Zo wordt het verkocht. Wij weten wel beter.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
de westerse wereld ziet de vrouw als vrij
Wat wordt zo verkocht? Graag echte uitleg.. Wat meepraten is te makkelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo wordt het verkocht. Wij weten wel beter.²
Hoeveel vrouwen komen er om buiten westers geweld? Geef cijfers. Je bent HIER omdat je blijkbaar vrij bent. Anders heb je een keuze.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
de westerse wereld ziet de vrouw als vrij
quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen komen er om buiten westers geweld? Geef cijfers. Je bent HIER omdat je blijkbaar vrij bent. Anders heb je een keuze.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie zijn 'wij'quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ik heb het nodigquote:
Geef eens heel eerlijk antwoord, heb je iets gedronken of gerookt? Eerlijk?quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat wordt zo verkocht? Graag echte uitleg.. Wat meepraten is te makkelijk.
Drachtige jongemannen moeten zich leren beheersen en wat discipline in hun donder krijgen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Probeer als drachtige jongeman door wiens body de hormonen gretig toeren deze wereld nog maar te begrijpen. Enerzijds zitten girls (leerlingen in deze case) na een versieropmerking van je meteen bij de marechaussee. Anderzijds hebben we dit soort uitwassen in de wereld waarin girls de ganse dag hun volledige body uitbaten als ware het een pretpark.
Tegenstrijdige signalen bij de vleet! Alsof je malse tenderloin bij de huishond legt en verwacht.dat hij aan de brinta gaat.
Jason.²
Ik heb iets gedronken. Dat is meestal wanneer ik meer los ga. Dat is dan zo'n 5 keer per jaar. Geen drinker.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:01 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Geef eens heel eerlijk antwoord, heb je iets gedronken of gerookt? Eerlijk?
Yep, zo moeten ze allemaal wat.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Drachtige jongemannen moeten zich leren beheersen en wat discipline in hun donder krijgen.
Hou toch op.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Waardevolle zaken berg je op. Het moge duidelijk zijn hoe de westerse wereld de vrouw ziet met hun semi-naakte vermarkting van de vrouw.²
Als het heel kort wordt kun je er over praten. Net als broeken een tijd geleden waarbij je bijna de schaamlijn zag zitten bij meisjes. Niet alles hoeft te kunnen. Dat leer je ook thuis. Leer je dat niet? Leer het jezelf aan. Het gaat je helpen. Net als een goede cv schrijven vaak goed werkt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:03 schreef Drxx het volgende:
Wat mij ook verbaast zijn de reacties die het hebben over kleding van "meisjes tegenwooordig". Short shorts worden al best wel een tijdje gedragen door meisjes.
Of vergelijken jullie het met de jaren 80 of zo?
Ik zie het niet zoveel in mijn omgeving. Daar zal het aan liggen.....en de vorm en hoeveelheid stof.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:03 schreef Drxx het volgende:
Wat mij ook verbaast zijn de reacties die het hebben over kleding van "meisjes tegenwooordig". Short shorts worden al best wel een tijdje gedragen door meisjes.
Of vergelijken jullie het met de jaren 80 of zo?
Dat zal vast, maar wat heeft dat te maken met mijn vraag in de geciteerde reactie? Ik had het erover dat dit niet nieuw is, dus hoezo zegt men "meisjes tegenwoordig"? Hoe ver terug vergelijkt men?quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als het heel kort wordt kun je er over praten. Net als broeken een tijd geleden waarbij je bijna de schaamlijn zag zitten bij meisjes. Niet alles hoeft te kunnen. Dat leer je ook thuis. Leer je dat niet? Leer het jezelf aan. Het gaat je helpen. Net als een goede cv schrijven vaak goed werkt.
nopequote:Op zaterdag 9 september 2023 00:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ook! Delen? Ik ben verder serieus.
Dat kan. Mag ik vragen waar ongeveer dat is?quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zie het niet zoveel in mijn omgeving. Daar zal het aan liggen.....en de vorm en hoeveelheid stof.
Die "vrijheid" is een prijs die ze betalen met hun lichaam. Je moet wel zo eerlijk zijn dat er bij te zeggen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe de westerse wereld de vrouw ziet? Als een volwaardig, rationeel individu dat dezelfde keuzevrijheden heeft als mannen. Oh, en als creaturen die óók seksuele neigingen hebben.
Welke prijs?quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die "vrijheid" is een prijs die ze betalen met hun lichaam. Je moet wel zo eerlijk zijn dat er bij te zeggen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |