Ze heeft in haar bubble gehoord dat alles de schuld is van oude witte mannen en Frits voldoet aan die criteria.quote:Op zondag 10 september 2023 21:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Is die opmerking van Frits als ongepast![]()
Fucking snowflake
Ja preciesquote:Op zondag 10 september 2023 21:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze heeft in haar bubble gehoord dat alles de schuld is van oude witte mannen en Frits voldoet aan die criteria.
Her is een beetje selectieve verontwaardiging altijd. Vrouwen die samen spannen en elkaar sparen omdat ze vrouw zijn, maar dan ondertussen wel pissen reageren als mannen ook zo'n bondje vormenquote:Op zondag 10 september 2023 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Ook gewoon zeggen dat je er een man uit wil stemmen
Hoop dat zij er snel uit is
Ja vrij hypocriete reactie ja op iets waar ze precies zelf ook aan deelnam...quote:Op zondag 10 september 2023 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Her is een beetje selectieve verontwaardiging altijd. Vrouwen die samen spannen en elkaar sparen omdat ze vrouw zijn, maar dan ondertussen wel pissen reageren als mannen ook zo'n bondje vormen
Ja ik vind dat maar suf altijd van beide kanten.quote:Op zondag 10 september 2023 23:38 schreef Momo het volgende:
Wel opvallend dat beide kampen nogal man-vrouw apart gaan qua bondjes
Het is teveel een herhaling van zetten, dat seizoen met 2 afleveringen per week heeft veel mensen op stang gejaagdquote:Op maandag 11 september 2023 06:27 schreef Stepperoller het volgende:
Nee ben expeditie gewoon zat. Was ik vorig jaar al.
Ja dat was een grote fout. Tot nu toe bevalt dit jaar me nog wel, geen overdreven gekunsteld gekonkel van de programmamakersquote:Op maandag 11 september 2023 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is teveel een herhaling van zetten, dat seizoen met 2 afleveringen per week heeft veel mensen op stang gejaagd
Het is ook al seizoen 25.quote:Op maandag 11 september 2023 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is teveel een herhaling van zetten, dat seizoen met 2 afleveringen per week heeft veel mensen op stang gejaagd
Ja, dat was duidelijk geen optie, om niet naar afvallerseiland te willen. Vraag me wel af hoe Irene hiermee omgaat, ze was wel geraakt door wat er gebeurde.quote:Op maandag 11 september 2023 02:37 schreef Flow3r het volgende:
Eerste keer dat iemand zegt dat ze misschien niet naar afvallerseiland wil![]()
Ze brengen het ook alsof het een grote gunst is maar ik kan me voorstellen dat als je hele team je wegstemt, je al half thuis bent in gedachten
Jammer dat het bij Irene gaat over dat ze daar niet alleen wil zitten en dat ze niet gewoon zegt, bekijk het maar , ik ga lekker naar huis
Hoe kom je daarbij? Dat is in voorgaande seizoenen vaker gebeurd. Lang niet iedereen heeft daar zin in.quote:Op maandag 11 september 2023 02:37 schreef Flow3r het volgende:
Eerste keer dat iemand zegt dat ze misschien niet naar afvallerseiland wil![]()
9 van de 10 keer gaan ze gewoon naar afvallerseiland. Je kan tenslotte op elk moment opgeven, ook daar. Gewoon gaan en kijken wat je aantreft. Er zijn in het verleden hele leuke afvallerseilanden geweest met bv. Bertie en (toen nog) Rianne (nu Raven). Ook Bevereiland was leuk. Veel mensen vinden het gebrek aan gekonkel daar erg prettig (al is dat er soms ook wel als ze iemand moeten kiezen om tegen te strijden). En uit het verleden weten we dat je best grote kansen hebt als je vanaf afvallerseiland wordt, met hoogtepunt natuurlijk Tanja Dexters in 2011. Die kwam terug uit de grot (verschrikkelijk ding overigens) en won de Expeditie.quote:Op maandag 11 september 2023 09:42 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Ja, dat was duidelijk geen optie, om niet naar afvallerseiland te willen. Vraag me wel af hoe Irene hiermee omgaat, ze was wel geraakt door wat er gebeurde.
Heb ik iets gemist? Die 2e munt is toch nog niet gevonden? We hebben toch alleen gezien dat Eva er 1 heeft gevonden?quote:Op zondag 10 september 2023 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mark weet niet dat de tweede munt al gevonden is door Iris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |