SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan lees je er kennelijk overheen.quote:Op zondag 3 september 2023 18:47 schreef peaceman het volgende: [..] Je beantwoordt geen enkele vraag die ik stel, valt me op.
![]()
Dus mensen die een andere mening hebben dan jij moeten gecensureerd worden?quote:Op zondag 3 september 2023 19:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je moet dan TR's zetten, zeggen ze. Maar ze zouden ook zelf initiatief kunnen nemen en al iets voor zijn door perma bans uit te delen aan bepaalde figuren b.v....
Ja omdat ze trollen, punt. En dat heeft niets met andere meningen meer te maken.quote:Op zondag 3 september 2023 19:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus mensen die een andere mening hebben dan jij moeten gecensureerd worden?
Jank niet zo.quote:Op zondag 3 september 2023 19:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja omdat ze trollen, punt. En dat heeft niets met andere meningen meer te maken.
Nee hoor als het gewoon op een normale manier gaat heeft niemand daar moeite mee.quote:Op zondag 3 september 2023 19:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus mensen die een andere mening hebben dan jij moeten gecensureerd worden?
Hooguit wat dolle hoor, maar hoort bij de sport.quote:Op zondag 3 september 2023 19:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja omdat ze trollen, punt. En dat heeft niets met andere meningen meer te maken.
Dat is wel even wat anders.quote:Op zondag 3 september 2023 19:24 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hooguit wat dolle hoor, maar hoort bij de sport.
Als je in het stadion zit, ga je toch ook niet miepen dat het uitvak vervelende liedjes zingen?
Zegt ook wel veel over zijn mentale weerbaarheid.quote:Op zondag 3 september 2023 19:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Oef. Die is er nu al helemaal klaar mee joh.
TBF wij zijn ook al een tijdje klaar met Brobbey.quote:Op zondag 3 september 2023 19:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Oef. Die is er nu al helemaal klaar mee joh.
Keihard gelachen toen ik het net zagquote:
Ik zie plek 3 niet gebeurenquote:Op zondag 3 september 2023 19:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We gaan gewoon weer de magere jaren zoals voor tijdperk de Boer tegemoet. We gaan gewoon voor plek 3 strijden met AZ en Twente.
Misschien een gek plan he maar je had ook spelers eerder kunnen kopen ipv in de laatste 2 weken. Ik weet niet of je het wel helemaal beseft maar we gaan nu weer 2 keer verliezen en dan staan we 10 of 11 punten achter he. Na 5 speelrondes.quote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Overigens iedereen die nu al conclusies denkt te kunnen/moeten trekken over de kwaliteit van dit Ajax zou een permban moeten krijgen in dit topic.
Uiteraard staat er geen team, want er is pas sinds deze week een team.
dramaqueenquote:Op zondag 3 september 2023 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien een gek plan he maar je had ook spelers eerder kunnen kopen ipv in de laatste 2 weken. Ik weet niet of je het wel helemaal beseft maar we gaan nu weer 2 keer verliezen en dan staan we 10 of 11 punten achter he. Na 5 speelrondes.
Je hebt 100+ miljoen uitgegeven he chef.quote:
Het wordt lastig maar hopelijk krijgt Steijn het of snel op de rit of wordt hij snel gewieberd en krijgen we een trainer die niet volkomen in paniek is met 1 tegenslag. Oh en een trainer met een visie lijkt me wel handigquote:
Heb het interview niet gezien en gehoord, maar ik vond eigenlijk wel dat die (nu al) luie Georgiër gewisseld had mogen worden voor Akpom. Denk dat hij en Brobbey wel een leuk duo kunnen vormen.quote:
Hou op hoorquote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Overigens iedereen die nu al conclusies denkt te kunnen/moeten trekken over de kwaliteit van dit Ajax zou een permban moeten krijgen in dit topic.
Dat mag ook wel een keer als je in 2 seizoenen 200 miljoen uitgeeft. Als zie ik het niet gebeuren.quote:
Jaaaamaaaaaaaar de 3 beste spelers zijn weg.quote:Op zondag 3 september 2023 19:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat mag ook wel een keer als je in 2 seizoenen 200 miljoen uitgeeft. Als zie ik het niet gebeuren.
Feyenooit kun je verliezen zoals we vandaag speelde maar Twente moet te doen zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pak slaag van Twente en Feyenoord en ze bellen de Boer op gok ik zo.
Die ambitie moet je gewoon blijven hebben als Ajax zijnde. Beetje meer branie zou geen kwaad kunnen een beetje meer geloof hebben. Het teneer geslagen toontje past ons niet, maar meer bij provincieclubjes die spelen in de marge.quote:Op zondag 3 september 2023 19:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat mag ook wel een keer als je in 2 seizoenen 200 miljoen uitgeeft. Als zie ik het niet gebeuren.
Wanneer je niet kan winnen van Fortuna en Excelsior gaat dat tegen Twente zeker ook niet gebeurenmquote:Op zondag 3 september 2023 20:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Feyenooit kun je verliezen zoals we vandaag speelde maar Twente moet te doen zijn.
Dat weet je niet. Over 2 weken sta je er misschien weer anders voor, Berghuis/Bergwijn terug, die Kroaat en die Noor erbij en dan kan het ineens wel gaan draaien. Het kan kort of lang duren maar eens zou het moeten lukken.quote:Op zondag 3 september 2023 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer je niet kan winnen van Fortuna en Excelsior gaat dat tegen Twente zeker ook niet gebeurenm
Wat nederigheid in deze tijd zou je sieren. Door jongens zoals jij worden we straks weer wekenlang belachelijk gemaakt. Leuk die grote bek, maar die past nu ab-so-luut niet.quote:Op zondag 3 september 2023 20:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die ambitie moet je gewoon blijven hebben als Ajax zijnde. Beetje meer branie zou geen kwaad kunnen een beetje meer geloof hebben. Het teneer geslagen toontje past ons niet, maar meer bij provincieclubjes die spelen in de marge.
Zo'n Brobbey vandaag ook, dat kan toch niet voor de camera!
Ja jij gelooft nog in sprookjes denk ik.quote:Op zondag 3 september 2023 20:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Over 2 weken sta je er misschien weer anders voor, Berghuis/Bergwijn terug, die Kroaat en die Noor erbij en dan kan het ineens wel gaan draaien. Het kan kort of lang duren maar eens zou het moeten lukken.
Nee, nooit. Als Ajacied mag en moet je nooit nederig zijn, dat levert je niets op en win je geen wedstrijden mee.quote:Op zondag 3 september 2023 20:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat nederigheid in deze tijd zou je sieren. Door jongens zoals jij worden we straks weer wekenlang belachelijk gemaakt. Leuk die grote bek, maar die past nu ab-so-luut niet.
Jij ook zo te zien vader.quote:Op zondag 3 september 2023 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja jij gelooft nog in sprookjes denk ik.
Sparta doet het nog steeds prima dus misschien kwam het dan toch allemaal van de assistent.quote:Op zondag 3 september 2023 19:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het wordt lastig maar hopelijk krijgt Steijn het of snel op de rit of wordt hij snel gewieberd en krijgen we een trainer die niet volkomen in paniek is met 1 tegenslag. Oh en een trainer met een visie lijkt me wel handigdeze heeft die van hem bij Sparta gelaten lijkt het.
'Het kan kort of lang duren'.quote:Op zondag 3 september 2023 20:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Over 2 weken sta je er misschien weer anders voor, Berghuis/Bergwijn terug, die Kroaat en die Noor erbij en dan kan het ineens wel gaan draaien. Het kan kort of lang duren maar eens zou het moeten lukken.
Neenquote:Op zondag 3 september 2023 20:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'Het kan kort of lang duren'.
Ben jij Karim El Ahmadi?
0 gehouden, ook wat waard. GorterGODquote:Op zondag 3 september 2023 20:13 schreef vrijgevochten het volgende:
Puntje weer in de zak, zeer goed resultaat geboekt
Brobbey zou eens een keer in de spiegel moeten kijken.quote:Op zondag 3 september 2023 20:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die ambitie moet je gewoon blijven hebben als Ajax zijnde. Beetje meer branie zou geen kwaad kunnen een beetje meer geloof hebben. Het teneer geslagen toontje past ons niet, maar meer bij provincieclubjes die spelen in de marge.
Zo'n Brobbey vandaag ook, dat kan toch niet voor de camera!
Dat zei Steijn ook echt oprechtquote:Op zondag 3 september 2023 20:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
0 gehouden, ook wat waard. GorterGOD
Hij kon bij mij geen fout doen, maar ik ben er nu wel klaar mee met zijn instelling. Helemaal na dit mokerdomme interview van daarnet.quote:Op zondag 3 september 2023 20:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Brobbey zou eens een keer in de spiegel moeten kijken.
Ik denk dat wanneer die interviewer vraagt hoeveel 3x3 is dat Brobbey het antwoord niet weet. Het is geen snuggere jongen.quote:Op zondag 3 september 2023 20:17 schreef RipCity het volgende:
Brobbey heeft er al helemaal genoeg vanNog betere teksten dan Bergwijn. Wat een clown. Raak je als ploeggenoot ook weinig gemotiveerd van lijkt me.
Nou, die spelers moeten salaris inleveren wanneer ze CL mislopen. De wil om te winnen kan ik niet echt bespeuren.quote:Op zondag 3 september 2023 20:24 schreef papert het volgende:
Brobbey is niet bijster intelligent, maar dat vind ik ook niet zo erg. Vind het zorgwekkender dat Steijn zo makkelijk zijn spelers voor de bus gooit. Hij stelt zelf ook de nieuwe spelers op, maar ook zonder de nieuwe spelers moet je beter zijn dan Fortuna. Dit kan je echt Mislinat niet aanrekenen.
Feyenoord won ook niet van Fortuna. Soit, met 10 man maar dat was ook niet best. Het enige verschil is dat je bij Feyenoord een stijgende lijn ziet. Ik ben benieuwd of Steijn het tijdig op de rit gaat krijgen.quote:Op zondag 3 september 2023 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer je niet kan winnen van Fortuna en Excelsior gaat dat tegen Twente zeker ook niet gebeurenm
Steijn haalt de winterstop niet ben maar niet bang. Heb die wedstrijd van Feyenoord tegen Fortuna niet gezien maar Ajax is volledig weggespeeld he.quote:Op zondag 3 september 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord won ook niet van Fortuna. Soit, met 10 man maar dat was ook niet best. Het enige verschil is dat je bij Feyenoord een stijgende lijn ziet. Ik ben benieuwd of Steijn het tijdig op de rit gaat krijgen.
Steijn is na twee afgangen tegen Feyenoord & Twente weg.quote:Op zondag 3 september 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord won ook niet van Fortuna. Soit, met 10 man maar dat was ook niet best. Het enige verschil is dat je bij Feyenoord een stijgende lijn ziet. Ik ben benieuwd of Steijn het tijdig op de rit gaat krijgen.
Jongens zoals jij wat is dit voor debiele actquote:Op zondag 3 september 2023 20:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat nederigheid in deze tijd zou je sieren. Door jongens zoals jij worden we straks weer wekenlang belachelijk gemaakt. Leuk die grote bek, maar die past nu ab-so-luut niet.
Kan ik het ergens terug zien ?quote:Op zondag 3 september 2023 20:17 schreef RipCity het volgende:
Brobbey heeft er al helemaal genoeg vanNog betere teksten dan Bergwijn. Wat een clown. Raak je als ploeggenoot ook weinig gemotiveerd van lijkt me.
Zou die spiegel breed genoeg zijn?quote:Op zondag 3 september 2023 20:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Brobbey zou eens een keer in de spiegel moeten kijken.
Dan moet hij een lachspiegel nemen!quote:Op zondag 3 september 2023 20:38 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zou die spiegel breed genoeg zijn?
Ga jij ook ff met je grote smoel roepen dat we kampioen worden danquote:Op zondag 3 september 2023 20:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jongens zoals jij wat is dit voor debiele act.
Mee eens, de aankopen zijn onvoldoende en misschien zelfs lachwekkend gezien de prijs. Waarschijnlijk ook stuk voor stuk grootverdieners in de hoogste salarisklasse.quote:Op zondag 3 september 2023 20:31 schreef Enchanter het volgende:
Die Mikautadze scoort er alleen op los in lagere divisies zie ik op z'n Wiki pagina.
Die zal het bij jong Ajax dan wel goed doen dan.
Chuba Akpom heeft het alleen vorig seizoen goed gedaan
Jakov Medic is volgens mij de blanke versie van Calvin Bassey. Heeft ook nooit op het hoogste niveau gespeeld (1 seizoen bij Nurnberg , waarin hij geen minuten heeft gemaakt)
Nee , de aankopen zijn niet echt heel hoopgevend , dus ik ben team Steijn
Heb je Brobbey interview al gezienquote:Op zondag 3 september 2023 20:42 schreef Heeinz het volgende:
Wat een waanzinnig pijnlijke uitspraken van Steijn
Mijn hemelquote:Op zondag 3 september 2023 20:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2489(...)ik-veel-goede-dingen
Gelukkig kon hij bijna met een serieus gezicht zeggen dat alles goed komt dit seizoen.quote:Op zondag 3 september 2023 20:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2489(...)ik-veel-goede-dingen
Is echt binnen een paar weken klaar voorspel ik. Krijg nu al Schreudervibes.quote:Op zondag 3 september 2023 20:42 schreef Heeinz het volgende:
Wat een waanzinnig pijnlijke uitspraken van Steijn
Hij hoeft ze niet meteen allemaal op te stellen hequote:Op zondag 3 september 2023 20:31 schreef Enchanter het volgende:
Die Mikautadze scoort er alleen op los in lagere divisies zie ik op z'n Wiki pagina.
Die zal het bij jong Ajax dan wel goed doen dan.
Chuba Akpom heeft het alleen vorig seizoen goed gedaan
Jakov Medic is volgens mij de blanke versie van Calvin Bassey. Heeft ook nooit op het hoogste niveau gespeeld (1 seizoen bij Nurnberg , waarin hij geen minuten heeft gemaakt)
Nee , de aankopen zijn niet echt heel hoopgevend , dus ik ben team Steijn
Slecht nieuwsgesprek met Jan van Halstquote:Op zondag 3 september 2023 20:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is echt binnen een paar weken klaar voorspel ik. Krijg nu al Schreudervibes.
Alles gegeven tegen Fortuna. Als dit het is zullen ze in Marseille niet wakker liggen wanneer deze superspits die kant op komt!quote:Op zondag 3 september 2023 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig kon hij bijna met een serieus gezicht zeggen dat alles goed komt dit seizoen.
Hij heeft wel al in de zandbak gewerkt hè!quote:Op zondag 3 september 2023 20:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Slecht nieuwsgesprek met Jan van Halstik heb niet de indruk dat het Steijn veel boeit. Heeft waarschijnlijk een hogere oprotpremie dan wat hij ooit verdient heeft in zijn loopbaan
Ontslagen na 3 wedstrijden, keurig.quote:Op zondag 3 september 2023 20:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft wel al in de zandbak gewerkt hè!
Enige waar je bij de koffieautomaat van de sociale werkplaats wordt uitgelachen is omdat je als het even kut gaat als een Feyenoorder staat te janken.quote:Op zondag 3 september 2023 20:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga jij ook ff met je grote smoel roepen dat we kampioen worden dankan iedereen weer keihard lachen om die mongolenact.
Mooi ook dat die ene like komt van de user die te weinig hersencellen heeft om het principe van verliespunten te begrijpen.quote:Op zondag 3 september 2023 20:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga jij ook ff met je grote smoel roepen dat we kampioen worden dankan iedereen weer keihard lachen om die mongolenact.
Prima joh, blijf lekker die misplaatste branie op je werkplekje uiten, dan is het straks helemaal Peppie freaky40 en kokkie Sandman hier.quote:Op zondag 3 september 2023 20:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Enige waar je bij de koffieautomaat van de sociale werkplaats wordt uitgelachen is omdat je als het even kut gaat als een Feyenoorder staat te janken.
Boehoe onze kleuter met zijn Ajax bril is gekrenktquote:Op zondag 3 september 2023 20:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooi ook dat die ene like komt van de user die te weinig hersencellen heeft om het principe van verliespunten te begrijpen.
Haha zelfkennis is niet je grootste goed zie ikquote:Op zondag 3 september 2023 20:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima joh, blijf lekker die misplaatste branie op je werkplekje uiten, dan is het straks helemaal Peppie freaky40 en kokkie Sandman hier.
Hij gaat zometeen een piemelmeetwedstrijd ervan maken, let maar op. Iets met dat we geen eckte eckte zijn, dat soort hersenscheten.quote:Op zondag 3 september 2023 20:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Boehoe onze kleuter met zijn Ajax bril is gekrenkt
Blijkbaar ben je wel heel onzeker als je daar uit jezelf over begint.quote:Op zondag 3 september 2023 20:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij gaat zometeen een piemelmeetwedstrijd ervan maken, let maar op. Iets met dat we geen eckte eckte zijn, dat soort hersenscheten.
Dat zei een collega van me laatst ook nog, dat ik geen echte Ajacied ben omdat ik een wedstrijd niet had gekeken. Toen ik zei dat hij het ook niet was omdat ie nooit naar Ajax gaat en ze ook nergens nareist in Europa was hij even stilquote:Op zondag 3 september 2023 20:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij gaat zometeen een piemelmeetwedstrijd ervan maken, let maar op. Iets met dat we geen eckte eckte zijn, dat soort hersenscheten.
Schreuder had nog iets van een visie waar hij aan vasthield, hoe krankzinnig ook.quote:Op zondag 3 september 2023 20:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is echt binnen een paar weken klaar voorspel ik. Krijg nu al Schreudervibes.
#liefdagboekquote:Op zondag 3 september 2023 20:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat zei een collega van me laatst ook nog, dat ik geen echte Ajacied ben omdat ik een wedstrijd niet had gekeken. Toen ik zei dat hij het ook niet was omdat ie nooit naar Ajax gaat en ze ook nergens nareist in Europa was hij even stil
Ach vroeger meende ik dat ik ook elke week naar Ajax moest gaan tegenwoordig als ik me irriteer zet ik hem gewoon af.quote:Op zondag 3 september 2023 20:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat zei een collega van me laatst ook nog, dat ik geen echte Ajacied ben omdat ik een wedstrijd niet had gekeken. Toen ik zei dat hij het ook niet was omdat ie nooit naar Ajax gaat en ze ook nergens nareist in Europa was hij even stil
Ik moet altijd wel lachen om zulke figuren, die slapen ook nog in Ajax ondergoed terwijl ze al dik in de 40 zijn. Maar hey dat zijn wel de eckte hoor.quote:Op zondag 3 september 2023 20:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Harstikke leuk dat leedvermaak maar ik moet het allemaal nog maar zien hoe het uitpakt. Daarbij jullie lopen inmiddels daar in Rotterdam ook wel aardig hard van stapel. Timber, Stengs en Wieffer lopen op je middenveld... Wereldklasse.quote:Op zondag 3 september 2023 20:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima joh, blijf lekker die misplaatste branie op je werkplekje uiten, dan is het straks helemaal Peppie freaky40 en kokkie Sandman hier.
En maar over anderen oordelenquote:Op zondag 3 september 2023 21:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om zulke figuren, die slapen ook nog in Ajax ondergoed terwijl ze al dik in de 40 zijn. Maar hey dat zijn wel de eckte hoor.
quote:Op zondag 3 september 2023 14:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Enkele seconden geleden spreekt Mislintat uit dat ze voor de titel gaan.
Ja, die vinden voetbal het belangrijkste wat er is. Maar dan niet met teleurstellingen om kunnen gaanquote:Op zondag 3 september 2023 21:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om zulke figuren, die slapen ook nog in Ajax ondergoed terwijl ze al dik in de 40 zijn. Maar hey dat zijn wel de eckte hoor.
Jong Ajax zou meer kansen gehad hebben dan dit ajaxquote:Op zondag 3 september 2023 20:24 schreef papert het volgende:
Brobbey is niet bijster intelligent, maar dat vind ik ook niet zo erg. Vind het zorgwekkender dat Steijn zo makkelijk zijn spelers voor de bus gooit. Hij stelt zelf ook de nieuwe spelers op, maar ook zonder de nieuwe spelers moet je beter zijn dan Fortuna. Dit kan je echt Mislinat niet aanrekenen.
En die verliezen dus alle realiteitszin uit het oog omdat ze opgegroeid zijn met het idee dat het “Amsterdamse branie” is als je tegen beter weten in overal gaat roepen dat je voor het kampioenschap gaat.quote:Op zondag 3 september 2023 21:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, die vinden voetbal het belangrijkste wat er is. Maar dan niet met teleurstellingen om kunnen gaan
Op een gegeven moment zijn er vele belangrijkere zaken in het leven dan voetbal. Dan is voetbal bij lange na geen hoofzaak meer, zelfs geen bijzaak. Als je je dagelijkse humeur aanpast op wat een stel overbetaalde miljonairs op het veld doen dan ben je voor je omgeving vaak geen fijne kerel.quote:Op zondag 3 september 2023 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach vroeger meende ik dat ik ook elke week naar Ajax moest gaan tegenwoordig als ik me irriteer zet ik hem gewoon af.
Nou ja net was er nog iemand hier die bang was dat 'ie uitgelachen werd vanwege een potje voetbal dus dat klopt wel ja.quote:Op zondag 3 september 2023 21:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn er vele belangrijkere zaken in het leven dan voetbal. Dan is voetbal bij lange na geen hoofzaak meer, zelfs geen bijzaak. Als je je dagelijkse humeur aanpast op wat een stel overbetaalde miljonairs op het veld doen dan ben je voor je omgeving vaak geen fijne kerel.
En toch zijn de komende 3 wedstrijden, Twente, Marseille en Feyenoord, wel er op of er onder. Als je uit die drie wedstrijden minder dan 3 punten haalt is het gewoon crisis. Zo werkt de dynamiek in de voetballerij nou eenmaal.quote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tuurlijk boeit het hem wel. Hij wil slagen bij zijn eerste topclub, want anders gaat hij er sowieso nooit meer bij een trainer worden. Alleen een trainer is zo goed als zijn spelers, en het hele Ajax geraamte is weg en daar zijn 10+ buitenlanders voor gehaald uit allerlei Europese windstreken waarvan er veel op zijn best matig zijn….dit gaat niet goed komen.quote:Op zondag 3 september 2023 20:47 schreef RamboDirk het volgende:
Slecht nieuwsgesprek met Jan van Halstik heb niet de indruk dat het Steijn veel boeit. Heeft waarschijnlijk een hogere oprotpremie dan wat hij ooit verdiend heeft in zijn loopbaan
Steijn heeft zo'n beetje overal waar hij gewerkt heeft een goede indruk gemaakt dus als hij bij Ajax niet slaagt komt hij echt wel aan de bak. Ik had liever ook een andere trainer gezien maar hij is wel een van de beste trainers van de eredivisie, alleen wat mij betreft niet goed genoeg om trainer van Ajax te zijn, daarvoor heb je namelijk een coherente aanvallende visie nodig en de capaciteiten om spelers zowel technisch als tactisch beter te maken.quote:Op zondag 3 september 2023 21:12 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Tuurlijk boeit het hem wel. Hij wil slagen bij zijn eerste topclub, want anders gaat hij er sowieso nooit meer bij een trainer worden. Alleen een trainer is zo goed als zijn spelers, en het hele Ajax geraamte is weg en daar zijn 10+ buitenlanders voor gehaald uit allerlei Europese windstreken waarvan er veel op zijn best matig zijn….dit gaat niet goed komen.
@Pizzakoppoquote:Op zondag 3 september 2023 21:15 schreef TheVulture het volgende:
In principe is het geen gekke constructie dat de technische staf aangeeft waar de behoeftes liggen en dat de TD en scouting daar dan de spelers voor zoeken.
Steijn zou het alleen wat slimmer moeten verwoorden, want ik geloof dat Mislintat hem best de tijd wil geven en zelfs een plek of 2 of 3 wel acceptabel vindt dit seizoen.
Klopt ik bedoelde dat hij niet meer bij een topclub aan de bak komt als hij (hard) faalt bij Ajax. Ben het met je eens wat betreft de punten die hij mist en waarom hij eigenlijk niet aangesteld zou moeten zijn. Maar al met al, hoe het nu loopt…compleet Ajax dna en geraamte weg van vorige seizoenen en dan in een keer een heel vreemdelingenlegioen met aardig wat spelers waarvan je je afvraagt of ze echt aanwinsten zijn kwalitatief…..dit gaat natuurlijk geen kampioensjaar worden. Eerder een overgangsjaar.quote:Op zondag 3 september 2023 21:14 schreef -XOR- het volgende:
Steijn heeft zo'n beetje overal waar hij gewerkt heeft een goede indruk gemaakt dus als hij bij Ajax niet slaagt komt hij echt wel aan de bak. Ik had liever ook een andere trainer gezien maar hij is wel een van de beste trainers van de eredivisie, alleen wat mij betreft niet goed genoeg om trainer van Ajax te zijn, daarvoor heb je namelijk een coherente aanvallende visie nodig en de capaciteiten om spelers zowel technisch als tactisch beter te maken.
Plek 3 niet acceptabel vinden zou ook raar zijn met een team dat opnieuw opgebouwd moet worden. Dat gelul dat je altijd kampioen zou moeten worden of per se CL zou moeten halen staat langetermijnsucces in de weg.quote:Op zondag 3 september 2023 21:15 schreef TheVulture het volgende:
In principe is het geen gekke constructie dat de technische staf aangeeft waar de behoeftes liggen en dat de TD en scouting daar dan de spelers voor zoeken.
Steijn zou het alleen wat slimmer moeten verwoorden, want ik geloof dat Mislintat hem best de tijd wil geven en zelfs een plek of 2 of 3 wel acceptabel vindt dit seizoen.
Dan komen ze 100% met de Boer.quote:Op zondag 3 september 2023 19:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het wordt lastig maar hopelijk krijgt Steijn het of snel op de rit of wordt hij snel gewieberd en krijgen we een trainer die niet volkomen in paniek is met 1 tegenslag. Oh en een trainer met een visie lijkt me wel handigdeze heeft die van hem bij Sparta gelaten lijkt het.
Aan de andere kant mag Steijn ook wel blij zijn dat ie van dor hout Tadic en Klaassen af is.quote:Op zondag 3 september 2023 21:12 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Tuurlijk boeit het hem wel. Hij wil slagen bij zijn eerste topclub, want anders gaat hij er sowieso nooit meer bij een trainer worden. Alleen een trainer is zo goed als zijn spelers, en het hele Ajax geraamte is weg en daar zijn 10+ buitenlanders voor gehaald uit allerlei Europese windstreken waarvan er veel op zijn best matig zijn….dit gaat niet goed komen.
Dit gaat misquote:Op zondag 3 september 2023 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Brobbey straks als raad van commissarissen.
[..]
Aan de andere kant mag Steijn ook wel blij zijn dat ie van dor hout Tadic en Klaassen af is.
Bang? Nee, het is alleen vermoeiend als je mede Ajacieden de grootste clownsact in dat circus wat Ajax heet zijn. Dat freaky40 zichzelf ontzettend voor lul wil zetten met zijn hersenloze gezwam over het kampioenschap prima, maar dat soort idioten straalt af op de rest. Maar ik begrijp dat dat bij jou nogal aan dovemansoren gericht is gezien je eigen staat van dienst als supporterquote:Op zondag 3 september 2023 21:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja net was er nog iemand hier die bang was dat 'ie uitgelachen werd vanwege een potje voetbal dus dat klopt wel ja.
Ja die zal dan gepusht worden door van Halst, dat zit er dik in.quote:Op zondag 3 september 2023 21:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan komen ze 100% met de Boer.
Wat is mijn staat van dienst als supporter?quote:Op zondag 3 september 2023 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bang? Nee, het is alleen vermoeiend als je mede Ajacieden de grootste clownsact in dat circus wat Ajax heet zijn. Dat freaky40 zichzelf ontzettend voor lul wil zetten met zijn hersenloze gezwam over het kampioenschap prima, maar dat soort idioten straalt af op de rest. Maar ik begrijp dat dat bij jou nogal aan dovemansoren gericht is gezien je eigen staat van dienst als supporter
Mislintat zei weliswaar dat ze voor het kampioenschap moesten gaan maar zei ook dat de vorige keer dat dat lukte na zo’n transformatie ze er 4 jaar over deden. Tsja. Misschien is het wel populistisch gelul in de hoop de minder bedeelden onder de Ajacieden tot rust te manen, who knows.quote:Op zondag 3 september 2023 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Als je niet meedoet om te winnen kan je beter wegblijven. Dan hoef je ook niet aan de Champions League mee te doen aangezien je die toch niet kan winnen.quote:Op zondag 3 september 2023 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bang? Nee, het is alleen vermoeiend als je mede Ajacieden de grootste clownsact in dat circus wat Ajax heet zijn. Dat freaky40 zichzelf ontzettend voor lul wil zetten met zijn hersenloze gezwam over het kampioenschap prima, maar dat soort idioten straalt af op de rest. Maar ik begrijp dat dat bij jou nogal aan dovemansoren gericht is gezien je eigen staat van dienst als supporter
Maar straks maakt iemand er nog een piemelmeetwedstrijd van hoor, pas op!quote:Op zondag 3 september 2023 21:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mislintat zei weliswaar dat ze voor het kampioenschap moesten gaan maar zei ook dat de vorige keer dat dat lukte na zo’n transformatie ze er 4 jaar over deden. Tsja. Misschien is het wel populistisch gelul in de hoop de minder bedeelden onder de Ajacieden tot rust te manen, who knows.
Leuke holle retoriek die het vast goed doet op verjaardagen.quote:Op zondag 3 september 2023 21:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je niet meedoet om te winnen kan je beter wegblijven. Dan hoef je ook niet aan de Champions League mee te doen aangezien je die toch niet kan winnen.
Ik ben om minder geband, dus laten we het erop houden dat je lekker leuk hier meepost.quote:Op zondag 3 september 2023 21:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is mijn staat van dienst als supporter?
Die was er nooit met deze trainerquote:Op zondag 3 september 2023 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het geloof in het kampioenschap is nu al weg?
Ooh wel blaffen niet bijten, had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 3 september 2023 21:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben om minder geband, dus laten we het erop houden dat je lekker leuk hier meepost.
Feijenoord werd vorig seizoen anders gewoon kampioen met een nagenoeg nieuwe selectie.quote:Op zondag 3 september 2023 21:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Plek 3 niet acceptabel vinden zou ook raar zijn met een team dat opnieuw opgebouwd moet worden. Dat gelul dat je altijd kampioen zou moeten worden of per se CL zou moeten halen staat langetermijnsucces in de weg.
Neuh, ver weg, niet weg.quote:Op zondag 3 september 2023 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hun een aantal van hun belangrijkste spelers (Kokcu, Geertruida, Trauner) waren er juist al en zij zaten precies binnen het window om te oogsten.quote:Op zondag 3 september 2023 21:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Feijenoord werd vorig seizoen anders gewoon kampioen met een nagenoeg nieuwe selectie.
Dan nog was het overgrote gedeelte nieuw en werden ze met een straatlengte voorsprong op Ajax (dat meer dan 100 miljoen investeerde) kampioen.quote:Op zondag 3 september 2023 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hun een aantal van hun belangrijkste spelers (Kokcu, Geertruida, Trauner) waren er juist al en zij zaten precies binnen het window om te oogsten.
Het meest bijzondere is dat Steijn en Mislintat elkaar geen rugdekking geven op dit vlak. Als ze nou allebei zeggen dat de focus ligt op het inpassen van de spelers en dat ze overtuigd zijn van het succes van deze groep op langere termijn, ipv Mislintat die gelijk begint roepen dat je voor het kampioenschap gaat en de ander begint te roepen dat het niet zijn keuzes waren, dan haal je vanzelf al die druk bij jezelf, de club, de spelers en de trainers weg. Er is blijkbaar geen onderling overleg over de communicatie naar buiten.quote:Op zondag 3 september 2023 21:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Plek 3 niet acceptabel vinden zou ook raar zijn met een team dat opnieuw opgebouwd moet worden. Dat gelul dat je altijd kampioen zou moeten worden of per se CL zou moeten halen staat langetermijnsucces in de weg.
Beweer je nou dat Ajax vorig jaar gefaald heeft?quote:Op zondag 3 september 2023 21:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan nog was het overgrote gedeelte nieuw en werden ze met een straatlengte voorsprong op Ajax (dat meer dan 100 miljoen investeerde) kampioen.
Ik hoop voor je dat het went.quote:Op zondag 3 september 2023 21:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beweer je nou dat Ajax vorig jaar gefaald heeft?
[ afbeelding ]
Akpom zal waarschijnlijk nooit ballen in een halve CL finalequote:Op zondag 3 september 2023 21:42 schreef RamboDirk het volgende:
Tijdperk Alberto Luque, Timothy Atouba, Kerlon, Rob Wieleart, Jeroen Verhoeven is weer aangebroken.
[ afbeelding ]
Jij vindt het in ieder geval maar wat leuk.quote:Op zondag 3 september 2023 21:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het went.
https://www.espn.nl/video/clip?id=12540856
Ja, wel eens. Mislintat heeft natuulijk in het begin wel geroepen dat Ajax jaren nodig zou hebben voor wederopbouw, maar lijkt dan toch ook te moeten wennen aan de druk die een club als Ajax met zich meebrengt. Leuk dat hij bij Stutrgart heeft gewerkt, maar Ajax is echt wel andere koek en daar zal hij aan moeten wennen. Het is niet alleen de spelersgroep waarvan je de komende tijd kunt verwachten nog niet 'Ajax-waardig' te zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 21:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het meest bijzondere is dat Steijn en Mislintat elkaar geen rugdekking geven op dit vlak. Als ze nou allebei zeggen dat de focus ligt op het inpassen van de spelers en dat ze overtuigd zijn van het succes van deze groep op langere termijn, ipv Mislintat die gelijk begint roepen dat je voor het kampioenschap gaat en de ander begint te roepen dat het niet zijn keuzes waren, dan haal je vanzelf al die druk bij jezelf, de club, de spelers en de trainers weg. Er is blijkbaar geen onderlinge communicatie over de communicatie naar buiten.
Erg bijzonder.
Wat mij betreft wel een uitglijder van Mislintat.
toch maar mooi 6 doelpuntjes gemaakt voor Sint Truiden. Dan ben je een grote.quote:Op zondag 3 september 2023 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Akpom zal waarschijnlijk nooit ballen in een halve CL finale
Hij heeft ook bij Arsenal gewerkt, ook daar zal de druk zeer hoog zijn geweest.quote:Op zondag 3 september 2023 21:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, wel eens. Mislintat heeft natuulijk in het begin wel geroepen dat Ajax jaren nodig zou hebben voor wederopbouw, maar lijkt dan toch ook te moeten wennen aan de druk die een club als Ajax met zich meebrengt. Leuk dat hij bij Stutrgart heeft gewerkt, maar Ajax is echt wel andere koek en daar zal hij aan moeten wennen. Het is niet alleen de spelersgroep waarvan je de komende tijd kunt verwachten nog niet 'Ajax-waardig' te zijn.
Fortuna is ook een enorm vervelende tegenstander waar je best tegen kan morsen, maar je ziet dat het van geen kant klopt bij Ajax. ‘Je moet het even de tijd geven’ slaat nergens op bij een club die als enige van de Eredivisie twee zomers 100 miljoen kan uitgeven, dan moet je op individuele kwaliteit dit soort tegenstanders al oprollen.quote:Op zondag 3 september 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Poets je Ajax brilletje nou meer eens een keer, dan blaas je misschien wat minder hoog van de toren. Dit Ajax is gewoon een heel matig elftal, alleen willen mensen als jij dat niet horen want dat prik ik je zeepbel kapot. Weer 100 miljoen geïnvesteerd en tot op heden heeft niemand indruk weten te maken. Blijkbaar durf je niet kritisch naar Ajax te kijken en blijf je tegen beter weten in maar gillen dat ze kampioen worden, zonder enige argument waarom dat dan gaat gebeuren. Feyenoord en PSV zijn veel verder dan Ajax, dus ik zie niet in waarom Ajax de gedoodverfde kandidaat is. Aan een speler als Brobbey en aan de trainer merk je dat er na 3 wedstrijden al onvrede heerst.quote:Op zondag 3 september 2023 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij vindt het in ieder geval maar wat leuk.
Waar blaas ik hoog van de toren? Waar gil ik dat we kampioen worden? Je Ajax-brilletje plaat loopt een beetje vast.quote:Op zondag 3 september 2023 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Poets je Ajax brilletje nou meer eens een keer, dan blaas je misschien wat minder hoog van de toren. Dit Ajax is gewoon een heel matig elftal, alleen willen mensen als jij dat niet horen want dat prik ik je zeepbel kapot. Weer 100 miljoen geïnvesteerd en tot op heden heeft niemand indruk weten te maken. Blijkbaar durf je niet kritisch naar Ajax te kijken en blijf je tegen beter weten in maar gillen dat ze kampioen worden, zonder enige argument waarom dat dan gaat gebeuren. Feyenoord en PSV zijn veel verder dan Ajax, dus ik zie niet in waarom Ajax de gedoodverfde kandidaat is. Aan een speler als Brobbey en aan de trainer merk je dat er na 3 wedstrijden al onvrede heerst.
Waar je hoog van de toren blaast? Je staat iedereen met persoonlijke aanvallen te woord die een andere mening over Ajax hebben dan jij. Je laat je ontzettend kennen. Kom niet aan Ajax want Ajax is de bestequote:Op zondag 3 september 2023 21:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar blaas ik hoog van de toren? Waar gil ik dat we kampioen worden? Je Ajax-brilletje plaat loopt een beetje vast.
Op elk niveau goede spelers . Hopelijk gaan we hem spotten bij Unitas, StEdoCo en Jong Volendam met zijn gezellige rugzak.quote:Op zondag 3 september 2023 21:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
toch maar mooi 6 doelpuntjes gemaakt voor Sint Truiden. Dan ben je een grote.
Haha ja ik was degene die het had over 'jongens zoals jij' natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2023 21:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar je hoog van de toren blaast? Je staat iedereen met persoonlijke aanvallen te woord die een andere mening over Ajax hebben dan jij. Je laat je ontzettend kennen.
Zeker, ik ben een rasoptimist. Daarbij is het niet zo noemenswaardige dat de club met de hoogste begroting van Nederland uitspreekt dat het voor het kampioenschap gaat.quote:Op zondag 3 september 2023 21:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuke holle retoriek die het vast goed doet op verjaardagen.
We zijn nooit Bayern geweest. Dat maakten supporters van andere clubs ervan en in de media vond men dat ook prachtig om op te schrijven.quote:Op zondag 3 september 2023 21:57 schreef De_Pel het volgende:
Bohhh dit is wel heftig hoor.
Brobbey is er alweer klaar mee, heeft 0 zelfreflectie en duwt z’n teamgenoot onder de bus.
Steijn dekt zichzelf keihard in, zijn verzoeken worden niet ingewilligd en we gaan wel zien of het genoeg is.
Mislintat klopt zichzelf nu al op de borst dat ‘ie het geflikt heeft, zonder veel uit te geven. Ondanks dat de RvC hem geen zaken wilde laten doen met Krasnodar.
1m2 weken terug was ik er van overtuigd dat Ajax 2e zou worden na PSV, nu moet je je hart vast houden dat er na de komende 3 wedstrijden geen implosie, crisis en ontslag volgen.
Als je in 2 zomers 220miljoen uitgeeft en dan toch nog naast dat 3e CL ticket zou grijpen dan ben je direct bayern-af
Doet me al een beetje denken aan de complete inzinking die waterhoofd vorig jaar had. Pijnlijk.quote:Op zondag 3 september 2023 20:24 schreef papert het volgende:
Komende drie wedstrijden cruciaal. Haal je 6+ punten is er niets aan de hand en kom je er wel bovenop. Tussen de 4 en de 6 blijft het tricky en <3 is gewoon dikke vette crisis.quote:Op zondag 3 september 2023 21:57 schreef De_Pel het volgende:
Bohhh dit is wel heftig hoor.
Brobbey is er alweer klaar mee, heeft 0 zelfreflectie en duwt z’n teamgenoot onder de bus.
Steijn dekt zichzelf keihard in, zijn verzoeken worden niet ingewilligd en we gaan wel zien of het genoeg is.
Mislintat klopt zichzelf nu al op de borst dat ‘ie het geflikt heeft, zonder veel uit te geven. Ondanks dat de RvC hem geen zaken wilde laten doen met Krasnodar.
1m2 weken terug was ik er van overtuigd dat Ajax 2e zou worden na PSV, nu moet je je hart vast houden dat er na de komende 3 wedstrijden geen implosie, crisis en ontslag volgen.
Als je in 2 zomers 220miljoen uitgeeft en dan toch nog naast dat 3e CL ticket zou grijpen dan ben je direct bayern-af
100 miljoen investeren in de eredivisie levert slechts een beperkte ROI. Griezmann kostte Atletico maar 20 miljoen, maar die komt niet naar Ajax. Zelfs voor 300 miljoen aantrekken heeft niet zoveel zin voor Ajax. Het belangrijkst is dat je zelf opgeleide talenten en jong aangetrokken supertalenten binnen dat dat oogstkader zijn qua leeftijd en ervaring.quote:Op zondag 3 september 2023 21:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan nog was het overgrote gedeelte nieuw en werden ze met een straatlengte voorsprong op Ajax (dat meer dan 100 miljoen investeerde) kampioen.
Ik zie Steijn wel geslachtofferd worden bij 0 punten.quote:Op zondag 3 september 2023 22:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Komende drie wedstrijden cruciaal. Haal je 6+ punten is er niets aan de hand en kom je er wel bovenop. Tussen de 4 en de 6 blijft het tricky en <3 is gewoon dikke vette crisis.
Boah, zo ver zat je daar niet vanaf toch. 2 jaar geleden moest Feyenoord z’n aanvoerder nog voor een habbekrats verkopen aan de concurrent en was er verder geen nagel om aan je reet te krabben meer beschikbaar. Terwijl Ajax letterlijk honderden miljoenen binnenhaalde met de CL en gigantische transfersommen.quote:Op zondag 3 september 2023 21:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We zijn nooit Bayern geweest. Dat maakten supporters van andere clubs ervan en in de media vond men dat ook prachtig om op te schrijven.
Hier bv:quote:Op zondag 3 september 2023 21:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha ja ik was degene die het had over 'jongens zoals jij' natuurlijk.
Maar goed. Waar zeg ik dat we kampioen worden?
quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Zou voor ons wel te hopen zijn want als dit het PSV-in-vorm is dan worden we lachend kampioen.
Mijlenver vanaf. Zo werkt dat niet in Nederland, omdat we ondanks al die inkomsten niet kunnen wedijveren met de grootste competities.quote:Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Boah, zo ver zat je daar niet vanaf toch. 2 jaar geleden moest Feyenoord z’n aanvoerder nog voor een habbekrats verkopen aan de concurrent en was er verder geen nagel om aan je reet te krabben meer beschikbaar. Terwijl Ajax letterlijk honderden miljoenen binnenhaalde met de CL en gigantische transfersommen.
Weet je wat het is als ik zo door de Feyenoord of PSV topics heen struin dan zou je haast denken dat het beide onaantastbare wereld elftallen zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Poets je Ajax brilletje nou meer eens een keer, dan blaas je misschien wat minder hoog van de toren. Dit Ajax is gewoon een heel matig elftal, alleen willen mensen als jij dat niet horen want dat prik ik je zeepbel kapot. Weer 100 miljoen geïnvesteerd en tot op heden heeft niemand indruk weten te maken. Blijkbaar durf je niet kritisch naar Ajax te kijken en blijf je tegen beter weten in maar gillen dat ze kampioen worden, zonder enige argument waarom dat dan gaat gebeuren. Feyenoord en PSV zijn veel verder dan Ajax, dus ik zie niet in waarom Ajax de gedoodverfde kandidaat is. Aan een speler als Brobbey en aan de trainer merk je dat er na 3 wedstrijden al onvrede heerst.
Dan moet je die jongens wel laten spelen.quote:Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
100 miljoen investeren in de eredivisie levert slechts een beperkte ROI. Griezmann kostte Atletico maar 20 miljoen, maar die komt niet naar Ajax. Het belangrijkst is dat je zelf opgeleide talenten en jong aangetrokken supertalenten binnen dat dat oogstkader zijn qua leeftijd en ervaring.
quote:
Dan is volgens mijn vooral de vraag of er nog iemand achteraan gaat.quote:Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie Steijn wel geslachtofferd worden bij 0 punten.
Ze zijn er niet. Sutalo en Hato kunnen ertoe uitgroeien.quote:Op zondag 3 september 2023 22:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan moet je die jongens wel laten spelen.
Ok, bedankt voor je bevestiging.quote:Op zondag 3 september 2023 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Ok man. Daar heb ik het inderdaad geroepen. Heel serieus ook
.
Natuurlijk niet, de hele reden waarom die mof een onbeduidend middenmoottrainertje heeft genomen voor zijn FM save is dat die geen grote bek durft open te trekken en als eerste eraan gaat.quote:Op zondag 3 september 2023 22:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan is volgens mijn vooral de vraag of er nog iemand achteraan gaat.
Vos. Maar ja, die speelt ook niet, want heel veel aangetrokken spelers voor zich. Het is bv ook absurd dat je 4 spelers op de linksback positie hebt.quote:Op zondag 3 september 2023 22:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze zijn er niet. Sutalo en Hato kunnen ertoe uitgroeien.
Mislintat gaat zijn eigen hachje natuurlijk redden, die gaat het ontslag van Steijn uitleggen als een noodzakelijke ingreep omdat hij niet op de lijn van de TD zat.quote:Op zondag 3 september 2023 22:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan is volgens mijn vooral de vraag of er nog iemand achteraan gaat.
220 miljoen in 2 jaar gastquote:Op zondag 3 september 2023 21:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Plek 3 niet acceptabel vinden zou ook raar zijn met een team dat opnieuw opgebouwd moet worden.
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die nu achter Mislintat aanlopen in blinde adoratie.quote:Op zondag 3 september 2023 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, de hele reden waarom die mof een onbeduidend middenmoottrainertje heeft genomen voor zijn FM save is dat die geen grote bek durft open te trekken en als eerste eraan gaat.
Maar heel Ajax loopt achter hem aan omdat het een soort superscout is ofzo die als enige ziet dat Akpom er wel wat van kan.
Ja, over de balk gesmeten. Tegen de klippen op dan maar kampioen proberen te worden ipv opnieuw opbouwen heeft niet zoveel zin, beter is het om te onderkennen dat de afgelopen jaren een doodlopende weg is ingeslagen.quote:
En wordt pas 28. Talent voor de toekomst, die verkoop je over enkele jaren door voor 50 miljoen.quote:Op zondag 3 september 2023 21:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
toch maar mooi 6 doelpuntjes gemaakt voor Sint Truiden. Dan ben je een grote.
Wellicht is de sekte genaamd Ajaxtwitter ook geen hele goede graadmeter inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2023 22:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die nu achter Mislintat aanlopen in blinde adoratie.
quote:Op zondag 3 september 2023 21:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, wel eens. Mislintat heeft natuulijk in het begin wel geroepen dat Ajax jaren nodig zou hebben voor wederopbouw, maar lijkt dan toch ook te moeten wennen aan de druk die een club als Ajax met zich meebrengt. Leuk dat hij bij Stutrgart heeft gewerkt, maar Ajax is echt wel andere koek en daar zal hij aan moeten wennen. Het is niet alleen de spelersgroep waarvan je de komende tijd kunt verwachten nog niet 'Ajax-waardig' te zijn.
Ik kan me voorstellen dat je door freaky40 hier ook op het verkeerde been bent gezet.quote:Op zondag 3 september 2023 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht is de sekte genaamd Ajaxtwitter ook geen hele goede graadmeter inderdaad.
En zijn baas heeft dat ook ooit geflikt, wat de degradatie van Twente inluidde destijds. Gezonde situatie wel.quote:Op zondag 3 september 2023 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mislintat gaat zijn eigen hachje natuurlijk redden, die gaat het ontslag van Steijn uitleggen als een noodzakelijke ingreep omdat hij niet op de lijn van de TD zat.
Misschien denkt hij met dit soort aankopen dat Ajax hetzelfde niveau nastreeft als Stuttgart? Die man werd als een soort God binnengehaald omdat ie toevallig 2x beet had met een leuk spelertje, maar is hij wel zo goed als men zegt? Mensen overtuigen met een leuke babbel en een zak met geld wil niet zeggen dat je wereldspelers binnenhaalt.quote:Op zondag 3 september 2023 21:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nou ik denk wel dat je al een flink gat hebt ten opzichte van met name PSV. Die hebben zoveel scorend vermogen dat een paar extra tegengoals ze niet gaan nekken. Maak dat maar ergens goed, lastig verhaal.quote:Op zondag 3 september 2023 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
De echte fout is toch gewoon dat Ajax te lang gewacht heeft, met het aanstellen van TD, trainer en uiteindelijk aankopen doen.quote:Op zondag 3 september 2023 22:15 schreef Mestreech1990 het volgende:
Het is toch hartstikke logisch dat er 100 miljoen is uitgegeven. Het hele elftal is verkocht en weggegaan. Anders zitten ze met het jeugdelftal te ballen, net zoals in de gehele voorbereiding.
Er wordt zo snel voorbij gegaan aan het feit dat letterlijk het hele elftal is vertrokken. Dat los je niet direct op. Die jongens trainen net een paar dagen met elkaar. Volgens mij kennen ze elkaars naam nog niet eens.
Ik had wel liever gezien dat ze een directe vervanger voor Kudus hadden gehaald. Begrijp niet zo goed waarom we geen echte rechtsbuiten hebben.
Het hele elftal is vertrokken?quote:Op zondag 3 september 2023 22:15 schreef Mestreech1990 het volgende:
Het is toch hartstikke logisch dat er 100 miljoen is uitgegeven. Het hele elftal is verkocht en weggegaan. Anders zitten ze met het jeugdelftal te ballen, net zoals in de gehele voorbereiding.
Er wordt zo snel voorbij gegaan aan het feit dat letterlijk het hele elftal is vertrokken. Dat los je niet direct op. Die jongens trainen net een paar dagen met elkaar. Volgens mij kennen ze elkaars naam nog niet eens.
Ik had wel liever gezien dat ze een directe vervanger voor Kudus hadden gehaald. Begrijp niet zo goed waarom we geen echte rechtsbuiten hebben.
Het is, los van of deze transfers slagen of niet, een feit dat ze ernstig laat binnen zijn gehengeld. Steijn heeft een voorbereiding gedraaid met spelers die nu bijna allemaal weg zijn - dat zijn gewoon 2 maanden die min of meer voor niks zijn geweest.quote:Op zondag 3 september 2023 22:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Misschien denkt hij met dit soort aankopen dat Ajax hetzelfde niveau nastreeft als Stuttgart? Die man werd als een soort God binnengehaald omdat ie toevallig 2x beet had met een leuk spelertje, maar is hij wel zo goed als men zegt? Mensen overtuigen met een leuke babbel en een zak met geld wil niet zeggen dat je wereldspelers binnenhaalt.
Ah ja die act dat jeugdspelers daar doorbreken en ondertussen kopen ze nog steeds volk van RKC , MVV en nog een paar vage clubs die mogen spelen voor hun zogenaamde supertalentenquote:Op zondag 3 september 2023 22:18 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom zou je als talent nu nog naar Ajax gaan? In noord-holland kun je inmiddels beter naar AZ gaan als je goed wilt worden opgeleid en kansen op het 1e elftal en een doorbraak wilt hebben.
Naja de afgelopen twee seizoenen is Ajax wel enigzins ontmanteld. Lijkt me niet dat we daar over hoeven te discussiërenquote:Op zondag 3 september 2023 22:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het hele elftal is vertrokken?
quote:Op zondag 3 september 2023 22:17 schreef KingRoland het volgende:
ik wacht gewoon de bus op na de interlands als ze nog een keer punten verspelen
Sommige aankopen zijn best wel prima, maar Ajax is inderdaad een totaal andere club dan een Stuttgart of Brentford. Leuk dus die moneyballprincipes maar die moet je bij Ajax wel anders implementeren anders krijg je inderdaad een elftal vol underdogs.quote:Op zondag 3 september 2023 22:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Misschien denkt hij met dit soort aankopen dat Ajax hetzelfde niveau nastreeft als Stuttgart? Die man werd als een soort God binnengehaald omdat ie toevallig 2x beet had met een leuk spelertje, maar is hij wel zo goed als men zegt? Mensen overtuigen met een leuke babbel en een zak met geld wil niet zeggen dat je wereldspelers binnenhaalt.
Als je miskopen als Bassey doet doe je dat jezelf aan. Bergwijn en Brobbey, samen 50 miljoen, hebben zich ook nooit laten gelden. Je had dit soort spelers moeten verkopen.quote:Op zondag 3 september 2023 22:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Naja de afgelopen twee seizoenen is Ajax wel enigzins ontmanteld. Lijkt me niet dat we daar over hoeven te discussiëren
AZ leidt op voor ome Marc dus als je Antwerpen een leuke stad vindt kun je inderdaad prima naar AZ.quote:Op zondag 3 september 2023 22:18 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom zou je als talent nu nog naar Ajax gaan? In noord-holland kun je inmiddels beter naar AZ gaan als je goed wilt worden opgeleid en kansen op het 1e elftal en een doorbraak wilt hebben.
Brobbey heeft wel echt een kutuitstraling zeg en de oogopslag van Bergwijn helpt ook niet.quote:Op zondag 3 september 2023 22:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je miskopen als Bassey doet doe je dat jezelf aan. Bergwijn en Brobbey, samen 50 miljoen, hebben zich ook nooit laten gelden. Je had dit soort spelers moeten verkopen.
Preciesquote:Op zondag 3 september 2023 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach vroeger meende ik dat ik ook elke week naar Ajax moest gaan tegenwoordig als ik me irriteer zet ik hem gewoon af.
In welke wereld leef jij? Pak het basiselftal van twee jaar geleden eens erbij.quote:Op zondag 3 september 2023 22:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het hele elftal is vertrokken?
Het is vooral belangrijk niet nog een keer naast CL-voetbal te grijpen.quote:Op zondag 3 september 2023 22:19 schreef KingRoland het volgende:
dit jaar nog een tussenjaar was niet de afspraak.
Want op voorhand wist jij natuurlijk dat ze niet zouden slagen? Of de bedragen kun je wat zeggen maar de namen ansich zijn geen gekke namen.quote:Op zondag 3 september 2023 22:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je miskopen als Bassey doet doe je dat jezelf aan. Bergwijn en Brobbey, samen 50 miljoen, hebben zich ook nooit laten gelden. Je had dit soort spelers moeten verkopen.
Aan het begin van de voorbereidingen is nog niet iedereen verkocht en spelers die Ajax eventueel wil hebben, hebben nog tig andere opties die die spelers eerst open willen houden. Komt een beoogde speler niet gaat er weer tijd overheen voor de volgende op het lijstje binnengehengeld kan worden. Dus niet realistisch in de praktijk.quote:Op zondag 3 september 2023 22:29 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij? Pak het basiselftal van twee jaar geleden eens erbij.
Het hoeft geen ramp te zijn, maar dan moet je wel in het begin van de voorbereiding voor 90 procent compleet zijn. Zodat je in ieder geval de basis van alle afspraken, afstemming en automatismen op orde kan brengen.
Dit heeft gewoon tijd nodig, alleen krijg je dat nu natuurlijk niet meer. Het is nu zaak om de boel rustig te houden intern en vooral niet te luisteren naar de media kanalen.
Brobbey, Taylor, Wijndal, Rensch en Bergwijn missen allemaal dezelfde mentale eigenschappen: doorzettingsvermogen, weerbaarheid en vechtlust.quote:Op zondag 3 september 2023 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Brobbey heeft wel echt een kutuitstraling zeg en de oogopslag van Bergwijn helpt ook niet.
Dat kon je al horen bij de interviews van Steijn van vandaag en afgelopen donderdag.quote:Op zondag 3 september 2023 22:42 schreef Scorpie het volgende:
Bij studio Azijn zeggen ze ook al dat Mislintat en Steijn geen eenheid meer zijn.
Dit gaat verschrikkelijk fout aflopen.
Heb je toevallig gezien wat de gemiddelde leeftijd van de basis was vandaag? Dat geeft wel antwoord op je eerste vraag. De jeugdopleiding inhoudelijk is een andere kwestiequote:Op zondag 3 september 2023 22:18 schreef RamboDirk het volgende:
Maar Ajax is daar bovengemiddeld financieel voor gecompenseerd (hallo Ten Hag), dan is wel kwalijk dat je en alleen maar brandhout haalt en dit pas op het eind doet van de voorbereiding.quote:Op zondag 3 september 2023 22:29 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij? Pak het basiselftal van twee jaar geleden eens erbij.
Het hoeft geen ramp te zijn, maar dan moet je wel in het begin van de voorbereiding voor 90 procent compleet zijn. Zodat je in ieder geval de basis van alle afspraken, afstemming en automatismen op orde kan brengen.
Dit heeft gewoon tijd nodig, alleen krijg je dat nu natuurlijk niet meer. Het is nu zaak om de boel rustig te houden intern en vooral niet te luisteren naar de media kanalen.
Je kunt ook bijna geen spelers halen die 25 miljoen waard zijn. Die gaan doorgaans niet naar Ajax maar verkiezen een subtopper/middenmoter in een grote competitie.quote:Op zondag 3 september 2023 22:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar Ajax is daar bovengemiddeld financieel voor gecompenseerd (hallo Ten Hag), dan is wel kwalijk dat je en alleen maar brandhout haalt en dit pas op het eind doet band voorbereiding.
Yup. Doet Steijn toch echt zelf.quote:Op zondag 3 september 2023 22:42 schreef Scorpie het volgende:
Bij studio Azijn zeggen ze ook al dat Mislintat en Steijn geen eenheid meer zijn.
Studio PSV, vanavond ook weer. Neem ik niet serieus.quote:Op zondag 3 september 2023 22:42 schreef Scorpie het volgende:
Je merkt het nergens anders aan inderdaad. Raar dat Studio Voetbal dit soort verhalen verzint, maar daar staat het inmiddels wel bekend om!quote:Op zondag 3 september 2023 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Studio PSV, vanavond ook weer. Neem ik niet serieus.
Vraag is natuurlijk of dit Midlintats schuld is, of van die kut in de RvCquote:Op zondag 3 september 2023 22:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Best een misser van Mislintat als je het mij vraagt.
En aan een Sutalo is weinig aan te doen. Dat is de verkopende club die weer loopt te kloten.quote:Op zondag 3 september 2023 23:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vraag is natuurlijk of dit Midlintats schuld is, of van die kut in de RvC
Denk dat dat wel meevalt, maar in het ergste geval vertrekt Steijn en neemt Maduro het over. Dat lijkt sowieso al het idee te zijn geweest toen Maduro kwam, dat ie uiteindelijk eindverantwoordelijk zou worden.quote:Op zondag 3 september 2023 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat kon je al horen bij de interviews van Steijn van vandaag en afgelopen donderdag.
Waarom? Geen krediet, ook niet bij de fans. In de winter 12 punten achter en hij is wegquote:Op zondag 3 september 2023 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt, maar in het ergste geval vertrekt Steijn en neemt Maduro het over. Dat lijkt sowieso al het idee te zijn geweest toen Maduro kwam, dat ie uiteindelijk eindverantwoordelijk zou worden.
Denk echter dat Steijn het seizoen gewoon afmaakt.
Gezien de reputatie van de verstrooide zal Steijn het niet lang meer uithouden als die 'zijn' spelers niet goed genoeg en niet de mijne blijft noemen.quote:Op zondag 3 september 2023 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt, maar in het ergste geval vertrekt Steijn en neemt Maduro het over. Dat lijkt sowieso al het idee te zijn geweest toen Maduro kwam, dat ie uiteindelijk eindverantwoordelijk zou worden.
Denk echter dat Steijn het seizoen gewoon afmaakt.
Het is ook gewoon dom wat hij deed wekenlang speel je in 433 met hetzelfde idee en ongeveer dezelfde opstelling. Ook zonder 'echte' rechtsbuiten. En ineens moet het tegen Fortuna Sittard, een wedstrijd voor de interlandbreak, naar een 343 en weet niemand hoe die moet lopen. Verassend hoor Maurice.quote:Op zondag 3 september 2023 23:58 schreef TLC het volgende:
Maurice Steijn, wat een lulletje rozenwater
Ze lopen de meute achterna zoals die Telegraaf hysterica's Driessen/Verweij. Dit vinden ze heerlijk, Mislintat bashen, framen etc. Dat zal vandaag wel breed uitgemeten worden in dat vodje van hun.quote:Op zondag 3 september 2023 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je merkt het nergens anders aan inderdaad. Raar dat Studio Voetbal dit soort verhalen verzint, maar daar staat het inmiddels wel bekend om!
Ik weet nog dat vele hier en de zogenaamde experts riepen dat Zlatan echt helemaal niks was.quote:Op maandag 4 september 2023 02:30 schreef Paganitzu het volgende:
Doet me een beetje denken aan het Ajax na de vorige goede generatie in de vroege 1998-2001. De jaren onder Jan Wouters, Hans Westerhof en Co Adriaanse.
Aankopen zoals Jesper Grønkjær, Wamberto, Georgi Kinkladze, Nikos Machlas, Cristian Chivu, Jan van Halst, André Bergdølmo, Frank Verlaat, Lobont, Galasek, Pasanen, Ibrahimovic, Mido. Maxwell, Trabelsi.
Zaten uiteindelijk een aantal toppers tussen. Wel een paar magere jaren.
Of Maurice kan er gewoon he-le-maal niks van? Dat is een stuk logischer.quote:Op maandag 4 september 2023 00:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is ook gewoon dom wat hij deed wekenlang speel je in 433 met hetzelfde idee en ongeveer dezelfde opstelling. Ook zonder 'echte' rechtsbuiten. En ineens moet het tegen Fortuna Sittard, een wedstrijd voor de interlandbreak, naar een 343 en weet niemand hoe die moet lopen. Verassend hoor Maurice.
Is er dan niemand in de Staf die zegt van goh zouden we dan nou wel doen Maurice?
Daar vind ik het nog wat te vroeg voor maar zijn persmomenten zijn niet heel sterk.quote:Op maandag 4 september 2023 08:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Of Maurice kan er gewoon he-le-maal niks van? Dat is een stuk logischer.
Zelfs als het letterlijk uit de mond van Steijn komt roepen mensen dat het een hetze van de telegraaf is. Dat is dan wel weer humor.quote:Op maandag 4 september 2023 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar vind ik het nog wat te vroeg voor maar zijn persmomenten zijn niet heel sterk.
Als ik zie wat er gekocht is dan is daar echt wel een goed elftal van te maken, het was nu wat kort dag en sowieso nog 2 aankopen er niet bij die ik wel in de basis zou zetten plus Berghuis en Bergwijn.quote:Op maandag 4 september 2023 08:32 schreef Black-Death het volgende:
Rustig afwachten jongens.. kom op. We konden ook niet verwachten dat we direct tiki-taka zouden spelen..
Ja dat laatste kan je uiteindelijk opbreken. Je mag toch verwachten dat je wint van Fortuna, al is het maar met 0-1 vanwege een individuele actie.quote:Op maandag 4 september 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik zie wat er gekocht is dan is daar echt wel een goed elftal van te maken, het was nu wat kort dag en sowieso nog 2 aankopen er niet bij die ik wel in de basis zou zetten plus Berghuis en Bergwijn.
Ik had gehoopt op damage control maar helaas loop je nu al 4 punten achter, dan is de druk alweer hoog.
Laten we wel wezen, tegen Twente en Feyenoord pak je geen 6 punten. Dan heb je al een gat van 6+ punten met PSV want die moeten tegen NEC en Almere City.quote:Op maandag 4 september 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
helaas loop je nu al 4 punten achter, dan is de druk alweer hoog.
Dat is wel de traditie.quote:Op maandag 4 september 2023 08:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Verwacht wel dat de Galactico's de klassieker gewoon winnen einde van de maand
Twente en Feyenoord kan zomaar 0 punten zijn. Dan is het gat straks 10 punten na 5 potjesquote:Op maandag 4 september 2023 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, tegen Twente en Feyenoord pak je geen 6 punten. Dan heb je al een gat van 6+ punten met PSV want die moeten tegen NEC en Almere City.
Hopelijk duurt dat niet te lang.quote:Op maandag 4 september 2023 08:50 schreef Black-Death het volgende:
Van Halst dus definitief AD totdat Kroes er is. Bron: Nu.nl
Geloof dat 90% Interlands moet spelen. Dus je zal een dag of 3 hebben voor nieuwe Eredivisie periode. Te kort.quote:Op maandag 4 september 2023 09:00 schreef manny het volgende:
Hoeveel dagen hebben ze om op het trainingsveld te staan eigenlijk, met alle internationals erbij. Zou wel aardig zijn als ze de kans krijgen samen een balletje te trappen en beetje ingespeeld te raken.
Als het er al 3 zijn, is wel kort ja.quote:Op maandag 4 september 2023 09:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Geloof dat 90% Interlands moet spelen. Dus je zal een dag of 3 hebben voor nieuwe Eredivisie periode. Te kort.
Las ergens 1 december maar is nog niet bevestigd. AZ zal wel flink tegenstribbelen zoals ze daar gewend zijn.quote:
Ja zo zijn ze, ik weet uiteraard niet precies hoe het zit maar het lijkt me een zaak tussen Kroes en AZ, Ajax heeft daar weinig mee te maken behalve dat ze hem zo snel mogelijk in dienst willen.quote:Op maandag 4 september 2023 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Las ergens 1 december maar is nog niet bevestigd. AZ zal wel flink tegenstribbelen zoals ze daar gewend zijn.
Jep.quote:Op maandag 4 september 2023 07:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet nog dat vele hier en de zogenaamde experts riepen dat Zlatan echt helemaal niks was.
Tja anderzijds heeft Kroes daar ook gewoon voor getekend. En hebben Ajax en Kroes gedacht dat AZ wel zou inbinden maar het is natuurlijk hun goed recht dat niet te doen. Heel vervelend, maar dit had je kunnen weten.quote:Op maandag 4 september 2023 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja zo zijn ze, ik weet uiteraard niet precies hoe het zit maar het lijkt me een zaak tussen Kroes en AZ, Ajax heeft daar weinig mee te maken behalve dat ze hem zo snel mogelijk in dienst willen.
Zo'n concurrentiebeding is nogal zinloos in dit digitale tijdperk en ook niet te bewijzen omdat er altijd een overlap is in scouting etc.
Eens, maar dat hoef toch ook niet. Kijk naar PSV en Feyenoord op dit moment. En Ajax heeft dat in verleden ook vaak genoeg bewezen.quote:Op zondag 3 september 2023 22:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt ook bijna geen spelers halen die 25 miljoen waard zijn. Die gaan doorgaans niet naar Ajax maar verkiezen een subtopper/middenmoter in een grote competitie.
0quote:Op maandag 4 september 2023 09:00 schreef manny het volgende:
Hoeveel dagen hebben ze om op het trainingsveld te staan eigenlijk, met alle internationals erbij. Zou wel aardig zijn als ze de kans krijgen samen een balletje te trappen en beetje ingespeeld te raken.
AZ houdt zich gewoon aan het concurrentiebeding van het contract. Lijkt me niks raars.quote:Op maandag 4 september 2023 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja zo zijn ze, ik weet uiteraard niet precies hoe het zit maar het lijkt me een zaak tussen Kroes en AZ, Ajax heeft daar weinig mee te maken behalve dat ze hem zo snel mogelijk in dienst willen.
Zo'n concurrentiebeding is nogal zinloos in dit digitale tijdperk en ook niet te bewijzen omdat er altijd een overlap is in scouting etc.
Er staat in je contract dat je een jaar lang niet bij een concurrent aan de slag mag gaan en vervolgens vinden ze het in Amsterdam maar vreemd dat ze hem daaraan houden. Stukje naïef.quote:Op maandag 4 september 2023 09:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
AZ houdt zich gewoon aan het concurrentiebeding van het contract. Lijkt me niks raars.
AZ zal nu eenmaal van zich af moeten bijten als kleine club. De grotere clubs gaan anders (doen ze al) continu met hun goede beleid en personeel aan de haal. Bij AZ proberen ze ook gewoon wat op te bouwen, wat heel goed lukt.
Maar we gaan wel 'genieten' van het oogstrelende voetbal van Oranje!quote:Op maandag 4 september 2023 09:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
0
Dit is de irritantste interlandperiode die er is. Eindelijk je selectie compleet, iedereen 2 weken weg inclusief reizen.
Kap eens met dit kinderachtig gedrag in dit topic.quote:Op maandag 4 september 2023 09:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij is zelf al een maandje of 4 in dienst
maar het begint nu allemaal pas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie in Amsterdam vindt dit vreemd? Volgens mij niemand.quote:Op maandag 4 september 2023 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat in je contract dat je een jaar lang niet bij een concurrent aan de slag mag gaan en vervolgens vinden ze het in Amsterdam maar vreemd dat ze hem daaraan houden. Stukje naïef.
Ik denk dat ze bij Ajax dachten dat AZ even op de rug zou gaan liggen, anders kom je nu niet als noodgreep bij Lambiekje uit.quote:Op maandag 4 september 2023 10:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wie in Amsterdam vindt dit vreemd? Volgens mij niemand.
Dat je vervolgens in gesprek gaat om deze periode van 1 jaar in te korten, is een ander verhaal.
Bedankt voor je bezorgdheid Klaas, je bent en blijft een echte Ajacied voor mij! Je geeft zoveel om onze club!quote:Op maandag 4 september 2023 09:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Steijn weer zelf dat hij niet goed genoeg is om dit op de rails te krijgen en doet waar hij goed is in andere de schuld geven.......
Mitslewat maakt er ook een zooitje van met zijn aankopen maar dat steijn zo duidelijk afstand neemt is wel behoorlijk zielig
dat kan niet op een normale werkvloer
de bom gaat heel snel ontploffen tussen die 2 in amsterdam
jij moet lekker zelf vinden wat je vind ik post gewoon ajax nieuws in dit topic en als het je niet bevalt donder je maar opquote:Op maandag 4 september 2023 10:01 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Kap eens met dit kinderachtig gedrag in dit topic.
Denk dat het AZ om centjes gaat maar daar wordt vooralsnog niet op ingegaan omdat Ajax het aan Kroes overlaat.quote:Op maandag 4 september 2023 09:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
AZ houdt zich gewoon aan het concurrentiebeding van het contract. Lijkt me niks raars.
AZ zal nu eenmaal van zich af moeten bijten als kleine club. De grotere clubs gaan anders (doen ze al) continu met hun goede beleid en personeel aan de haal. Bij AZ proberen ze ook gewoon wat op te bouwen, wat heel goed lukt.
Jij hebt het al gelezen natuurlijk.quote:Op maandag 4 september 2023 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Ajax dachten dat AZ even op de rug zou gaan liggen, anders kom je nu niet als noodgreep bij Lambiekje uit.
oh jij 'denkt' dat.. okequote:Op maandag 4 september 2023 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Ajax dachten dat AZ even op de rug zou gaan liggen, anders kom je nu niet als noodgreep bij Lambiekje uit.
Caland heeft altijd alle inside info. De telegraaf boys zijn er jaloers op.quote:Op maandag 4 september 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij hebt het al gelezen natuurlijk.
Moeilijk , als hij een lijstje inlevert met zijn wensen , en die gast haalt alleen maar gasten die hij wil.quote:Op zondag 3 september 2023 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Desalniettemin vind ik het optreden van Steijn zwak en getuigt het van weinig collegialiteit. Creeert direct een slangenkuil situatie, dat komt niet meer goed.
Nee klopt. Het noodverbandje Lambiek doorschuiven was maanden geleden al voorzien natuurlijk. Wat een visionairs in Amsterdam.quote:
Wat voor lijstje zal Steijn hebben? Spelers waar hij mee gewerkt heeft vallen sowieso af lijkt me.quote:Op maandag 4 september 2023 10:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Moeilijk , als hij een lijstje inlevert met zijn wensen , en die gast haalt alleen maar gasten die hij wil.
En als dan de resultaten achterblijven , dan wordt er al heel snel naar de trainer gewezen , ik wil niet zeggen dat Steijn een toptrainer is , maar een aantal aankopen zijn meer voor een club als FC Utrecht of Heerenveen of zo heb ik het idee .
Maar hopelijk zit ik er naast
Almada volgens mijquote:Op maandag 4 september 2023 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat voor lijstje zal Steijn hebben? Spelers waar hij mee gewerkt heeft vallen sowieso af lijkt me.
Probeer dit maar niet, inmiddels zit Steijn zelf ook in het telegraafcomplot.quote:
Al besproken.quote:
Ja nu bepaalt Mislintat, bij NAC kon hij zelf z'n transfers regelen.quote:Op maandag 4 september 2023 09:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Steijn weer zelf dat hij niet goed genoeg is om dit op de rails te krijgen en doet waar hij goed is in andere de schuld geven.......
Mitslewat maakt er ook een zooitje van met zijn aankopen maar dat steijn zo duidelijk afstand neemt is wel behoorlijk zielig
dat kan niet op een normale werkvloer
de bom gaat heel snel ontploffen tussen die 2 in amsterdam
Bij elke andere club gaan dat soort dingen natuurlijk in overleg..quote:Op maandag 4 september 2023 10:17 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja nu bepaalt Mislintat, bij NAC kon hij zelf z'n transfers regelen.
Deze manier van werken is natuurlijk ook even wennen voor hem.
STEIJNEDquote:Op maandag 4 september 2023 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeer dit maar niet, inmiddels zit Steijn zelf ook in het telegraafcomplot.
Bijna hetzelfde, de spelersmarkt is toch wat anders Hans.quote:Op maandag 4 september 2023 10:22 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bij elke andere club gaan dat soort dingen natuurlijk in overleg..
Als een projectteam van ons zegt dat ze Siemens hardware willen gebruiken omdat ze daarmee het project goed kunnen doen en de inkoper komt zonder overleg aan met ABB of Honeywell, heb je ook een kutproject
Lijkt me heel goedquote:Op maandag 4 september 2023 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Salarishuis Ajax op de schop: 'Een financieel duurzaam beleid is belangrijk'
Sven Mislintat heeft de salarisstructuur van Ajax onder handen genomen. Speelt de club geen Champions League, dan loopt het salaris van de spelers automatisch terug.
Ajax toonde zich deze zomer bedrijvig op de transfermarkt. 'We hebben geld verdiend en qua salarissen zijn we omlaag gegaan', zegt Mislintat daarover. 'Er is ook een nieuwe salarisstructuur gecreëerd. Dat komt erop neer dat spelerssalarissen gereduceerd worden wanneer we geen Champions League spelen.'
Die afspraak is in alle nieuwe contracten meegenomen. 'De komende jaren is het de bedoeling om dat in alle verbintenissen op te nemen. Dat is namelijk een structuur waardoor je voorbereid bent op alle scenario's, financieel duurzaam beleid is belangrijk. Daarbij is het ook van belang dat je spelers laat begrijpen dat ze moeten presteren om Champions League te halen. Dat ze het vervolgens ook merken wanneer dat wel of niet lukt, precies zoals wij als club dat ook voelen.'
Dat een dergelijke salarisstructuur er nog niet was, is volgens Mislintat geen fout, maar iets cultureels. 'Het was gebruikelijk om het zo te doen, maar omdat Champions League-gelden in de toekomst nog belangrijker worden dan ze al zijn, was het voor ons heel logisch om deze werkwijze te implementeren.'
VI (geen pro)
gewoon werken voor je kanker geldquote:Op maandag 4 september 2023 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Sven Mislintat heeft de salarisstructuur van Ajax onder handen genomen. Speelt de club geen Champions League, dan loopt het salaris van de spelers automatisch terug.
Ajax toonde zich deze zomer bedrijvig op de transfermarkt. 'We hebben geld verdiend en qua salarissen zijn we omlaag gegaan', zegt Mislintat daarover. 'Er is ook een nieuwe salarisstructuur gecreëerd. Dat komt erop neer dat spelerssalarissen gereduceerd worden wanneer we geen Champions League spelen.'
Die afspraak is in alle nieuwe contracten meegenomen. 'De komende jaren is het de bedoeling om dat in alle verbintenissen op te nemen. Dat is namelijk een structuur waardoor je voorbereid bent op alle scenario's, financieel duurzaam beleid is belangrijk. Daarbij is het ook van belang dat je spelers laat begrijpen dat ze moeten presteren om Champions League te halen. Dat ze het vervolgens ook merken wanneer dat wel of niet lukt, precies zoals wij als club dat ook voelen.'
Dat een dergelijke salarisstructuur er nog niet was, is volgens Mislintat geen fout, maar iets cultureels. 'Het was gebruikelijk om het zo te doen, maar omdat Champions League-gelden in de toekomst nog belangrijker worden dan ze al zijn, was het voor ons heel logisch om deze werkwijze te implementeren.'
VI (geen pro)
Donder even zelf op, kleuter dat je bent. Je kan niet eens een naam correct spellen. Het enige wat je hier doet is irriteren. Je weet dondersgoed wat je aan het doen bent.quote:Op maandag 4 september 2023 10:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij moet lekker zelf vinden wat je vind ik post gewoon ajax nieuws in dit topic en als het je niet bevalt donder je maar op
Op zich goed maar het blijft natuurlijk zo dat spelers die nauwelijks nog wat hebben laten zien naar een West Ham kunnen om een veelvoud te verdienen dus of het veel zoden aan de dijk gaat zetten weet ik niet, daar is het verloop wat groot voor.quote:Op maandag 4 september 2023 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
VI (geen pro)
negeren + tr zetten.quote:Op maandag 4 september 2023 10:37 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Donder even zelf op, kleuter dat je bent. Je kan niet eens een naam correct spellen. Het enige wat je hier doet is irriteren. Je weet dondersgoed wat je aan het doen bent.
Lijkt me een goede move van onze Mislintat.quote:Op maandag 4 september 2023 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
VI (geen pro)
ik snap dat je woedend bent dat het niet zo goed met je cluppie, dat je vanacht niet heb kunnen slapen, dat je gisteren niet heb kunnen eten, en dat je vanochtend met hoofdpijn bent wakker geworden.quote:Op maandag 4 september 2023 10:37 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Donder even zelf op, kleuter dat je bent. Je kan niet eens een naam correct spellen. Het enige wat je hier doet is irriteren. Je weet dondersgoed wat je aan het doen bent.
Zo doen ze het bij elke club (waaronder die in Engeland) behalve Ajax. Wel mooi dat hij zichzelf daar de credits voor wil geven.quote:Op maandag 4 september 2023 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lijkt me een goede move van onze Mislintat.
als dit eenmaal internationaal bekend is komt er geen enkele topspeler meer naar ajaxquote:Op maandag 4 september 2023 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lijkt me een goede move van onze Mislintat.
Klaasgodquote:Op maandag 4 september 2023 10:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als dit eenmaal internationaal bekend is komt er geen enkele topspeler meer naar ajax
hele domme actie van mitslewat
als mitslewat weg is wordt dit allemaal zo teruggedraaid
In england is dat veel makkelijker omdat daar de salarissen gewoon hoger zijnquote:Op maandag 4 september 2023 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo doen ze het bij elke club (waaronder die in Engeland) behalve Ajax. Wel mooi dat hij zichzelf daar de credits voor wil geven.
hij zegt toch niet dat hij het heeft uitgevondenquote:Op maandag 4 september 2023 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo doen ze het bij elke club (waaronder die in Engeland) behalve Ajax. Wel mooi dat hij zichzelf daar de credits voor wil geven.
En ondertussen heeft hij voor meer dan 100 miljoen matige spelers gehaaldquote:Op maandag 4 september 2023 10:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
hij zegt toch niet dat hij het heeft uitgevondenWel dat hij het (her)introduceerd bij Ajax en daarmee het fiancieel gezonder maakt. Dan mag ie dat toch wel aangeven?
En jij elke nacht ervan wakker liggen. Ajacied in hart en nieren jij!quote:Op maandag 4 september 2023 10:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En ondertussen heeft hij voor meer dan 100 miljoen matige spelers gehaald
quote:Op maandag 4 september 2023 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar we gaan wel 'genieten' van het oogstrelende voetbal van Oranje!
Ik denk dat hij best wel aardige spelers gehaald heeft, zeker voor achterin, je kan nu een aardige achterste 5 neerzetten, voorin is het wat moeilijker ook vanwege de wisselwerking, hoe dat het beste uitpakt.quote:Op maandag 4 september 2023 10:52 schreef Malavita het volgende:
[..]
En jij elke nacht ervan wakker liggen. Ajacied in hart en nieren jij!
Kan een Mod of Admin hem geen tagje geven? "Forever Ajacied" ofzo?quote:Op maandag 4 september 2023 10:52 schreef Malavita het volgende:
[..]
En jij elke nacht ervan wakker liggen. Ajacied in hart en nieren jij!
denk het ook idd. Alleen allemaal zo enorm laat. Moeten enorm op elkaar inspelen nog.quote:Op maandag 4 september 2023 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij best wel aardige spelers gehaald heeft, zeker voor achterin, je kan nu een aardige achterste 5 neerzetten, voorin is het wat moeilijker ook vanwege de wisselwerking, hoe dat het beste uitpakt.
het enige probleem is dat het nu al 4 september is en je voorbereiding om het echie gaat.
quote:Op maandag 4 september 2023 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan een Mod of Admin hem geen tagje geven? "Forever Ajacied" ofzo?
Mad.quote:Op maandag 4 september 2023 10:37 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Die Avila leek me een wat dure jongen voor iemand die elke bal de tribune inrost.quote:Op maandag 4 september 2023 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij best wel aardige spelers gehaald heeft, zeker voor achterin, je kan nu een aardige achterste 5 neerzetten, voorin is het wat moeilijker ook vanwege de wisselwerking, hoe dat het beste uitpakt.
het enige probleem is dat het nu al 4 september is en je voorbereiding om het echie gaat.
Klopt, wel een beetje anders, maar als steijn aangeeft dat hij een keeper nodig heeft voor in de basis en die misselijkintat komt aanzetten met een spits voor jong ajax, doe je het niet goedquote:Op maandag 4 september 2023 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde, de spelersmarkt is toch wat anders Hans.
Hato-Sutaloquote:Op maandag 4 september 2023 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind juist achterin maar een ratjetoe eigenlijk, wie wordt nu jullie CV-duo?
Forbs is ook helemaal niksquote:Op maandag 4 september 2023 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Avila leek me een wat dure jongen voor iemand die elke bal de tribune inrost.
Denk dat Sosa daar wel gaat spelen.quote:Op maandag 4 september 2023 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Avila leek me een wat dure jongen voor iemand die elke bal de tribune inrost.
Dure bankzitter dan.quote:Op maandag 4 september 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat Sosa daar wel gaat spelen.
Dure grap. Zit inmiddels voor bijna 25 miljoen aan linksbacks op de bank dan.quote:Op maandag 4 september 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat Sosa daar wel gaat spelen.
wijndal kan je nu wel bestempelen als miskoop.quote:Op maandag 4 september 2023 11:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dure grap. Zit inmiddels voor bijna 25 miljoen aan linksbacks op de bank dan.
Ik denk dat Wijndal afgeschreven is en hij is backup voor 2 posities.quote:Op maandag 4 september 2023 11:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dure grap. Zit inmiddels voor bijna 25 miljoen aan linksbacks op de bank dan.
Beste linkerkant van Europaquote:Op maandag 4 september 2023 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Wijndal afgeschreven is en hij is backup voor 2 posities.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |