Die kan hij ook 22 november mee nemen uit het stemlokaalquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten we een rood potlood sturen?
Oh jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neehee, omdat ik het toch niet zie.
Lol. Eén potlood in een envelop.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Thema Rood dus voor Novemberquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel de kleur rood voor.
Bloed, Sinterklaas en herfst zit er allemaal in.
Of we gaan voor horror. Of moord.
Dood aan Sinterklaas.
Ik schiet te ver door.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Och, als dit hieronder als kunst telt, waarom niet?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Eén potlood in een envelop.
https://www.theguardian.c(...)dian-art-basel-miamiquote:Sometimes a banana is just a banana. And sometimes, like the one duct-taped to a wall that sold for $120,000 this week, it’s an expensive piece of art.
Nieuwe thema is rood. Samenvatting is inderdaad nog niet gemaakt.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Wordt er niets meer gedaan voor volgende maand>
Zie geen samenvattting van Oktober en geen nieuw theam?
Normaal geeft @kwiwi dat door, maar ze had mijn bericht wel geliked maar hoorde maar niets.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nieuwe thema is rood. Samenvatting is inderdaad nog niet gemaakt.
@kwiwi hangt als het goed is momenteel ergens op grote hoogte in de luchtquote:Op donderdag 2 november 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Normaal geeft @:Kwiwi dat door, maar ze had mijn bericht wel geliked maar hoorde maar niets.
Ik zal morgen als ik op mijn laptop zit wel een samenvatting maken en het in de OP zetten.
Of Kwiwi moet het nog doen vandaag of morgen
O met deze storm, dacht dat er niet gevlogen werd nu?quote:Op donderdag 2 november 2023 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:kwiwi hangt als het goed is momenteel ergens op grote hoogte in de lucht
Hier in Nederland niet nee, maar ze woont niet in Nederlandquote:Op donderdag 2 november 2023 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O met deze storm, dacht dat er niet gevlogen werd nu?
O, waar woont ze dan?quote:Op donderdag 2 november 2023 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier in Nederland niet nee, maar ze woont niet in Nederland
Zwitserlandquote:
O mooi land met bergen en sneeuwquote:
En met veel rood in de vlagquote:Op donderdag 2 november 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mooi land met bergen en sneeuw
quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Herfst!
Gemaakt met Derwent inktense potloden
quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij ben ik klaar met Halloween " opdracht"
Foto is volgens mij een beetje brak
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:12 schreef Irri-tante het volgende:
Ik heb wat leuks voor Halloween gemaakt.
Herfst volgt nog. Ook daar heb ik wat een leuke dingen voor gemaakt.
(Even wat kleiner gemaakt en instellingen veranderen)
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:23 schreef Irri-tante het volgende:
En nog een Halloween- kaars
En voor de herfst een leuke dennenappelkaars én onderzetter gemaakt
(met Jesmonite). Ook zelf kleur toegevoegd aan de onderzetter. Het materiaal is namelijk zelf wit
quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:14 schreef Viv het volgende:
De maand is voorbij gevlogen zonder dat ik echt heb geknutseld.![]()
Hier wat er het dichtste in de buurt kwam:
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb deze keer met gekleurd karton iets gemaakt. Allemaal laagjes op elkaar en met foamtape aan elkaar geplaktSPOILER: procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel grappig om te zien hoe de kleuren zo veranderen als je er weer een andere kleur aan toevoegt
[ Bericht 19% gewijzigd door IJsdraakje op 03-11-2023 11:42:20 ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Even eentje gemaakt met plaatjes @:dotteke
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]O thnx, was nog bezig scheelt alweer een hoop werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler de makkelijke copypaste.
K
De spoiler functie werkt niet even kijken wat daar nu weer mis mee isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Oh, gewoon de code die in de spoiler staat kopiëren, da's namelijk de exacte code van m'n quote-post.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O thnx, was nog bezig scheelt alweer een hoop werk
K
De spoiler functie werkt niet even kijken wat daar nu weer mis mee is
Ik plaats al jaren en jaren dingen onder een spoiler maar nu lukt het niet net een proefje in mijn post hier gedaan deed hij het welquote:Op vrijdag 3 november 2023 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, gewoon de code die in de spoiler staat kopiëren, da's namelijk de exacte code van m'n quote-post.
Niet ergens een [ of ] dubbel/gemist?quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik plaats al jaren en jaren dingen onder een spoiler maar nu lukt het niet net een proefje in mijn post hier gedaan deed hij het wel
Ik heb die andere ook altijd in de spoiler gezet maar deze wil gewoon niet
Nope heb de spoiler eruit gehaald en opnieuw in de balk boven het schrijfvenster op spoiler gekliktquote:Op vrijdag 3 november 2023 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet ergens een [ of ] dubbel/gemist?
quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Even eentje gemaakt met plaatjes @:dotteke
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Die van mij staat er niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler de makkelijke copypaste.
En die van @dividi ook niet
@Dotteke @IJsdraakje"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh, gimme a secquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van mij staat er niet bij
En die van @:dividi ook niet
@:Dotteke @:IJsdraakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |