En voor het aanrijden van Dixon en Rossi.quote:
Of Newgardenquote:Op zondag 10 september 2023 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
En Dixon gewoon aan de leiding ...
Dat had Rinus kunnen zijn
Drugovich wil blijkbaar niet.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 18 - #06 - Meyer Shank - Catroneves - 217 19 - #14 - AJ Foyt - Ferrucci - 214 20 - #20 - Ed Carpenter - Daly/Hunter-Reay - 199 21 - #78 - Juncos Hollinger - Canapino - 180 22 - #30 - Rahal LL - Harvey/Daly/Vips - 178 --- 23 - #29 - Andretti - DeFrancesco - 177 24 - #60 - Meyer Shank - Pagenaud/Daly/Blomqvist/Lundqvist - 171 25 - #51 - Dale Coyne - Robb - 147 26 - #55 - AJ Foyt - Pedersen - 129 |
De 2e race telt dus niet voor het kampioenschap mee als ik het zo zie?quote:Op maandag 25 september 2023 19:11 schreef Starflyer het volgende:
De kalender voor 2024 is gepresenteerd. Geen Texas vanwege een datumclash met NASCAR. Daarvoor in de plaats is een double header in Milwaukee, die weer terug op de kalender is.
[ afbeelding ]
Nee. Dat is een race met prijzengeld.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:19 schreef franklop het volgende:
[..]
De 2e race telt dus niet voor het kampioenschap mee als ik het zo zie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee. Dat is een race met prijzengeld.
De laatste keer dat ze dat deden was geen succes!Er staat een sterretje achter met 'non points event' dus dat zal geen invloed hebben voor kampioenschap verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of was je nee ter bevestiging?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Nee, de overige 17 races zijn voor het kampioenschap.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Er staat een sterretje achter met 'non points event' dus dat zal geen invloed hebben voor kampioenschap verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |