Jij bent hier net zo goed een aandachtshoer met je jankerige kakreacties, dus veel recht van spreken heb je nietquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een aandachtshoer. Ook jonge meisjes weten dondersgoed dat je uitdagend kleden de nodige aandacht oplevert.
Je vragen komen niet voort uit de oprechte honger naar waarheidsvinding. Ik pas daarvoor.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:22 schreef marsan het volgende:
[..]
Je post weer een hoop, maar een simpele vraag beantwoorden lukt niet echt he?
Ik wacht nog op de link naar t onderzoek. Niet een mening over bikini's.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus zelfs dit ben je niet zeker?? I rest my case.²
Don't shoot the messenger.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:23 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jij bent hier net zo goed een aandachtshoer met je jankerige kakreacties, dus veel recht van spreken heb je niet
Done.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou zeggen, probeer eens een afgerichte huishond die je wijs hebt gemaakt louter vegetarisch te eten een keer malse tenderloin en wagyu steak voor te houden. Maar er een gezellige avond van en deel de uitkomsten hier.²
Ik vind dat hij wel een punt heeft eigenlijk. In principe zeg ik hetzelfde maar niet me zoveel woorden.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:23 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jij bent hier net zo goed een aandachtshoer met je jankerige kakreacties, dus veel recht van spreken heb je niet
T past niet je straatje bedoel je.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je vragen komen niet voort uit de oprechte honger naar waarheidsvinding. Ik pas daarvoor.²
ahahahha!!! Precies wat ik bedoel!quote:
Nee, want dan had ik dat wel gezegd.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:25 schreef marsan het volgende:
[..]
T past niet je straatje bedoel je.
Ook goed.
"scantily dressed women"quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:20 schreef marsan het volgende:
Volgens mij is een bikini niet echt gangbaar op scholen.
Nou je hebt nogal moeite om simpele vraag te beantwoorden en komt met aanwijzingen wat iets niet is waar gevraagd wordt wat t wel is. Zo logisch dat je dan ook daadwerkelijk zegt wat he bedoelt is t dan ook niet.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik dat wel gezegd.²
Technisch gezien zijn de topjes van vandaag de bikini's van 50 jaar geleden. Dat is dus exact ons punt. Als we zo doorgaan eindigen we over 50 jaar naakt in de klas en moeten we types als jou wijsmaken dat de huishond best brandnetel thee wil ipv malse overheerlijk gemarineerde tenderloin.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Volgens mij is een bikini niet echt gangbaar op scholen.
Aah je kunt in de toekomst kijken?quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn de topjes van vandaag de bikini;s van 50 jaar geleden. Dat is dus exact ons punt. Als we zo doorgaan eindigen we over 50 jaar naakt in de klas en moeten we types als jou wijsmaken dat de huishond best brandnetel thee wil ipv malse overheerlijk gemarineerde tenderloin.²
Die comments onder de video zijn ook best wel epic en kun je eigenlijk ook toepassen op wereldvreemde lui die hun idealen die niet stroken met de werkelijkheid opleggen aan jongens en meisjes en hun laten "lijden".quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:25 schreef BansheeBoy het volgende:
a
[..]
ahahahha!!! Precies wat ik bedoel!![]()
![]()
²
Volgens mij haal je hier je eigen argument onderuit, maar okéquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:33 schreef Brussel het volgende:
[..]
Die comments onder de video zijn ook best wel epic en kun je eigenlijk ook toepassen op wereldvreemde lui die hun idealen die niet stroken met de werkelijkheid opleggen aan jongens en meisjes en hun laten "lijden".
- Moral of the story : Never force your ideals on an animal.
- Could you imagine the absolute bliss that dog must have felt
- "Oh you little..." What the hell were you actually expecting? I'm scared for this poor dog. That was a red-flag response from that lady.
- Vegans: don’t abuse animals!
Also vegans: put animals on an incorrect diet
- All those evolutionary advantages like FANGS, CLAWS, TEETH, PREDATOR EYES, STRONG MUSCLES......you know......because plants are very clever so wolfs have to adapt....
- Why is it that people like this who claim to be against animal cruelty, will have no qualms with subjecting their pets to suffering?
Je vindt waarschijnlijk dat je een hele sterke vergelijking maakt, echter is natuurlijk meteen duidelijk uit welke achterhaalde ideeën je shopt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn de topjes van vandaag de bikini's van 50 jaar geleden. Dat is dus exact ons punt. Als we zo doorgaan eindigen we over 50 jaar naakt in de klas en moeten we types als jou wijsmaken dat de huishond best brandnetel thee wil ipv malse overheerlijk gemarineerde tenderloin.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |