Eens.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:51 schreef GGMM het volgende:
Alles aan dit Nederlands elftal is walgelijk, ook het tenue
Hangt er wat vanaf wat je met hem doet als je 'm als inschuivende middenvelder gebruikt kan hij met zijn passing van pas komen in de opbouw. Als je 'm als wingback gebruikt in een vijfmans ala dumfries. Daar liggen zijn kwaliteiten niet denk ik.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het voelt als een soort surrealistisch aan om Blind weer in het Nederlands Elftal te zien.
Beetje het gevoel alsof Immers ineens weer bij Feyenoord mee zou doen.
Mwah Feyenoord was in de tijd van Immers wel beter dan het Nederlands elftal nu.quote:
Ik durf dit niet tegen te spreken.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah Feyenoord was in de tijd van Immers wel beter dan het Nederlands elftal nu.
Het is geen wiskunde.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Je mist nu een passer op het middenveld.
Ze missen wel meer dan dat.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Geert schuift al in.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hangt er wat vanaf wat je met hem doet als je 'm als inschuivende middenvelder gebruikt kan hij met zijn passing van pas komen in de opbouw. Als je 'm als wingback gebruikt in een vijfmans ala dumfries. Daar liggen zijn kwaliteiten niet denk ik.
Dat is ook direct het antwoord op de vraag waarom Blind speelt.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Dat Blind speelt is inderdaad op zich niet zo heel erg gek.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is ook direct het antwoord op de vraag waarom Blind speelt.
Zolang Koeman maar een beetje imiteert wat Van Gaal heeft gedaan komt het wel goedquote:Op donderdag 7 september 2023 20:55 schreef Vliegbaard het volgende:
nog een corner
begint ergens op te lijken zowaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |