Jup.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke november is blijkbaar fucking metal.
Uhuh.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.![]()
En op zich kan ik daar wel wat mee, maar ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen daar direct inspiratie bij heeft.
Is ook zo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar het thema hoeft ook niet per se november gebonden te zijn toch? Niets mis met iets willekeurigs wat genoeg ruimte bied.
Of gewoon een vrije maand. Ieder wat wils.
Klopt! Het zou bijvoorbeeld een kleur kunnen zijn, of een begrip zoals "contrast", of emoties, of...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar het thema hoeft ook niet per se november gebonden te zijn toch? Niets mis met iets willekeurigs wat genoeg ruimte bied.
Ik vind dit wel een goed idee. Ik ben wel benieuwd naar die moordlustige knutselsquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel de kleur rood voor.
Bloed, Sinterklaas en herfst zit er allemaal in.
Of we gaan voor horror. Of moord.
Dood aan Sinterklaas.
Ik schiet te ver door.
SPOILER: procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel grappig om te zien hoe de kleuren zo veranderen als je er weer een andere kleur aan toevoegt
[ Bericht 2% gewijzigd door essnhills op 31-10-2023 21:17:25 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En ik kan gewoon doen whatever ik wil want ik heb een goed excuus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed idee. Ik ben wel benieuwd naar die moordlustige knutsels
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb deze meer met gekleurd karton iets gemaakt. Allemaal laagjes op elkaar en met foamtape aan elkaar geplakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Leuk.SPOILER: procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel grappig om te zien hoe de kleuren zo veranderen als je er weer een andere kleur aan toevoegt
🐙
...je gaat knutselen tijdens het luisteren naar "Rood"?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ik kan gewoon doen whatever ik wil want ik heb een goed excuus.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb deze meer met gekleurd karton iets gemaakt. Allemaal laagjes op elkaar en met foamtape aan elkaar geplakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat leuk!SPOILER: procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel grappig om te zien hoe de kleuren zo veranderen als je er weer een andere kleur aan toevoegt
Of tijdens een moord. We zullen het niet weten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...je gaat knutselen tijdens het luisteren naar "Rood"?
Neehee, omdat ik het toch niet zie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...je gaat knutselen tijdens het luisteren naar "Rood"?
Ik denk anders de politie welquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Creatieve moorden plegen![]()
Willen jullie daar foto's van?
je mag het ook bordurenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Creatieve moorden plegen![]()
Willen jullie daar foto's van?
Moeten we een rood potlood sturen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neehee, omdat ik het toch niet zie.
Die kan hij ook 22 november mee nemen uit het stemlokaalquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeten we een rood potlood sturen?
Oh jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neehee, omdat ik het toch niet zie.
Lol. Eén potlood in een envelop.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Thema Rood dus voor Novemberquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel de kleur rood voor.
Bloed, Sinterklaas en herfst zit er allemaal in.
Of we gaan voor horror. Of moord.
Dood aan Sinterklaas.
Ik schiet te ver door.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Och, als dit hieronder als kunst telt, waarom niet?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Eén potlood in een envelop.
https://www.theguardian.c(...)dian-art-basel-miamiquote:Sometimes a banana is just a banana. And sometimes, like the one duct-taped to a wall that sold for $120,000 this week, it’s an expensive piece of art.
Nieuwe thema is rood. Samenvatting is inderdaad nog niet gemaakt.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Wordt er niets meer gedaan voor volgende maand>
Zie geen samenvattting van Oktober en geen nieuw theam?
Normaal geeft @kwiwi dat door, maar ze had mijn bericht wel geliked maar hoorde maar niets.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nieuwe thema is rood. Samenvatting is inderdaad nog niet gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |