Uhm ja... komt goed.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Linkje? Klik gewoon op zijn username links en je hebt het lijssie
Als je op de naam van de user klikt die de post maakt zie je al zijn recente postsquote:
#changedquote:Leuk dat BNW nu het aas is.
Heyy hey hoe gaat het ermee?quote:
graagquote:Op donderdag 7 september 2023 11:26 schreef SuperHartje het volgende:
Wanneer gaat de de zwarte Piet discussie hier weer verder?
Ik heb genoeg van die kut roetpieten of whatever.
Kan ie dit jaar weer gewoon op zwart.
Nice! Ben nog met mijn lijstje bezig voor mijn schoentje.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
graag
* Frutsel handvol pepernootjes richting @:superhartje gooit
Geen idee, Fylax weet ik ook nietquote:Op donderdag 7 september 2023 12:39 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nice! Ben nog met mijn lijstje bezig voor mijn schoentje.
Leeft Yoki trouwens nog? Nieuwe deur voor Sinterklaas.
Heej, je bent nog steeds mod, leukquote:Op donderdag 7 september 2023 11:18 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heyy hey hoe gaat het ermee?
Leuke zomer gehad? Al getrouwd?
Lekker shoppen. Geniet ervan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej, je bent nog steeds mod, leuk.
Ik kan me nog herinneren hoe je voor het eerst deze slowchat binnenkwam.
Mijn zomer was lekker rustig en nu het zo’n beetje tot z’n einde loopt ben ik mijn slag aan het slaan in de sale voor zomerjurkjes.
Zover ik weet heb ik geen echtgenoot in mijn leven. Jij wel inmiddels?
Nice. Mooi model!quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:54 schreef moemoe het volgende:
https://www.peek-cloppenb(...)lleriem-roze-1741544
Deze bijvoorbeeld voor onder de 30 euro gescoord, de kleur is mooier in het echt.
Dat jurkje isquote:Op zaterdag 9 september 2023 00:54 schreef moemoe het volgende:
https://www.peek-cloppenb(...)lleriem-roze-1741544
Deze bijvoorbeeld voor onder de 30 euro gescoord, de kleur is mooier in het echt.
In de NWS SC haten we zwarten, piet of nietquote:Op donderdag 7 september 2023 11:26 schreef SuperHartje het volgende:
Wanneer gaat de de zwarte Piet discussie hier weer verder?
Ik heb genoeg van die kut roetpieten of whatever.
Kan ie dit jaar weer gewoon op zwart.
Liever of niet'quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In de NWS SC haten we zwarten, piet of niet
Als je daar toch al mee bezig bent, of je dan ook DRU wilt openen. Volgens mij is daar wel animo voor, een specifieke FA wie ik niet bij naam wil noemen zou daar een geweldige moderator kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:17 schreef Frutsel het volgende:
Maar goed... het is hoog tijd dat we WO2 forum gaan openen... veel interessante shit![]()
@sp3c wat is DRU?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:43 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Als je daar toch al mee bezig bent, of je dan ook DRU wilt openen. Volgens mij is daar wel animo voor, een specifieke FA wie ik niet bij naam wil noemen zou daar een geweldige moderator kunnen zijn.
Ik weet het, ik ben soms een genie.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
@:Sp3c wat is DRU?
-Drukwerk?
-Druiperd?
-Druiloor
-Deutsch Russische Union?
Niks mis met Drukwerk.quote:
sp3c jaartje later:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niks mis met Drukwerk.
Maar laat Sp3c het maar beslissen.
Over een jaar.
Ik was op vakantiequote:Op zaterdag 16 september 2023 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook al een tijdje niet meer rond zien lopen. RIP @:ltvdk
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Weet je dat hij zich eruit heeft laten schrijven omdat zijn eigen vrouw de personage Tuco niet uit kon staan? Geen grap dit keerquote:
*gaat ff in hoekje zitten schamen*quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:44 schreef sp3c het volgende:
dat gifje wat je net post is uit de good, the bad and the ugly
spk is Tuco Ramirez
cultuurbarbaar
Kijk je nog vaak of valt dat mee?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:47 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Bassie, uit Bassie en Adriaan.
Valt wel mee, Bassie en Adriaan is niet echt te bingewatchen, zit totaal geen lopende draad in het hele verhaal.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:50 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Kijk je nog vaak of valt dat mee?
Dat is jammer. Hoop dat je een andere kindershow wel leuk gaat vinden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Valt wel mee, Bassie en Adriaan is niet echt te bingewatchen, zit totaal geen lopende draad in het hele verhaal.
Peppie en Kokkie is wel oke, maar dat moet je niet te laat op de avond kijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dat is jammer. Hoop dat je een andere kindershow wel leuk gaat vinden.
Het dekt jouw vochtige met talkpoeder bedekte billen nieteens.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:48 schreef BansheeBoy het volgende: [..] Ja, liever gebruik ik het ook niet. Maar het dekt enigszins de lading me dunkt.
²
Jammer, er waren wat teckels gepost maar dat ga je nu allemaal missen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en we waren al 60 posts in een nieuw topic.
Jullie weten dat ik niet ga teruglezen natuurlijk
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:48 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Jammer, er waren wat teckels gepost maar dat ga je nu allemaal missen.
Uiteraard. Wie moeten we anders de schuld geven? Onszelf? Nee toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:
En ik haal 2 topics door elkaar.
Is Sp3c zijn schuld natuurlijk
aahahhhaahhahquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:26 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Uiteraard. Wie moeten we anders de schuld geven? Onszelf? Nee toch?
Milagro nog steeds druk op X.quote:Op zondag 15 oktober 2023 01:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongons, waar zijn deze users gebleven??
@:Milagro, @:X-Ray en @:SCH²
Dank je wel!quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Milagro nog steeds druk op X.
SCH is tegenwoordig kinderboekenrecensent. Hij heeft eerder voor de publieke omroep gewerkt.
X-Ray is o.a. huisjesbaas in Den Haag en omstreken.
zie pm
SCH werkt nog steeds voor de publieke omroepquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:37 schreef Mylene het volgende:
SCH is tegenwoordig kinderboekenrecensent. Hij heeft eerder voor de publieke omroep gewerkt.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:29 schreef Frutsel het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?
@:Straatcommando.
@:Momo
Ik heb dit tot 20 minuten gezien, maar ik heb zelden twee mensen gezien die zo langs elkaar heen praten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:29 schreef Frutsel het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?
@:Straatcommando.
@:Momo
Jaquote:Op donderdag 7 september 2023 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee, Fylax weet ik ook niet
Die is hot hequote:Op donderdag 16 november 2023 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan altijd, maar of we er hier wat mee doen... ?
Ja misschien @:straatcommando.
Ik zal jou eens even van achteren laten nemen.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die wil jij zeker wel even mee naar achter nemen
Mwah denk dat @Starhopper daar meer van isquote:Op donderdag 16 november 2023 19:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zal jou eens even van achteren laten nemen.
Starhopper is lievvvvvvquote:Op donderdag 16 november 2023 19:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mwah denk dat @:starhopper daar meer van is
Waarom heet hij anders :
Star Hopper
quote:
Elstakquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:54 schreef Frutsel het volgende:
Hoppaa.... Happy Hardcore Friday in de baas zijn tijd![]()
![]()
Mijn arrikel is uitquote:Op maandag 20 november 2023 14:36 schreef SuperHartje het volgende:
Jongens ik heb een stuk geschreven in de ParaVisie van december over onze Zwarte Held.
ParaVisie December-uitgave
'Makkers Staak Uw Wild Geraas'
Onder mijn naam:
Shalini Vina Jagernath (met foto)
Op bladzijde 56
Hierbij wil ik vaststellen dat ik een Pro Pieterbaas ben.
En ik ben benieuwd naar julle mening over mijn artikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |