Die kan hij ook 22 november mee nemen uit het stemlokaalquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten we een rood potlood sturen?
Oh jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neehee, omdat ik het toch niet zie.
Lol. Eén potlood in een envelop.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Thema Rood dus voor Novemberquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel de kleur rood voor.
Bloed, Sinterklaas en herfst zit er allemaal in.
Of we gaan voor horror. Of moord.
Dood aan Sinterklaas.
Ik schiet te ver door.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Och, als dit hieronder als kunst telt, waarom niet?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Eén potlood in een envelop.
https://www.theguardian.c(...)dian-art-basel-miamiquote:Sometimes a banana is just a banana. And sometimes, like the one duct-taped to a wall that sold for $120,000 this week, it’s an expensive piece of art.
Nieuwe thema is rood. Samenvatting is inderdaad nog niet gemaakt.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Wordt er niets meer gedaan voor volgende maand>
Zie geen samenvattting van Oktober en geen nieuw theam?
Normaal geeft @kwiwi dat door, maar ze had mijn bericht wel geliked maar hoorde maar niets.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nieuwe thema is rood. Samenvatting is inderdaad nog niet gemaakt.
@kwiwi hangt als het goed is momenteel ergens op grote hoogte in de luchtquote:Op donderdag 2 november 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Normaal geeft @:Kwiwi dat door, maar ze had mijn bericht wel geliked maar hoorde maar niets.
Ik zal morgen als ik op mijn laptop zit wel een samenvatting maken en het in de OP zetten.
Of Kwiwi moet het nog doen vandaag of morgen
O met deze storm, dacht dat er niet gevlogen werd nu?quote:Op donderdag 2 november 2023 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:kwiwi hangt als het goed is momenteel ergens op grote hoogte in de lucht
Hier in Nederland niet nee, maar ze woont niet in Nederlandquote:Op donderdag 2 november 2023 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O met deze storm, dacht dat er niet gevlogen werd nu?
O, waar woont ze dan?quote:Op donderdag 2 november 2023 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier in Nederland niet nee, maar ze woont niet in Nederland
Zwitserlandquote:
O mooi land met bergen en sneeuwquote:
En met veel rood in de vlagquote:Op donderdag 2 november 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mooi land met bergen en sneeuw
quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Herfst!
Gemaakt met Derwent inktense potloden
quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij ben ik klaar met Halloween " opdracht"
Foto is volgens mij een beetje brak
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:12 schreef Irri-tante het volgende:
Ik heb wat leuks voor Halloween gemaakt.
Herfst volgt nog. Ook daar heb ik wat een leuke dingen voor gemaakt.
(Even wat kleiner gemaakt en instellingen veranderen)
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:23 schreef Irri-tante het volgende:
En nog een Halloween- kaars
En voor de herfst een leuke dennenappelkaars én onderzetter gemaakt
(met Jesmonite). Ook zelf kleur toegevoegd aan de onderzetter. Het materiaal is namelijk zelf wit
quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:14 schreef Viv het volgende:
De maand is voorbij gevlogen zonder dat ik echt heb geknutseld.![]()
Hier wat er het dichtste in de buurt kwam:
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb deze keer met gekleurd karton iets gemaakt. Allemaal laagjes op elkaar en met foamtape aan elkaar geplaktSPOILER: procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel grappig om te zien hoe de kleuren zo veranderen als je er weer een andere kleur aan toevoegt
[ Bericht 19% gewijzigd door IJsdraakje op 03-11-2023 11:42:20 ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Even eentje gemaakt met plaatjes @:dotteke
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]O thnx, was nog bezig scheelt alweer een hoop werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler de makkelijke copypaste.
K
De spoiler functie werkt niet even kijken wat daar nu weer mis mee isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Oh, gewoon de code die in de spoiler staat kopiëren, da's namelijk de exacte code van m'n quote-post.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O thnx, was nog bezig scheelt alweer een hoop werk
K
De spoiler functie werkt niet even kijken wat daar nu weer mis mee is
Ik plaats al jaren en jaren dingen onder een spoiler maar nu lukt het niet net een proefje in mijn post hier gedaan deed hij het welquote:Op vrijdag 3 november 2023 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, gewoon de code die in de spoiler staat kopiëren, da's namelijk de exacte code van m'n quote-post.
Niet ergens een [ of ] dubbel/gemist?quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik plaats al jaren en jaren dingen onder een spoiler maar nu lukt het niet net een proefje in mijn post hier gedaan deed hij het wel
Ik heb die andere ook altijd in de spoiler gezet maar deze wil gewoon niet
Nope heb de spoiler eruit gehaald en opnieuw in de balk boven het schrijfvenster op spoiler gekliktquote:Op vrijdag 3 november 2023 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet ergens een [ of ] dubbel/gemist?
quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Even eentje gemaakt met plaatjes @:dotteke
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Die van mij staat er niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler de makkelijke copypaste.
En die van @dividi ook niet
@Dotteke @IJsdraakje"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh, gimme a secquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van mij staat er niet bij
En die van @:dividi ook niet
@:Dotteke @:IJsdraakje
O dacht al ben ik gek, ik zie hem wel staanquote:
Het was een beetje geharre war, ik had eerst alle berichten geqoute en was toen bezig de foto's er in te zetten en toen kwam Draak met een post dus heb ik die gepakt en verder niet gekeken sorryquote:
Geeft nietquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was een beetje geharre war, ik had eerst alle berichten geqoute en was toen bezig de foto's er in te zetten en toen kwam Draak met een post dus heb ik die gepakt en verder niet gekeken sorry
Op het eind komt het allemaal weer goedquote:
Lol, daar is iets misgegaan met de copypastequote:
3x is scheepsrecht?quote:
Ik ben officieel gewoon aan het werk.quote:
Het loopt helaas ook niet meer zo als in het begin. Nog niets voorbij zien komen deze maandquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:57 schreef kwiwi het volgende:
Bedankt voor de samenvatting, heb echt heel slecht internet hier
Ik heb net rood garen binnen, dus ik kan beginnen aan mijn eerste rode bloemquote:Op donderdag 16 november 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het loopt helaas ook niet meer zo als in het begin. Nog niets voorbij zien komen deze maand
quote:Op donderdag 16 november 2023 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net rood garen binnen, dus ik kan beginnen aan mijn eerste rode bloem
Ik ben nog steeds op vakantiequote:Op donderdag 16 november 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het loopt helaas ook niet meer zo als in het begin. Nog niets voorbij zien komen deze maand
Lekker toch, waar ben je eigenlijk naar toe?quote:
Cuba. Dus hier geen winkeltjes om benodigdheden te halenquote:Op donderdag 16 november 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, waar ben je eigenlijk naar toe?
Feliquote:Op donderdag 16 november 2023 17:14 schreef Viv het volgende:
Niet meer aan gedacht.![]()
Maar ondertussen wel een huis gekocht (niet rood).
O dat is dan wel jammer, maar ik neem aan dat j e wel andere dingen te doen hebt in je vakantie dan te knutselenquote:Op donderdag 16 november 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Cuba. Dus hier geen winkeltjes om benodigdheden te halen
OOk geen rode dakpannenquote:Op donderdag 16 november 2023 17:14 schreef Viv het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 november 2023 17:14 schreef Viv het volgende:
Dit is geen rafflesia arnoldii.quote:Op maandag 20 november 2023 14:00 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schiet al aardig op met mijn rode bloem
Dit worden de bloemen, nu nog wat knoppen maken. Die zijn wat kleiner en wat minder werk
Het wordt geen roos, maar een andere bloem
Dat kloptquote:Op maandag 20 november 2023 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is geen rafflesia arnoldii.
Wat leukquote:Op donderdag 23 november 2023 17:53 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Alle onderdelen zijn af! Nu nog in elkaar zetten
SPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door essnhills op 24-11-2023 16:16:46 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Is dit een zelfportret?quote:Op donderdag 23 november 2023 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het best wel lastig maar ik heb toch een kleine creatie kunnen fabriceren
quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:00 schreef essnhills het volgende:
Rode bloem is klaar [ afbeelding ]WowSPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, ik weet zelf niet eens wat het is,quote:
Rode bloem is klaar [ afbeelding ]WowSPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
't Is net die ene Muppetquote:Op donderdag 23 november 2023 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het best wel lastig maar ik heb toch een kleine creatie kunnen fabriceren
Gonzo??quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gonzo??
Ja nu je het zegt, zit er wel wat van in ja
Rode bloem is klaar [ afbeelding ]PrachtigSPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Laten we feestdagen in het algemeen doenquote:Op zaterdag 2 december 2023 10:26 schreef Irri-tante het volgende:
In November was dit niet actief hè. December wel? Wat wordt het thema?
Feestdagen? Kerst?
Zodat je ook een menora mag maken?quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laten we feestdagen in het algemeen doen![]()
Ik heb in November echt 0,0 tijd gehad om iets te knutselen
Preciesquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zodat je ook een menora mag maken?
Bij mij even niet, zit midden in een verhuizing. Heb wel veel zin om in het nieuwe huis hiermee aan de slag te gaan! We hebben al gepland dat er ergens een grote tafel komt voor hobby's en crea.quote:
Hey Viv,quote:Op zondag 17 december 2023 07:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Bij mij even niet, zit midden in een verhuizing. Heb wel veel zin om in het nieuwe huis hiermee aan de slag te gaan! We hebben al gepland dat er ergens een grote tafel komt voor hobby's en crea.
Ik had me wel opgegeven als shopper voor de FHF Kerstpakkettenactie.quote:Op zondag 17 december 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Viv,
Dan heb je inderdaad wat anders aan je hoofd dan knutselen.
Ja precies!quote:Wel fijn dat je een eigen knutselhoekje gaat krijgen, dan kan je de boel ook laten staan.
Nadeel van knutselen is dat je het steeds op moet ruimen als je het in de kamer aan de eettafel doet
Rode bloem is klaar [ afbeelding ]Wauw!SPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sws proberen iets te doen met de thema's die hier voorbij komen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:51 schreef PinoColada het volgende:
Rustig topic! Ik ben dit jaar ingestapt in de januari-challenge van 64millionartists, te volgen op instagram. Elke dag creativiteit. Ik weet niet of ik het elke dag doe/volhou, maar het geeft me wel houvast om aan iets creatiefs te beginnen.
Jullie nog plannen of doelen voor dit jaar qua creativiteit?
Volgens mij nog niet. Misschien iets als "winter"?quote:
Mijn beoogde hobbyruimte is vooralsnog de plek waar alle nog niet uitgepakte verhuisdozen zich hebben verzameld.quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet. Misschien iets als "winter"?
Niet dat ik er erg aan toe kom trouwens.
Volgens mij ligt het een beetje stil hier, hoe fanatiek het begon zo snel is het weer voorbijquote:
Januari is er een beetje bij ingeschoten qua thema vrees ik.quote:
Volgens mij is het helemaal afgelopen, geen enkelijke reactie hier meer.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Januari is er een beetje bij ingeschoten qua thema vrees ik.![]()
Misschien alvast eentje kiezen voor februari? De liefde of zo.
Ik had met de drukte rond de feestdagen en daarna even een inkakker. En ben nu weer bezig met bloemen haken voor de bruiloft.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal afgelopen, geen enkelijke reactie hier meer.
Zo jammer het begon zo leuk
Ja is ook zo. Maar wel jammer dat iets zo leuk start en zo snel ook weer afgelopen is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had met de drukte rond de feestdagen en daarna even een inkakker. En ben nu weer bezig met bloemen haken voor de bruiloft.
Maar die moeten maar net in het thema passen
Ja is ook jammerquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar wel jammer dat iets zo leuk start en zo snel ook weer afgelopen is.
Maar zo gaat het vaak
Bruiloft past prima in het thema "de liefde".quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had met de drukte rond de feestdagen en daarna even een inkakker. En ben nu weer bezig met bloemen haken voor de bruiloft.
Maar die moeten maar net in het thema passen
niet meteen zo fatalistisch hoor, gewoon een nieuw thema kiezen en kijken of mensen er tijd/zin voor hebben. De boog kan niet altijd gespannen staan he. (en rond de feestdagen is 't niet gek dat mensen die van knutselen/handwerken houden dan bezig zijn met bijv. cadeautjes.)quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal afgelopen, geen enkelijke reactie hier meer.
Zo jammer het begon zo leuk
Ja dat is waarquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Bruiloft past prima in het thema "de liefde".
Wat mooi!!quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
Aangezien bloemen voor een bruiloft bij de liefde passen en het vandaag Valentijnsdag is:
Ik heb magnolia gehaakt
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
Aangezien bloemen voor een bruiloft bij de liefde passen en het vandaag Valentijnsdag is:
Ik heb magnolia gehaakt
[ afbeelding ]
Wow mooiquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
Ik heb magnolia gehaakt
[ afbeelding ]
Wow!!quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
Ik heb magnolia gehaakt
[ afbeelding ]
Liefde zei je?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Januari is er een beetje bij ingeschoten qua thema vrees ik.![]()
Misschien alvast eentje kiezen voor februari? De liefde of zo.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Liefde zei je?
Helaas het grote hart aan de zijkant van één huisje niet op de foto gezet.
[ link | afbeelding ]
Schattig! Ga je ze nog verven oid? Of blijven ze zo (ook leuk).quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Liefde zei je?
[ link | afbeelding ]
Cutequote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Liefde zei je?
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |