Dit is geen rafflesia arnoldii.quote:Op maandag 20 november 2023 14:00 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schiet al aardig op met mijn rode bloem
Dit worden de bloemen, nu nog wat knoppen maken. Die zijn wat kleiner en wat minder werk
Het wordt geen roos, maar een andere bloem
Dat kloptquote:Op maandag 20 november 2023 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is geen rafflesia arnoldii.
Wat leukquote:Op donderdag 23 november 2023 17:53 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Alle onderdelen zijn af! Nu nog in elkaar zetten
SPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door essnhills op 24-11-2023 16:16:46 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Is dit een zelfportret?quote:Op donderdag 23 november 2023 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het best wel lastig maar ik heb toch een kleine creatie kunnen fabriceren
quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:00 schreef essnhills het volgende:
Rode bloem is klaar [ afbeelding ]WowSPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, ik weet zelf niet eens wat het is,quote:
Rode bloem is klaar [ afbeelding ]WowSPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
't Is net die ene Muppetquote:Op donderdag 23 november 2023 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het best wel lastig maar ik heb toch een kleine creatie kunnen fabriceren
Gonzo??quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gonzo??
Ja nu je het zegt, zit er wel wat van in ja
Rode bloem is klaar [ afbeelding ]PrachtigSPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Laten we feestdagen in het algemeen doenquote:Op zaterdag 2 december 2023 10:26 schreef Irri-tante het volgende:
In November was dit niet actief hè. December wel? Wat wordt het thema?
Feestdagen? Kerst?
Zodat je ook een menora mag maken?quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laten we feestdagen in het algemeen doen![]()
Ik heb in November echt 0,0 tijd gehad om iets te knutselen
Preciesquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zodat je ook een menora mag maken?
Bij mij even niet, zit midden in een verhuizing. Heb wel veel zin om in het nieuwe huis hiermee aan de slag te gaan! We hebben al gepland dat er ergens een grote tafel komt voor hobby's en crea.quote:
Hey Viv,quote:Op zondag 17 december 2023 07:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Bij mij even niet, zit midden in een verhuizing. Heb wel veel zin om in het nieuwe huis hiermee aan de slag te gaan! We hebben al gepland dat er ergens een grote tafel komt voor hobby's en crea.
Ik had me wel opgegeven als shopper voor de FHF Kerstpakkettenactie.quote:Op zondag 17 december 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Viv,
Dan heb je inderdaad wat anders aan je hoofd dan knutselen.
Ja precies!quote:Wel fijn dat je een eigen knutselhoekje gaat krijgen, dan kan je de boel ook laten staan.
Nadeel van knutselen is dat je het steeds op moet ruimen als je het in de kamer aan de eettafel doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |