En die verliezen dus alle realiteitszin uit het oog omdat ze opgegroeid zijn met het idee dat het “Amsterdamse branie” is als je tegen beter weten in overal gaat roepen dat je voor het kampioenschap gaat.quote:Op zondag 3 september 2023 21:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, die vinden voetbal het belangrijkste wat er is. Maar dan niet met teleurstellingen om kunnen gaan
Op een gegeven moment zijn er vele belangrijkere zaken in het leven dan voetbal. Dan is voetbal bij lange na geen hoofzaak meer, zelfs geen bijzaak. Als je je dagelijkse humeur aanpast op wat een stel overbetaalde miljonairs op het veld doen dan ben je voor je omgeving vaak geen fijne kerel.quote:Op zondag 3 september 2023 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach vroeger meende ik dat ik ook elke week naar Ajax moest gaan tegenwoordig als ik me irriteer zet ik hem gewoon af.
Nou ja net was er nog iemand hier die bang was dat 'ie uitgelachen werd vanwege een potje voetbal dus dat klopt wel ja.quote:Op zondag 3 september 2023 21:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn er vele belangrijkere zaken in het leven dan voetbal. Dan is voetbal bij lange na geen hoofzaak meer, zelfs geen bijzaak. Als je je dagelijkse humeur aanpast op wat een stel overbetaalde miljonairs op het veld doen dan ben je voor je omgeving vaak geen fijne kerel.
En toch zijn de komende 3 wedstrijden, Twente, Marseille en Feyenoord, wel er op of er onder. Als je uit die drie wedstrijden minder dan 3 punten haalt is het gewoon crisis. Zo werkt de dynamiek in de voetballerij nou eenmaal.quote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Overigens iedereen die nu al conclusies denkt te kunnen/moeten trekken over de kwaliteit van dit Ajax zou een permban moeten krijgen in dit topic.
Uiteraard staat er geen team, want er is pas sinds deze week een team.
Tuurlijk boeit het hem wel. Hij wil slagen bij zijn eerste topclub, want anders gaat hij er sowieso nooit meer bij een trainer worden. Alleen een trainer is zo goed als zijn spelers, en het hele Ajax geraamte is weg en daar zijn 10+ buitenlanders voor gehaald uit allerlei Europese windstreken waarvan er veel op zijn best matig zijn….dit gaat niet goed komen.quote:Op zondag 3 september 2023 20:47 schreef RamboDirk het volgende:
Slecht nieuwsgesprek met Jan van Halstik heb niet de indruk dat het Steijn veel boeit. Heeft waarschijnlijk een hogere oprotpremie dan wat hij ooit verdiend heeft in zijn loopbaan
Steijn heeft zo'n beetje overal waar hij gewerkt heeft een goede indruk gemaakt dus als hij bij Ajax niet slaagt komt hij echt wel aan de bak. Ik had liever ook een andere trainer gezien maar hij is wel een van de beste trainers van de eredivisie, alleen wat mij betreft niet goed genoeg om trainer van Ajax te zijn, daarvoor heb je namelijk een coherente aanvallende visie nodig en de capaciteiten om spelers zowel technisch als tactisch beter te maken.quote:Op zondag 3 september 2023 21:12 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Tuurlijk boeit het hem wel. Hij wil slagen bij zijn eerste topclub, want anders gaat hij er sowieso nooit meer bij een trainer worden. Alleen een trainer is zo goed als zijn spelers, en het hele Ajax geraamte is weg en daar zijn 10+ buitenlanders voor gehaald uit allerlei Europese windstreken waarvan er veel op zijn best matig zijn….dit gaat niet goed komen.
@Pizzakoppoquote:Op zondag 3 september 2023 21:15 schreef TheVulture het volgende:
In principe is het geen gekke constructie dat de technische staf aangeeft waar de behoeftes liggen en dat de TD en scouting daar dan de spelers voor zoeken.
Steijn zou het alleen wat slimmer moeten verwoorden, want ik geloof dat Mislintat hem best de tijd wil geven en zelfs een plek of 2 of 3 wel acceptabel vindt dit seizoen.
Klopt ik bedoelde dat hij niet meer bij een topclub aan de bak komt als hij (hard) faalt bij Ajax. Ben het met je eens wat betreft de punten die hij mist en waarom hij eigenlijk niet aangesteld zou moeten zijn. Maar al met al, hoe het nu loopt…compleet Ajax dna en geraamte weg van vorige seizoenen en dan in een keer een heel vreemdelingenlegioen met aardig wat spelers waarvan je je afvraagt of ze echt aanwinsten zijn kwalitatief…..dit gaat natuurlijk geen kampioensjaar worden. Eerder een overgangsjaar.quote:Op zondag 3 september 2023 21:14 schreef -XOR- het volgende:
Steijn heeft zo'n beetje overal waar hij gewerkt heeft een goede indruk gemaakt dus als hij bij Ajax niet slaagt komt hij echt wel aan de bak. Ik had liever ook een andere trainer gezien maar hij is wel een van de beste trainers van de eredivisie, alleen wat mij betreft niet goed genoeg om trainer van Ajax te zijn, daarvoor heb je namelijk een coherente aanvallende visie nodig en de capaciteiten om spelers zowel technisch als tactisch beter te maken.
Plek 3 niet acceptabel vinden zou ook raar zijn met een team dat opnieuw opgebouwd moet worden. Dat gelul dat je altijd kampioen zou moeten worden of per se CL zou moeten halen staat langetermijnsucces in de weg.quote:Op zondag 3 september 2023 21:15 schreef TheVulture het volgende:
In principe is het geen gekke constructie dat de technische staf aangeeft waar de behoeftes liggen en dat de TD en scouting daar dan de spelers voor zoeken.
Steijn zou het alleen wat slimmer moeten verwoorden, want ik geloof dat Mislintat hem best de tijd wil geven en zelfs een plek of 2 of 3 wel acceptabel vindt dit seizoen.
Dan komen ze 100% met de Boer.quote:Op zondag 3 september 2023 19:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het wordt lastig maar hopelijk krijgt Steijn het of snel op de rit of wordt hij snel gewieberd en krijgen we een trainer die niet volkomen in paniek is met 1 tegenslag. Oh en een trainer met een visie lijkt me wel handigdeze heeft die van hem bij Sparta gelaten lijkt het.
Aan de andere kant mag Steijn ook wel blij zijn dat ie van dor hout Tadic en Klaassen af is.quote:Op zondag 3 september 2023 21:12 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Tuurlijk boeit het hem wel. Hij wil slagen bij zijn eerste topclub, want anders gaat hij er sowieso nooit meer bij een trainer worden. Alleen een trainer is zo goed als zijn spelers, en het hele Ajax geraamte is weg en daar zijn 10+ buitenlanders voor gehaald uit allerlei Europese windstreken waarvan er veel op zijn best matig zijn….dit gaat niet goed komen.
Dit gaat misquote:Op zondag 3 september 2023 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Brobbey straks als raad van commissarissen.
[..]
Aan de andere kant mag Steijn ook wel blij zijn dat ie van dor hout Tadic en Klaassen af is.
Bang? Nee, het is alleen vermoeiend als je mede Ajacieden de grootste clownsact in dat circus wat Ajax heet zijn. Dat freaky40 zichzelf ontzettend voor lul wil zetten met zijn hersenloze gezwam over het kampioenschap prima, maar dat soort idioten straalt af op de rest. Maar ik begrijp dat dat bij jou nogal aan dovemansoren gericht is gezien je eigen staat van dienst als supporterquote:Op zondag 3 september 2023 21:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja net was er nog iemand hier die bang was dat 'ie uitgelachen werd vanwege een potje voetbal dus dat klopt wel ja.
Ja die zal dan gepusht worden door van Halst, dat zit er dik in.quote:Op zondag 3 september 2023 21:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan komen ze 100% met de Boer.
Wat is mijn staat van dienst als supporter?quote:Op zondag 3 september 2023 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bang? Nee, het is alleen vermoeiend als je mede Ajacieden de grootste clownsact in dat circus wat Ajax heet zijn. Dat freaky40 zichzelf ontzettend voor lul wil zetten met zijn hersenloze gezwam over het kampioenschap prima, maar dat soort idioten straalt af op de rest. Maar ik begrijp dat dat bij jou nogal aan dovemansoren gericht is gezien je eigen staat van dienst als supporter
Mislintat zei weliswaar dat ze voor het kampioenschap moesten gaan maar zei ook dat de vorige keer dat dat lukte na zo’n transformatie ze er 4 jaar over deden. Tsja. Misschien is het wel populistisch gelul in de hoop de minder bedeelden onder de Ajacieden tot rust te manen, who knows.quote:Op zondag 3 september 2023 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Als je niet meedoet om te winnen kan je beter wegblijven. Dan hoef je ook niet aan de Champions League mee te doen aangezien je die toch niet kan winnen.quote:Op zondag 3 september 2023 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bang? Nee, het is alleen vermoeiend als je mede Ajacieden de grootste clownsact in dat circus wat Ajax heet zijn. Dat freaky40 zichzelf ontzettend voor lul wil zetten met zijn hersenloze gezwam over het kampioenschap prima, maar dat soort idioten straalt af op de rest. Maar ik begrijp dat dat bij jou nogal aan dovemansoren gericht is gezien je eigen staat van dienst als supporter
Maar straks maakt iemand er nog een piemelmeetwedstrijd van hoor, pas op!quote:Op zondag 3 september 2023 21:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mislintat zei weliswaar dat ze voor het kampioenschap moesten gaan maar zei ook dat de vorige keer dat dat lukte na zo’n transformatie ze er 4 jaar over deden. Tsja. Misschien is het wel populistisch gelul in de hoop de minder bedeelden onder de Ajacieden tot rust te manen, who knows.
Leuke holle retoriek die het vast goed doet op verjaardagen.quote:Op zondag 3 september 2023 21:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je niet meedoet om te winnen kan je beter wegblijven. Dan hoef je ook niet aan de Champions League mee te doen aangezien je die toch niet kan winnen.
Ik ben om minder geband, dus laten we het erop houden dat je lekker leuk hier meepost.quote:Op zondag 3 september 2023 21:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is mijn staat van dienst als supporter?
Die was er nooit met deze trainerquote:Op zondag 3 september 2023 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het geloof in het kampioenschap is nu al weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |