O dacht al ben ik gek, ik zie hem wel staanquote:
Het was een beetje geharre war, ik had eerst alle berichten geqoute en was toen bezig de foto's er in te zetten en toen kwam Draak met een post dus heb ik die gepakt en verder niet gekeken sorryquote:
Geeft nietquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was een beetje geharre war, ik had eerst alle berichten geqoute en was toen bezig de foto's er in te zetten en toen kwam Draak met een post dus heb ik die gepakt en verder niet gekeken sorry
Op het eind komt het allemaal weer goedquote:
Lol, daar is iets misgegaan met de copypastequote:
3x is scheepsrecht?quote:
Ik ben officieel gewoon aan het werk.quote:
Het loopt helaas ook niet meer zo als in het begin. Nog niets voorbij zien komen deze maandquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:57 schreef kwiwi het volgende:
Bedankt voor de samenvatting, heb echt heel slecht internet hier
Ik heb net rood garen binnen, dus ik kan beginnen aan mijn eerste rode bloemquote:Op donderdag 16 november 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het loopt helaas ook niet meer zo als in het begin. Nog niets voorbij zien komen deze maand
quote:Op donderdag 16 november 2023 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net rood garen binnen, dus ik kan beginnen aan mijn eerste rode bloem
Ik ben nog steeds op vakantiequote:Op donderdag 16 november 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het loopt helaas ook niet meer zo als in het begin. Nog niets voorbij zien komen deze maand
Lekker toch, waar ben je eigenlijk naar toe?quote:
Cuba. Dus hier geen winkeltjes om benodigdheden te halenquote:Op donderdag 16 november 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, waar ben je eigenlijk naar toe?
Feliquote:Op donderdag 16 november 2023 17:14 schreef Viv het volgende:
Niet meer aan gedacht.![]()
Maar ondertussen wel een huis gekocht (niet rood).
O dat is dan wel jammer, maar ik neem aan dat j e wel andere dingen te doen hebt in je vakantie dan te knutselenquote:Op donderdag 16 november 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Cuba. Dus hier geen winkeltjes om benodigdheden te halen
OOk geen rode dakpannenquote:Op donderdag 16 november 2023 17:14 schreef Viv het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 november 2023 17:14 schreef Viv het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |