abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210600575
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 01:59 schreef freaky40 het volgende:
Rare plottwisten op afvallerseiland. Dacht dat ze dikke vrienden waren die Eva en Iris. Gelukkig won Eva de terugkeer in het spel maar het was een keuze tussen 2 meest irritante deelnemers, en die Mark.
Verder weer jammer dat gewoon nog steeds oudere deelnemers als eerste vertrekken. Hopelijk red Irene het op afvallerseiland. TeamIrene.
Frits vindt het b.v. fijn om met Irene, die ook wat ouder is, gesprekken te voeren. Kan ik mij goed voorstellen omdat het erop lijkt dat de ´jongeren´ zich meteen al af aan het zetten zijn tegen de ouderen. Irene heeft zich echter tot 2x toe ´opgeofferd´ door niet mee te doen. Het zou hebben gesierd dat een ander het de 2de keer zou doen. Nu werd Irene er voor afgestraft en kon Frits lekker doorgaan. Geen wonder dat Irene er in 1ste instantie geen zin in heeft nog door te gaan mede doordat ze denkt er alleen te moeten doorbrengen. Hopelijk vindt zij die munt en steunt het haar zich terug te kunnen spelen in het spel.
En wat Iris en Eva betreft, 2 bitches die elkaar nu eenmaal niet liggen maar Eva doet tenminste nog van alles en dat kun je van die aardsluie Iris niet zeggen. Die heeft ook nog eens een veel te grote bek. }:|
pi_210600615
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 10:08 schreef GereDathan het volgende:

[..]
9 van de 10 keer gaan ze gewoon naar afvallerseiland. Je kan tenslotte op elk moment opgeven, ook daar. Gewoon gaan en kijken wat je aantreft. Er zijn in het verleden hele leuke afvallerseilanden geweest met bv. Bertie en (toen nog) Rianne (nu Raven). Ook Bevereiland was leuk. Veel mensen vinden het gebrek aan gekonkel daar erg prettig (al is dat er soms ook wel als ze iemand moeten kiezen om tegen te strijden). En uit het verleden weten we dat je best grote kansen hebt als je vanaf afvallerseiland wordt, met hoogtepunt natuurlijk Tanja Dexters in 2011. Die kwam terug uit de grot (verschrikkelijk ding overigens) en won de Expeditie.
Ben de naam vergeten van die man die er geloof ik iets van 3 weken alleen heeft doorgebracht tussen de ratten? Dat vond ik nog eens een prestatie! _O_ Geldt ook voor Tanja toendertijd in de grot. _O_
  maandag 11 september 2023 @ 11:56:21 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210600850
Ik vind roos een fijne kandidaat. Had ik vooraf niet gedacht.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_210600932
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 11:31 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ben de naam vergeten van die man die er geloof ik iets van 3 weken alleen heeft doorgebracht tussen de ratten? Dat vond ik nog eens een prestatie! _O_ Geldt ook voor Tanja toendertijd in de grot. _O_
Was dat niet in de mangrove? Ik herinner mij er wel iets van inderdaad, maar weet het ook niet precies meer.
pi_210600946
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 11:28 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Frits vindt het b.v. fijn om met Irene, die ook wat ouder is, gesprekken te voeren. Kan ik mij goed voorstellen omdat het erop lijkt dat de ´jongeren´ zich meteen al af aan het zetten zijn tegen de ouderen. Irene heeft zich echter tot 2x toe ´opgeofferd´ door niet mee te doen. Het zou hebben gesierd dat een ander het de 2de keer zou doen. Nu werd Irene er voor afgestraft en kon Frits lekker doorgaan. Geen wonder dat Irene er in 1ste instantie geen zin in heeft nog door te gaan mede doordat ze denkt er alleen te moeten doorbrengen. Hopelijk vindt zij die munt en steunt het haar zich terug te kunnen spelen in het spel.
En wat Iris en Eva betreft, 2 bitches die elkaar nu eenmaal niet liggen maar Eva doet tenminste nog van alles en dat kun je van die aardsluie Iris niet zeggen. Die heeft ook nog eens een veel te grote bek. }:|
maar waarom zou het perse Frits moeten zijn geweest die zich zou opofferen? De andere leden van de groep hadden dat toch ook kunnen doen. Frits voelt zich waarschijnlijk niet de slechtste speler.

Irene zei dat ze het voor de groep had gedaan, omdat ze de groep wilde laten winnen. Daarmee gaf ze zelf aan dat ze zich de slechtste of zwakste vond. Dan is het niet raar dat je dan weggestemd wordt.
pi_210600963
quote:

[..]
Irene probeerde volgens mij tactisch te spelen, door niet mee te doen met proeven spaar je echt bakken met energie. Energie is king (haha, Corry!) in een later stadium van de expeditie. Hoe minder energie je nu verspilt hoe meer je in de individuele proeven kan inzetten.

Het was vorig jaar ook een tactiek van Devrim vorig jaar. Alleen was die niet zo slim als hij dacht _O-
pi_210600991
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 12:07 schreef Verida het volgende:

[..]
maar waarom zou het perse Frits moeten zijn geweest die zich zou opofferen? De andere leden van de groep hadden dat toch ook kunnen doen. Frits voelt zich waarschijnlijk niet de slechtste speler.

Irene zei dat ze het voor de groep had gedaan, omdat ze de groep wilde laten winnen. Daarmee gaf ze zelf aan dat ze zich de slechtste of zwakste vond. Dan is het niet raar dat je dan weggestemd wordt.
Het is altijd een dilemma in deze fase van het spel. Eigenlijk wil je sterke spelers houden voor je kamp, maar dit zal na de samensmelting tegen je werken. Het is meestal logischer om de meest sterke spelers weg te spelen. Je kan beter met wat zwakkeren zitten na de samensmelting, veel grotere kans op individueel succes.

Irene was niet zo slim door zichzelf 2 keer buiten spel te zetten. Dat argument werkte niet. Als ze mee had gedaan had ze naar haar inzet kunnen refereren. Ze had op haar strepen moeten gaan staan met "zoek het maar uit wie, maar ik speel mee".
pi_210601858
Mannen tegen de vrouwen dus.

RIP Irene. Daarom moet je jezelf nooit opofferen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_210602358
quote:

[..]
Wat een vervelend mormel die Iris, met dat aangeleerde geaffecteerde toontje van praten. Ik krijg daar enorme jeuk van!
Allemaal cabaretteketet!
pi_210602719
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 07:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ja het jaarlijkse romantiseren van de niet BNer tijd is begonnen
Ernst-Paul draait zich om in zijn graf.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 11 september 2023 @ 16:07:31 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210603120
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 14:35 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Wat een vervelend mormel die Iris, met dat aangeleerde geaffecteerde toontje van praten. Ik krijg daar enorme jeuk van!
Ik kan haar accent, toontje en manier van praten ook echt niet verdragen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_210604245
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 16:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik kan haar accent, toontje en manier van praten ook echt niet verdragen.
Linkse woke muts.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210604494
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 14:35 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat toontje idd! Dat maakt het allemaal een stuk erger. Ze doet ook geen reet maar volgens mij is dat omdat ze daadwerkelijk helemaal niks kan.

Ik dacht dat Eva irritant was, maar dat is meer een domme gans.. Iris is onsympathiek.
  maandag 11 september 2023 @ 20:06:40 #139
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210605753
Mark is wel leuk in het programma.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_210605918
Roosmarijn :r
Zure Iris van kamp Noord :r :r :r :r :r
Derde vrouw van Kamp noord, wier naam ik vergeten ben :r

Dat Irene op Frits stemt, dat kan ik goed begrijpen. Maar dat de andere vrouwen op hem stemmen, dat is schandalig. Hij doet tenminste mee aan de proeven, Irene durft dat niet en wil daar dan ook nog voor beloond worden. Schandalig. Fijn dat ze eruit is. Zure Iris graag hierna weg.
  Redactie Sport maandag 11 september 2023 @ 20:39:42 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210606168
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 20:20 schreef BillDauterive het volgende:
Roosmarijn :r
Zure Iris van kamp Noord :r :r :r :r :r
Derde vrouw van Kamp noord, wier naam ik vergeten ben :r

Dat Irene op Frits stemt, dat kan ik goed begrijpen. Maar dat de andere vrouwen op hem stemmen, dat is schandalig. Hij doet tenminste mee aan de proeven, Irene durft dat niet en wil daar dan ook nog voor beloond worden. Schandalig. Fijn dat ze eruit is. Zure Iris graag hierna weg.
Irene wilde volgens mij best meedoen, maar daar had ze beter eerder afspraken over gemaakt. Het was ook niet zo handig om 2x uit te stappen, dan weet je dat je een sitting duck bent.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210606257
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Irene wilde volgens mij best meedoen, maar daar had ze beter eerder afspraken over gemaakt. Het was ook niet zo handig om 2x uit te stappen, dan weet je dat je een sitting duck bent.
Ach, Frits is nu sitting duck. Voegt ook helemaal niks toe.. Was het tactisch/slim om op dat moment over de tiktok jeugd te gaan brabbelen?
pi_210606303
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Kweet niet hoor Irene drukt haar snor twee keer. De tweede keer had ze best haar smoel open kunnen trekken en zeggen Jah ik zat al een keer aan de kant. Nee mevrouw keek toe :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_210606403
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 20:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Kweet niet hoor Irene drukt haar snor twee keer. De tweede keer had ze best haar smoel open kunnen trekken en zeggen Jah ik zat al een keer aan de kant. Nee mevrouw keek toe :W
Precies. Ze is misschien niet de snelste of behendigste, maar ze had haar plekje moeten opeisen. Als jij niets van jezelf laat zien, dan is het niet zo raar dat je weggestemd wordt.
Mee eens met Mexicanobakker, er hadden van te voren al afspraken over gemaakt moeten worden. Immers wist noord dat ze twee mensen extra hadden.
  Moderator maandag 11 september 2023 @ 20:59:51 #145
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_210606432
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mark weet niet dat de tweede munt al gevonden is door Iris _O-
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 10:10 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Heb ik iets gemist? Die 2e munt is toch nog niet gevonden? We hebben toch alleen gezien dat Eva er 1 heeft gevonden?
Huh ik ben hier ook door in de war :D _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator maandag 11 september 2023 @ 21:00:00 #146
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_210606433
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 11:31 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Danny Ghosens?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  Moderator maandag 11 september 2023 @ 21:01:41 #147
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_210606453
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 10:03 schreef GereDathan het volgende:

[..]

En je zag gisteren een van de escapes van de productie, Eva die terugkwam in het andere team. Normaal was er iemand naar huis gestuurd van afvallerseiland, maar ze willen dit jaar (gelukkig) voorkomen dat 1 team al direct gedecimeerd wordt. Via deze route hebben ze de groepen gelijk kunnen trekken, dat is voor het verdere verloop waarschijnlijk wel leuk. Het was wel erg prettig voor Eva dat ze de proef wonnen, anders was ze direct de sjaak geweest. Nu heeft ze een paar dagen om in de groep te settelen, geef haar wel een kans om te blijven.
Ik was hier heel verbaasd over eigenlijk :o Hiermee verklappen ze eigenlijk letterlijk dat er een afvallerseiland is! Meestal is dat (volgens mij) óf voor óf na de samensmelting, door Eva terug te laten komen laten ze nu zien dat dat ervoor is.

Ik zou het trouwens ook wel eens een verademing vinden als er geen afvallerseiland is :P
pi_210607345
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 18:33 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Dat toontje idd! Dat maakt het allemaal een stuk erger. Ze doet ook geen reet maar volgens mij is dat omdat ze daadwerkelijk helemaal niks kan.

Ik dacht dat Eva irritant was, maar dat is meer een domme gans.. Iris is onsympathiek.
Eva trek ik nog wel eventjes, maar beide is echt toxic. Niet te doen.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 12 september 2023 @ 00:55:39 #149
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210608818
Ik had Mark en Frits wel samen op afvallers eiland willen zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_210609310
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 06:27 schreef Stepperoller het volgende:
Nee ben expeditie gewoon zat. Was ik vorig jaar al.
Dat gevoel heb ik ook al jaren.

Meestal kijk ik iig het begin, en soms zitten er een paar kandidaten die het onderling leuk hebben, of een aparte verstandhouding zoals Rob Geus en John de Bever ooit.

Maar meestal is het nog maar heel weinig aan.

Je kunt eigenlijk nu al zien wie straks de dienst gaan uitmaken en wie voortijdig het spel zullen verlaten.

En dan blijft er zo'n zichzelf uitverkoren voelend groepje (onder leiding van Krista) over, en zijn de meeste kijkers inmiddels afgehaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')