Het duurde zo lang met mijn verkeerde klik dat ik geen tijd meer wilde nemen om iets anders te verzinnenquote:Op zondag 3 september 2023 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank voor nog steeds de double win van Newgarden in de TT
Kan alsnog, I have the power!quote:Op zondag 3 september 2023 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het duurde zo lang met mijn verkeerde klik dat ik geen tijd meer wilde nemen om iets anders te verzinnen
Ik mis de inspiratie (nee dat is niet de TT die ik voorstel)quote:
Ja, ik kijk ook.quote:
Sorry hoorquote:
Gelukkig maar, ik was wat afgeleidquote:Op zondag 3 september 2023 22:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mis de inspiratie (nee dat is niet de TT die ik voorstel)
Nee dusquote:Op zondag 3 september 2023 23:18 schreef Doler12 het volgende:
Kijken of Nieuwetuin nog ingehaald kan worden
Truequote:Op zondag 3 september 2023 23:32 schreef H_T het volgende:
Op een bepaalde manier slaat deze TT nu ook op Palou
Als hij dat nou eens wat vaker zou laten zien komen we ergens.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus 2e in de vrije training van zojuist
Moet zijn auto wel meewerken.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als hij dat nou eens wat vaker zou laten zien komen we ergens.
Yepquote:Op zondag 10 september 2023 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
Dixon volgens mij die Rinus ramde
Die werd zelf nog aangetikt volgens mijquote:Op zondag 10 september 2023 21:39 schreef northernlight81 het volgende:
Hier kon Rinus echt niets aan doen volgend mij, rare beweging die Dixon maakte daar.
Oke. Ik vond het al een hele rare beweging van Dixon en kon het me niet voor stellen dat hij bewust zo op Rinus instuurde.quote:Op zondag 10 september 2023 21:40 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die werd zelf nog aangetikt volgens mij
Kreeg een DT, dus schuldig bevondenquote:Op zondag 10 september 2023 21:48 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Oke. Ik vond het al een hele rare beweging van Dixon en kon het me niet voor stellen dat hij bewust zo op Rinus instuurde.
Maar wel aangetikt door Herta volgens de herhaling.quote:Op zondag 10 september 2023 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kreeg een DT, dus schuldig bevonden
Daarna was Dixon wel wat ongecontroleerdquote:Op zondag 10 september 2023 21:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar wel aangetikt door Herta volgens de herhaling.
Juist door die tik, dacht ik.quote:Op zondag 10 september 2023 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarna was Dixon wel wat ongecontroleerd
Zo gaat het al de hele racequote:Op zondag 10 september 2023 23:08 schreef Zorro het volgende:
Ik kom na het voetbal hier kijken en heb tot nu toe niks anders dan herstarts en cautions gezien
"race"quote:
Ik had gedacht dat we nu al lang en breed klaar zouden zijnquote:
En voor het aanrijden van Dixon en Rossi.quote:
Of Newgardenquote:Op zondag 10 september 2023 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
En Dixon gewoon aan de leiding ...
Dat had Rinus kunnen zijn
Drugovich wil blijkbaar niet.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 18 - #06 - Meyer Shank - Catroneves - 217 19 - #14 - AJ Foyt - Ferrucci - 214 20 - #20 - Ed Carpenter - Daly/Hunter-Reay - 199 21 - #78 - Juncos Hollinger - Canapino - 180 22 - #30 - Rahal LL - Harvey/Daly/Vips - 178 --- 23 - #29 - Andretti - DeFrancesco - 177 24 - #60 - Meyer Shank - Pagenaud/Daly/Blomqvist/Lundqvist - 171 25 - #51 - Dale Coyne - Robb - 147 26 - #55 - AJ Foyt - Pedersen - 129 |
De 2e race telt dus niet voor het kampioenschap mee als ik het zo zie?quote:Op maandag 25 september 2023 19:11 schreef Starflyer het volgende:
De kalender voor 2024 is gepresenteerd. Geen Texas vanwege een datumclash met NASCAR. Daarvoor in de plaats is een double header in Milwaukee, die weer terug op de kalender is.
[ afbeelding ]
Nee. Dat is een race met prijzengeld.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:19 schreef franklop het volgende:
[..]
De 2e race telt dus niet voor het kampioenschap mee als ik het zo zie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee. Dat is een race met prijzengeld.
De laatste keer dat ze dat deden was geen succes!Er staat een sterretje achter met 'non points event' dus dat zal geen invloed hebben voor kampioenschap verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of was je nee ter bevestiging?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Nee, de overige 17 races zijn voor het kampioenschap.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Er staat een sterretje achter met 'non points event' dus dat zal geen invloed hebben voor kampioenschap verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Maar RACER is tot nu toe dus de enige bron die meldt dat Pedersen ook daadwerkelijk vervangen gaat worden, zelfs het team zelf meldt dat niet, zo te lezen? Sterker nog, die zeggen er zelf nog 'mee bezig' te zijnquote:Op zaterdag 16 december 2023 09:57 schreef Starflyer het volgende:
Sting Ray Robb vervangt Benjamin Pedersen bij Foyt, alleen lijkt Pedersen dat nog niet door te hebben. Of doet alsof.
https://racer.com/2023/12/15/robb-moves-to-foyt-team-for-2024/
https://racer.com/2023/12(...)-after-robb-signing/
IndyStar benoemt het ook. Tekenent is vooral dat Robb niet in de #14 komt. Dat "mee bezig zijn" is vooral kijken hoe ze hem af kunnen kopen, denk ik.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar RACER is tot nu toe dus de enige bron die meldt dat Pedersen ook daadwerkelijk vervangen gaat worden, zelfs het team zelf meldt dat niet, zo te lezen? Sterker nog, die zeggen er zelf nog 'mee bezig' te zijn
quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:33 schreef heywoodu het volgende:
Gil de Ferran is overleden, hartstilstand![]()
https://nl.motorsport.com(...)-overleden/10561456/
Malukas zou tot ca half april uit de running zijn. Geruchten gaan dat Callum Ilott al een stoeltje zou hebben gepast voor de test op Homestead.quote:
https://www.indystar.com/(...)ruction/72596616007/quote:Faced with challenges involving the nearby construction of the Tennessee Titans' new NFL stadium, organizers of the newly selected 2024 IndyCar finale, the Music City Grand Prix, have opted to shift the Sept. 15 street race onto the Nashville Superspeedway, Big Machine Label Group and IndyCar jointly announced Wednesday morning.
Ovalgenotquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:47 schreef Starflyer het volgende:
IndyCars gedrooomde finale in downtown Nashville gaat niet door. Er was even geen rekening gehouden met de werkzaamheden voor de bouw van een nieuw stadion. In plaats daarvan wordt de race op de Nashville op de Nashville oval gereden, waardoor er 6 ovalraces in de laatste 8 wedstrijden zijn.
[..]
https://www.indystar.com/(...)ruction/72596616007/
Dank uquote:Op zondag 10 maart 2024 17:20 schreef heywoodu het volgende:
Eerst eens even eten en biatlon kijken vrees ik, maar veel plezier
Dat zit ie in principe altijdquote:Op zondag 10 maart 2024 17:37 schreef Wertha het volgende:
Ik wilde bijna concluderen dat Grosjean al buiten de DRS-range van Veekay zat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |