Ik erger me niet aan Eva en ik vraag me af of dat komt omdat ik zelf misschien een beetje te druk ben.quote:Op maandag 4 september 2023 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Eerste 2 afleveringen gezien en ik moet mijn mening over Mark Baanders wel echt bijstellen. Vond 'm echt verschrikkelijk in Hunted maar hier lijkt ie wel de juiste spirit te hebben en had echt met 'm te doen gisteren toen ie werd weggestemd.
Eva daarentegen werkt al weer behoorlijk op mijn zenuwen en dat gaat volgende week denk ik alleen maar erger worden
Mark >>>> Eva & Irisquote:Op zondag 10 september 2023 20:13 schreef Duiker64 het volgende:
Mark brengt wat luchtigheid in de bitchfight. Die Iris is zoooooo irritant
Helaas gaat niemand naar huis, maar naar afvallerseilandquote:
Oh pfffffffffffquote:Op zondag 10 september 2023 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas gaat niemand naar huis, maar naar afvallerseiland
Helaas nietquote:Op zondag 10 september 2023 20:23 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik vind Eva echt veeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan Iris hoor.
Ik hoop echt dat het lukt met die stenen. Dadelijk.
Het zit Mark niet echt mee.quote:Op zondag 10 september 2023 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mark weet niet dat de tweede munt al gevonden is door Iris
Frits is de oudste deelnemer van dit seizoen en wordt als zwakke speler gezien, daarom wil ze hem aan de kant hebben bij een proefquote:Op zondag 10 september 2023 20:38 schreef Verida het volgende:
waarom wijzen ze naar Frits om zich te melden ?
en dan is Frits nu ineens onsportief?
Die heeft daar ook niets te zoekenquote:Op zondag 10 september 2023 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Eva![]()
Die wordt eruit gestemd als team blauw deze proef verliest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |