje. Dikke hit bij logeerpup. Vooral in combinatie met de tuinslang 8-)

Straks werken. Nog even weinig zin in, maar dat komt ook omdat ik me vrij duf voel. Deed een poging tot een dutje, werd beroerder/moeier wakker dan dat ik me ervoor voelde :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 september 2023 @ 18:06:49 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210582151
Terug uit Rhenoy. Leuke verjaardag. En heerlijk op een bedje in het zwembad gelegen _O-

Sterkte Yinny :*
pi_210582467
Sterkte @Yinny , naar zulke berichten. En succes met alle schoolzaken! :*
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:45:15 #49
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210582714
Vandaag weer een stoot oude donald ducks gekocht, heb daarmee een aantal jaargangen (die ik al had) goed kunnen aanvullen, maar heb geen enkele jaargang compleet, bij 4 missen er maar 1-2 nummers. meh.
Aan de andere kant, totaal een euro of 75 uitgegeven en een enorme stapel Donald Ducks van de jaren 60 tot 2022 als WC lectuur. Een jaar abo kost meer dan het dubbele
/lief dagboek
pi_210582854
We zijn alweer naar binnen. Vroeg begonnen met eten, was echt té warm voor ons.
Wel erg lekker :9
pi_210582913
@Yinny, ik hoop dat het je lukt om haar wat bij te staan. Niemand kan iets doen tegen het feit dat het afschuwelijk is, maar zorgen dat ze zich niet volledig verlaten voelt kan hopelijk wel en dat kan enorm schelen bij het dragen van vreselijkheden. Sterkte! Ook voor je zoontje & vriendje; het is nogal wat als dood zo dichtbij komt op die leeftijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 09-09-2023 19:29:25 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210583105
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:56 schreef Blues het volgende:
We zijn alweer naar binnen. Vroeg begonnen met eten, was echt té warm voor ons.
Wel erg lekker :9
Juist nu is het heerlijk buiten!
Zit pizza te eten uit de hand op het tuin bankje :Y)
pi_210583134
@Yinny, sterkte :*

Ik lig heerlijk bij te komen in mijn soepjurk van een fijne dag. Ik hoef helemaal niets meer te doen.

Ik begon vandaag met een bezoek aan de oogstmarkt van een zorgboerderij. Kneuterig met een hoop creatieve en linksdraaiende dames. Ik hou er wel van. Lang gesproken met iemand met een voedselbos, was een leuk gesprek. Pannenkoek gescoord bij de biologische voedselpakkettenmevrouw. Ik was ook uitgenodigd voor deze markt maar ik zou hier niet goed tussen passen.

Daarna kocht ik via een Marktplaatsmevrouw een goedgeprijsde Sodastream met 2 cilinders. Ons apparaat is kapot gegaan en ik gebruik hem dagelijks. Vervolgens naar een kerel die planten verkocht, ik heb weer 28 stuks aan mijn collectie toegevoegd.

In het kader van Open Monumentendag had mijn favoriete kippenboerderij een open dag. Ze hebben zeldzame soorten pluimvee en fruit en dat zijn tenslotte levende monumenten. Ik heb een perensoort gezien die al in de tijd van Karel V bestond. En een ras zeer zeldzame ganzen uit België. In België zijn ze inmiddels uitgestorven dus ze doen hun best om de soort in stand te houden maar deze variant heeft weinig voortplantingsdrang. Ik kreeg trouwens een privérondleiding want ik was de laatste van de dag. De winkel was ook al dicht. En dat terwijl ik zo'n trek heb in roti. Ze gaan nog 2 weken op vakantie ook.

Edit: er hebben ook kuikentjes in mijn vingers gepikt O+
Spoilers!
  zaterdag 9 september 2023 @ 19:25:05 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210583163
:W
ik was even op bliksem bezoek in NL vanwege een begrafenis.. wat een hitte zeg! wel nog even een dagje strand O+ meegepikt ..
Bij thuiskomst is het buiten nog steeds warm, maar de eeuwen-oude bouw van het huis helpt een hoop tegen de hitte IN huis..

morgen even de grasmaaier (laten) fixen en dan ook nog even grasmaaien en wat hooi maken :7 prime tijd nu.. ik heb alleen niet zo'n handige opberg unit met plastic als @sigme heeft.. -O-

ik las verder een hoop goed nieuws, wat minder nieuws en lastige situaties.. knufffels voor iedereen die het nodig heeft :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_210583911
@Barreltje gecondoleerd!

Jeetje @Yinny, wat een heftig bericht. Sterkte de komende tijd, ook voor de rest van je gezin! En succes met de opleiding, klinkt intensief wel!

Ik heb vanaf nu ongeveer om de week psycholoog gepland staan, en doe die dagen inderdaad wat rustiger aan. Heb de meesten zo kunnen plannen dat ik erna niks of niet zoveel meer hoef te doen, en tot nu toe allemaal zodanig dat ik erna naar mn ouders kan en dan daar even kan strandwandelen en uitwaaien en voor me wordt gekookt enzo. Eerste paar keer is dat wel fijn denk ik. Begin november gaan mn ouders weer maar Zuid-Afrika, maar tot die tijd is dat dus wel fijn.

Nog maar 48 uur *O* . Net even mn overleef hockeyen pakketje klaargelegd. Grote fles water om over me heen te gooien om af te koelen, twee isotone aa's voor tijdens de wedstrijd, droge outfit voor na de wedstrijd. Daar kom ik de ochtend wel mee door. En daarna lekker weer opsluiten in huis met alles dicht tijdens de ergste warmte :s)
pi_210584412
Wat een toewijding @vlindertje89 morgen hockeyen _O_

Grr de AH heeft het bakje crème fraiche geplet. Kan ik alsnog naar een winkel -O-
pi_210584480
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een toewijding @:vlindertje89 morgen hockeyen _O_

Grr de AH heeft het bakje crème fraiche geplet. Kan ik alsnog naar een winkel -O-
Ik doe het ook niet omdat ik het wil :X
Wel omdat ik mn team niet in de steek wil laten. En omdat ik mezelf wil laten zien dat ook al kan ik niet zo goed tegen warmte, ik ook heus niet meteen dood ga of heel ziek word als ik wel even iets doe. Heb ook eerder in warmte gehockeyd en ik leef nog steeds. Dus ik moet van mezelf gaan en ik moet van mezelf hockeyen, maar ik zie morgen wel hoe lang dat wordt.

En wat irritant van de AH zeg.. daarvoor bestel je juist, om niet meer de deur uit te hoeven..
pi_210584740
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik doe het ook niet omdat ik het wil :X
Wel omdat ik mn team niet in de steek wil laten. En omdat ik mezelf wil laten zien dat ook al kan ik niet zo goed tegen warmte, ik ook heus niet meteen dood ga of heel ziek word als ik wel even iets doe. Heb ook eerder in warmte gehockeyd en ik leef nog steeds. Dus ik moet van mezelf gaan en ik moet van mezelf hockeyen, maar ik zie morgen wel hoe lang dat wordt.

En wat irritant van de AH zeg.. daarvoor bestel je juist, om niet meer de deur uit te hoeven..
Ik kan zo niet tegen de hitte. Maar echt goed dat je/jullie (dus ook de tegenstanders) gaan hockeyen
pi_210584780
Ik vind er niks goed of gezonds aan in deze warmte sporten...
  zaterdag 9 september 2023 @ 21:43:21 #60
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210584961
Ik zie onder Actieve topics ineens een paar icoontjes met groene pijltjes erbij. Weet iemand wat deze betekenen?
pi_210585074
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:43 schreef Morgane89 het volgende:
Ik zie onder Actieve topics ineens een paar icoontjes met groene pijltjes erbij. Weet iemand wat deze betekenen?
Op laptop of mobiel? Mob zie ik ze niet?
  zaterdag 9 september 2023 @ 21:50:12 #62
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210585101
Mobiel...
Ik zie het nu bijv. bij het topic Nepverhalen op LinkedIn #17 en bij PvdD.
pi_210585134
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:30 schreef Blues het volgende:
Ik vind er niks goed of gezonds aan in deze warmte sporten...
Zwemmen ^O^ *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210585162
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik kan zo niet tegen de hitte. Maar echt goed dat je/jullie (dus ook de tegenstanders) gaan hockeyen
Ja, ik dus ook niet. Ik zweet maar heel weinig, dus ik kan mn warmte sowieso al niet goed kwijt. Ik zie al anderhalve week op tegen de hitte en dan wel naar de uni moeten enzo, en het allermeest tegen het moeten hockeyen.

Het is ook niet echt een optie om niet te gaan (als team dus zegmaar), want er zijn geen centrale afgelastingen vanwege hitte. Als we niet gaan wordt dat dus gewoon gezien als niet op komen dagen en kunnen we een boete en 3 punten in mindering krijgen (en moeten we de wedstrijd alsnog inhalen). Heel eerlijk gezegd vind ik dat echt belachelijk. De scheidsrechter zou wel nog mogen beslissen dat het onverantwoord is om te spelen, maar dan ben je er dus wel al allemaal, en dat gebeurt eigenlijk vrijwel nooit.

Ik verwacht overigens ook niet dat ik morgen bijster veel ga spelen. Ik heb een wissel voor onze linie geregeld, dat betekent dat we in elk kwart van 17.5 minuten in principe alledrie een keer wisselen, en we hebben nog een teamgenoot die 3x 5 minuten mag spelen die ook voorin staat, en ik denk dat ik die als mijn persoonlijke extra wissel ga gebruiken :+ . Ik mik dus op 4x 5 min ongeveer, mocht er meer lukken mooi, maar als dat lukt ben ik al helemaal tevreden.

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 09-09-2023 22:01:45 ]
  zaterdag 9 september 2023 @ 21:54:56 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210585209
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:50 schreef Morgane89 het volgende:
Mobiel...
Ik zie het nu bijv. bij het topic Nepverhalen op LinkedIn #17 en bij PvdD.
Welke browser? Ik zie het in Chrome niet.

SPOILER
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210585247
@vlindertje89 Mag je vaker wisselen of zijn er drinkpauzes ingelast?
Evt. i.o.m. scheids en/of tegenpartij?
Je hebt je goed voorbereid. Teamspirit is wel een dingetje ja! 👍🏼

Oh edit: nu zie ik je post aanvulling over de wissels!
pi_210585289
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:57 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 Mag je vaker wisselen of zijn er drinkpauzes ingelast?
Evt. i.o.m. scheids en/of tegenpartij?
Je hebt je goed voorbereid. Teamspirit is wel een dingetje ja! 👍🏼
We spelen tegenwoordig sowieso al in kwarten van 17.5 minuten. Tussen eerste en tweede kwart officieel 2 minuten pauze, maar dat wordt meestal ietsjes langer wel, in elk geval genoeg om te drinken. Tussen tweede en derde kwart 5-10 minuten, en tussen derde en vierde weer 2 minuten officieel. Wisselen mag sowieso onbeperkt, en ik kan uit het team slechtste tegen de warmte, dus ik claim gewoon meer banktijd.
pi_210585298
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

SPOILER
Ik zie het ook, met Safari op ipad
  zaterdag 9 september 2023 @ 22:00:33 #69
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210585303
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

SPOILER
Chrome :D

SPOILER
  zaterdag 9 september 2023 @ 22:00:41 #70
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210585308
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:43 schreef Morgane89 het volgende:
Zo'n cirkeltje met groene pijltjes?
Zo ja, dat zijn centrale topics in het bijbehorende forum…

Edit: Dat dus… :Y
  zaterdag 9 september 2023 @ 22:02:05 #71
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210585335
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zo'n cirkeltje met groene pijltjes?
Zo ja, dat zijn centrale topics in het bijbehorende forum…

Edit: Dat dus… :Y
Maar bij die bovenste staat geen Centraal?
Ik heb dit echt nog nooit gezien :D
pi_210585355
Niks te zien op ipad/safari. :B
  zaterdag 9 september 2023 @ 22:04:55 #73
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210585375
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:02 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik kijk via de nieuwe, in aanbouw zijnde lay-out en dan staat dat LinkedIn topic bij de centrale topics, incl. dat groene pijltjesding:

0d97f415fe9bbb20acc47cab6d5e80471b014ae0.jpg?1694289824
  zaterdag 9 september 2023 @ 22:06:56 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210585395
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:02 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Maar hij staat wel daar tussen je active topics qua laatst gepost.
Dat het een centraal topic is staat alleen in de index van het subforum, niet in de TT van ieder centraal topic.

Ik zie het in mijn AT ook als ik naar beneden scroll naar dat topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 9 september 2023 @ 22:08:25 #75
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210585411
Ik dacht even dat ik ze zag vliegen :')
pi_210585609
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:08 schreef Morgane89 het volgende:
Ik dacht even dat ik ze zag vliegen :')
:B
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 september 2023 @ 22:30:17 #77
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210585675
Zoveel sport (WK Rugby, AZu20, EK Volleybal, potje knokken) en is er ook nog Last Night of the Proms op de Beeb. :+ Wel zo lekker meebleren met de klassiekers.
pi_210585843
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:30 schreef borisz het volgende:
Zoveel sport (WK Rugby, AZu20, EK Volleybal, potje knokken) en is er ook nog Last Night of the Proms op de Beeb. :+ Wel zo lekker meebleren met de klassiekers.
Wij kijken voor het eerst in lange tijd weer eens vrouwentennis.
  zondag 10 september 2023 @ 00:54:56 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210586882
Waar is het rugby to volgen? O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_210587543
:O wat een goed moment voor de snotzuiger O+
pi_210587557
:O

Handdoekje in mijn zak (volgende zomer toch maar eens een hydrofieldoek kopen - tip van collega) en fles water mee. Gelukkig is het tot een uur of 10 wel koel en hoop ik vandaag tegen 12.30 uur klaar te zijn. Tevens auto met airco O+

Werken is tot daaraan daaraantoe maar sporten…. :X :%

Wel goed droogweer voor de was, machine al gevuld zodat die klaar is als ik thuiskom.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 september 2023 @ 07:40:55 #82
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210587668
De lokale Herbst markt nog even bezoeken rond 10.00u, daarna inpakken en, 1 dag eerder dan gepland, wegwezen.
Het is dusdanig warm dat het weinig zin heeft om buitenactiviteiten te doen, dus maar langzaam terug naar NL via Frankrijk…
  Moderator zondag 10 september 2023 @ 07:44:21 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210587674
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 22:30 schreef borisz het volgende:
Basketbal ook nog?
Tenminste ik hoorde gisteren op de radio dat Duitsland de VS had verslagen en voor het eerst in de finale stond, tegen Servië.

Litouwers zag ik eerder deze week al best delen dat ze de VS hadden verslagen en nu tegen Letland moesten, zal wel om plek 3/4 gaan.

Wat basketbal betreft gaat het wel lekker daar dus, voetballend een stuk minder. Gisteren een duel tegen Japan wat ze niet zagen zitten (lees dat het 1-4 is geworden) en dinsdag tegen Frankrijk. De verslaggever op de radio zei het mooi droog: "uiterlijk woensdag zal Hansi Flick zijn vertrokken" :D

[ Bericht 17% gewijzigd door derLudolf op 10-09-2023 07:51:17 ]
pi_210587681
Mogge!

Ik trakteer jullie op een invasieve exoot:

Amerikaanse vogelkers. Met veel kersjes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210587786
Nog een dag met verplichtingen in de hitte. Alles doet nog pijn van gisteren met verplichtingen in de hitte. :'( weeeeemijjjjj :'(

@Lonaa, Dora bezorgen (/begeleiden in vliegtuig etc) staat dus niet op je verlanglijssie?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210587794
Lekker, exoten!!

Ook het eten :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210587799
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nog een dag met verplichtingen in de hitte. Alles doet nog pijn van gisteren met verplichtingen in de hitte. :'( weeeeemijjjjj :'(

Dit.
pi_210587828
Ik heb nog spierpijn van het dansen van vrijdag. Maar ik heb wel ontzettend lekker geslapen zeg O+

Vandaag wordt een prutsdagje. Zin in.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 september 2023 @ 08:38:44 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210587829
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 07:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Basketbal ook nog?
Tenminste ik hoorde gisteren op de radio dat Duitsland de VS had verslagen en voor het eerst in de finale stond, tegen Servië.

Litouwers zag ik eerder deze week al best delen dat ze de VS hadden verslagen en nu tegen Letland moesten, zal wel om plek 3/4 gaan.

Wat basketbal betreft gaat het wel lekker daar dus, voetballend een stuk minder. Gisteren een duel tegen Japan wat ze niet zagen zitten (lees dat het 1-4 is geworden) en dinsdag tegen Frankrijk. De verslaggever op de radio zei het mooi droog: "uiterlijk woensdag zal Hansi Flick zijn vertrokken" :D
Basketbal was al vrijdag idd. Voor het eerst dat Duitsland in de finale staat. En ja DL... .Ze hebben voetballend een probleem. Trouwens op het afgelopen WK atletiek pakten de Duitsers geen enkele medaille, dat was ook voor het eerst. En heel Olympisch gezien staat de pijl ook naar beneden.

Eerste was hangt. Zo sportief doen, boodschappen en verder... Als ik zin heb nog een Haarlems monument bekijken. :s)
  Moderator zondag 10 september 2023 @ 08:51:53 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210587911
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 08:38 schreef borisz het volgende:

[..]
Basketbal was al vrijdag idd. Voor het eerst dat Duitsland in de finale staat. En ja DL... .Ze hebben voetballend een probleem. Trouwens op het afgelopen WK atletiek pakten de Duitsers geen enkele medaille, dat was ook voor het eerst. En heel Olympisch gezien staat de pijl ook naar beneden.

Eerste was hangt. Zo sportief doen, boodschappen en verder... Als ik zin heb nog een Haarlems monument bekijken. :s)
Ik dacht dat je het over dit (sport) weekend in het algemeen ging IPV alleen gisteren.

Zo eens kijken bij de Basteibrücke
pi_210588178
Kent iemand hier een leuk tweepersoons gezelschapsspel? Graag niet te lang, bij voorkeur verslavend en met een strategische component.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 september 2023 @ 09:34:17 #93
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210588229
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 00:54 schreef Barreltje het volgende:
Waar is het rugby to volgen? O+
In NL bij Ziggy. In de UK op ITV.
pi_210588295
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kent iemand hier een leuk tweepersoons gezelschapsspel? Graag niet te lang, bij voorkeur verslavend en met een strategische component.
Rummy cub?

Voorbereid op een hellishe dag.
Vroeg op, brunch in de schaduw buiten. Krant of boek of ipad. Dan siësta.
Lunch in Amsterdam met tafeltje aan de Amstel afgezegd. Mèt smoes.
Dat was het telefoontje waar ik zo tegenop zag en met 1,5 minuut gepiept.
pi_210588351
Mogge allen

Maar weer een rustig dagje binnenshuis.
Morgen iets nieuws doen bij vwn dus even inlezen daarvoor
pi_210588353
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

@:lonaa, Dora bezorgen (/begeleiden in vliegtuig etc) staat dus niet op je verlanglijssie?
Neen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210588356
Hai. Leef nog. Net. Warm, plak, moe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210588381
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het kaartspel van Lost Cities erg leuk, en duurt ook niet lang.
Sagrada en El Dorado staat op dit moment ook hoog op mijn favorietenlijst voor 2 personen.
Railroad Ink is ook leuk, maar je bent dan niet echt met elkaar bezig.
pi_210588571
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 09:43 schreef AnneX het volgende:

[..]
Rummy cub?

Voorbereid op een hellishe dag.
Vroeg op, brunch in de schaduw buiten. Krant of boek of ipad. Dan siësta.
Lunch in Amsterdam met tafeltje aan de Amstel afgezegd. Mèt smoes.
Dat was het telefoontje waar ik zo tegenop zag en met 1,5 minuut gepiept.
Nah, Rummikub is me wat te simpel.

Je hebt groot gelijk dat je afzegde. Zoiets doe je wel voor je eigen plezier en als dat er niet is, houdt het gewoon op.

quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2023 09:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik vind het kaartspel van Lost Cities erg leuk, en duurt ook niet lang.
Sagrada en El Dorado staat op dit moment ook hoog op mijn favorietenlijst voor 2 personen.
Railroad Ink is ook leuk, maar je bent dan niet echt met elkaar bezig.
Dank je, ik zal eens kijken :) Iets waarmee we met elkaar bezig zijn heeft wel de voorkeur. We hebben laatst Art Robbery gespeeld, dat was ook leuk. Ik weet alleen niet of dat samen ook leuk is.

Ik ga een en ander uitzoeken. Het kampeerplan voor volgende week is nog niet van de baan en bij kamperen horen spelletjes tenslotte.
Spoilers!
pi_210588638
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nah, Rummikub is me wat te simpel.

Je hebt groot gelijk dat je afzegde. Zoiets doe je wel voor je eigen plezier en als dat er niet is, houdt het gewoon op.
[..]
Dank je, ik zal eens kijken :) Iets waarmee we met elkaar bezig zijn heeft wel de voorkeur. We hebben laatst Art Robbery gespeeld, dat was ook leuk. Ik weet alleen niet of dat samen ook leuk is.

Ik ga een en ander uitzoeken. Het kampeerplan voor volgende week is nog niet van de baan en bij kamperen horen spelletjes tenslotte.
Klinkt als een leuk plan O+

De volgende spellen zijn ook nog leuk maar duren wel vaak 45-60min.
-Wingspan, maar heeft nogal veel ruimte nodig.
-Pandemic (Legacy) is ook een optie als je het leuk vindt om samen te werken.
pi_210588654
Warm inderdaad. Ik vind het op zich wel lekker maar pas m’n gedrag en bezigheden wel heel erg aan.

Gisteren gewerkt en op neefje (2) gepast. Zo gezellig is hij nu. Heel erg twee met veel emoties maar wel heel lief. En nog klein genoeg om gewoon op te pakken als hij iets doet wat echt niet mag/gevaarlijk is.

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')