quote:Het Nederlands elftal kan goede zaken doen richting het EK als het weet te winnen van Griekenland. Die ploeg komt in Eindhoven met een aantal (ex-)Eredivisie-spelers voor de dag, onder wie AZ-spits Vangelis Pavlidis.
In de jacht op deelname aan het EK van 2024 in Duitsland is Griekenland de volgende horde voor het Nederlands elftal.
Ronald Koeman
De ploeg van Ronald Koeman is met een ruime nederlaag tegen Frankrijk en een wat magere zege op Gibraltar niet geweldig begonnen aan de reeks, maar er is nog niks verloren in een poule met verder nog Ierland. Bij winst vanavond kan Oranje gelijk een tik uitdelen aan een concurrent.
Nederland versus Griekenland
De Zuid-Europeanen hebben een aantal (oud-)Eredivisie-spelers in de ploeg. Zo zijn doelpuntenmakers van AZ en FC Utrecht, Vangelis Pavlidis en Anastasios Douvikas, onderdeel van de aanvalslinie. Oranje is gewaarschuwd: de laatste ontmoeting met de Grieken, toevallig ook in Eindhoven, eindigde in een nederlaag. In 2016 ging een oefenduel met 1-2 verloren.
Stadion: Philips Stadion
Aftrap: 7 september 2023 · 20:45
TV: NPO 3
Denk dat die het best goed zou doen in Vak 410quote:Op donderdag 7 september 2023 20:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Weghorst
Die debiel heeft niks in een voetbalstadion te zoeken.
Dat is de betere fonetische spelling ja. Net als Cholevas/Holebasquote:
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die F1 naar de ceremonies kijken hebben een leeg leven.
"speelt"quote:
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop op een bloedheet bad hier vanavond
Tzatziki, yalla, yallaquote:Op donderdag 7 september 2023 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de betere fonetische spelling ja. Net als Cholevas/Holebas
Inschuivende middenvelder bij balbezit.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
"speelt"
Hij staat opgesteld, laten we het daarop houden.
@tong80quote:Op donderdag 7 september 2023 20:47 schreef Zorro het volgende:
Een minuut stilte voor de veroorzaker van 2 WK-finale nederlagen.
Wacht maar tot er een bekertje op het veld buiten de lijnen gegooid wordt!quote:Op donderdag 7 september 2023 20:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het was gewoon stilHoop in het land is weer iets gestegen
Zit ook geen buitenlands tuig nu, die kijken vooral naar Marokko.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het was gewoon stilHoop in het land is weer iets gestegen
Kan me niet schelen wie het doet, als het maar gebeurt.quote:
Het is Nederland - Griekenland.quote:
oh?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is Nederland - Griekenland.
Zelfde niveau ook.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het voelt als een soort surrealistisch aan om Blind weer in het Nederlands Elftal te zien.
Beetje het gevoel alsof Immers ineens weer bij Feyenoord mee zou doen.
Spanje verslaan lukt alleen bij B-sport.quote:
Jullie zijn een 3-eenheid, hè.quote:
Stukje complexquote:Op donderdag 7 september 2023 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje verslaan lukt alleen bij B-sport.
Eens.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:51 schreef GGMM het volgende:
Alles aan dit Nederlands elftal is walgelijk, ook het tenue
Hangt er wat vanaf wat je met hem doet als je 'm als inschuivende middenvelder gebruikt kan hij met zijn passing van pas komen in de opbouw. Als je 'm als wingback gebruikt in een vijfmans ala dumfries. Daar liggen zijn kwaliteiten niet denk ik.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het voelt als een soort surrealistisch aan om Blind weer in het Nederlands Elftal te zien.
Beetje het gevoel alsof Immers ineens weer bij Feyenoord mee zou doen.
Mwah Feyenoord was in de tijd van Immers wel beter dan het Nederlands elftal nu.quote:
Ik durf dit niet tegen te spreken.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah Feyenoord was in de tijd van Immers wel beter dan het Nederlands elftal nu.
Het is geen wiskunde.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Je mist nu een passer op het middenveld.
Ze missen wel meer dan dat.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Geert schuift al in.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hangt er wat vanaf wat je met hem doet als je 'm als inschuivende middenvelder gebruikt kan hij met zijn passing van pas komen in de opbouw. Als je 'm als wingback gebruikt in een vijfmans ala dumfries. Daar liggen zijn kwaliteiten niet denk ik.
Dat is ook direct het antwoord op de vraag waarom Blind speelt.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Dat Blind speelt is inderdaad op zich niet zo heel erg gek.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is ook direct het antwoord op de vraag waarom Blind speelt.
Zolang Koeman maar een beetje imiteert wat Van Gaal heeft gedaan komt het wel goedquote:Op donderdag 7 september 2023 20:55 schreef Vliegbaard het volgende:
nog een corner
begint ergens op te lijken zowaar
Alles behalve de basisplek van Geertruida.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:51 schreef GGMM het volgende:
Alles aan dit Nederlands elftal is walgelijk, ook het tenue
Vind dat er op van Dijk en Blind na wel verstandige keuzes zijn gemaakt qua opstellingquote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Kerftminister het volgende:
Die opstelling![]()
![]()
![]()
Dat verzin je toch niet. Pleur die Koeman toch eruit
Had persoonlijk geertje niet opgesteld als je de Ligt hebt maar wie ben ik.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geert schuift al in.
Wellicht dat je hem in de opbouw kunt gebruiken, maar je kan daar ook Veerman voor opstellen. Nadeel is dat dan de Roon uit de ploeg moet. Naja, nadeel…
Blindquote:
Volgens @GGMM gaat hij door de mand vallen.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles behalve de basisplek van Geertruida.
Verder met je eens
Ik laat me door jou niet provocerenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles behalve de basisplek van Geertruida.
Verder met je eens
Ja tijd voor Strootman!!quote:Op donderdag 7 september 2023 20:56 schreef GGMM het volgende:
De Roon loopt weer eens in de weg
Flikker die vent het elftal uit
Gemiste kans.quote:
Het is wel fijn dat hij het extra verduidelijkt voor mensen die zich nog niet aan hem irriteren.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:55 schreef GGMM het volgende:
Weghorst vond z'n kop nog niet irritant genoeg, dus heeft hij z'n haar geblondeerd.
Dit is peak Mexicanobakker-humorquote:
Al b... nou ja je kent het welquote:
ergerenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat hij het extra verduidelijkt voor mensen die zich nog niet aan hem irriteren.
Wellicht moet hij nog een oorbelletje inpassen.
ergerenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat hij het extra verduidelijkt voor mensen die zich nog niet aan hem irriteren.
*ergerenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Roon, Blind en Weghorst zijn toch bizarre lachwekkende keuzesquote:Op donderdag 7 september 2023 20:56 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Vind dat er op van Dijk en Blind na wel verstandige keuzes zijn gemaakt qua opstelling
Wat een heftige vraagquote:Op donderdag 7 september 2023 20:58 schreef Coco het volgende:
Heeft De Roon ooit iets goeds gedaan in zijn leven?
Met enige regelmaat goede tweets.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:58 schreef Coco het volgende:
Stop hiermeequote:Op donderdag 7 september 2023 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetballen de Grieken graag van achteruit?
Miljonair wordenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:58 schreef Coco het volgende:
Leuke tweetjes geplaatst.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:58 schreef Coco het volgende:
Dat je ouders geen condoom gebruikten ook.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
De Roon, Blind en Weghorst zijn toch bizarre lachwekkende keuzes
Je bent de mannelijke Duderinnetjequote:
Ze zijn achterin kwetsbaarquote:Op donderdag 7 september 2023 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetballen de Grieken graag van achteruit?
Slobeend en Fosivequote:Op donderdag 7 september 2023 21:00 schreef Coco het volgende:
Wie was ook alweer die user die zo fan was van Promenade?
Fosive.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:00 schreef Coco het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent de mannelijke Duderinnetje
Taalcorrectiesquote:
Op de slaapzaal?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk de rest van deze wedstrijd vanuit bed.
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk de rest van deze wedstrijd vanuit bed.
Dit elftal mist een type Jeremie Frimpongquote:Op donderdag 7 september 2023 21:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het elftal mist een Ziyech of Amrabat
Ik.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:00 schreef Coco het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:58 schreef Coco het volgende:
Hier slapen ook andere personen ja😏quote:
JA, NU DUSquote:Op donderdag 7 september 2023 20:58 schreef Coco het volgende:
8)quote:Op donderdag 7 september 2023 20:58 schreef Coco het volgende:
Wie was het?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:05 schreef Coco het volgende:
Verdomme goal gemist, deurbel ging.
Ben woedend!
Wie stond er aan de deurquote:Op donderdag 7 september 2023 21:05 schreef Coco het volgende:
Ben woedend!
Had je weer een vette pizza besteld?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:05 schreef Coco het volgende:
Ben woedend!
Je hoefde niet open te doenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:05 schreef Coco het volgende:
Ben woedend!
Uit een fraaie beweging na een hoekschop scorenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Roon snoert MONDJES
@:Gurneyisbestoke
Die zou hem het stadion uit geschoten hebben.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uit een fraaie beweging na een hoekschop scoren
Dar zie ik Wieffer niet doen
Ik doelde op zijn fraaie goal van laatstquote:Op donderdag 7 september 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die zou hem het stadion uit geschoten hebben.
Ah. Ben je ook een soort moderator thuis?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Lekkage. (was 2 verdiepingen hoger dus)
We hebben het antwoord.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:43 schreef Coco het volgende:
Wie gaat vanavond flink door de mand vallen?
Hulpje van de loodgieter.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ah. Ben je ook een soort moderator thuis?
Dit was geen niveautje PoolGod.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn fraaie goal van laatst
Nounou wat forsquote:Op donderdag 7 september 2023 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je ouders geen condoom gebruikten ook.
Vroeg je dit niet net ook alquote:Op donderdag 7 september 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
FAquote:Op donderdag 7 september 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Marioquote:
Nou nou nou.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe maar wisselen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:08 schreef bbuddybb het volgende:
Simons met een foute pass en wordt vervolgens gepoort.
Of knorrig?quote:
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik users bannen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij zou een goede FA zijn
Iedereen is fit in VBLquote:
Dat kan jij.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik users bannen.
Wel heel prettig als je Tong zat bent hoorquote:Op donderdag 7 september 2023 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Is GGMM eigenlijk jouw baas?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Koeman heeft alle Oranje namen opgekocht.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoezo bestaat er geen @:Blind
@DeJongquote:Op donderdag 7 september 2023 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Koeman heeft alle Oranje namen opgekocht.
DIt wordt de Telesport-kop morgen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
Doelman van oranje vooralsnog flekkenloos.
Ahquote:
Stop nu.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
Doelman van oranje vooralsnog flekkenloos.
Odyseus Vlachodimos is half Duits, dus 50% mediteraanquote:Op donderdag 7 september 2023 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
Die Griek in dat groene shirt heeft handschoenen aanis hij niet op de hoogte van ons mediterraan klimaat?
's avonds kan het best afkoelenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
Die Griek in dat groene shirt heeft handschoenen aanis hij niet op de hoogte van ons mediterraan klimaat?
Plots is er een sfeertje in dit topicquote:
Nah dat zou eindeloos breien zonder voortgang zijn. Dit is Blitzkriegquote:
Quiten Timber, en zijn middenveld maatjes De Jong en Wieffer, gaat IEDEREEN daar slopenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oke we gaan dus wel naar het EK
Vincent Bijlow bedoel je?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef GGMM het volgende:
Slecht gekeept
Die had Bijlow nog gehad
Lijkt me niet, die is geblesseerd!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef GGMM het volgende:
Slecht gekeept
Die had Bijlow nog gehad
Slaap lekker maatquote:Op donderdag 7 september 2023 21:21 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk er nu al tegenop om de rest van de wedstrijd uit te kijken
Ik denk dat ik na het haxball naar bed ga
Haxball is na de wedstrijd.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:21 schreef GGMM het volgende:
Daar kregen ze bij Radio10 gisteren ook een hysterische lachbui overquote:
En laat je land maar in de steek...quote:Op donderdag 7 september 2023 21:21 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |