Frits vindt het b.v. fijn om met Irene, die ook wat ouder is, gesprekken te voeren. Kan ik mij goed voorstellen omdat het erop lijkt dat de ´jongeren´ zich meteen al af aan het zetten zijn tegen de ouderen. Irene heeft zich echter tot 2x toe ´opgeofferd´ door niet mee te doen. Het zou hebben gesierd dat een ander het de 2de keer zou doen. Nu werd Irene er voor afgestraft en kon Frits lekker doorgaan. Geen wonder dat Irene er in 1ste instantie geen zin in heeft nog door te gaan mede doordat ze denkt er alleen te moeten doorbrengen. Hopelijk vindt zij die munt en steunt het haar zich terug te kunnen spelen in het spel.quote:Op maandag 11 september 2023 01:59 schreef freaky40 het volgende:
Rare plottwisten op afvallerseiland. Dacht dat ze dikke vrienden waren die Eva en Iris. Gelukkig won Eva de terugkeer in het spel maar het was een keuze tussen 2 meest irritante deelnemers, en die Mark.
Verder weer jammer dat gewoon nog steeds oudere deelnemers als eerste vertrekken. Hopelijk red Irene het op afvallerseiland. TeamIrene.
Ben de naam vergeten van die man die er geloof ik iets van 3 weken alleen heeft doorgebracht tussen de ratten? Dat vond ik nog eens een prestatie!quote:Op maandag 11 september 2023 10:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
9 van de 10 keer gaan ze gewoon naar afvallerseiland. Je kan tenslotte op elk moment opgeven, ook daar. Gewoon gaan en kijken wat je aantreft. Er zijn in het verleden hele leuke afvallerseilanden geweest met bv. Bertie en (toen nog) Rianne (nu Raven). Ook Bevereiland was leuk. Veel mensen vinden het gebrek aan gekonkel daar erg prettig (al is dat er soms ook wel als ze iemand moeten kiezen om tegen te strijden). En uit het verleden weten we dat je best grote kansen hebt als je vanaf afvallerseiland wordt, met hoogtepunt natuurlijk Tanja Dexters in 2011. Die kwam terug uit de grot (verschrikkelijk ding overigens) en won de Expeditie.
Was dat niet in de mangrove? Ik herinner mij er wel iets van inderdaad, maar weet het ook niet precies meer.quote:Op maandag 11 september 2023 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben de naam vergeten van die man die er geloof ik iets van 3 weken alleen heeft doorgebracht tussen de ratten? Dat vond ik nog eens een prestatie!Geldt ook voor Tanja toendertijd in de grot.
maar waarom zou het perse Frits moeten zijn geweest die zich zou opofferen? De andere leden van de groep hadden dat toch ook kunnen doen. Frits voelt zich waarschijnlijk niet de slechtste speler.quote:Op maandag 11 september 2023 11:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Frits vindt het b.v. fijn om met Irene, die ook wat ouder is, gesprekken te voeren. Kan ik mij goed voorstellen omdat het erop lijkt dat de ´jongeren´ zich meteen al af aan het zetten zijn tegen de ouderen. Irene heeft zich echter tot 2x toe ´opgeofferd´ door niet mee te doen. Het zou hebben gesierd dat een ander het de 2de keer zou doen. Nu werd Irene er voor afgestraft en kon Frits lekker doorgaan. Geen wonder dat Irene er in 1ste instantie geen zin in heeft nog door te gaan mede doordat ze denkt er alleen te moeten doorbrengen. Hopelijk vindt zij die munt en steunt het haar zich terug te kunnen spelen in het spel.
En wat Iris en Eva betreft, 2 bitches die elkaar nu eenmaal niet liggen maar Eva doet tenminste nog van alles en dat kun je van die aardsluie Iris niet zeggen. Die heeft ook nog eens een veel te grote bek.
Irene probeerde volgens mij tactisch te spelen, door niet mee te doen met proeven spaar je echt bakken met energie. Energie is king (haha, Corry!) in een later stadium van de expeditie. Hoe minder energie je nu verspilt hoe meer je in de individuele proeven kan inzetten.quote:Op maandag 11 september 2023 11:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Frits vindt het b.v. fijn om met Irene, die ook wat ouder is, gesprekken te voeren. Kan ik mij goed voorstellen omdat het erop lijkt dat de ´jongeren´ zich meteen al af aan het zetten zijn tegen de ouderen. Irene heeft zich echter tot 2x toe ´opgeofferd´ door niet mee te doen. Het zou hebben gesierd dat een ander het de 2de keer zou doen. Nu werd Irene er voor afgestraft en kon Frits lekker doorgaan. Geen wonder dat Irene er in 1ste instantie geen zin in heeft nog door te gaan mede doordat ze denkt er alleen te moeten doorbrengen. Hopelijk vindt zij die munt en steunt het haar zich terug te kunnen spelen in het spel.
En wat Iris en Eva betreft, 2 bitches die elkaar nu eenmaal niet liggen maar Eva doet tenminste nog van alles en dat kun je van die aardsluie Iris niet zeggen. Die heeft ook nog eens een veel te grote bek.
Het is altijd een dilemma in deze fase van het spel. Eigenlijk wil je sterke spelers houden voor je kamp, maar dit zal na de samensmelting tegen je werken. Het is meestal logischer om de meest sterke spelers weg te spelen. Je kan beter met wat zwakkeren zitten na de samensmelting, veel grotere kans op individueel succes.quote:Op maandag 11 september 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
maar waarom zou het perse Frits moeten zijn geweest die zich zou opofferen? De andere leden van de groep hadden dat toch ook kunnen doen. Frits voelt zich waarschijnlijk niet de slechtste speler.
Irene zei dat ze het voor de groep had gedaan, omdat ze de groep wilde laten winnen. Daarmee gaf ze zelf aan dat ze zich de slechtste of zwakste vond. Dan is het niet raar dat je dan weggestemd wordt.
Wat een vervelend mormel die Iris, met dat aangeleerde geaffecteerde toontje van praten. Ik krijg daar enorme jeuk van!quote:Op maandag 11 september 2023 11:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ernst-Paul draait zich om in zijn graf.quote:Op maandag 11 september 2023 07:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ja het jaarlijkse romantiseren van de niet BNer tijd is begonnen
Ik kan haar accent, toontje en manier van praten ook echt niet verdragen.quote:Op maandag 11 september 2023 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een vervelend mormel die Iris, met dat aangeleerde geaffecteerde toontje van praten. Ik krijg daar enorme jeuk van!
Linkse woke muts.quote:Op maandag 11 september 2023 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan haar accent, toontje en manier van praten ook echt niet verdragen.
Dat toontje idd! Dat maakt het allemaal een stuk erger. Ze doet ook geen reet maar volgens mij is dat omdat ze daadwerkelijk helemaal niks kan.quote:Op maandag 11 september 2023 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een vervelend mormel die Iris, met dat aangeleerde geaffecteerde toontje van praten. Ik krijg daar enorme jeuk van!
Irene wilde volgens mij best meedoen, maar daar had ze beter eerder afspraken over gemaakt. Het was ook niet zo handig om 2x uit te stappen, dan weet je dat je een sitting duck bent.quote:Op maandag 11 september 2023 20:20 schreef BillDauterive het volgende:
Roosmarijn![]()
Zure Iris van kamp Noord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Derde vrouw van Kamp noord, wier naam ik vergeten ben![]()
Dat Irene op Frits stemt, dat kan ik goed begrijpen. Maar dat de andere vrouwen op hem stemmen, dat is schandalig. Hij doet tenminste mee aan de proeven, Irene durft dat niet en wil daar dan ook nog voor beloond worden. Schandalig. Fijn dat ze eruit is. Zure Iris graag hierna weg.
Ach, Frits is nu sitting duck. Voegt ook helemaal niks toe.. Was het tactisch/slim om op dat moment over de tiktok jeugd te gaan brabbelen?quote:Op maandag 11 september 2023 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Irene wilde volgens mij best meedoen, maar daar had ze beter eerder afspraken over gemaakt. Het was ook niet zo handig om 2x uit te stappen, dan weet je dat je een sitting duck bent.
Kweet niet hoor Irene drukt haar snor twee keer. De tweede keer had ze best haar smoel open kunnen trekken en zeggen Jah ik zat al een keer aan de kant. Nee mevrouw keek toequote:Op maandag 11 september 2023 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Irene wilde volgens mij best meedoen, maar daar had ze beter eerder afspraken over gemaakt. Het was ook niet zo handig om 2x uit te stappen, dan weet je dat je een sitting duck bent.
Precies. Ze is misschien niet de snelste of behendigste, maar ze had haar plekje moeten opeisen. Als jij niets van jezelf laat zien, dan is het niet zo raar dat je weggestemd wordt.quote:Op maandag 11 september 2023 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet niet hoor Irene drukt haar snor twee keer. De tweede keer had ze best haar smoel open kunnen trekken en zeggen Jah ik zat al een keer aan de kant. Nee mevrouw keek toe
quote:Op zondag 10 september 2023 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mark weet niet dat de tweede munt al gevonden is door Iris
Huh ik ben hier ook door in de warquote:Op maandag 11 september 2023 10:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Die 2e munt is toch nog niet gevonden? We hebben toch alleen gezien dat Eva er 1 heeft gevonden?
Danny Ghosens?quote:Op maandag 11 september 2023 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben de naam vergeten van die man die er geloof ik iets van 3 weken alleen heeft doorgebracht tussen de ratten? Dat vond ik nog eens een prestatie!Geldt ook voor Tanja toendertijd in de grot.
Ik was hier heel verbaasd over eigenlijkquote:Op maandag 11 september 2023 10:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En je zag gisteren een van de escapes van de productie, Eva die terugkwam in het andere team. Normaal was er iemand naar huis gestuurd van afvallerseiland, maar ze willen dit jaar (gelukkig) voorkomen dat 1 team al direct gedecimeerd wordt. Via deze route hebben ze de groepen gelijk kunnen trekken, dat is voor het verdere verloop waarschijnlijk wel leuk. Het was wel erg prettig voor Eva dat ze de proef wonnen, anders was ze direct de sjaak geweest. Nu heeft ze een paar dagen om in de groep te settelen, geef haar wel een kans om te blijven.
Eva trek ik nog wel eventjes, maar beide is echt toxic. Niet te doen.quote:Op maandag 11 september 2023 18:33 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Dat toontje idd! Dat maakt het allemaal een stuk erger. Ze doet ook geen reet maar volgens mij is dat omdat ze daadwerkelijk helemaal niks kan.
Ik dacht dat Eva irritant was, maar dat is meer een domme gans.. Iris is onsympathiek.
Dat gevoel heb ik ook al jaren.quote:Op maandag 11 september 2023 06:27 schreef Stepperoller het volgende:
Nee ben expeditie gewoon zat. Was ik vorig jaar al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |