Uhm ja... komt goed.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Linkje? Klik gewoon op zijn username links en je hebt het lijssie
Als je op de naam van de user klikt die de post maakt zie je al zijn recente postsquote:
#changedquote:Leuk dat BNW nu het aas is.
Heyy hey hoe gaat het ermee?quote:
graagquote:Op donderdag 7 september 2023 11:26 schreef SuperHartje het volgende:
Wanneer gaat de de zwarte Piet discussie hier weer verder?
Ik heb genoeg van die kut roetpieten of whatever.
Kan ie dit jaar weer gewoon op zwart.
Nice! Ben nog met mijn lijstje bezig voor mijn schoentje.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
graag
* Frutsel handvol pepernootjes richting @:superhartje gooit
Geen idee, Fylax weet ik ook nietquote:Op donderdag 7 september 2023 12:39 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nice! Ben nog met mijn lijstje bezig voor mijn schoentje.
Leeft Yoki trouwens nog? Nieuwe deur voor Sinterklaas.
Heej, je bent nog steeds mod, leukquote:Op donderdag 7 september 2023 11:18 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heyy hey hoe gaat het ermee?
Leuke zomer gehad? Al getrouwd?
Lekker shoppen. Geniet ervan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej, je bent nog steeds mod, leuk.
Ik kan me nog herinneren hoe je voor het eerst deze slowchat binnenkwam.
Mijn zomer was lekker rustig en nu het zo’n beetje tot z’n einde loopt ben ik mijn slag aan het slaan in de sale voor zomerjurkjes.
Zover ik weet heb ik geen echtgenoot in mijn leven. Jij wel inmiddels?
Nice. Mooi model!quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:54 schreef moemoe het volgende:
https://www.peek-cloppenb(...)lleriem-roze-1741544
Deze bijvoorbeeld voor onder de 30 euro gescoord, de kleur is mooier in het echt.
Dat jurkje isquote:Op zaterdag 9 september 2023 00:54 schreef moemoe het volgende:
https://www.peek-cloppenb(...)lleriem-roze-1741544
Deze bijvoorbeeld voor onder de 30 euro gescoord, de kleur is mooier in het echt.
In de NWS SC haten we zwarten, piet of nietquote:Op donderdag 7 september 2023 11:26 schreef SuperHartje het volgende:
Wanneer gaat de de zwarte Piet discussie hier weer verder?
Ik heb genoeg van die kut roetpieten of whatever.
Kan ie dit jaar weer gewoon op zwart.
Liever of niet'quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In de NWS SC haten we zwarten, piet of niet
Als je daar toch al mee bezig bent, of je dan ook DRU wilt openen. Volgens mij is daar wel animo voor, een specifieke FA wie ik niet bij naam wil noemen zou daar een geweldige moderator kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:17 schreef Frutsel het volgende:
Maar goed... het is hoog tijd dat we WO2 forum gaan openen... veel interessante shit![]()
@sp3c wat is DRU?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:43 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Als je daar toch al mee bezig bent, of je dan ook DRU wilt openen. Volgens mij is daar wel animo voor, een specifieke FA wie ik niet bij naam wil noemen zou daar een geweldige moderator kunnen zijn.
Ik weet het, ik ben soms een genie.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
@:Sp3c wat is DRU?
-Drukwerk?
-Druiperd?
-Druiloor
-Deutsch Russische Union?
Niks mis met Drukwerk.quote:
sp3c jaartje later:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niks mis met Drukwerk.
Maar laat Sp3c het maar beslissen.
Over een jaar.
Ik was op vakantiequote:Op zaterdag 16 september 2023 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook al een tijdje niet meer rond zien lopen. RIP @:ltvdk
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Weet je dat hij zich eruit heeft laten schrijven omdat zijn eigen vrouw de personage Tuco niet uit kon staan? Geen grap dit keerquote:
*gaat ff in hoekje zitten schamen*quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:44 schreef sp3c het volgende:
dat gifje wat je net post is uit de good, the bad and the ugly
spk is Tuco Ramirez
cultuurbarbaar
Kijk je nog vaak of valt dat mee?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:47 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Bassie, uit Bassie en Adriaan.
Valt wel mee, Bassie en Adriaan is niet echt te bingewatchen, zit totaal geen lopende draad in het hele verhaal.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:50 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Kijk je nog vaak of valt dat mee?
Dat is jammer. Hoop dat je een andere kindershow wel leuk gaat vinden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Valt wel mee, Bassie en Adriaan is niet echt te bingewatchen, zit totaal geen lopende draad in het hele verhaal.
Peppie en Kokkie is wel oke, maar dat moet je niet te laat op de avond kijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dat is jammer. Hoop dat je een andere kindershow wel leuk gaat vinden.
Het dekt jouw vochtige met talkpoeder bedekte billen nieteens.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:48 schreef BansheeBoy het volgende: [..] Ja, liever gebruik ik het ook niet. Maar het dekt enigszins de lading me dunkt.
˛
Jammer, er waren wat teckels gepost maar dat ga je nu allemaal missen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en we waren al 60 posts in een nieuw topic.
Jullie weten dat ik niet ga teruglezen natuurlijk
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:48 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Jammer, er waren wat teckels gepost maar dat ga je nu allemaal missen.
Uiteraard. Wie moeten we anders de schuld geven? Onszelf? Nee toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:
En ik haal 2 topics door elkaar.
Is Sp3c zijn schuld natuurlijk
aahahhhaahhahquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:26 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Uiteraard. Wie moeten we anders de schuld geven? Onszelf? Nee toch?
Milagro nog steeds druk op X.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongons, waar zijn deze users gebleven??
@:Milagro, @:X-Ray en @:SCH˛
Dank je wel!quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Milagro nog steeds druk op X.
SCH is tegenwoordig kinderboekenrecensent. Hij heeft eerder voor de publieke omroep gewerkt.
X-Ray is o.a. huisjesbaas in Den Haag en omstreken.
zie pm
SCH werkt nog steeds voor de publieke omroepquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:37 schreef Mylene het volgende:
SCH is tegenwoordig kinderboekenrecensent. Hij heeft eerder voor de publieke omroep gewerkt.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:29 schreef Frutsel het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?
@:Straatcommando.
@:Momo
Ik heb dit tot 20 minuten gezien, maar ik heb zelden twee mensen gezien die zo langs elkaar heen praten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:29 schreef Frutsel het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?
@:Straatcommando.
@:Momo
Jaquote:Op donderdag 7 september 2023 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee, Fylax weet ik ook niet
Die is hot hequote:Op donderdag 16 november 2023 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan altijd, maar of we er hier wat mee doen... ?
Ja misschien @:straatcommando.
Ik zal jou eens even van achteren laten nemen.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die wil jij zeker wel even mee naar achter nemen
Mwah denk dat @Starhopper daar meer van isquote:Op donderdag 16 november 2023 19:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zal jou eens even van achteren laten nemen.
Starhopper is lievvvvvvquote:Op donderdag 16 november 2023 19:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mwah denk dat @:starhopper daar meer van is
Waarom heet hij anders :
Star Hopper
quote:
Elstakquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:54 schreef Frutsel het volgende:
Hoppaa.... Happy Hardcore Friday in de baas zijn tijd![]()
![]()
Mijn arrikel is uitquote:Op maandag 20 november 2023 14:36 schreef SuperHartje het volgende:
Jongens ik heb een stuk geschreven in de ParaVisie van december over onze Zwarte Held.
ParaVisie December-uitgave
'Makkers Staak Uw Wild Geraas'
Onder mijn naam:
Shalini Vina Jagernath (met foto)
Op bladzijde 56
Hierbij wil ik vaststellen dat ik een Pro Pieterbaas ben.
En ik ben benieuwd naar julle mening over mijn artikel.
In dit topic noemen we dat gewoon sp3cquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:30 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Neen!
Ik ga vandaag bacon eten
volgend jaar pas?quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Over een maand post @:Frutsel wel weer een kattenplaatje.
@JustMe ben jij het?quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:48 schreef nixxx het volgende:
Ik heb op mobiel nu echt vaak dat mijn posts niet doorkomen.. klik ik op versturen, dan zie ik even een flits van een andere pagina en dan herlaadt het topic. Is it just me?
quote:
Ik wilde heel hard roepen: Ja maar Helene Fischer....quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:20 schreef sp3c het volgende:
voor een duitse vrouw is ze nog best mooi
Neequote:
Cookies en geschiedenis ed wissen hielp bij mij maar ik heb microsoft edge.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:08 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plek is voor dit, maar ik probeer het gewoon.
Normaal gebruik ik Google Chrome als ik op internet bezig ga, maar sinds gisteren krijg ik het volgende te zien als ik op Fok! wil inloggen.
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.
Ik gebruik nu Firefox om te Fokken, maar heeft iemand enig idee waarom ik met Chrome niet meer kan inloggen?
jij ook manquote:
Tip om cookies te verwijderen - van Torentje - geldt ook voor Chrome.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:08 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plek is voor dit, maar ik probeer het gewoon.
Normaal gebruik ik Google Chrome als ik op internet bezig ga, maar sinds gisteren krijg ik het volgende te zien als ik op Fok! wil inloggen.
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.
Ik gebruik nu Firefox om te Fokken, maar heeft iemand enig idee waarom ik met Chrome niet meer kan inloggen?
Niemand houdt van jou blijkbaar. Mooi klote. Misschien kan @Frutsel er nog een kattenfilmpje over posten over een paar wekenquote:Op zondag 31 december 2023 23:52 schreef nixxx het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal, lieve NWS crew en users!![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand op fok blijkbaarquote:Op zaterdag 6 januari 2024 05:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niemand houdt van jou blijkbaar. Mooi klote. Misschien kan @:Frutsel er nog een kattenfilmpje over posten over een paar weken![]()
![]()
Dat laatste is niet waar en dat weet je zelf ook welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Niemand op fok blijkbaargelukkig heb ik ook nog iets van een leven buiten fok.
Ik dacht dat dat feedback wasquote:Op zaterdag 6 januari 2024 05:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niemand houdt van jou blijkbaar. Mooi klote. Misschien kan @:Frutsel er nog een kattenfilmpje over posten over een paar weken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 05:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 05:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Ik las kuttenfilmpje en zat in afwachting tot ik het opnieuw las....quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Niemand op fok blijkbaargelukkig heb ik ook nog iets van een leven buiten fok.
Illegaal vuurwerk, of sp3c die een scheet liet?quote:Op maandag 29 januari 2024 22:23 schreef Vis1980 het volgende:
Brand in Rotterdam, stank is enorm. Iets ontploft in een garage, dikke kans dat men een bom daar aan het maken was, al kun je andere dingen ook niet uitsluiten, maar de klap was enorm iig.
Zal wel terecht zijnquote:Op maandag 29 januari 2024 22:23 schreef Vis1980 het volgende:
Brand in Rotterdam, stank is enorm. Iets ontploft in een garage, dikke kans dat men een bom daar aan het maken was, al kun je andere dingen ook niet uitsluiten, maar de klap was enorm iig.
Straatcommando en Aberkuiliequote:Op donderdag 22 februari 2024 14:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik schat zo in dat @:Aberkullie gaat huilen om elke andere kip.
En daarna is het haar nog niet duidelijk dat ze nooit geneukt wordt door iemand als straatcommando.
Punt.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:23 schreef Aberkullie het volgende:
Volgens mij ben vooral jij degene die wilde dat staartcommando en ik gingen daten. Geen idee waarom je nu zo raar doet.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind dit wel een bijzonder stukje proza om terug te lezen onder het genot van goedkope automaten koffie
Alleen om te vragen waarom je zulke extreme mongolenposts maakt, maak je niet zo druk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij dm't iedereen. Zelfs mij.
Daar ging het egt niet over!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Alleen om te vragen waarom je zulke extreme mongolenposts maakt, maak je niet zo druk.
Dat is waarom hij hier aangenomen isquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:43 schreef xpompompomx het volgende:
@:Frutsel is wel erg goed in kattenGif's trouwens.
Punt!.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is dan nog altijd Straatveger.
Waarom liggen haar vrienden in godesnaam op de eettafel dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Al mijn Teckel haar vrienden liggen op de eettafel. Jeroen weet dat ze niet op de eettafel mag.
Nu speelt ze de zieligheidskaart met haar puppy-ogen
[ link | afbeelding ]
Ik gooi tegenwoordig met links.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom liggen haar vrienden in godesnaam op de eettafel dan?
Alles is de schuld van links inderdaad.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik gooi tegenwoordig met links.
Gaat het hier om die vork en de lepel?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom liggen haar vrienden in godesnaam op de eettafel dan?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alles is de schuld van links inderdaad.
Dat zijn de beste vrienden van Klodder, die doet immers niks liever dan eten. Ik vermoed dat de beste vrienden van Tekkol die pluizige beestjes zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gaat het hier om die vork en de lepel?
Je bent Gia vergeten en haar grote tuin met een inwonend kind van 30.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:37 schreef Frutsel het volgende:
Welke FOKker komt eruit Helmond???
[ afbeelding ]
#doxing
#viesdik
#links
#jeroentje
En dan niet eens de juiste tag weten te gebruiken.quote:
Ze moet er zelf ook maar wat voor doenquote:Op woensdag 24 april 2024 16:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dan niet eens de juiste tag weten te gebruiken.
Pix van je poezen?quote:Op donderdag 25 april 2024 13:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gisteren nog voor de poezen gekocht. 25% korting bij Ranzijn.
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 17:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze moet er zelf ook maar wat voor doen
Morgen doe ik niet mee hoor. @Aberkullie neemt het van me over.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:42 schreef Frutsel het volgende:
En tis niet eens vrijdag
@:Mascara-klodder
Tot over 3 weken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:42 schreef Cuendillar het volgende:
Is er ook nog een slowchat topic?
We hebben FB toch al?
Verkeerde slowchatquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:03 schreef phpmystyle het volgende:
opgebaarde in NWS / Plasterk in beeld als beoogd minister-president
Dit kan toch niet jongens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
misogyny wat mij betreft dit.quote:
Het instorten moet wel conform de richtlijnen gebeurenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beachclub Mallorca had geen vergunning voor ingestort dakterras
Nooit geweten dat je voor een ingestort dakterras een vergunning nodig had.
En welk van de 523 teckels is Jeroen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Even spammen! Jeroen samen met 523 andere Teckels op een foto![]()
En sp3c natuurlijk
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Bijna het hele eiland dakloos' na orkaan Beryl
https://www.bbc.com/news/articles/c724x1rjlpnoandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dit is de SlowChatquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:21 schreef Tekaschi het volgende:
NWS / Steekincident kinderen Engeland #4 - Cival War
Kan iemand cival aanpassen naar civil aub.
Verdomme, ja houd het niet meer bij.quote:
Je bent niet de eerste en zal ook niet de laatste zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:44 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Verdomme, ja houd het niet meer bij.
Dank u.
De SC is serieuzer dan FB hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:02 schreef HeatWave het volgende:
Moet FB over de SC eigenlijk in FB of de SC zelf omdat de SC niet serieus genoeg is voor FB?
Owquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De SC is serieuzer dan FB hoor
Het is een SlowChatquote:
Alleen maar liefde en katten gifjes en foto's van mijn Teckel hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Mag je hier wel op de man/vrouw spelen?.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alleen maar liefde en katten gifjes en foto's van mijn Teckel hier.
Verdommequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je post alweer in de SC
Heb dat topic al een TR gegeven.
Haal hier even je bericht weg, haal ik de quote helemaal weg. Dat topic van die idioot heeft geen extra aandacht nodigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:49 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Verdomme
Zie het verschil soms niet, slechte ogen.
wie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Majoraan post hier echt te schattige gifjes van haar kittens
goed topicquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of ik post ook even het linkje![]()
F&F / steun gevraagd bij opvoeding kittens - 2
Je zoekt dit topic:quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:10 schreef Monolith het volgende:
Niet om het een of ander, maar deze reeks heeft weinig meer met het onderwerp van doen:
NWS / Gratis abortuspil en vasectomieën bij DNC Chicago #3
Klopt, de mobiele layout sprong weer eens alle kanten op.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je zoekt dit topic:
NWS / [NWS feedback]
Wat een lulquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
In India is een YouTuber opgepakt omdat hij een curry met pauwenvlees zou hebben gemaakt en opgegeten. De pauw geldt als de nationale vogel van India en is een beschermde diersoort in het land.
Hij was na het uploaden van die video zo trots was als een pauw met zeven staarten.
quote:Atlanta hospital sued for allegedly losing part of a patient’s skull
Fernando Cluster claims Emory University hospital staff failed to keep track of his bone flap after 2022 brain surgery
Ontzettende schattige grote gingerkat. Heb filmpje helemaal afgekekenquote:
Hangt denk ik ook af van het onderwerp waaronder en hetgeen je post.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom zijn de users zo onaardig naar elkaar tegenwoordig?˛
Hoi!quote:
Nee, niet bepaald, kijk hier zo af en toequote:
als ik de postsnelheid hier bekijk doen de meesten datquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald, kijk hier zo af en toe
Preciesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik de postsnelheid hier bekijk doen de meesten dat
Sudamn!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dambreuk in Sudan lijkt uit te lopen op grote humanitaire ramp
Ze zullen daar wel denken.. DAMN!
Bedankt voor het delenquote:Op maandag 2 september 2024 18:03 schreef Bocaj het volgende:
Zij wilde wel maar hij was wat afhoudend!
https://www.telegraaf.nl/(...)r-een-liefdesrelatie
Minderheden in de VS zullen het hier niet mee eens zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Man (28) overlijdt in Amsterdam na achtervolging door politie
In ieder geval een vette manier om te gaan!
https://www.theguardian.c(...)o-make-early-landingquote:Mouse crawling out of meal forces plane to make early landing
Airline meals hardly carry high expectations but this week a passenger faced more than just a disappointing supper after a mouse crawled out of their meal, forcing their flight to make an unscheduled landing.
The incident occurred during a Scandinavian Airlines (SAS) flight from Oslo to Málaga on Wednesday, forcing the plane to land in Copenhagen, the company said on Friday.
Airlines usually strictly prohibit rodents onboard because the animals can chew through electrical wiring, key to the operation of a plane.
“Believe it or not. A lady next to me … opened her food and a mouse jumped out,” wrote one passenger, Jarle Borrestad, on Facebook, along with a photograph showing him smiling next to two women, also smiling.
Řystein Schmidt, a spokesperson for SAS, said that “in line with our procedures, there was a change of aircraft” and the passengers were flown to Málaga, Spain, on another flight.
“This is something that happens extremely rarely,” he said. “We have established procedures for such situations, which also include a review with our suppliers to ensure this does not happen again.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |