Bij mij even niet, zit midden in een verhuizing. Heb wel veel zin om in het nieuwe huis hiermee aan de slag te gaan! We hebben al gepland dat er ergens een grote tafel komt voor hobby's en crea.quote:
Hey Viv,quote:Op zondag 17 december 2023 07:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Bij mij even niet, zit midden in een verhuizing. Heb wel veel zin om in het nieuwe huis hiermee aan de slag te gaan! We hebben al gepland dat er ergens een grote tafel komt voor hobby's en crea.
Ik had me wel opgegeven als shopper voor de FHF Kerstpakkettenactie.quote:Op zondag 17 december 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Viv,
Dan heb je inderdaad wat anders aan je hoofd dan knutselen.
Ja precies!quote:Wel fijn dat je een eigen knutselhoekje gaat krijgen, dan kan je de boel ook laten staan.
Nadeel van knutselen is dat je het steeds op moet ruimen als je het in de kamer aan de eettafel doet
quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:00 schreef essnhills het volgende:
Rode bloem is klaar [ afbeelding ]Wauw!SPOILER: het procesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sws proberen iets te doen met de thema's die hier voorbij komen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:51 schreef PinoColada het volgende:
Rustig topic! Ik ben dit jaar ingestapt in de januari-challenge van 64millionartists, te volgen op instagram. Elke dag creativiteit. Ik weet niet of ik het elke dag doe/volhou, maar het geeft me wel houvast om aan iets creatiefs te beginnen.
Jullie nog plannen of doelen voor dit jaar qua creativiteit?
Volgens mij nog niet. Misschien iets als "winter"?quote:
Mijn beoogde hobbyruimte is vooralsnog de plek waar alle nog niet uitgepakte verhuisdozen zich hebben verzameld.quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet. Misschien iets als "winter"?
Niet dat ik er erg aan toe kom trouwens.
Volgens mij ligt het een beetje stil hier, hoe fanatiek het begon zo snel is het weer voorbijquote:
Januari is er een beetje bij ingeschoten qua thema vrees ik.quote:
Volgens mij is het helemaal afgelopen, geen enkelijke reactie hier meer.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Januari is er een beetje bij ingeschoten qua thema vrees ik.![]()
Misschien alvast eentje kiezen voor februari? De liefde of zo.
Ik had met de drukte rond de feestdagen en daarna even een inkakker. En ben nu weer bezig met bloemen haken voor de bruiloft.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal afgelopen, geen enkelijke reactie hier meer.
Zo jammer het begon zo leuk
Ja is ook zo. Maar wel jammer dat iets zo leuk start en zo snel ook weer afgelopen is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had met de drukte rond de feestdagen en daarna even een inkakker. En ben nu weer bezig met bloemen haken voor de bruiloft.
Maar die moeten maar net in het thema passen
Ja is ook jammerquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar wel jammer dat iets zo leuk start en zo snel ook weer afgelopen is.
Maar zo gaat het vaak
Bruiloft past prima in het thema "de liefde".quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had met de drukte rond de feestdagen en daarna even een inkakker. En ben nu weer bezig met bloemen haken voor de bruiloft.
Maar die moeten maar net in het thema passen
niet meteen zo fatalistisch hoor, gewoon een nieuw thema kiezen en kijken of mensen er tijd/zin voor hebben. De boog kan niet altijd gespannen staan he. (en rond de feestdagen is 't niet gek dat mensen die van knutselen/handwerken houden dan bezig zijn met bijv. cadeautjes.)quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal afgelopen, geen enkelijke reactie hier meer.
Zo jammer het begon zo leuk
Ja dat is waarquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Bruiloft past prima in het thema "de liefde".
Wat mooi!!quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
Aangezien bloemen voor een bruiloft bij de liefde passen en het vandaag Valentijnsdag is:
Ik heb magnolia gehaakt
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
Aangezien bloemen voor een bruiloft bij de liefde passen en het vandaag Valentijnsdag is:
Ik heb magnolia gehaakt
[ afbeelding ]
Wow mooiquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
Ik heb magnolia gehaakt
[ afbeelding ]
Wow!!quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
Ik heb magnolia gehaakt
[ afbeelding ]
Liefde zei je?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Januari is er een beetje bij ingeschoten qua thema vrees ik.![]()
Misschien alvast eentje kiezen voor februari? De liefde of zo.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Liefde zei je?
Helaas het grote hart aan de zijkant van één huisje niet op de foto gezet.
[ link | afbeelding ]
Schattig! Ga je ze nog verven oid? Of blijven ze zo (ook leuk).quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Liefde zei je?
[ link | afbeelding ]
Cutequote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Liefde zei je?
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |