Het is geen wiskunde.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Je mist nu een passer op het middenveld.
Ze missen wel meer dan dat.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Geert schuift al in.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hangt er wat vanaf wat je met hem doet als je 'm als inschuivende middenvelder gebruikt kan hij met zijn passing van pas komen in de opbouw. Als je 'm als wingback gebruikt in een vijfmans ala dumfries. Daar liggen zijn kwaliteiten niet denk ik.
Dat is ook direct het antwoord op de vraag waarom Blind speelt.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Dat Blind speelt is inderdaad op zich niet zo heel erg gek.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is ook direct het antwoord op de vraag waarom Blind speelt.
Zolang Koeman maar een beetje imiteert wat Van Gaal heeft gedaan komt het wel goedquote:Op donderdag 7 september 2023 20:55 schreef Vliegbaard het volgende:
nog een corner
begint ergens op te lijken zowaar
Alles behalve de basisplek van Geertruida.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:51 schreef GGMM het volgende:
Alles aan dit Nederlands elftal is walgelijk, ook het tenue
Vind dat er op van Dijk en Blind na wel verstandige keuzes zijn gemaakt qua opstellingquote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Kerftminister het volgende:
Die opstelling![]()
![]()
![]()
Dat verzin je toch niet. Pleur die Koeman toch eruit
Had persoonlijk geertje niet opgesteld als je de Ligt hebt maar wie ben ik.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geert schuift al in.
Wellicht dat je hem in de opbouw kunt gebruiken, maar je kan daar ook Veerman voor opstellen. Nadeel is dat dan de Roon uit de ploeg moet. Naja, nadeel…
Blindquote:
Volgens @GGMM gaat hij door de mand vallen.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles behalve de basisplek van Geertruida.
Verder met je eens
Ik laat me door jou niet provocerenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles behalve de basisplek van Geertruida.
Verder met je eens
Ja tijd voor Strootman!!quote:Op donderdag 7 september 2023 20:56 schreef GGMM het volgende:
De Roon loopt weer eens in de weg
Flikker die vent het elftal uit
Gemiste kans.quote:
Het is wel fijn dat hij het extra verduidelijkt voor mensen die zich nog niet aan hem irriteren.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:55 schreef GGMM het volgende:
Weghorst vond z'n kop nog niet irritant genoeg, dus heeft hij z'n haar geblondeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |