abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210582386
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:21 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Een aandachtshoer. Ook jonge meisjes weten dondersgoed dat je uitdagend kleden de nodige aandacht oplevert.
Jij bent hier net zo goed een aandachtshoer met je jankerige kakreacties, dus veel recht van spreken heb je niet
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:23:47 #127
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210582390
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:22 schreef marsan het volgende:

[..]
Je post weer een hoop, maar een simpele vraag beantwoorden lukt niet echt he?

Je vragen komen niet voort uit de oprechte honger naar waarheidsvinding. Ik pas daarvoor.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210582396
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dus zelfs dit ben je niet zeker?? I rest my case.

Ik wacht nog op de link naar t onderzoek. Niet een mening over bikini's.

Als je dat niet hebt, is t wss beter om de zaak de laten rusten.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210582398
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:23 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Jij bent hier net zo goed een aandachtshoer met je jankerige kakreacties, dus veel recht van spreken heb je niet
Don't shoot the messenger.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_210582399
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou zeggen, probeer eens een afgerichte huishond die je wijs hebt gemaakt louter vegetarisch te eten een keer malse tenderloin en wagyu steak voor te houden. Maar er een gezellige avond van en deel de uitkomsten hier.

Done.

zaterdag 9 september 2023 @ 18:24:26 #131
13462 BansheeBoy
pi_210582400
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:23 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik vind dat hij wel een punt heeft eigenlijk. In principe zeg ik hetzelfde maar niet me zoveel woorden.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_210582412
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je vragen komen niet voort uit de oprechte honger naar waarheidsvinding. Ik pas daarvoor.

T past niet je straatje bedoel je.
Ook goed.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:25:07 #133
13462 BansheeBoy
pi_210582414
a
quote:
ahahahha!!! Precies wat ik bedoel! :D :D :D

zaterdag 9 september 2023 @ 18:25:31 #134
13462 BansheeBoy
pi_210582424
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:25 schreef marsan het volgende:

[..]
T past niet je straatje bedoel je.
Ook goed.
Nee, want dan had ik dat wel gezegd.

pi_210582432
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:20 schreef marsan het volgende:

Volgens mij is een bikini niet echt gangbaar op scholen.
"scantily dressed women"
pi_210582454
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nee, want dan had ik dat wel gezegd.

Nou je hebt nogal moeite om simpele vraag te beantwoorden en komt met aanwijzingen wat iets niet is waar gevraagd wordt wat t wel is. Zo logisch dat je dan ook daadwerkelijk zegt wat he bedoelt is t dan ook niet.
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:27:38 #137
13462 BansheeBoy
pi_210582464
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:20 schreef marsan het volgende:

[..]
Volgens mij is een bikini niet echt gangbaar op scholen.
Technisch gezien zijn de topjes van vandaag de bikini's van 50 jaar geleden. Dat is dus exact ons punt. Als we zo doorgaan eindigen we over 50 jaar naakt in de klas en moeten we types als jou wijsmaken dat de huishond best brandnetel thee wil ipv malse overheerlijk gemarineerde tenderloin.

pi_210582486
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Technisch gezien zijn de topjes van vandaag de bikini;s van 50 jaar geleden. Dat is dus exact ons punt. Als we zo doorgaan eindigen we over 50 jaar naakt in de klas en moeten we types als jou wijsmaken dat de huishond best brandnetel thee wil ipv malse overheerlijk gemarineerde tenderloin.

Aah je kunt in de toekomst kijken?

Types als jij? Altijd makkelijk om zo in een discussie te staan.
Ik pas voor dat soort simplisme.
pi_210582556
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:25 schreef BansheeBoy het volgende:
a
[..]
ahahahha!!! Precies wat ik bedoel! :D :D :D

Die comments onder de video zijn ook best wel epic en kun je eigenlijk ook toepassen op wereldvreemde lui die hun idealen die niet stroken met de werkelijkheid opleggen aan jongens en meisjes en hun laten "lijden".

- Moral of the story : Never force your ideals on an animal.

- Could you imagine the absolute bliss that dog must have felt

- "Oh you little..." What the hell were you actually expecting? I'm scared for this poor dog. That was a red-flag response from that lady.

- Vegans: don’t abuse animals!
Also vegans: put animals on an incorrect diet

- All those evolutionary advantages like FANGS, CLAWS, TEETH, PREDATOR EYES, STRONG MUSCLES......you know......because plants are very clever so wolfs have to adapt....

- Why is it that people like this who claim to be against animal cruelty, will have no qualms with subjecting their pets to suffering?
pi_210582635
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:33 schreef Brussel het volgende:

[..]
Die comments onder de video zijn ook best wel epic en kun je eigenlijk ook toepassen op wereldvreemde lui die hun idealen die niet stroken met de werkelijkheid opleggen aan jongens en meisjes en hun laten "lijden".

- Moral of the story : Never force your ideals on an animal.

- Could you imagine the absolute bliss that dog must have felt

- "Oh you little..." What the hell were you actually expecting? I'm scared for this poor dog. That was a red-flag response from that lady.

- Vegans: don’t abuse animals!
Also vegans: put animals on an incorrect diet

- All those evolutionary advantages like FANGS, CLAWS, TEETH, PREDATOR EYES, STRONG MUSCLES......you know......because plants are very clever so wolfs have to adapt....

- Why is it that people like this who claim to be against animal cruelty, will have no qualms with subjecting their pets to suffering?
Volgens mij haal je hier je eigen argument onderuit, maar oké :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_210582645
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Technisch gezien zijn de topjes van vandaag de bikini's van 50 jaar geleden. Dat is dus exact ons punt. Als we zo doorgaan eindigen we over 50 jaar naakt in de klas en moeten we types als jou wijsmaken dat de huishond best brandnetel thee wil ipv malse overheerlijk gemarineerde tenderloin.

Je vindt waarschijnlijk dat je een hele sterke vergelijking maakt, echter is natuurlijk meteen duidelijk uit welke achterhaalde ideeën je shopt.
  Admin zaterdag 9 september 2023 @ 18:59:27 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_210582875
Eeeeeeeeen dicht, het gaat nergens meer over.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')