quote:Het nieuwe seizoen van De slimste mens staat voor de deur. Vanaf maandag 31 juli gaan de deelnemers uitmaken wie er dit seizoen de trofee van Martin Rombouts mag overnemen.
Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
Mooie score vandaag!quote:Op woensdag 6 september 2023 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Tom heeft ongelofelijk gemazzeld dat ie bij de finaleweek kwam na die onverwachte exit eerder in het seizoen, maar hij maakt wel optimaal gebruik van die tweede kans. Ik schat 'm ook wel hoger in dan Nandi en Jurgen eigenlijk.
Waar?quote:Op donderdag 7 september 2023 09:46 schreef NailQueen het volgende:
Die haat reacties op Renee worden steeds erger. Zelfs bij de winst van George van Houts was het niet zo extreem![]()
Social media. Vooral op feesboek. Want daar zitten de meeste Gerda'squote:Op donderdag 7 september 2023 09:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar?
Ik vind haar juist een hele leuke kandidaat
Ja, ze eigenlijk best oke en doet het goed. Ik vond dat ze zichzelf helemaal vanaf 110 liet zakken onder de 85 seconden van haar tegenstandster iets minder sterk, maar doorgaans speelt ze het finalespel heel goed inderdaad!quote:Op donderdag 7 september 2023 10:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind haar ook tof. En een goede speler. Ze heeft een brede algemene kennis en strategisch snapt ze het spel ook. En dat vreemd er bij zitten, ach lekker belangrijk.
Eigenlijk is het bij alles onder de 65 slim en daarboven juist dom. De kans dat je 3 goeie antwoorden kan geven is een stuk groter dan 4 of 5, dus dat geldt ook voor je tegenstander. Als de tegenstander onder de 5 seconden staat en jijzelf boven de 40 zou ik ook niet zakken.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ze eigenlijk best oke en doet het goed. Ik vond dat ze zichzelf helemaal vanaf 110 liet zakken onder de 85 seconden van haar tegenstandster iets minder sterk, maar doorgaans speelt ze het finalespel heel goed inderdaad!
Ok Gerdaquote:Op donderdag 7 september 2023 13:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag renee er ajb uit? Zit er nu lamg genoeg!
Ja er zijn sinds de Nürnberg processen ook wel andere rechtszaken geweest.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:51 schreef Farenji het volgende:
He stelletje boomers van de slimste mens, er zijn sinds fucking PACMAN ook nog wel andere games gemaakt he.
Vond m best prima, was een goed niveau en ben toch wel blij dat Nandi er door is. Die mag morgen ook wel winnen, vind haar leuker dan de mannen eigenlijk.quote:
Als je bekend bent met het spel is het een logische tactiek en is het eerder stom om niet te doen als je er niet uit wiltquote:Op donderdag 7 september 2023 20:32 schreef Document1 het volgende:
Het is een vieze tactiek maar blijkbaar speltechnisch toegestaan. 30 seconden net doen of je nadenkt haalt er daarentegen wel de charme vanaf en zegt genoeg over je als persoon. Sportief is anders.
En hier blijf ik bij.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:00 schreef NailQueen het volgende:
* Schrijft Jörgen met potlood op voor de winst.
Tom arrogant? Dan nog eerder Jorgen met zijn geknik na elk goed antwoord a la 'ja, dat zei ik toch?'quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:31 schreef Firuze60 het volgende:
De gunfactor om te winnen zijn sowieso Nandi en Jorgen, arrogante Tom liever niet. Ben erg slecht in voorspellen trouwens.
Alsof het minzame knikje na een goed antwoord van Tom je nooit opgevallen is.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tom arrogant? Dan nog eerder Jorgen met zijn geknik na elk goed antwoord a la 'ja, dat zei ik toch?'
nee, niet echt.maargoed, ik vind iedereen die zichzelf kleedt ergens tussen Liberace en Splinter Chabot al snel een beetje arrogant overkomen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Alsof het minzame knikje na een goed antwoord van Tom je nooit opgevallen is.
ik krijg dan weer kriebels van Nandi, en niet de leuke kriebels.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:31 schreef Firuze60 het volgende:
De gunfactor om te winnen zijn sowieso Nandi en Jorgen, arrogante Tom liever niet. Ben erg slecht in voorspellen trouwens.
Haha, ja, die steeds verbaasde blik van haar zit ergens ook in mijn kriebelirritatiezone.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:44 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik krijg dan weer kriebels van Nandi, en niet de leuke kriebels.
Maargoed smaken verschillen
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:39 schreef doeka het volgende:
Here we go! Als die glimmende Jürgen maar niet wint, ik krijg de kriebels van die man.
Onzin! Jürgen of Tom 4ev@h!quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:40 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Op Tom of Nandi!
En dan ook nog die musicalsquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:44 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik krijg dan weer kriebels van Nandi, en niet de leuke kriebels.
Maargoed smaken verschillen
Tjezus zegquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:07 schreef NoCigar het volgende:
Ongevraagd licht grensoverschrijdend lichamelijk contact van Nandi.
Geen vieze tactiek, maar juist slim! Oja, hoe heet dit spel ook alweer?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:32 schreef Document1 het volgende:
Het is een vieze tactiek maar blijkbaar speltechnisch toegestaan. 30 seconden net doen of je nadenkt haalt er daarentegen wel de charme vanaf en zegt genoeg over je als persoon. Sportief is anders.
Arrogante Tom?!quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:31 schreef Firuze60 het volgende:
En Nandi de gunfactor?quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Arrogante Tom?!Hebben wij naar hetzelfde programma gekeken??
En in de finale vrijwel alleen maar muziek- en filmvragen. Aan Jörgen. De directeur van de Kleine Comedie. Hoe sturend wil je het hebben? (hij bakte er alleen geen bal van). Zenuwen vermoed ik.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Leek wel of Nandi bewust de moeilijkere galerij en collectief geheugen kreeg
Oeps, nee, maar beken al eerder een slechte voorspeller te zijn. Het domme zakken in de eindfase van Jorgen viel mij tegen. Nou gefeliciteerd dan maar.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Arrogante Tom?!Hebben wij naar hetzelfde programma gekeken??
Erg typisch jaquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:13 schreef Szura het volgende:
Na al die jaren nog altijd achterlijke mensen die hun secondes laten zakken als de ander nog moet
Ja, ik dacht dat Jürgen nog probeerde de laatste term voor Bonaire te raden, wat heel logisch zou zijn geweest, maar uiteindelijk was het toch gewoon secondes laten zakken. Heel dom op uitgerekend dat cruciale moment.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:13 schreef Szura het volgende:
Na al die jaren nog altijd achterlijke mensen die hun secondes laten zakken als de ander nog moet
Ik denk niet dat het uit had gemaakt, Tom wist het woord gemeente en daarmee had ie de volgende vraag maar 2 goede antwoorden. Naar 2 zakken had dus ook geen zin.quote:Op zaterdag 9 september 2023 08:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat Jürgen nog probeerde de laatste term voor Bonaire te raden, wat heel logisch zou zijn geweest, maar uiteindelijk was het toch gewoon secondes laten zakken. Heel dom op uitgerekend dat cruciale moment.
Ik vind het wel mooi dat het spelen op deze manier gisteren werd afgestrafdquote:Op zaterdag 9 september 2023 08:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat Jürgen nog probeerde de laatste term voor Bonaire te raden, wat heel logisch zou zijn geweest, maar uiteindelijk was het toch gewoon secondes laten zakken. Heel dom op uitgerekend dat cruciale moment.
Het is wel verbeterd hoor (met dank aan de pioniersrol van WIDM, waarbij ik geloof ik ook nog wel eens geklaagd heb bij nu.nl ofzo). Nu is de kop op nu.nl: 'Winnaar De Slimste mens 2023 bekend' oid. Steeds weer een klein beetje voldoening omdat ze hebben geluisterd.quote:Op zaterdag 9 september 2023 07:42 schreef TLC het volgende:
Net als WIDM is het haast onmogelijk om dit programma te missen om dit later spoilervrij terug te bekijken omdat zowat ieder medium meteen zegt wie de winnaar is geworden![]()
![]()
![]()
Zelfs op het Radio 1 Journaal zeggen ze meteen wie de winnaar is
Ik heb dit ook pas later terug gezien, op NPO start, maar daarvoor heb ik wel even alle nieuwssites moeten ontwijken
De nos iig nog niet.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:41 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het is wel verbeterd hoor (met dank aan de pioniersrol van WIDM, waarbij ik geloof ik ook nog wel eens geklaagd heb bij nu.nl ofzo). Nu is de kop op nu.nl: 'Winnaar De Slimste mens 2023 bekend' oid. Steeds weer een klein beetje voldoening omdat ze hebben geluisterd.
Sanne Wallis de Vries ook.quote:Op zaterdag 9 september 2023 08:19 schreef NailQueen het volgende:
Bram Krikke doet mee aan de all stars editie
Klagen dus. Het werkt! Vooral als je dat steevast doet. Gewoon een mail sturen naar de redactie met de vraag of ze daar rekening mee willen houden, en dat nu.nl het ook kan en doet. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn (ik kan zo boos worden richting nieuwsmedia als ze dit flikkenquote:
bronquote:Maar wat blijkt nu? Ze willen helemaal niet weg bij De Slimste Mens, zegt Maarten. “Ja, ik zag dat ook op Twitter. Dat hoe-heet-ie, Van der Zandt, overstapt naar de KRO-NCRV. Ik zou zeggen: bij deze speculatie moet ik constateren dat wij allebei nog leven en dat wij voorlopig niet van plan zijn om op te houden met leven”, reageert hij in zijn podcast.
‘Heel erg onbeleefd’
Maarten vindt dat hij nog lang door kan. “Als deze waarnemers een beetje serieus nadenken, dan zien ze toch wel in dat mijn functie bij De Slimste Mens feitelijk nog dertig jaar vervuld kan worden door mijzelf. Ik zit gewoon in een stoel en een keer per kwartier zeg ik drie zinnen, dus dat is te doen, desnoods met een zuurstofflesje achter de stoel.”
Hij vervolgt: “Philip is gezond, die is niet zo dik als ik, die wandelt veel en is nog in topconditie. Dus dankjewel voor de suggestie van: ‘Kunnen die oude lullen nou niet eens een keer opsodemieteren?’, en: ‘Kunnen we niet eens lekker speculeren over wie dat zouden kunnen doen?’, maar ik vind het eerlijk gezegd nogal onbeleefd.”
Hupse blondine
Het is een beetje respectloos om zo openlijk over hun opvolging te speculeren, vindt Maarten. “Voor veel mensen zijn wij eigenlijk al dood. Een soort van The Walking Dead die een programma presenteren.”
Klopt het wel dat Maarten ook stopt als Philip ermee ophoudt? “Ja, dat is wel het idee, dat ik dan ook stop, ja. Het programma zal dan, over tien jaar ofzo, gepresenteerd gaat worden door een of andere hupse blondine met zo’n vlecht.”
Eh, Herman, toch? “O ja, sorry, ik was even Herman vergeten. Dat is geen hupse blondine.”
bronquote:Philip vertrekt
Philip stopt eind volgend jaar en gaat dus nog drie seizoenen maken. Zijn laatste aflevering op tv is in januari 2025. “Kijk, Maarten roept voortdurend: ‘We gaan door tot we honderd zijn’. Dat is natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar niet erg realistisch”, zegt hij in gesprek met het AD. “Volgend jaar word ik tachtig.”
Drie afleveringen op één dag maken wordt gewoon zwaar, geeft Philip toe. Hij heeft zijn vertrek afgelopen lente aangekondigd. “Klopt, nog voor de zomerserie. Het is prettig om mensen ruim de tijd te geven om een opvolger te zoeken.”
Hysterische Maarten
Philip heeft Herman zélf getipt, vertelt hij. “Ik heb hem door de jaren heen gevolgd, ken hem van het NOS Journaal en van Met het Mes op Tafel. Dat doet hij hartstikke goed. Een leuke man. Hij is geknipt voor De Slimste Mens.”
Maar als Philip in de lente al wist dat hij gaat stoppen en hij zélf zijn opvolger heeft getipt, waarom deed Maarten eind juli dan zo grenzeloos hysterisch toen Herman als eventuele presentator van De Slimste Mens in beeld kwam? “Dankjewel voor de suggestie, maar ik vind het eerlijk gezegd nogal onbeleefd”, brieste hij.
‘Is hij ingelicht?’
Heeft Philip Maarten wel ingelicht? Ja, bezweert hij. Wat was zijn reactie? “Prima eigenlijk. Hij heeft het voor kennisgeving aangenomen. Hij respecteert mijn beslissing. Tachtig jaar en de 25ste editie, daar kon die wel inkomen.”
Maar Philip en Maarten hebben toch altijd gezegd dat ze óf samen doorgaan óf samen stoppen? Stopt Maarten dan ook? “Nee, dat heeft hij niet gezegd en dat hoeft ook niet. Maarten wil door tot aan zijn honderdste.”
‘Vooral doen’
Het begint er steeds meer op te lijken dat Maarten meer verknocht is aan de aandacht en de tv-roem dan hij wil toegeven. “Als hij zin heeft om door te gaan, wie ben ik dan om te zeggen: dat mag niet”, aldus Philip. “Hij is daar volkomen vrij in. En als hij zin heeft om door te gaan en hij krijgt die mogelijkheid, dan moet hij dat vooral doen.”
Philip laat weten dat hij ondanks zijn vertrek bij De Slimste Mens nog wel openstaat voor andere tv-klussen.
Klinkt eindelijk eens als een transitie zonder veel geouwehoer en ophefquote:Op maandag 11 september 2023 06:49 schreef Mylene het volgende:
Herman van der Zandt presenteert vanaf 2025 De slimste mens
Herman van der Zandt gaat vanaf 2025 De slimste mens presenteren. Daarmee neemt hij het stokje over van Philip Freriks, die er na het winterseizoen van 2024 mee stopt.
Freriks zal daarmee nog drie seizoenen bij De slimste mens te zien zijn, meldt omroep KRO-NCRV. Zijn laatste uitzending wordt de finale van het seizoen 2024/2025. Freriks presenteert het programma sinds 2012 en wordt volgende zomer tachtig.
"Vanzelfsprekend zijn wij Philip enorm dankbaar voor zijn fantastische bijdrage aan De slimste mens", zegt mediadirecteur Sandra Hilster van KRO-NCRV. "Hij heeft er samen met Maarten van Rossem voor gezorgd dat de kennisquiz is uitgegroeid tot een van de populairste programma's van Nederland.
Hilster heeft er alle vertrouwen in dat de omroep in Van der Zandt "een waardige opvolger" heeft gevonden. Van der Zandt maakte in de zomer bekend dat hij na ruim twintig jaar overstapt van de NOS naar KRO-NCRV.
Of Van Rossem straks ook stopt als eenmansjury, is nog niet bekend. De historicus, die in oktober ook tachtig wordt, zal tijdens de drie seizoenen die Freriks nog presenteert zijn rol blijven vervullen.
In De slimste mens beantwoorden bekende Nederlanders in een aantal rondes vragen over uiteenlopende onderwerpen. Het programma ontpopte zich de afgelopen jaren tot een van de best bekeken programma's op de Nederlandse televisie.
bron
Helemaal mee eens en een erg spannende finale op deze manier.quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat het spelen op deze manier gisteren werd afgestrafd
Erg jammer dat die popiejopie Herman van der Zandt het straks gaat overnemen. Heb een enorme hekel aan die gast die denkt leuk te zijn en alle aandacht altijd naar zichzelf toe trekt. Kun je goed zien in ´Met het mes op tafel´. Ik ga Philip missen met zijn zalvende stem. Altijd een genot om hem te horen.quote:Op maandag 11 september 2023 06:49 schreef Mylene het volgende:
Herman van der Zandt presenteert vanaf 2025 De slimste mens
Herman van der Zandt gaat vanaf 2025 De slimste mens presenteren. Daarmee neemt hij het stokje over van Philip Freriks, die er na het winterseizoen van 2024 mee stopt.
Freriks zal daarmee nog drie seizoenen bij De slimste mens te zien zijn, meldt omroep KRO-NCRV. Zijn laatste uitzending wordt de finale van het seizoen 2024/2025. Freriks presenteert het programma sinds 2012 en wordt volgende zomer tachtig.
"Vanzelfsprekend zijn wij Philip enorm dankbaar voor zijn fantastische bijdrage aan De slimste mens", zegt mediadirecteur Sandra Hilster van KRO-NCRV. "Hij heeft er samen met Maarten van Rossem voor gezorgd dat de kennisquiz is uitgegroeid tot een van de populairste programma's van Nederland.
Hilster heeft er alle vertrouwen in dat de omroep in Van der Zandt "een waardige opvolger" heeft gevonden. Van der Zandt maakte in de zomer bekend dat hij na ruim twintig jaar overstapt van de NOS naar KRO-NCRV.
Of Van Rossem straks ook stopt als eenmansjury, is nog niet bekend. De historicus, die in oktober ook tachtig wordt, zal tijdens de drie seizoenen die Freriks nog presenteert zijn rol blijven vervullen.
In De slimste mens beantwoorden bekende Nederlanders in een aantal rondes vragen over uiteenlopende onderwerpen. Het programma ontpopte zich de afgelopen jaren tot een van de best bekeken programma's op de Nederlandse televisie.
bron
Gelukkig Herman van der Zandt. De nieuwe hoer van Hilversum.quote:Op maandag 11 september 2023 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Het wordt wel tijd voor nieuw bloed ja, maar ook bij de programmaleiding. Hoop dat Herman er een heel andere invulling aan mag geven en niet elke dag hetzelfde hoeft te zeggen. Kees Kwakman maakte er een grapje over, maar een heel seizoen lang iedere dag exact hetzelfde riedeltje over die app bijvoorbeeld, dat kan toch anders. En dat zo geforceerd zoeken naar een trucje bij een kandidaat en het hihaho piesplaspoep gehalte begint ook wel te storen.
/edit en wat hieronder staat. Het voorspelbare gemopper van Maarten is ook wat belegen aan het worden.
Liever Philip Göbels en die cartoonist hun semi-adremme onelinersquote:Op maandag 11 september 2023 11:42 schreef Farenji het volgende:
Een meerkoppige jury zoals in Belgie is wel leuk, geeft meer dynamiek. En wat jongere mensen. Ik ben dat voorspelbare oudemannengemopper van Maarten ook wel zat inmiddels.
Zogenaamde jury die niet jureert, hij zit daar voor het plaatje.quote:Op maandag 11 september 2023 11:42 schreef Farenji het volgende:
Een meerkoppige jury zoals in Belgie is wel leuk, geeft meer dynamiek. En wat jongere mensen. Ik ben dat voorspelbare oudemannengemopper van Maarten ook wel zat inmiddels.
Geen belgen natuurlijk. We hebben genoeg leuke Nederlanders. Dat het gescript is boeit niks, alsof Van Rossem zo spontaan is. Dat is ook allemaal voorbereid (of voorspelbaar). Maar Van der Zande icm Van Rossem, dat wordt natuurlijk niks.quote:Op maandag 11 september 2023 11:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liever Philip Göbels en die cartoonist hun semi-adremme oneliners
Waarom ik niet ?quote:Op maandag 11 september 2023 12:08 schreef Farenji het volgende:
[..]
Geen belgen natuurlijk. We hebben genoeg leuke Nederlanders. Dat het gescript is boeit niks, alsof Van Rossem zo spontaan is. Dat is ook allemaal voorbereid (of voorspelbaar). Maar Van der Zande icm Van Rossem, dat wordt natuurlijk niks.
Het schijnt dat Maarten in werkelijkheid ellenlange monologen houdt, maar dat het meeste daarvan eruit wordt geknipt. Daardoor lijkt het ook altijd alsof Philip Maartens oneliners op een lompe en abrupte manier afkapt, maar dat is montage.quote:Op maandag 11 september 2023 12:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zogenaamde jury die niet jureert, hij zit daar voor het plaatje.
Soms een opmerking, en de kijkersvragen die hij vast vooraf even raadpleegt op Wiki.
Dan loop je zeker elke week te zagen over de Ramones en Tony van Heemschut en drie keer per aflevering loop je weg om ff te pissen.quote:Op maandag 11 september 2023 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ik niet ?
Eat the shit out of them.
Klopt.quote:Op maandag 11 september 2023 12:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Het schijnt dat Maarten in werkelijkheid ellenlange monologen houdt, maar dat meeste daarvan eruit wordt gekn
Dat wordt na een paar uitzendingen al een soort cartoonfiguur, als hij die rol aan moet nemen. Niet doen.quote:Op maandag 11 september 2023 09:00 schreef Slobeend het volgende:
Dit was vrij voorspelbaar. Goede keuze!![]()
Ik vind Marcel van Roosmalen wel een goede opvolger voor Maarten.
Dan zou hij zich misschien moeten afvragen, wat doe ik hier nog?quote:Op maandag 11 september 2023 12:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Het schijnt dat Maarten in werkelijkheid ellenlange monologen houdt, maar dat het meeste daarvan eruit wordt geknipt. Daardoor lijkt het ook altijd alsof Philip Maartens oneliners op een lompe en abrupte manier afkapt, maar dat is montage.
Ik vind het geeneens spontaan lijken, alles is voor bedacht. En ben dus gelukkig niet de enige die zich stoort aan de term jury, dat slaat echt nergens op.quote:Op maandag 11 september 2023 12:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zogenaamde jury die niet jureert, hij zit daar voor het plaatje.
Soms een opmerking, en de kijkersvragen die hij vast vooraf even raadpleegt op Wiki.
De humor bij Belgen is wel leuk, maar niet zo spontaan als het lijkt.
quote:Op maandag 11 september 2023 10:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi, eindelijk een goede presentator met humor hopelijk
Ben ik de enige die hem juist heel grappig vindt? Ik weet niet waarom, niet alleen in zijn opmerkingen af en toe maar ook zijn maniertjes. De manier hoe hij telkens na een monoloog van Maarten iets zegt als ''Bedankt voor deze ontboezeming Maarten''. Idk het is niet eens grappig denk ik maar ik geniet er vanquote:Op maandag 11 september 2023 10:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi, eindelijk een goede presentator met humor hopelijk
En Maarten.quote:Op maandag 11 september 2023 08:12 schreef TLC het volgende:
Het lijkt me trouwens dan wel aardig om Philip eens als kandidaat te hebben
Mooi man dat gemopper, ik kijk mede vanwege hem.quote:Op maandag 11 september 2023 20:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
En Maarten.
Die als jurylid wel mag stoppen van mij. Ik vind Van Rossem geweldig als deskundige in andere programma's of in Hier Zijn De Van Rossems, maar in DSM vind ik 'm maar vervelend. Hij geeft af en toe interessante achtergrondinfo, maar meestal is het "Haha, iets wat vrijwel iedereen leuk vindt, vindt Maarten heel stom! Wat is het ook een ouwe knorrepot, hè"
Hij was wel erg slecht zegquote:Op zaterdag 9 september 2023 08:19 schreef NailQueen het volgende:
Bram Krikke doet mee aan de all stars editie
Ik vrees dat Maarten bij lange na niet snel genoeg zal zijn met zijn antwoorden.quote:Op maandag 11 september 2023 20:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
En Maarten.
Die als jurylid wel mag stoppen van mij. Ik vind Van Rossem geweldig als deskundige in andere programma's of in Hier Zijn De Van Rossems, maar in DSM vind ik 'm maar vervelend. Hij geeft af en toe interessante achtergrondinfo, maar meestal is het "Haha, iets wat vrijwel iedereen leuk vindt, vindt Maarten heel stom! Wat is het ook een ouwe knorrepot, hè"
Ook dat, maar hij weet ook gewoon niet zo enorm veel. Van bepaalde onderwerpen weet hij een hoop, maar ook van heel veel niets.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Maarten bij lange na niet snel genoeg zal zijn met zijn antwoorden.![]()
![]()
Heb je de hele lijst?quote:Op maandag 18 december 2023 20:36 schreef Magister_Artium het volgende:
Drie gasten die me niets zeggen. Ik kijk wel uit naar Mike Boddé en mevrouw Stemband.
Denk dat het hierover gingquote:Op maandag 18 december 2023 20:37 schreef Martinello het volgende:
Ik las net ergens dat Paul een complete black-out had dus het zal wel niet veel worden met hem.
Het valt me nog mee, ik had verwacht dat hij richting de nul seconden zou gaan.quote:
Ik kijk liever naar haar dan naar Paul.quote:Op maandag 18 december 2023 21:09 schreef DrMarten het volgende:
Ik hoop niet dat die Barbara het lang volhoudt. Wat een gruwelijk irritant mens.
Dit zijn er juist 3 die ik ken.quote:Op maandag 18 december 2023 21:02 schreef TLC het volgende:
Leuk dat ze eens een Slimste Mens doen met onbekende Nederlanders
Als je haar kent heb je een slechte filmsmaakquote:Op maandag 18 december 2023 21:12 schreef TLC het volgende:
Ik heb nu de achternaam van Barbara gehoord en nog steeds geen flauw idee wie ze is![]()
Volgend seizoen moeten ze denk ik overstappen op de deelnemers aan We zijn er bijna en Ik vertrek.quote:Op maandag 18 december 2023 21:02 schreef TLC het volgende:
Leuk dat ze eens een Slimste Mens doen met onbekende Nederlanders
Wie waren dat dan? Ik kende alleen directeurtje eigenlijk.quote:Op maandag 18 december 2023 21:14 schreef Tourniquet het volgende:
Barbara en Paul waren allebei niet veel soeps.
"Een huis vol-deelnemer"quote:Op maandag 18 december 2023 21:13 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
https://kro-ncrv.nl/progr(...)mste-mens-seizoen-23
Hij leek wel een hersenbloeding te hebben gehad. Christus niet normaal wat een niveau. Die Barbara wist ook nauwelijks iets.quote:Op maandag 18 december 2023 20:37 schreef Martinello het volgende:
Ik las net ergens dat Paul een complete black-out had dus het zal wel niet veel worden met hem.
Er zijn een hoop kandidaten geweest die niet eens in de buurt van de 200 seconden zijn gekomen.quote:Op maandag 18 december 2023 21:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij leek wel een hersenbloeding te hebben gehad. Christus niet normaal wat een niveau. Die Barbara wist ook nauwelijks iets.
Ja klopt. Dat mag alleen Pete Philly met zijn legendarische anekdotes.quote:Op maandag 18 december 2023 21:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn een hoop kandidaten geweest die niet eens in de buurt van de 200 seconden zijn gekomen.
Ik kende Marco (directeurtje?) en Paul allebei niet, Barbara alleen van de Soof films.quote:Op maandag 18 december 2023 21:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wie waren dat dan? Ik kende alleen directeurtje eigenlijk.
Barbara heeft een aantal jaar geleden een tijdje in GTST gespeeld. En zie ik haar best regelmatig in Nederlandse films. Ze is wel een goede actrice overigens. Ze speelt vaak hele aparte rollen.quote:Op maandag 18 december 2023 21:59 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Ik kende Marco (directeurtje?) en Paul allebei niet, Barbara alleen van de Soof films.
Paul is / was aardig zenuwachtig gaf hij al aan. Had moeite met wat namen maar wist de wel wie ze waren vaak, benieuwd of het ijs nu gebroken is voor hem.quote:Op maandag 18 december 2023 23:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Barbara heeft een aantal jaar geleden een tijdje in GTST gespeeld. En zie ik haar best regelmatig in Nederlandse films. Ze is wel een goede actrice overigens. Ze speelt vaak hele aparte rollen.
Paul ken ik niet. Hij was ook wel echt heel erg slecht. Wat een mazzel had hij met die laatste vraag. Barbara was ook matig, maar eigenlijk wel wat beter dan Paul. Gek dat Paul totaal niet wist wie Rob de Nijs is.
Ook grappig dat ze alle drie niet wisten hoe het stukje in je hals heet, dat uitsteekt
joh mevrouw Stemband komt weer eens boven water!quote:Op maandag 18 december 2023 21:13 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
https://kro-ncrv.nl/progr(...)mste-mens-seizoen-23
In zo;n liefdes B&B in Spaanse van tv , dusquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:30 schreef Vincent_student het volgende:
Allemachtig. Waar hebben ze die opa Paul opgegraven?
In zo'n rijtje wil je toch ook helemaal niet terecht komen?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:26 schreef tong80 het volgende:
Waarom komen er nooit types zoals ik ? 500.000 Nederlanders kennen me. En Frénk van der Linken wil me
bv in Kunststof op radio1. 4 seconden een bijrol in GTST en je bent een BNer. Vriend van me Rein van Willigen is de Disney expert van Nederland, journalist etc. Talloze boeken geschreven etc. Komt ie 2 minuten in Hart van Nederland, wordt er op het internetsuffertje van Bommel berichten van 'Straks word je nog beroemd, of nu niet verwaand worden.' De triestheid van de Lieke van Lexmonds, Irene van der Laar en Britt Deckers. Trouwens, Frits Hupfernagel, Robert Molendijken enzo zijn even erg.
Oh nee ik dacht Paul als kandidaatquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zei het wel, maar niet bekend en vergeten dus ...
Als je ondanks de enorme hoeveelheid BN'ers toch nog door de voorraad heen bent, dan is dat eigenlijk een signaal dat je programma te lang draait.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:47 schreef Berkery het volgende:
Het is veelzeggend dat alle deelnemers een eigen 'WIe is'-pagina hebben op de site van de Slimste Mens. Ik heb net de lijst doorgenomen, ik ken er 5 of 6.
Ik dacht dat het niet erger kon dan Z-listers, die partner van Liesbeth was een behoorlijk saaie gast.quote:Op maandag 18 december 2023 21:14 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Volgend seizoen moeten ze denk ik overstappen op de deelnemers aan We zijn er bijna en Ik vertrek.
Op dinsdag 19 december 2023 20:37 schreef vrijgevochten het volgende:quote:Op woensdag 20 december 2023 10:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet erger kon dan Z-listers, die partner van Liesbeth was een behoorlijk saaie gast.
quote:Op woensdag 20 december 2023 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op dinsdag 19 december 2023 20:37 schreef vrijgevochten het volgende:
Tong zoals je weet ben je mijn maat maar ik ga ook graag de diepte in om te kijken wat de oorzaak kan zijn van bepaald reactief gedrag, je lijkt nogal vaak te moeten benadrukken dat platvloers gedrag uit den boze is en dat genialiteit de maatstaf hoort te zijn.
Om tot mijn punt te komen twee vragen met een kritische noot
Heb jij last van gevoelens van minderwaardigheid?
Van welke ouder heb je een bepaalde druk moeten ervaren waarbij presteren erg belangrijk was?
tong80: Eerder hoogheidswaanzin. Die terecht is. 😉 Verder leg je terecht de vinger op de gevoelige plaats. Er is faalangst gecrëerd door overbeschermde opvoeding. Ik mag het van sommigen niet zeggen hier maar ben hoogbegaafd, nam niet genoeg met een negen. Kwam op de mavo terecht en daarna nog een paar jaar Havo. Hoorde 40 jaar later van de destijds leraar wiskunde dat de leraar Nederlands me een uniek talent vond. Eens in de 20 jaar in z'n klas ofzo. Nu denk ik gelijk weer waarom niet ééns in de 40 jaar.
Met voetballen ook. Heel verhaal.....Groot talent. Frénk van der Linden de journalist vroeg hetzelfde. Die wilde me in kunststof op Radio1. Ik durfde niet. Maar geef wel af op anderen. Ik gruwel daarom van de talentloze BNers die wel zelfverzekerd zijn. Kan ook niet tegen gezag. Zo'n GGMM met z'n half vijf. Ha ha ha. Sorry GGMM. 😘 Ik ben bescheiden geboren en ben gefrustreerd dat ik m'n kansen niet heb gegrepen. Maar zoals nu erken ik ook m'n zwakheden en pijnpunten. Ik sta in een boek dat dit jaar is uitgegeven over "markante" Bommelaars. Zal het proberen te posten zonder dat half Nederland zonder stroom komt te zitten. Ben nu onverantwoord moe. Take care en tot merrege.
tong80
'Ik gruwel daarom van de talentloze BNers die wel zelfverzekerd zijn.' Nodig mij een keer uit, of jou. 500.000 users kennen ons.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik gruwel daarom van de talentloze BNers die wel zelfverzekerd zijn.
Gaat het ok?quote:Op woensdag 20 december 2023 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik gruwel daarom van de talentloze BNers die wel zelfverzekerd zijn.' Nodig mij een keer uit, of jou. 500.000 users kennen ons.
De makers van Nederlandse tv zijn nogal lui, die 'gebruiken' liever 'bekende' Nederlanders, omdat dat mogelijk iets meer kijkers trekt, en omdat die vaak bekend zijn met hoe tv gemaakt wordt, en daar is dan waarschijnlijk makkelijker mee te werken.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:26 schreef tong80 het volgende:
Waarom komen er nooit types zoals ik ? 500.000 Nederlanders kennen me. En Frénk van der Linken wil me
bv in Kunststof op radio1. 4 seconden een bijrol in GTST en je bent een BNer. Vriend van me Rein van Willigen is de Disney expert van Nederland, journalist etc. Talloze boeken geschreven etc. Komt ie 2 minuten in Hart van Nederland, wordt er op het internetsuffertje van Bommel berichten van 'Straks word je nog beroemd, of nu niet verwaand worden.' De triestheid van de Lieke van Lexmonds, Irene van der Laar en Britt Deckers. Trouwens, Frits Hupfernagel, Robert Molendijken enzo zijn even erg.
Daarom ben ik afgehaakt bij ER en de Mol. Verder ben ik een echte ouderwetse tv-kijker, maar zeggen veel van de zgn BNers me niks. Ene Diederick Jeker kwam hier te wonen. 50 meter naast m'n flatje. Dat was me wat zeg. Ik kende heel die vent niet. Sprak hem later aan in de Albert Heijn. Een doodsaaie verlegen honderd in één worst.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De makers van Nederlandse tv zijn nogal lui, die 'gebruiken' liever 'bekende' Nederlanders, omdat dat mogelijk iets meer kijkers trekt, en omdat die vaak bekend zijn met hoe tv gemaakt wordt, en daar is dan waarschijnlijk makkelijker mee te werken.
Wie Is De Mol, Expeditie Robinson, Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge, Special Forces, Traitors/De Verraders. Allemaal programmas die in Nederland met bekende Nederlanders zijn en in het buitenland met onbekende mensen. Bij een programma als WIDM heb ik echt het idee dat de Belgische makers meer hun best doen, en dat de Nederlandse makers een beetje vast zitten en vertrouwen op de deelnemers (kan er ook mee te maken hebben dat het al jaren hetzelfde team is volgens mij). Wat helelmaal interessant is zijn programmas die wel eens met bekende Nederlanders zijn gedaan en met onbekende. Hunted/Hunted VIPS en KvK bijv (en Special Forces volgens mij ook, maar dat kan ik niet kijken). Dan vind ik de versies met onbekende Nederlanders vaak leuker eigenlijk.
Eigenlijk zou een een journalist er eens in moeten duiken: Waarom zijn er zo veel programmas in Nederland met bekende Nederlanders, terwijl dezelfde programmas in het buitenland goed scoren met onbekende deelnemers.
Ach, in de VaraGids hebben ze al zo'n 30 jaar elke week een andere (semi-)bn'er in de Buis & Haard- rubriek. Dat zijn bijna 50 edities per jaar. Weinig herhaling iig, zo op het oog.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je ondanks de enorme hoeveelheid BN'ers toch nog door de voorraad heen bent, dan is dat eigenlijk een signaal dat je programma te lang draait.
Eens. En ook de reden dat ik Expeditie Robinson niet meer kijk.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De makers van Nederlandse tv zijn nogal lui, die 'gebruiken' liever 'bekende' Nederlanders, omdat dat mogelijk iets meer kijkers trekt, en omdat die vaak bekend zijn met hoe tv gemaakt wordt, en daar is dan waarschijnlijk makkelijker mee te werken.
Wie Is De Mol, Expeditie Robinson, Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge, Special Forces, Traitors/De Verraders. Allemaal programmas die in Nederland met bekende Nederlanders zijn en in het buitenland met onbekende mensen. Bij een programma als WIDM heb ik echt het idee dat de Belgische makers meer hun best doen, en dat de Nederlandse makers een beetje vast zitten en vertrouwen op de deelnemers (kan er ook mee te maken hebben dat het al jaren hetzelfde team is volgens mij). Wat helelmaal interessant is zijn programmas die wel eens met bekende Nederlanders zijn gedaan en met onbekende. Hunted/Hunted VIPS en KvK bijv (en Special Forces volgens mij ook, maar dat kan ik niet kijken). Dan vind ik de versies met onbekende Nederlanders vaak leuker eigenlijk.
Eigenlijk zou een een journalist er eens in moeten duiken: Waarom zijn er zo veel programmas in Nederland met bekende Nederlanders, terwijl dezelfde programmas in het buitenland goed scoren met onbekende deelnemers.
En mogen, zoals directeurtje gisteren al bevestigdequote:Op woensdag 20 december 2023 12:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
O.k., ze moeten wel mee willen doen.
En dat best veel BN’ers niet mee willen of durven doenquote:Op woensdag 20 december 2023 09:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je ondanks de enorme hoeveelheid BN'ers toch nog door de voorraad heen bent, dan is dat eigenlijk een signaal dat je programma te lang draait.
Rare uitzending. In het begin dacht ik dat Iven best een goede speler zou zijn, uiteindelijk bleek hij echt waanzinnig slecht. Vooral die finale was echt niet te doen. Over een notaris wisten ze allebei helemaal niets(?). Bluetooth zegt hij direct PAS. Echt waanzin. Snap dat een finale spannend is, maar dit is toch overdreven?quote:Op donderdag 21 december 2023 07:52 schreef Marcoss het volgende:
Het niveau dit seizoen is nog niet heel denderend hè?
Directeurtje doet het prima, maar ook weer niet zo goed dat hij altijd 3x heel makkelijk wint..
Er zijn veel slechte finale spelers geweest, en ook een hoop spelers die tactisch waanzinnige blunders maakte. Maar dit was vast 1 van de aller slechtste finales ja. Echt belachelijk.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Deze finale was wellicht een van de slechtste ooit
Ja, in het begin dacht ik echt dat we eindelijk een uitzending hadden met 3 sterke en aan elkaar gewaagde kandidaten. Helaas bleef alleen Directeurtje weer overeind, en faalden de andere twee hopeloos.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:35 schreef Verida het volgende:
In het begin van de uitzending leek het inderdaad of Iven wel het een en ander wist. Daarna werd het bedroevend, en maar blijven lachen om zijn eigen grapjes.
Ja, is een lieve vrouw.quote:Op donderdag 21 december 2023 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Team IreneZo oprecht blij voor d'r dat ze in ieder geval deze aflevering door is
Ze leek me gisteren ook de minst intelligente van de drie. Maar ja directeurtje en onze paleontologe met het mooie roze haar bakten er ook weinig van.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:36 schreef tong80 het volgende:
Een nieuw seizoen van De Slimste Mens is in volle gang. Voor de gelegenheid heeft KRO-NCRV een blik BN’ers opengetrokken om te strijden voor de winst van het programma. Maar wie zijn al deze mensen? JFK licht ze uit. Met deze keer: Irene van de Laar.
Irene van de Laar is presentatrice, actrice en model. De fervente kijker van Expeditie Robinson zal haar ongetwijfeld herkennen. Ze deed dit jaar mee aan het RTL-survivalprogramma, maar moest als zesde het veld ruimen. Met andere woorden: ze werd vijftiende in het eindklassement.
Wie is Irene van de Laar?
Van de Laar zag op 4 december 1968 het levenslicht in het Noord-Brabantse Valkenswaard. Ze groeide daarna op in het dorp Heeswijk-Dinther, tussen Den Bosch en Eindhoven. Nadat ze als model werd ontdekt tijdens een modellenwedstrijd die werd georganiseerd door Linda de Mol, brak ze door.
Op haar achttiende, nadat ze haar middenbare school heeft afgerond, besluit ze naar de Japanse hoofdstad Tokio te verhuizen om daar als model aan de slag te gaan. Ze werkte ook in steden als New York, Londen, Madrid, Milaan en Parijs. In die laatste stad woonde ze vier jaar.
Ze schopte het in 1994 tot Miss Universe Nederland. Van de Laar was destijds 26 jaar oud. Daarop mocht ze de landseer vertegenwoordigen bij de wereldwijde Miss Universe Verkiezing in datzelfde jaar. De wedstrijd werd gehouden in Manilla, de hoofdstad van de Filipijnen.
Wat doet ze nog meer?
Eenmaal terug in Nederland, besluit Irene van de Laar zich te storten op een nieuwe carrière: presentatrice. Ze maakt onder meer het programma De Nachtrijder op SBS6, waarvan ze uiteindelijk meer dan honderd afleveringen presenteerde.
Op dit moment werkt Van de Laar als dagvoorzitter, presentator, columnist en schrijfster. Haar recentste acteerklus is – volgens het onvolprezen IMDb – een rol in Soof uit 2013. In 2023 deed ze naast Expeditie Robinson ook nog mee aan De Verraders.
Wat ze niet noemen, is dat ze bijna zwakbegaafd is. Als op 4 na allerlaatste van alle BNers ooit in de Nationale IQ test. Ze scoorde 84. Alleen Tatjana, Kelly, Bonny StClaire en een aap scoorden lager.
Ze won omdat ze toevallig die vraag over Gooise vrouwen kreeg.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze leek me gisteren ook de minst intelligente van de drie. Maar ja directeurtje en onze paleontologe met het mooie roze haar bakten er ook weinig van.
Ja idd, kwam een hoop geluk bij. Maar de andere twee hadden ook maar een hele matige score onder de 300.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
1
[..]
Ze won ondat ze toevallig die vraag over Gooise vrouwen kreeg.
Heel slecht, vind ik echt parate kennis die je in zo'n functie moet weten.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:04 schreef Rianne84 het volgende:
Een politica die landen niet weet te plaatsen
Vooral die top eronder, dacht steeds tegen een blote buik aan te kijken. Maar manoman, wat was ze slecht. Allemaal weer trouwens. Irene krijgt van mij toch wel een gunfactor. Lief mens.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:28 schreef NoCigar het volgende:
Normaal gesproken valt me dat nooit zo op maar dit pak van Ineke vind ik wel tamelijk lelijk.
Maar wel op tv durven. Was ik maar zo zelfverzekerd en onbescheiden schaamteloos.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:05 schreef Rianne84 het volgende:
Ik snap wel dat Irene steeds zo blij is. Zij dacht dat ze hard zou falen, maar de rest is schrikbarend slecht.
M'n post gelezen ?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:52 schreef NoCigar het volgende:
Ik herinner me nog steeds dat Irene van der Laar 84 scoorde op De nationale IQ-test, dus ik snap wel dat ze erg blij is met elk goed antwoord.
Off day ? Misschien is ie gewoon onwetend en/of dom.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:53 schreef Marcoss het volgende:
Directeurtje had wel een totale offday zeg.. en dan toch nog doorgaan
quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:35 schreef Cupfighter het volgende:
Dat tijdrekken vind ik zo irritant hoop dat hij er morgen uit vliegt
Wat is dat voor domme opmerking.quote:Op maandag 25 december 2023 21:07 schreef derLudolf het volgende:
Amerika roepen levert altijd punten op
Ze zijn geen van allen briljant, de Noordzee voor Iran aanzien, rivier bij New York : de Theems misschien?quote:
+1quote:Op woensdag 27 december 2023 21:13 schreef Cupfighter het volgende:
Jammer, ik mag die gast echt niet
Als je van dom houdt.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
+1
En die Julia is erg aantrekkelijk, vind ik
Vind ik ook. Leuk haar, leuk hoofd, met een zeldzaam mooie neus.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
+1
Wel een beetje een 40+ kapsel vond ik.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
+1
Klopt dat was gisteren ook met Femke Bol, dat wisten ze ook alle 3 nietquote:Op donderdag 28 december 2023 21:34 schreef Sodemieters het volgende:
Hoe kun je Eric van der Burg nou niet kennen? Dan heb je het afgelopen jaar dus nooit een krant gelezen, nooit het Journaal gekeken. De spreidingswet, Ter Apel, val van het kabinet, het gedoe binnen de VVD, Van der Burg die eerst ziek en toen 'spoorloos' was... allemaal niks van meegekregen?
En dat niet bij één kandidaat, maar alle drie. Bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |