abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210609313
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 12:07 schreef Verida het volgende:

maar waarom zou het perse Frits moeten zijn geweest die zich zou opofferen? De andere leden van de groep hadden dat toch ook kunnen doen. Frits voelt zich waarschijnlijk niet de slechtste speler.
Omdat hij 68 is waarschijnlijk.

Maar wanneer mensen van die leeftijdsgroep zich dienen op te offeren kun je ze beter niet selecteren voor dat programma.
pi_210609318
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 12:11 schreef GereDathan het volgende:

Het is altijd een dilemma in deze fase van het spel. Eigenlijk wil je sterke spelers houden voor je kamp, maar dit zal na de samensmelting tegen je werken. Het is meestal logischer om de meest sterke spelers weg te spelen. Je kan beter met wat zwakkeren zitten na de samensmelting, veel grotere kans op individueel succes.

Irene was niet zo slim door zichzelf 2 keer buiten spel te zetten.
Wat ik niet aan begrijp is dat voor dit programma elk jaar mensen worden geselecteerd die niet fit zijn, soms zwaarlijvig, soms wat ouder, soms te tenger om het daar een maand vol te houden en te strijden.

Wanneer standaard elk jaar eerst de zwakkeren worden weggespeeld, gelijk gevolgd door de allersterksten en mensen die als erg sympathiek ervaren worden, blijft er een soort konkelende middenmoot over, en is er elk jaar een voor de hand liggende winnaar.

Ooit bepaalden degenen die uit het spel lagen wie de finale gingen spelen, en zo werden roddelaars, verraders, manipulators etc keihard afgestraft.
Nu kunnen ze ongestoord hun gaan gaan, en gaat het alleen nog om effect bejag.

De eerste dag er al twee uit laten stemmen die nog geen nacht op het eiland verbleven hadden, puur om mensen tegen elkaar op te zetten, onzeker te maken, elke harmonie te laten verdwijnen, het is gewoon belachelijk tov die kandidaten, ookal vond ik ze allebei niks, maar wie weet hoe lang ze zich mentaal hebben voorbereid. Er moet gewoon frictie zijn, wantrouwen, onzekerheid, desnoods door een regeriseerde exit van 2 man op de eerste dag.
  dinsdag 12 september 2023 @ 08:00:17 #153
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210609607
Ik zou als deelnemer helemaal gek worden dat je geen zonnebril op mag
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_210610714
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 21:01 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik was hier heel verbaasd over eigenlijk :o Hiermee verklappen ze eigenlijk letterlijk dat er een afvallerseiland is! Meestal is dat (volgens mij) óf voor óf na de samensmelting, door Eva terug te laten komen laten ze nu zien dat dat ervoor is.

Ik zou het trouwens ook wel eens een verademing vinden als er geen afvallerseiland is :P
Er is eigenlijk altijd en afvallerseiland, dat verbaasd kijken elke keer is geregisseerd en geacteerd. Soms is er na de samensmelting nog 1, soms niet.

Van mij hoeft het ook niet zo nodig, maar dan moeten ze het begin van de Expeditie ook aanpassen. Dan zou je een systeem moeten maken dat iedereen sowieso 5 dagen op de eilanden zit om maar wat te noemen, puur en alleen om te voorkomen dat iemand van alles regelt en dagen reist om dan na 2 uurtjes van het eiland af te worden geschopt zoals bij Eva en die andere dame.
pi_210610751
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 05:17 schreef Za het volgende:

[..]
Wat ik niet aan begrijp is dat voor dit programma elk jaar mensen worden geselecteerd die niet fit zijn, soms zwaarlijvig, soms wat ouder, soms te tenger om het daar een maand vol te houden en te strijden.
Dat vooroordeel wordt keer op keer onderuit gehaald. Ik heb niet fitte mensen veel en veel verder zien komen dan fitte. Juist fitte mensen, vooral als ze nog actief zijn in een sport, gaan er meestal al eerste aan. Die hebben veel meer behoefte aan goed, regelmatig en voldoende eten. Een model wat standaard 2 beschuiten in de week eet heeft het veel makkelijker.

quote:
Wanneer standaard elk jaar eerst de zwakkeren worden weggespeeld, gelijk gevolgd door de allersterksten en mensen die als erg sympathiek ervaren worden, blijft er een soort konkelende middenmoot over, en is er elk jaar een voor de hand liggende winnaar.

Ooit bepaalden degenen die uit het spel lagen wie de finale gingen spelen, en zo werden roddelaars, verraders, manipulators etc keihard afgestraft.
De tijd van EPH, wat was dat heerlijk. Er is ook 1 seizoen geweest met balletjes om te stemmen, moest je minstens op 2 mensen stemmen, dat was ook geweldig. Zo werd voorkomen dat een groepje gewoon een lijstje af kon vinken.

quote:
De eerste dag er al twee uit laten stemmen die nog geen nacht op het eiland verbleven hadden, puur om mensen tegen elkaar op te zetten, onzeker te maken, elke harmonie te laten verdwijnen, het is gewoon belachelijk tov die kandidaten, ookal vond ik ze allebei niks, maar wie weet hoe lang ze zich mentaal hebben voorbereid. Er moet gewoon frictie zijn, wantrouwen, onzekerheid, desnoods door een regeriseerde exit van 2 man op de eerste dag.
Klopt. Dat zeg ik hiervoor. Je moet mensen wel een kans en de tijd gunnen om hun draai te vinden op het eiland. Je bereid je voor, offert je tijd op en zorgt dat je er vol voor gaat en dan mag je na 2 uur vertrekken (bij wijze van). Dat is niet terecht en ik zou om die reden ook niet snel meedoen.
pi_210611586
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 12:05 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Was dat niet in de mangrove? Ik herinner mij er wel iets van inderdaad, maar weet het ook niet precies meer.
In een heuse grot waar het verschrikkelijk vochtig en koud was.
pi_210611618
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 12:07 schreef Verida het volgende:

[..]
maar waarom zou het perse Frits moeten zijn geweest die zich zou opofferen? De andere leden van de groep hadden dat toch ook kunnen doen. Frits voelt zich waarschijnlijk niet de slechtste speler.

Irene zei dat ze het voor de groep had gedaan, omdat ze de groep wilde laten winnen. Daarmee gaf ze zelf aan dat ze zich de slechtste of zwakste vond. Dan is het niet raar dat je dan weggestemd wordt.
Het hoefde wat mij betreft niet persé Frits te zijn om zich op te offeren maar het viel mij tegen dat niemand er op reageerde en Irene zich daardoor wéér opofferde, had ze niet moeten doen maar ik vrees dat zij veel te bescheiden is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Chea49 op 12-09-2023 12:38:54 ]
pi_210611640
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 12:08 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Irene probeerde volgens mij tactisch te spelen, door niet mee te doen met proeven spaar je echt bakken met energie. Energie is king (haha, Corry!) in een later stadium van de expeditie. Hoe minder energie je nu verspilt hoe meer je in de individuele proeven kan inzetten.

Het was vorig jaar ook een tactiek van Devrim vorig jaar. Alleen was die niet zo slim als hij dacht _O-
Devrim was nog te lui om wat dan ook te doen, dat vond ik zo´n lulletje rozenwater. Ik weet niet of het tactiek was van Irene, ze deed het meer omdat niemand anders zich aanbood volgens mij.
pi_210611644
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 12:17 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Devrim was nog te lui om wat dan ook te doen, dat vond ik zo´n lulletje rozenwater.
Soms zie je aan een postuur meteen wat je aan karakter kunt verwachten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210611648
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 12:11 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het is altijd een dilemma in deze fase van het spel. Eigenlijk wil je sterke spelers houden voor je kamp, maar dit zal na de samensmelting tegen je werken. Het is meestal logischer om de meest sterke spelers weg te spelen. Je kan beter met wat zwakkeren zitten na de samensmelting, veel grotere kans op individueel succes.

Irene was niet zo slim door zichzelf 2 keer buiten spel te zetten. Dat argument werkte niet. Als ze mee had gedaan had ze naar haar inzet kunnen refereren. Ze had op haar strepen moeten gaan staan met "zoek het maar uit wie, maar ik speel mee".
Helemaal eens, ze dacht er voor beloond te worden maar dat liep even anders.
pi_210611675
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 18:33 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Dat toontje idd! Dat maakt het allemaal een stuk erger. Ze doet ook geen reet maar volgens mij is dat omdat ze daadwerkelijk helemaal niks kan.

Ik dacht dat Eva irritant was, maar dat is meer een domme gans.. Iris is onsympathiek.
Iris sprak Eva aan op haar toon van praten maar vergeet daardoor haar eigen denigrerende toon. En toen ze samen met Mark overbleef veranderde er nóg niets aan haar luie houding en moest hij haar steeds opdragen iets te doen. Het lag dus echt niet aan Eva maar aan haar vreselijke luie gedrag. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 12-09-2023 12:30:29 ]
pi_210611705
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 20:45 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Ach, Frits is nu sitting duck. Voegt ook helemaal niks toe.. Was het tactisch/slim om op dat moment over de tiktok jeugd te gaan brabbelen?
Dat vond ik inderdaad een minachtende opmerking maar kan wél begrijpen dat hij beter kan praten met een leeftijdgenoot.
pi_210611733
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 20:59 schreef Meke het volgende:

[..]
[..]
Huh ik ben hier ook door in de war :D _O-
Heb niet gezien dat Irene de 2de munt gevonden heeft hoor. Ze werd alleen gewaarschuwd door Eva dat er een 2de munt op het eiland ligt en ze die snel moet gaan vinden.
pi_210611744
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 21:00 schreef Meke het volgende:

[..]
Danny Ghosens?
Ja, dat was inderdaad Danny! Goed van jou! _O_ *O*
pi_210611867
quote:

[..]

Dat gebeurd altijd met dit soort programma´s, dat mensen tegen elkaar worden opgezet. Anders zal er waarschijnlijk niet genoeg spanning zijn voor de kijkers.
pi_210611886
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 september 2023 08:00 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zou als deelnemer helemaal gek worden dat je geen zonnebril op mag
Ik vind een gebrek aan fatsoenlijk tanden poetsen erger. :r
pi_210611932
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2023 12:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Soms zie je aan een postuur meteen wat je aan karakter kunt verwachten.
_O- _O-
  dinsdag 12 september 2023 @ 12:56:08 #168
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210612111
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 12:17 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Devrim was nog te lui om wat dan ook te doen, dat vond ik zo´n lulletje rozenwater. Ik weet niet of het tactiek was van Irene, ze deed het meer omdat niemand anders zich aanbood volgens mij.
@Daslan
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 12 september 2023 @ 15:03:56 #169
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210613468
Wat denken jullie gaat die rambo waarvan ik dacht dat het Boularouz was er geniepig uit gestemd worden of niet?

Die personaltrainer/kok weet niet hoe hij heet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_210613527
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat denken jullie gaat die rambo waarvan ik dacht dat het Boularouz was er geniepig uit gestemd worden of niet?

_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210613614
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

Radmilo! Die gaat zodra de samensmelting er is wel in de gevarenzone zitten ja. Hopelijk kan hij net als Ferry Weertman een beetje buiten schot blijven door veel richting winnaarseiland te kunnen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210614248
quote:

[..]

Dat is voorbedacht natuurlijk. Wester zag men echt niet ver komen bijv.
pi_210614984
Ik heb de aflevering teruggekeken en idd Iris heeft nog niet de 2de immuniteitsmunt gevonden.
Dus ik zat fout. :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210615694
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de aflevering teruggekeken en idd Iris heeft nog niet de 2de immuniteitsmunt gevonden.
En nu? Totale nieuwe strategie?
  dinsdag 12 september 2023 @ 19:44:11 #175
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210616356
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 18:09 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Linkse woke muts.
Daar hou ik van. Naar knap dat je dat uit dat kut accent kan halen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_210617733
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 19:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Daar hou ik van. Naar knap dat je dat uit dat kut accent kan halen.
Ik ken dat soort.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210619818
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:41 schreef GereDathan het volgende:

Dat vooroordeel wordt keer op keer onderuit gehaald. Ik heb niet fitte mensen veel en veel verder zien komen dan fitte. Juist fitte mensen, vooral als ze nog actief zijn in een sport, gaan er meestal al eerste aan. Die hebben veel meer behoefte aan goed, regelmatig en voldoende eten. Een model wat standaard 2 beschuiten in de week eet heeft het veel makkelijker.
Volgens mij bedoelen we hetzelfde, want ik ben ook van mening dat het veelal de middenmoot betreft die in de finale raken.
In eerste instantie de zwakkeren eruit (want dan nog willen ze nog als groep proeven winnen), direct gevolgd door het eruit werken van de allersterksten voorsorterend op proeven voor individuele immuniteit.
Dat iemand als Carlos toch ooit kon winnen was door zijn continue verblijf op winnaarseiland.

quote:
De tijd van EPH, wat was dat heerlijk. Er is ook 1 seizoen geweest met balletjes om te stemmen, moest je minstens op 2 mensen stemmen, dat was ook geweldig. Zo werd voorkomen dat een groepje gewoon een lijstje af kon vinken.
De tijd met hem was echt heerlijk, wat een kerel was dat O+ Echt nog altijd een gemis.
Hij greep ook gewoon in bij onrecht.
pi_210619819
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 16:39 schreef Jaroon het volgende:

Dat is voorbedacht natuurlijk. Wester zag men echt niet ver komen bijv.
Maar waarom wordt iemand als Wester geselecteerd voor een programma als dit, dat grotendeels aankomt op kracht, conditie, afzien, uithoudingsvermogen, meedraaien met een groep dertiger minners etc?

Ook de kandidaten zelf vonden dat Frits en Irene zich moesten opofferen, de twee ouderen immers.
Maar wanneer dat zo vanzelfsprekend is, waarom zitten die mensen daar dan.
pi_210619828
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 12:35 schreef Chea49 het volgende:

Dat gebeurd altijd met dit soort programma´s, dat mensen tegen elkaar worden opgezet. Anders zal er waarschijnlijk niet genoeg spanning zijn voor de kijkers.
Het kunstmatig ingrijpen is niet eens nodig, want het gekonkel begint al bij een verloren proef en een aanstaande eliminatie, en de onderlinge irritaties vanwege te weinig eten.
  Miss 200.000.000! woensdag 13 september 2023 @ 05:42:40 #180
367000 roos94
pi_210619849
Die roosmarijn trek ik heeeel slecht. Weg aub.
  Redactie Sport woensdag 13 september 2023 @ 07:37:04 #181
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210620095
We krijgen toch over 2-3 shows max herverdeling dus voorspellingen zijn moeilijk, maar het wordt wel interessant wat Eva doet, houdt ze haar munt geheim of niet? Als ze haar munt geheim houdt kan ze 1x iemand er persoonlijk uit gooien.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210620510
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 04:48 schreef Za het volgende:

[..]
Maar waarom wordt iemand als Wester geselecteerd voor een programma als dit, dat grotendeels aankomt op kracht, conditie, afzien, uithoudingsvermogen, meedraaien met een groep dertiger minners etc?

Ook de kandidaten zelf vonden dat Frits en Irene zich moesten opofferen, de twee ouderen immers.
Ik denk dat Frits qua fitheid niet onderdoet voor een aantal van de andere deelnemers. Ook qua conditie zit het wel goed. Afzien kan hij denk ik ook wel, heeft wel het een en ander achter de kiezen, afgekickt van een verslaving o.a. Uithoudingsvermogen is er ook wel, hij is niet explosief in zijn bewegingen, maar kan wel lang doorgaan. En waarom zou hij niet mee kunnen draaien in een groep dertigers? Die groep zou nog van hem kunnen leren als ze de moeite zouden nemen.

Wat mij betreft is hij net zo goed een deelnemer met kansen als de anderen.
pi_210621024
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 20:59 schreef Meke het volgende:

[..]
[..]
Huh ik ben hier ook door in de war :D _O-
Ik ben hier ook van in de war. Die 2e munt ligt toch nog ergens?
pi_210621108
als ik een immuniteitsmunt had zou ik hem net voor de samensmelting gebruiken ;)

de boel eerst opnaaien, nu is het slim om tactisch op Radmilo te stemmen

in het geheim een dealtje met Radmilo maken, ik geef hem die munt om in te zetten en dan kan hijzelf wegstemmen wie hij zelf wil

want je mag pas bekendmaken of je hem inzet na het inleveren van de stemmen dus dat zou zo geniaal zijn, ik zou de beste mindfuck kandidaat zijn ooit })
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_210621113
iemand met kroatische roots heb ik altijd sympathie voor, mooi land Kroatie O+
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  woensdag 13 september 2023 @ 10:07:42 #186
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_210621182
Hoe zat dat nou met Mark... die had drugs in zijn poepert meegesmokkeld (hetgeen slecht viel en de productie een dag stil kwam te liggen) maar moest hij dan ook naar huis of is hij door gegaan?
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 10:51:11 #187
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_210621558
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:47 schreef proud_mami het volgende:

[..]
quote:
Ja _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_210621824
quote:
Het is je vergeven. ;)
pi_210621869
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 07:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
We krijgen toch over 2-3 shows max herverdeling dus voorspellingen zijn moeilijk, maar het wordt wel interessant wat Eva doet, houdt ze haar munt geheim of niet? Als ze haar munt geheim houdt kan ze 1x iemand er persoonlijk uit gooien.
Ze zal deze willen bewaren voor als die Iris eventueel weer terug komt. Kan ze die er per direct uitsodemieteren. *O*
pi_210621882
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:47 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Is al toegegeven dat dit bericht fout was. De 2de munt ligt nog steeds ergens. ;)
pi_210621894
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 09:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
als ik een immuniteitsmunt had zou ik hem net voor de samensmelting gebruiken ;)

de boel eerst opnaaien, nu is het slim om tactisch op Radmilo te stemmen

in het geheim een dealtje met Radmilo maken, ik geef hem die munt om in te zetten en dan kan hijzelf wegstemmen wie hij zelf wil

want je mag pas bekendmaken of je hem inzet na het inleveren van de stemmen dus dat zou zo geniaal zijn, ik zou de beste mindfuck kandidaat zijn ooit })
Jammer dat je alleen hier een BN-er bent. *O*
pi_210621910
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 10:07 schreef mossad_agent het volgende:
Hoe zat dat nou met Mark... die had drugs in zijn poepert meegesmokkeld (hetgeen slecht viel en de productie een dag stil kwam te liggen) maar moest hij dan ook naar huis of is hij door gegaan?
Beetje warrig verhaal :? Mark zit nu, samen met Iris en Irene, op het afvallerseiland.
pi_210622653
Wat ik me nu afvraag, als er een derde bij komt dan is er weer een duel mag diegene dan ook weer terug naar noord of zuid of moet die vertrekken ?
Als diegene moet vertrekken is dat niet eerlijk tegenover mark als die zou verliezen,
  woensdag 13 september 2023 @ 18:18:42 #194
268260 Dr.Mikey
pi_210625814
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:56 schreef Sorella het volgende:
Wat ik me nu afvraag, als er een derde bij komt dan is er weer een duel mag diegene dan ook weer terug naar noord of zuid of moet die vertrekken ?
Als diegene moet vertrekken is dat niet eerlijk tegenover mark als die zou verliezen,
Zou wel moeten vertrekken was 1x anders omdat die andere jongen vanwege medische redenen naar huis moest.
R.I.P DTS.
pi_210626086
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 04:48 schreef Za het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook zinloos. Of moet zich opwerpen als leider.
pi_210627297
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Zou wel moeten vertrekken was 1x anders omdat die andere jongen vanwege medische redenen naar huis moest.
Dan vind ik dat ze mark ook mee hadden moeten laten doen om kans te maken om terug te keren, was wel zo eerlijk geweest, erg jammer dit.
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 21:03:12 #197
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_210627836
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:25 schreef Sorella het volgende:

[..]
Dan vind ik dat ze mark ook mee hadden moeten laten doen om kans te maken om terug te keren, was wel zo eerlijk geweest, erg jammer dit.
Mwoah niet mee eens, ik vind het wel anders of je eruit gestemd bent door een meerderheid of door twee mensen.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_210628434
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:25 schreef Sorella het volgende:

[..]
Mark is diegene die werd weggestemd maar het niet zag aankomen?
  woensdag 13 september 2023 @ 23:28:40 #199
268260 Dr.Mikey
pi_210629321
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 21:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Mark is diegene die werd weggestemd maar het niet zag aankomen?
Klopt
R.I.P DTS.
pi_210629486
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Klopt
Dat was wel een aardig moment. Goede gast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')