Zo wordt het verkocht. Wij weten wel beter.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
de westerse wereld ziet de vrouw als vrij
Wat wordt zo verkocht? Graag echte uitleg.. Wat meepraten is te makkelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo wordt het verkocht. Wij weten wel beter.²
Hoeveel vrouwen komen er om buiten westers geweld? Geef cijfers. Je bent HIER omdat je blijkbaar vrij bent. Anders heb je een keuze.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
de westerse wereld ziet de vrouw als vrij
quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen komen er om buiten westers geweld? Geef cijfers. Je bent HIER omdat je blijkbaar vrij bent. Anders heb je een keuze.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie zijn 'wij'quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ik heb het nodigquote:
Geef eens heel eerlijk antwoord, heb je iets gedronken of gerookt? Eerlijk?quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat wordt zo verkocht? Graag echte uitleg.. Wat meepraten is te makkelijk.
Drachtige jongemannen moeten zich leren beheersen en wat discipline in hun donder krijgen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Probeer als drachtige jongeman door wiens body de hormonen gretig toeren deze wereld nog maar te begrijpen. Enerzijds zitten girls (leerlingen in deze case) na een versieropmerking van je meteen bij de marechaussee. Anderzijds hebben we dit soort uitwassen in de wereld waarin girls de ganse dag hun volledige body uitbaten als ware het een pretpark.
Tegenstrijdige signalen bij de vleet! Alsof je malse tenderloin bij de huishond legt en verwacht.dat hij aan de brinta gaat.
Jason.²
Ik heb iets gedronken. Dat is meestal wanneer ik meer los ga. Dat is dan zo'n 5 keer per jaar. Geen drinker.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:01 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Geef eens heel eerlijk antwoord, heb je iets gedronken of gerookt? Eerlijk?
Yep, zo moeten ze allemaal wat.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Drachtige jongemannen moeten zich leren beheersen en wat discipline in hun donder krijgen.
Hou toch op.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Waardevolle zaken berg je op. Het moge duidelijk zijn hoe de westerse wereld de vrouw ziet met hun semi-naakte vermarkting van de vrouw.²
Als het heel kort wordt kun je er over praten. Net als broeken een tijd geleden waarbij je bijna de schaamlijn zag zitten bij meisjes. Niet alles hoeft te kunnen. Dat leer je ook thuis. Leer je dat niet? Leer het jezelf aan. Het gaat je helpen. Net als een goede cv schrijven vaak goed werkt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:03 schreef Drxx het volgende:
Wat mij ook verbaast zijn de reacties die het hebben over kleding van "meisjes tegenwooordig". Short shorts worden al best wel een tijdje gedragen door meisjes.
Of vergelijken jullie het met de jaren 80 of zo?
Ik zie het niet zoveel in mijn omgeving. Daar zal het aan liggen.....en de vorm en hoeveelheid stof.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:03 schreef Drxx het volgende:
Wat mij ook verbaast zijn de reacties die het hebben over kleding van "meisjes tegenwooordig". Short shorts worden al best wel een tijdje gedragen door meisjes.
Of vergelijken jullie het met de jaren 80 of zo?
Dat zal vast, maar wat heeft dat te maken met mijn vraag in de geciteerde reactie? Ik had het erover dat dit niet nieuw is, dus hoezo zegt men "meisjes tegenwoordig"? Hoe ver terug vergelijkt men?quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als het heel kort wordt kun je er over praten. Net als broeken een tijd geleden waarbij je bijna de schaamlijn zag zitten bij meisjes. Niet alles hoeft te kunnen. Dat leer je ook thuis. Leer je dat niet? Leer het jezelf aan. Het gaat je helpen. Net als een goede cv schrijven vaak goed werkt.
nopequote:Op zaterdag 9 september 2023 00:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ook! Delen? Ik ben verder serieus.
Dat kan. Mag ik vragen waar ongeveer dat is?quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zie het niet zoveel in mijn omgeving. Daar zal het aan liggen.....en de vorm en hoeveelheid stof.
Die "vrijheid" is een prijs die ze betalen met hun lichaam. Je moet wel zo eerlijk zijn dat er bij te zeggen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe de westerse wereld de vrouw ziet? Als een volwaardig, rationeel individu dat dezelfde keuzevrijheden heeft als mannen. Oh, en als creaturen die óók seksuele neigingen hebben.
Welke prijs?quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die "vrijheid" is een prijs die ze betalen met hun lichaam. Je moet wel zo eerlijk zijn dat er bij te zeggen.²
Ik mijzelf ook niet meer. Delen is nu niet het beste idee. Je stuurt je kind gewoon normaal gekleed naar buiten. Als je daar als ouders al de discussie met school wil zoeken. Dan wil ik het woord wel doen. GA EENS NORMAAL MET KINDEREN OM EN GEEF EEN OPVOEDING.quote:
dat vind ik prima, de ouders zijn verantwoordelijk voor hun kinderen maar de school heeft er niets mee te makenquote:Op zaterdag 9 september 2023 00:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik mijzelf ook niet meer. Delen is nu niet het beste idee. Je stuurt je kind gewoon normaal gekleed naar buiten. Als je daar als ouders al de discussie met school wil zoeken. Dan wil ik het woord wel doen. GA EENS NORMAAL MET KINDEREN OM EN GEEF EEN OPVOEDING.
Gelieve te stoppen met je van de domme te houden. Is niet aardig. Ik neem toch de tijd om je van repliek te voorzien.quote:
Nee, ik heb geen idee waar je over bazelt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelieve te stoppen met je van de domme te houden. Is niet aardig. Ik neem toch de tijd om je van repliek te voorzien.
Als aanvulling zou ik willen zeggen: kijk eens naar een random reclame blok en kijk waar vrouwen voor worden misbruikt.²
Als ze raar aankomen op school is het wel het probleem van een school. Je kan kinderen ook kaalhoofdig naar school sturen zonder ontbijt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat vind ik prima, de ouders zijn verantwoordelijk voor hun kinderen maar de school heeft er niets mee te maken
Wat een gelul.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die "vrijheid" is een prijs die ze betalen met hun lichaam. Je moet wel zo eerlijk zijn dat er bij te zeggen.²
Geef niets aan over "waar".quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat kan. Mag ik vragen waar ongeveer dat is?
Zeer zeker is het een probleem van de school! Als iedereen hun dochters als verkapte prostitués naar school stuurt kun je de klok er op gelijk zetten dat de jongens hun aandacht er niet bij hebben tijdens de lessen Dat is gewoon een gegeven..quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als ze raar aankomen op school is het wel het probleem van een school. Je kan kinderen ook kaalhoofdig naar school sturen zonder ontbijt.
Ja, dat vertelde ik hem ook. Maar hij snapt het zgn. niet. Prima hoor. Maar mijn tijd steek ik er verder niet in.quote:
Ja, alleen is voor de Banshees van de wereld een meisje/vrouw al heel snel een verkapte prostitué, nietwaar?quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeer zeker is het een probleem van de school! Als iedereen hun dochters als verkapte prostitués naar school stuurt kun je de klok er op gelijk zetten dat de jongens hun aandacht er niet bij hebben tijdens de lessen Dat is gewoon een gegeven..²
Zeker wel. Die maken uiteindelijk de dienst uit. Zo werkt dat soms op plekken waar je geen meerdere bent. En soms kun je tegenwerken. Ik heb ook op school gezeten. Ik ging voor het roze joggingpak. Er waren maar twee kleuren. Blauw en roze. Roze was ineens heel populair en mijn leraren die RK Fraters waren begrepen er niets van. Bij ons toen werd je met bepaalde tops al gezien als soort beest op het internaat. Maar dat is langer geleden.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat vind ik prima, de ouders zijn verantwoordelijk voor hun kinderen maar de school heeft er niets mee te maken
Ja, precies. Zo zien kinderen er tegenwoordig uit. Wen eraan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat moeten al die artsen en verpleegkundigen dan wel niet doen om zich te beheersen![]()
Hun publiek is zelfs naakt
Echte mannen kunnen zich gewoon normaal beheersen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Probeer als drachtige jongeman door wiens body de hormonen gretig toeren deze wereld nog maar te begrijpen. Enerzijds zitten girls (leerlingen in deze case) na een versieropmerking van je meteen bij de marechaussee. Anderzijds hebben we dit soort uitwassen in de wereld waarin girls de ganse dag hun volledige body uitbaten als ware het een pretpark.
Tegenstrijdige signalen bij de vleet! Alsof je malse tenderloin bij de huishond legt en verwacht.dat hij aan de brinta gaat.
Jason.²
Drachtig?quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Jason.²
Ik moet altijd een beetje binnenmonds kotsen als ik jouw posts leesquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Jason.²
Dit dus. Hele discussies dat mannen zich moeten beheersenquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:38 schreef havanagila het volgende:
En, iemand al op de hoogte waarom deze school dit bericht naar buiten heeft gebracht?
Ging het om iemand die halfnaakt op school kwam, of een preutse leraar die niet tegen een naakte enkel kan?
Of een hoop gezeik en projectie om helemaal nietsBeetje doen alsof de samenleving vrouwen onderdrukt omdat een willekeurige school wil dat mensen een beetje gepaste kleding aanhebben. Boe hoe.
Ja, het wordt inderdaad alsmaar erger. Maar met een beetje goede samenwerking kunnen we het tij écht wel keren.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen als ik jouw posts lees
Vergelijk je nou je eigen kunnen, wilskracht en intelligentie met die van je hond?quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Jason.²
Ik begrijp je gedachtegang. Ik durf wel te stellen dat driften dierlijk zijn ja. Je moet heel die afleiding niet willen voor leraren en mannelijke medeleerlingen. Je kan een afgerichte huishond wel leren om van de malse tenderloin af te blijven, maar het liefst bijt ie er in en laat ie zich helemaal gaan. Al dan niet op een ongecontroleerd moment.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Vergelijk je nou je eigen kunnen, wilskracht en intelligentie met die van je hond?
Noem je jezelf nou een rapertje in spe?quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp je gedachtegang. Ik durf wel te stellen dat driften dierlijk zijn ja. Je moet heel die afleiding niet willen voor leraren en mannelijke medeleerlingen. Je kan een afgerichte huishond wel leren om van de malse tenderloin af te blijven, maar het liefst bijt ie er in en laat ie zich helemaal gaan. Al dan niet op een ongecontroleerd moment.
Huishond.²
Louter, ik heb geen huishond. Maar wat zegt dat nou helemaal eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:25 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou een rapertje in spe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |