SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door laziness op 21-02-2024 20:02:39 ]Ik heb je lief mijn hele leven
Bak je dat gewoon in een normale oven in de keuken, of zo'n speciale oven?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:51 schreef laziness het volgende:
[..]
Ze stonden hier te drogen.
Als de klei droog is worden ze gebakken, daarna beschilderen met glazuur en dan nog een keer bakken in de oven.
Speciale oven die naar 1000 graden of meer kan. En die heb ik niet zelf maar ik ga elke week naar keramiekles en daar in het atelier staat zo’n oven.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bak je dat gewoon in een normale oven in de keuken, of zo'n speciale oven?
Oh wat leuk! Ik heb heel vaak keramiek geschilderd maar nog nooit zelf gemaakt. Nu ik dit zo zie lijkt me dat heel tof om te doenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Speciale oven die naar 1000 graden of meer kan. En die heb ik niet zelf maar ik ga elke week naar keramiekles en daar in het atelier staat zo’n oven.
Het is echt zo leuk. Elke week een paar uur met de handen bezig zijn na een werkweek is heel fijn. En ondanks dat mijn resultaten verre van perfect zijn (maar dat is de charme dat je ziet dat het handwerk isquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Ik heb heel vaak keramiek geschilderd maar nog nooit zelf gemaakt. Nu ik dit zo zie lijkt me dat heel tof om te doenEens kijken of hier ook keramieklessen in de buurt zijn.
Misschien dan juist wel een goede optie om even iets normaals en rustgevends om handen te hebben?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien deze maand weer iets doen
![]()
![]()
![]()
Ga komende week wel verhuizen, dus moet ik nog kijken of ik een gaatje kan vinden....
Ja, ik ben ook aan de slag gegaan. Ook met ander niet binnen het thema vallend werk,quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien dan juist wel een goede optie om even iets normaals en rustgevends om handen te hebben?
quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook aan de slag gegaan. Ook met ander niet binnen het thema vallend werk,
Maar dit heb ik gemaakt qua lente pasen thema
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |